- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Google Pixel topik
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Edge - a tegnap határán
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
martonx #16834 üzenetére
Egy végtelenül bonyolult banki ökoszisztémában sajnos ez nem ilyen egyszerű. Mert könnyen rá lehet mondani, hogy 90% mehet kessből, de egyrészt azonosítani kell ezen adatok körét, másrészt azzal is számolni, hogy ez a 90% 10 rendszerből jön össze, amiket fel kell térképezni, töltést kitalálni, embert keríteni hozzá. A végén pedig kijön, hogy mindez 3 évbe, és 1500 embernapba kerül (nyilván nem konkrétan ennyi, de elő szoktak jönni ilyen szituk). Szóval ez azért nem olyan, mint egy zöldmezős webapp, amivel a fejlesztők 90%-a szembesül életében.
Ugye ennek a szolgáltatásnak multifunkciósnak kell lennie, és illeszkednie a bank SL-ébe, hiszen más appok is akarják használni. Szóval nem lehet csak a mi appunkra kihegyezni, hiszen lehet, hogy másnak más adat "változatlan".
Most abba az irányba indulunk el alkalmazás oldalról, hogy szét fogjuk bontani a hívásokat (alapból paraméterezhető, de nekünk teljes adattartalom kell egyébként), kvázi megpróbáljuk többszálasítani a lekérdezést. Cachelés lesz alkalmazás backend oldalon, mert magát a szolgáltatást is többször hívjuk egy cikluson belül, az első hívás tartalmát bekesseljük, és csak akkor kérdezzük le újra, amikor tudjuk, hogy változhatott az adat.
Mint látszik, ez csupán tüneti kezelés, a forrás service ettől nem lesz gyorsabb, csak az ügyfél kevésbé szembesül a hátrányaival.
#16836martonx
Persze, ez annyira tipikus üzlet, mindenből friss adat kell, és ráadásul lassú se lehet
Nézd, az üzlet az ügyfél valid igényeire próbál referálni. Szerintem az teljesen jogos elvárás, hogy egy webes alkalmazásra ne kelljen perceket várni, és az ügyfél a valós szolgáltatásképét lássa.
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Óra topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Robotporszívók
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- sziku69: Szólánc.
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B550 Vision D B550 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256GB / Gyári független / 12Hó Garancia / 87% akku
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB 1 év Garanciával
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest