- Google Pixel topik
- A tokot is átvariálja a Samsung
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Elmossa a Samsung a valóság és az AI-fantázia határát
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A26 - csak a szokásos
- Több könyvet passzolna el a Samsung, mint kagylót
- Megérkezett Magyarországra a Huawei Mate X7
-
Mobilarena

Új hozzászólás Aktív témák
-
-Faceless-
őstag
Sziasztok!
POC-re lenne szükségem, de nem igazán tudom hogyan is kellene rákeresnem, és már több óra turkálás után sem jártam sikerrel. Bármilyen nyelven, vagy még elméletben is megfelelne (később megírom én a kódot, ha jó), csak kezdő vagyok, és kellene valami mivel audioval nem foglalkoztam egyenlőre. A gyökerekig túrni meg nem akarok még, ha kétes lenne a megvalósítás.
A probléma egy Unity mozgás lenne, ahol egy erőhatást kellene kiadni, triggert ha úgy tetszik a háttérzene bizonyos időpontjaiban. A nehézség az, hogy az erőhatásnak körülbelül 1/10 mp-es pontossággal kellene történnie, és nem ütemezhető egyenlő időközönként, hanem van ahol 1 mp-en belül 3, van ahol 10 mp-ig semmi.
Hardcode-olva meglehet oldani az eltelt idővel, és pontos időpontokkal, de az rendkívül időigényes lenne főleg több, mint 10 dalnál. Egyszóval szebb megoldást keresek, ha létezik.
Bármilyen segítségnek hálás lennék, még az is sokat jelentene, ha a témával kapcsolatos tananyagot találnék.
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
- SANDBERG 133-95 WEBKAMERA - USB 2.0 - FULL HD /1080P -
- Kezdő Gamer PC-Számítógép! I5 6400 / GTX 1060 6GB / 16GB DDR4 / 128SSD+ 500GB SSHD
- BESZÁMÍTÁS! Részletfizetés 0% THM ÚJ GIGABYTE A16 3VH 16" notebook R7 260 16GB RTX 5060 3 év 27%
- iKing.hu Apple iPhone 17 Pro 256GB Silver használt újszerű 100% akku 72 ciklus garanciás 2026.11.24
- Roborock S5 Max
- SzoftverPremium.hu