Új hozzászólás Aktív témák
-
tapintás érzékelést iktatja ki és helyezi át teljesen a látásra!
A képertnyőre kényszeresen rátekintésére - ugyanakkor csak szerintem: merthogy ez megint nagyon szubjektív, attól függ, hogy ki hogyan "van bedrótozva". (pl. a műszaki agyam nem fogja fel a pénzügyi doglokat; viszont a pénzügyes nem képes egy fájlt linkelni, de keni-vágja a könyvelés mibenlétét)
Aki rendszeresen használja az autóját, az előbb-utóbb megtanulja, hogy az adott kezelőszerveket merre találja.
Ebben nem kételjedem, de itt is a bedrótozástól függ ez az időintervallum.
De nem mindenki használja mondjuk napi szinten, és nem mindenki képes megszokni (nem magamról beszélek, mert én kütyübolond/b'zi vagyok kb. 37 éve...); látom a körülöttem lévő embereket, legyen akár fiatalabb, vagy idősebb: bizony nehézséget okoz nekik a túlelektronizált autóféleség. Van, akinek már a 10 évvel ezelőtti BC (board computer) is bonyolult - azok már egy infotainment rendszertől is fejfájást kapnak. Még azok is, akik az érintőképernyős telefonjukhoz szoktak.Tudom, erre felé megy a világ, meg a 87"-os telefonok felé, de hiába trendi, azért nem biztos, hogy jó felé.
Tippre a környezet/hatástanulmányok ebből ki szoktak maradni.
Bizonyos fokig maradi vagyok, de pl. a családi autónkon a kormányfűtést csak képernyőről lehet kikapcsolni. Na, persze a képernyő kifagy. Khm... hogy kapcsolom ki? Leállok, leállítom, 2-3 perc után beindítom, és akkor ha szerencsém van, akkor a kijelző már újra érzékel. Ez egy konkrét példa, ami velem történt meg. És ez bizony nincs leírva a hibajelhárítási jegyzékben. Tehát hiába olvastam el a 486 oldalas manual-t... de rátaláltam a neten, hogy nem is kellett volna leállítani, várni, hanem van egy 2 gombos újraindítási lehetőség.
És nem csak a Fordnál van ez.
Tehát azért arra is kellene gondot fordítani, hogy mi van, ha a képernyő megmurdel, nem? Ilyen esetekben jön a szerviz, hogy akkor majd sw-t kell frissíteni... azt' vagy megoldja, vagy nem.
Mivel ez a tapasztalat (elég keserű, de hál'istennek 2 év! után megoldották...), ezért gondolom, hogy nem rossz, nem rossz, szép, meg csillivilli', de alapfunkciókra célszerű meghagyni a pilótavizsga nélküli verziót. A lehetőség az egyszerű használatra szerintem lehetne alapkövetelmény.Nem vagyunk egyformák. Nem lehet kijelenteni, hogy egyik jobb, mint a másik, mert eltérőek az igények. Inkább a "más" kifejezést használnám.
Egyik réteg rákap erre, másik réteg elfordul/megrémül.
Erőltetni semmiképp nem kellene, mert előbb-utóbb visszájára fordulhat.
Ez csak az én véleményem, és természetesen tiszteletben tartom másét is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest