- Yettel topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
joshua7
veterán
-
degec
senior tag
válasz
focvis #78805 üzenetére
+ várd meg az új titániumosssat amit írtam !, ha BG -re elvitted a kocsidat nem hallgattál rám
ortodox vakarás helyett azt választottad, akkor legalább ebben hallgass rám ! TSI be is ilyet nyomok nemsoká 2-3000 múlva az 1,5 hónap..
csakazért SEM likvi mollyt ! eddig is azvót benne ez után is eredeti castrol lesz benne.
Ilyen nagy áruház szerintem sem veszi kéz alól számla nélkül ők hosszabb távra gondolkoznak vala mint helyi hülye autószerelő! -
Rick4
félisten
válasz
focvis #78805 üzenetére
Asszem írtam már erről, de ezzel együtt kissé aktuális, megvettem ezt az Alhambrát, kb 2000km múlva olajat cseréltettem, körbenéztem, mert eddig benzinesekkel jártam, amik nem különösebben érzékenyek az olajra. Megtaláltam ezt: [link], beleöntöttük, 1800km múlva már megvolt a dohogás, amit a vezértengely elkopása okoz. Elég furcsa volt ennyi idő alatt, de nem volt új a motor. Utánanéztem, ezt az olajat a német ebayen, német amazonon, a német anyacég weboldalán sehol sem lehet megtalálni, amire létezhet bármiféle magyarázat, csak az nem, hogy a németeknek ez túl olcsó, vagy túl jó olaj.... A minősítések között ott van a VW 505.01/505.00/502.00, a dobozon is ott van. Érdekesség, hogy egyedül ennek az olajnak nincs fent a magyar oldalon a biztonságtechnikai adatlapja, holott enélkül forgalomba se kerülhet. Pont 20 napja írtam a cégnek a sztoriról, meg hogy belenéznék a biztonságtechnikai adatlapba, küldjék már el. Ma megint megírtam nekik, ugyanis hallgatnak azóta is.
Ehhez képest megérkezett az új vezértengely- hidrotőke- csavarszett, még kérdés, hogy milyen olajat érdemes beletenni, aki 1.9 PD TDI-t használ, segíthetne annyival, hogy milyen olajjal, mennyi ideje / km óta közlekedik hiba nélkül.
-
Z0mbi
senior tag
válasz
focvis #78795 üzenetére
az Edge dobozan hologrammos matricanak kell lennie, a piros kupakon a castrol felirat legyen oldalrol a receken is sertetlen. ha ez a ketto stimmel akkor valszeg nem az volt.
ha viszont egy 4l es venusz napraforgo olajos kannaba kaptad akkor van ra eselyviccet felreteve nekem azt mondtak ez a ketto az amit nem nagyon tudnak hamisitani. Vagyis amit meg csinalnak az a: osszegyujtik az ures dobozt, ujratoltik es kupakozzak. Akkor lesz hologram viszont kupakon nem lesz castrol felirat. (nem vagyok benne biztos hogy UVs festekkel van e de eleg fura szinben pompazik az a felirat)
-
válasz
focvis #78683 üzenetére
Ahan... megint csak a negatívság...kifogásgenerátorból jobbat is ki lehet ám hozni...
Pl: Sajnálom de ... Kiszel Tünde...betuszkolt egy lopott rendőrautóba és orális kielégítést ajánlott fel. Ugye mennyivel másabb? -
Rick4
félisten
válasz
focvis #78437 üzenetére
Lehet, itt már javítottak, de azért érdemes tudni, egy ilyen láncszettet újratervezni nem nagy ügy, a szerviz cserélhette volna ha akarja. Amúgy a Vw-ről részben annyit, hogy az egyik haverom az egri ZF gyárban mérnök, mikor a Vw kezdte gyártani az Amarokot, a Zf csinálta hozzá a váltót, a paraméterek megadása után volt egy váltótípus, amit tudtak volna szállítani. a Vw-nek nem volt jó, spórolni akartak, átterveztették. Aztán az se volt jó, még olcsóbbra kellett csinálni, azt mondták, őket nem zavarja ha xar is. Na ebből az lett, hogy rövid idő alatt visszavittek 10 ezer! db váltót amit Brazíliából hajóztak be, szétszedették velük, hogy nézzék meg, mégis mit lehetne csinálni, mert mégse jó ez így. A vége az lett, hogy félúton megállt a történet, ez megaz legyen kicserélve, ami 8000 váltóban bexart, de ami a maradék 2000-bren tönkrement, azt nem bántsák, arra nem akarnak külön költeni, majd lesz valahogy. A váltót végül a kért módosításokkal áttervezték, és xaréhúgyé vitte a Vw... A jó és a vacak váltó között kb 30K különbség volt váltónként...
-
-
-
tibee77
őstag
válasz
focvis #78345 üzenetére
Fuu köszi, a segitseget.Märis többet tudok rola mint eddig.De meg valami, ezek a hibäk milyen sürün jönnek elö?Irtad, hogy 2 eve hasznälod es eddig meg a komolyabb hiba (vezermülänc) nem jött elö.Vagy ez azert minden autonäl totäl mäs?Függ az igenybeveteltöl, megtett km-töl, stb.stb.?Mert ha azt mondom, hogy amig törlesztem az autot (5 even keresztül) es egyszer fordul elö mindegyik hiba amit felsoroltäl az nekem meg belefer.Ha mär többször is akkor tenyleg meg kell välasztanom, hogy milyen tipust veszek.
