Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gliskard

    senior tag

    Nekem felsejlik egy párhuzam a nemzeti reklám versenyekkel amikor a szakma veregeti egymás vállát. Az átlag ember szemszögéből látszólg felesleges és túltolt az egész, ráadásul elég szubjektív alapon kerülnek ki a győztesek.

    Amikor életre hívtak egy-egy ilyen megmérettetést a szakmai szempontok mellett ott voltak az egyéni célok is (pénz, ismertség, hírnév stb.). A nagy vásárok, bemutatók mint a CES, E3 vagy a többi pedig a szervezők szempontjából főleg a pénzről szól (még akkor is ha az elején egy nemesebb dologgal indultak).

    Ezért kőzvetve-közvetlenül nyalják azok seggét kedveznek azoknak ahonnan a pénz jön. Ilyenek a desig-ra, innováció-ra és egyéb dolgokra létrehozott díjak is.
    Ez magában nem feltétlenül rossz, de az értéke errodálódik folyamatosan (pl. csodás hazai Superbrands amhol már azt keresik kink lehet adni).

    Ha csak akkor osztanának díjat amikor az adott kategóriában ténylegesen jelentős a termék hatása és egyébként nem díjaznának senkit, akkor kicsit értékesebb lenne.

    Ettől függetlenű ezeknek a plecsniknek a feltüntetése a termékek mellet kiseb-nagyobb hatással van a vásárlókra, tehát van marketing értéke.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák