Hirdetés
Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Yettel topik
- Sokkal jobb ajánlat lett elődjénél az iPhone 17e
- Milyen okostelefont vegyek?
- MWC 2026: Kezünkben a most bemutatott Nothing Phone (4a)
- Honor 200 Pro - mobilportré
PROHARDVER! témák
IT café témák
GAMEPOD témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
fajvedo
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Egyetemi hallgató vagyok aktív jogviszonnyal.
Tisztaszoftver keretében Office 365 ProPlust használok. A Powerpoint használata közben nem tudok menteni.
Szerettem volna ezt a hibát a Microsoft support-nak jelezni, de ők azt mondták nem foglalkoznak a tisztaszoftveres office-okkal. A tisztaszoftveresek pedig azt mondják forduljak a Microsoft support-hoz.Úgy érzem, mintha a Microsoft support lusta lenne és megpróbál valamilyen mondva csinált indokkal elhajtani. Az ő terméküket használom, amiért az állam évente több milliárd forintot kifizet, szerintem a támogatás is jár a termékekhez.
Kinek jelezhetném a problémát?
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Autodesk & CorelDRAW - Azonnal - Számlával - Garanciával
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- PC Game Pass előfizetés
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok GARANCIÁVAL!
Üzleti előfizetők hirdetései
- Eladó Realme gt neo 2 5g Dobozában tokkal
- RÉSZLETFIZETÉS.BANKMENTES.KAMATMENTES. Új noblechairs Epic valódi bőr FEKETE - FEHÉR 3 év garancia!
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T2000 32GB 512GB 15.6" 1év garancia
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 9 i7-1185G7 32 GB RAM Iris Xe 4k kijelző törésgarancia
- Bomba ár! HP EliteBook 855 G7 - Ryzen 5 4650U I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
Állásajánlatok