-
válasz
focvis #78288 üzenetére
[link] az előbb említett motorral már nem gyártják. Amúgy elsőre én is inkább egy pár éves autó vásárlását ajánlanám
Az alap 125 lovas is elég jól viszi szvsz. Vegyél hozzá kiterjesztett garanciát ha újat veszel: 2+2 év.@ (#78289) tibee77: ez a legneccesebb motor, a 160 lovas kompresszoros+ turbós 1.4 TSI. Sajnos túlkomplikált. Ha ezt veszed, vegyél hozzá használt autó garanciát ami a motorra is vonatkozik.
Nekem a sima 1.4 TSI van, az csak turbós. Tipikus hibák: nyúlik a vezérműlánc, elcsesződhet a vezérlés állítás, kokszosodik a szívó traktus. A kompresszor csak plusz hibaforrás mindezek tetejébe.
-
-
degec
senior tag
válasz
focvis #77678 üzenetére
kapaszkodjál megfele! már a cserélt láncosokat is visszavárják cserére újra
egy bizonyos típusú cserélt lánc is csutka kaka ! most nyomozom melyikmotor melyik lánc..valami kis balhé kezd körvonalazódni, kinti fórumon írják már a mókát ! amúgy a 4.8 fogykó szép ! ennyit a tdikről! csakaTSI! csináltatok egy ilyen pólót ebbe fogok feszíteni !
Egyezik az ízlésünk TSI és breaking bad !! atom jó !nőkbe a magas hosszú comb jön be?
-
-
vendingo
veterán
válasz
focvis #76334 üzenetére
Nem is szeretnék átregisztrálni.
Lehet, hogy Máltára költöznék, de a kutya nélkül sehova nem megyek, repülőre nem szeretném tenni, muszáj lenne autóval leutaztatni, na meg a rengeteg cuccot is célszerűbb autóval elvinni, mint csomagként feladni.
Komolyan veszik a 180 napot? Ha igen, akkor mi történik, ha nyakon csípnek pl fél év után? -
TaaT
nagyúr
válasz
focvis #76302 üzenetére
A fapad ötös golfok is megkapták a multi link-et hátra? Csak mert az alap hetes golfokba csatolt lengőkar került.
"csak már ritka a szép állapotú beltér"
Nemcsak a beltér, a négyesgolf egy ideje lecsúszott arra a szintre hogy már olyanok is meg tudják venni akiknek inkább lovaskocsi való, na ez nagyon rányomta a bélyegét a négyesgolf állományra.
-
-
-
-
brumi1024
veterán
válasz
focvis #75403 üzenetére
A távirányítós dologhoz: hosszan nyomva a nyitó gombot (zárt/nyitott állapot) egy 2-3 sec késleltetés után az autó elkezdi lehúzni az ablakokat (vezető oldali vagy mind ez mfd beállítás kérdése), és addig húzza amíg le nem mentek, vagy el nem engedi a user a gombot. Felhúzásnál ugyanez, csak értelemszerűen ott a záró gombot kell nyomni és az összes nyitott ablakot felhúzza. Amikor felértek az ablakok akkor még egyet villant az indexekkel (ez egy jó dolog, sajnos az újabb Audikból kikerült, pedig így tudod mikor húzódott fel az összes ablak). Van még egy kevésbé ismert funkciója a távirányítónak: zárás után ha 3 sec-en belül (amíg világít a piros led vagy gyorsan villog, nem emlékszem pontosan melyik) még egyszer megnyomásra kerül a záró gomb, akkor egyrészt ha van kikapcsolásra kerül az autó riasztója, másrészt nem lesznek "kiakasztva" a kilincsek, így belülről nyithatóvá válik az autó, szemben a normál móddal, ahol nem (még a belső zárnyitó gombbal sem).
-
degec
senior tag
válasz
focvis #74888 üzenetére
te, tökéletesen gyári bosch ahogy kinéz a végei mások de nagyon jól töröl nagyon feszesen fekszik fel, tényleg nagyon ott van..! ha 1 évet kibír már akkor megérte. a gumi pedig igen jónak tűnik nem vékony nem túl puha.. szóval 10/10!és nem repül le 190 nél sem!
közepét kipattintod, bepattintod a rövid nyomos végű adaptert és pusszan is a helyére ! hátra nem fogsz kapni 28 centist abból nem létezik Bosoko, abból valeo vagy Bosch marad..hajrá !
-
joshua7
veterán
válasz
focvis #74668 üzenetére
Nem néz ki rosszul, sőt.., nem lett 4x4 kinézete, amitől féltem.
Ah, az ültetést nem merem bevállalni. Maximum air ride formájában tudnám elképzelni.
Egyébként számomra teljesen használható a 18" meg a /40. Féltem tőle, de gyári futóművel kis túlzással alig van negatívum a 16" /55-höz képest. Pedig igen rossz utakon is megfordulok. Fogyasztás is kb. ugyanaz, szóval ajánlom mindenkinek. -
ßrainiac
addikt
válasz
focvis #74452 üzenetére
Az 1.8T-m is csinalt ilyet nehany napja, es most hogy mondod, lehet, hogy a 95-os lukoil cucctol volt. Egymas utan olyan 3x, finom gazadasra. Azota nem.
Pont az utazas elott ment bele 40 liter 95-os. Mondjuk maskor is volt, hogy ezt tankoltam, de eddig nem csinalta. Ket elozesnel meg mocskosul gyenge is volt..
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Korábbi vezetője szerint 40 milliárd dollár kell az Intel versenyképességéhez
- E-roller topik
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2896, 100% Akkumulátor
- GeForce RTX 3060Ti (OEM HP)
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- Dell Precision 5540 i7-9850H 16GB 512GB Nvidia Quadro T1000 15.6" FHD 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest