- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz
atos19881101 #114807 üzenetére
Emlékeim szerint az alkusznak a meghatalmazás kell aláírva, hogy intézhesse az ügyeket. Aztán kiválasztod a megfelelő ajánlatot, megkötöd. Arról küld egy visszaigazolást, ajánlat igazolót. Majd a biztosító is felébred valamikor, hetek múlva akár, s megküldi, hova várja a lóvét. A megkötéstől vagy ahogy benne írják majd, biztosítva vagy.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
atos19881101 #114807 üzenetére
Gondolom megvan melyik biztosítóhoz kötötted. Felkeresed a honlapjukat és ott biztos megtalálod a számlaszámot. Az igazolás meg legyen nálad a kötésről.
-
tomcsi23
veterán
válasz
atos19881101 #114805 üzenetére
Gondolom, addig ott sem foglalkoznak Veled, míg 40 képet nem linkelsz nekik a kocsiról.
-
TaaT
nagyúr
válasz
atos19881101 #114788 üzenetére
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #114790 üzenetére
Pd elem a kérdés a többi nem vészes szerintem.
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #114785 üzenetére
Egyszerre cserélj mindent ! Egy munka díj az egész. amúgy nem kell elbontani az elejét szerintem ugyan úgy van szerelő állása mint pl az hosszmotoros ódinak/passatnak.
-
válasz
atos19881101 #114718 üzenetére
Dont fosch! Itt leszünk hogy ujjal mutogassunk rád miközben a térdünket csapkodva nevetünk: nem veled, hanem rajtad
-
válasz
atos19881101 #114716 üzenetére
Bemelegedett motornál is mérték PD elemeket?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #114690 üzenetére
Porlasztó csúcs, nem az egész PD elem, csak a vége.
Tömítéseket a csöveken cserélni kell.
zsolt19900 Mit pucoltál egy új alkatrészen?
-
válasz
atos19881101 #114690 üzenetére
Nem feltétlenül kell a teljeset kicserélni, ahogy Mágus2 is írja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #114686 üzenetére
Akkor releváns az érték, ha üzemmeleg a motor. Ebben nincs kettőstöbegű, szóval ha ráz, az csak a motor miatt lesz. Ha nem ráz és jó a váltó, akkor érdemes gondolkodni a megvételen.
Egy tisztítás nem ártanan neki, vagy 4 új porlasztó csúcs és beállítás.
-
válasz
atos19881101 #114686 üzenetére
Ha vki rátérgyelt akkor meg is szakadhatott. Olyan 35ből ki van cserélve szerintem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #114684 üzenetére
Ezek az értékek üzemmelelg motornál lettek mérve?
-
válasz
atos19881101 #114682 üzenetére
Azok nem csak a szélső érték maximumok? Az egymástól való eltérés a CRnél max 0,5 javasolt, a pd-nél nem igazán tudom.
-
válasz
atos19881101 #114680 üzenetére
Én nem értek hozzá. Sajnos nyom a véleményem, ami az hogy a bütyökös tengely kopott inkább. Elég durva eltérés van az 1.-2(3) és a 2(3)-4. között. Ezek a korrekciók nem szépek nekem. Kérdezd már meg hogy valaha volt-e dízel tisztító béleöntve (amit a nyálba kell adagolni és elméletileg a befecsiket megszabadítja a sok szartól).
-
válasz
atos19881101 #114662 üzenetére
A tiptronic lassabb mint a manuális és mint sok más automata. Cserében, ha megkapja olajat és szűrőt minden 60k km alatt, no meg nincs lerúgva folyamat, akkor akár fél milliót is elmegy. Persze nem ismert az előélete uh ez nem ígéret.
Az olaj színéhez pont az kell h kifolyjon valamennyi az olajból. A csavart nem kell teljesen kitekerni és akkor nem okoz problémát h visszatekerje
De ezt komolyan el kell magyarázni egy autószerelőnek?!
Nem kell talpalni. Az csak annyit fog elárulni, hogy működik-é a kick-down kapcsoló.
-
válasz
atos19881101 #114657 üzenetére
Valóban már a 4. tiptronic váltós autóm van 10 év alatt.
Olyan nincs h nem tudják megnézni.
A kocsit felemelni, a váltón kettő azaz 2 darab csavarral fedett lik van. A leeresztőt megoldja az ember, és megnézi hogy milyen színe van a kifolyó lötyinek. Már az is értékjelző ha a csavart levéve nyomát nem látni az olajnak, vagy ha habos trutyis - az olaj hűtőköre -Mágus2 majd javít ha rosszul emlékszem- egy hütttővel be van kötve a motorhüttő vízkörbe.Ha még átlátszó halvány barna-arany sárga, látszólag minden rendbe.
Ha megszürkült, nem átlátszó akkor minimum csere zűrővel
És ha fekete, akkor már megégett -biztos lehetsz benne, hogy nem volt odafigyelve rá.A VCDS-sel az üzem meleg váltó is kikérdezhető: meg kell mérni az olaj hőmérsékletét, ami nem szabad hogy (nem sport használat) után 55°C fölött legyen tartósan.
A tip csak nagy taposásra szabad hogy rántson melegen. Hidegen (nekem kint 0°C alatt) még előfordulhat hogy nem akar váltani 1700-1800 körül, hanem felengedi 2200-2500 ig is akár.
A váltó két fokozat között nem szabad hogy "lebegjen" : ez kb úgy néz ki hogy 1700 elkezd felgangolni, de érezhetően eltelik 1-2-3 másodperc úgy hogy a fordulat nem esik vissza de nem is kap határozott meghajtást az autó. Kb mintha csúszna a kuplung.
-
tomcsi23
veterán
válasz
atos19881101 #114659 üzenetére
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #114657 üzenetére
Emelkedő oszt féket elengeded. El kell indulnia.
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #114502 üzenetére
Ilyet hogy leszedik a rendszámot olyat még nem hallottam de olyat hogy ha cserélik a szélvédőt és nem kiolvasható a matrica sorszáma akkor új matrica+ új rendszám kell.
-
bmwsan
senior tag
válasz
atos19881101 #114509 üzenetére
Sajnos ez így van.
A ülés az mindig kritikus kérdés, egy testesebb ember, aki sokat száll ki/be, gyorsan tönkre tudja tenni az ülést.
A kormány megint nagyon minoseg fuggo, kikezdhetik a különbözö kézkrémek, fertoletnito szerek, gyuruk is.
A lent kiszakadt szonyeg (általában gázpedálnál), megint pár ezer km alatt kivitelezheto, ha egy olyan hölgy vezeti, aki a magas/tu sarkú cipoket részeíti elonyben.A kilométert én keveslem, inkáb olyan 260ezer környékére tenném.
Nagy gondja baja nem suokott lenni ezeknek a Superbeknek, talána futomü és a váltó amire érdemesebb nagyobb figyelmet fordítani az átlagosnál.
A legbiztosabb, ha elviszed egy megbízható emberhez, aki átnézi. A km-re is rá néz , de ha rendben a kocsi, akkor ez nem is olyan lényeges. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #114507 üzenetére
Rendszámra nem tudok mit mondani, kmórára meg annyit, hogy sose fogod megtudni, hogy mennyi a valós.
-
bmwsan
senior tag
válasz
atos19881101 #114507 üzenetére
Ha rendesen csinálták meg a visszatekerést nincs ember aki megmondja, hogy hány km van benne.
Ha magyar, ha külfölrol jött az autó, nincs semmilyen módszer arra, hogy 100%-osan igazolni lelehessen egy autó km futását (ésszeru kereteken belül).Ezért veszünk állapotot nem pedig km-t.
-
aero.
veterán
válasz
atos19881101 #114502 üzenetére
A magyarázat helytálló, kérdés igaz-e. Merthogy aztat bárki mondhassa!
Az üvegesek meg tudják oldani a matrica átragasztást simán. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #113891 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #113889 üzenetére
Kis rázkódás? Érezni az ülésen és a könyöklőn? Ha nem érezni,akkor ok. Ha érezni,lehet kifújó befecskendezőktől ketteőstömegűig bármi. Felújítani? Sokba kerül. Ne is gondolkodj rajta.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #113887 üzenetére
Akkor hajrá.
-
i-sti
senior tag
válasz
atos19881101 #113883 üzenetére
Keresztapámnak is Superb-je van.
131 pacis 5ös váltóval:
Az ő ötös váltója azt tudja mint az én 6-os Audi váltóm
Superb 4-es 2000rpm 100km per óra.
Audi 5-os 2000 rpm +- 50 rpm => 100km/h.Ebből eltudsz indulni. Szerintem nem gáz az a váltó. Nekem tetszik, mert nem kell folyton kapcsolgas.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #113874 üzenetére
Az a hang normális ennél a motornál. Amúgy awx nem volt az ajánlottak között az ötös váltó miatt. Ha neked megfelel és jó állapotú, akkor megéri,de ennyiért a futóműve rendben kell, hogy legyen.
-
tomcsi23
veterán
válasz
atos19881101 #113874 üzenetére
Mágus kolléga már nem jár erre?
Már mire gondolsz
-
válasz
atos19881101 #113874 üzenetére
Csak szakaszosan
A lakásfelújítás olyannyira beleivódott, hogy nem bírt leállni a bejárati ajtónál és már a közös helységeket tatarozza
-
válasz
atos19881101 #113872 üzenetére
Sztem az a motor kopott ezért hangos -de nem értek hozzá
. Azt a 150k-t simán rá lehet költeni.
-
válasz
atos19881101 #113870 üzenetére
Enged annyit hogy azt a különbözetet a motorba locsolva egyenesbe rakd?
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #113844 üzenetére
Mágus Te mit mondasz? A kolléga hajlandó engedni az árából. Érdemes ezzel foglalkozni?
-
válasz
atos19881101 #113851 üzenetére
Nem.
Azt mondom h a motor kopottnak hangzik, és az a csúnya füst ami ömlik nem megnyugtató.
-
válasz
atos19881101 #113848 üzenetére
A hangja ennyi nem letagadott km-rel lehet ilyen. Ugyanakkor azzal a mennyiségű és színű kartergázzal gyk hajat lehet színezni és szárítani.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #113844 üzenetére
Senki?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #113603 üzenetére
Nem kap, Euro3, ha jól sejtem.
-
Kiskokó
veterán
válasz
atos19881101 #113600 üzenetére
Szerintem kicsit túlárazott... nem nagyon de inkább 1-1.1m lenne a korrekt ára... se facelift...
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #113600 üzenetére
Nem csúnya bár a belső szövet színe végett takaríthatód majd rendesen
Illetve nekem a kiegyenlítő tartályban lévő folyadék színe így képről nem igen tűnik nyerőnek , de ez csak kukacoskodás. El kell menni meg kell nézni.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #113588 üzenetére
Nem jöttek fikázások. Ez most ennyire rossz, vagy ennyire jó?
-
Morris
veterán
válasz
atos19881101 #113594 üzenetére
Vagyis lenne... (A6 3.0TDI) de momentán nincs rá keret
-
Morris
veterán
válasz
atos19881101 #113591 üzenetére
Az a baj, hogy nincs értelmes alternatíva, amire cserélném.
-
Morris
veterán
válasz
atos19881101 #113589 üzenetére
Nincs annyi pénzed
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #113588 üzenetére
Morris Te nem gondolkodtál az eladásán? ☺️
Szerk.:
Jó válasz. 😉 -
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #113586 üzenetére
Linkeld be oszt gyors szétfikázzuk.
-
válasz
atos19881101 #113584 üzenetére
Ha nem lenne sürgős akkor én átellenesen szoktam wíkendelni.
-
ktg3
őstag
válasz
atos19881101 #113310 üzenetére
Nem vagom. Kocsiban van benya. Volt mat hogy kifogyott a benzin es kihagyogatott a motor, de az nem ilyen volt. Ott hol ment rendes nyomatekkal hol meg egyaltalan nem. Itt meg teljesen nem hagy ki de alapbol magyon gyenge es neha megugrik es huz egy picit.
Ac pumpa hiba nem tudom hogy tud e ilyet muvelni. -
Brumi˘
addikt
válasz
atos19881101 #113201 üzenetére
AWX és AVF motor kb ugyan az. Valtó (AWX 5-ös manuál, AVF 6-os manuál), kuplung (AWX 228-as, AVF 240-es) és max nyomaték (AWX 285nm, AVF 310nm) különbség van. Az 5-ös váltó amennyire én tudom tartósabb. (De Mágusnak sokkal több tapasztalata van, ha valamit nem jól tudtam kijavít ha valamit kihagytam kiegészít.)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #113132 üzenetére
Három képről nem tudom megmondani, hogy milyen lehet, azt tudom mi az, ami drága benne: futómű, motort, kuplung, váltó turbó. A többi nem tétel, szeret rohadni a csomagtérajtó a rendszámtábla világításnál, azt nem lehet javítani csak cserélni, és nehéz olyat találni, ami nem rohad. Első lámpák szeretnek mattulni csúnyán. Az első futómű ha kopog az elég komoly tétel, vagy a lengéscsillapítók is ki tudnak lenni, olyankor erősen billeg az úton. Ha rendben volt tartva, nem lesznek ilyen gondok. PD a befecskendező rendszer. Ha jó gázolajat kapott, nem szokott gond lenni vele. Inkább a tömítések és kábelek a befecskendezőkhöz szoktak vacakolni. Na meg ugye találni kéne egy nem fél milliót futottat. 3-400 000km ig elég megbízhatóak.
zsolt19900 Izzítógyertyák cseréje nem nagy mutatvány, amíg bele nem töröd a fejbe, onnantól tud szopóka lenni, vagy ha valaki már cserélte és nem 11Nm-el húzta meg, na akkor ne akard cserélni, mert bele fog törni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #113129 üzenetére
Fáradt vagyok, mi legyen a véleményem?
Azonos a véleményem, mint a passat b5.5-ről azonos motorral. Olyan mint egy tank, csak a 6 sebességes 96kw-ost kell venni AVF motorral és kivisz a világból, meg vissza is hoz.
1.8Tré leeszi a gatyádat és ha nem volt benne pucolva az olajpumpa szívókosara, akkor jó nagy szopóka lehet.
-
footy
addikt
válasz
atos19881101 #112898 üzenetére
VCDS-sel ki lehet olvasni.
Steering Wheel Module vagy Lenksäule Module neven talalod. -
footy
addikt
válasz
atos19881101 #112892 üzenetére
Nem a motrkod kell hanem a kormanyvezerlo szama alapjan lehet eldonteni, hogy egyaltalan kompatibilis-e a karral.
-
zsolt1129
addikt
válasz
atos19881101 #112835 üzenetére
Ùgy már pròbáltam. Kicsit nehezebben lehetett már fordîtani a kulcsot, most meg hìrtelen beállt. Kormányzár kiold, forgatom a kormányt jobbra és balkra, de semmi.
Talán egy leheletnyit fordul a kulcs, de ennyi. -
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #112610 üzenetére
Megnéztem a motorkocsit. Ott is hagytam. Ennyire elhanyagolt autót is régen láttam.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #112621 üzenetére
Enyémbe pl. a könyve is írja a 10W-40-et, azt is kap.
-
TaaT
nagyúr
válasz
atos19881101 #112615 üzenetére
Régebben volt egy hosszabb eszmecsere ebben a témában, végül is arra jutottunk hogy az olaj minőségénél fontosabb a sűrű csere.
De pl a VW 505.00-ból van 10W40 is szóval nem lehet ördögtől való ha ezt önti bele. Persze én is az 5W40 felé hajlanék inkább.
mesysil: Szívesen.
-
lenko
aktív tag
válasz
atos19881101 #112615 üzenetére
Ezek a tények, vagy megfogadod vagy nem. ( Ez tuti, kb. csukott szemmel befűz egy TDI blokkot )
-
lenko
aktív tag
válasz
atos19881101 #112610 üzenetére
-
VR6-Fan
veterán
válasz
atos19881101 #112598 üzenetére
igen maf-ról lehúzod a szívócsövet úgy a legjobban hallani, de ha hallottál már ilyet akkor bontás nélkül is ki lehet fülelni.
veztengely-hidrotöke problémára utal, és igazából két fajta pd van, amibe már kicserélték és amibe még nem
ez a nagyon szar már, itt már a töke is szét van esve teljesen.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
atos19881101 #112596 üzenetére
ha "dohog" vissza a légszűrőházba meg le vett olaj betöltönél csilingelést hallassz erő teljesen akkor egy 250k-t rá lehet locsolni a motorra, elég biztosan.
-
válasz
atos19881101 #112413 üzenetére
Hogy ne is gondoljanak ilyen hülyeségekre mint kapcsoló
-
válasz
atos19881101 #112410 üzenetére
És ezért szok a paraszt páleszt nyomni
-
válasz
atos19881101 #112395 üzenetére
Erről a nincs nagy különbségről és sokat tudnák mesélni. Még motorkódok közötti különbségek is vannak a tempomat karoknál
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #112392 üzenetére
Egyikbe sem írja az ETKA.. Azok a számok jók, amik itt az 1-es alatt vannak, de ezt is ellenőriznem kellene otthon, hogy mi köztük a különbség.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #112381 üzenetére
Még mindig nem tanultatok meg kérdezni? Nembaj, olyan lesz a válasz, mint a kérdés... lehet hogy jó bele.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #112381 üzenetére
Sorry elírtam: 8l0953513h
-
válasz
atos19881101 #106138 üzenetére
De legalább drága
-
válasz
atos19881101 #106136 üzenetére
Touareg
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #106133 üzenetére
Ha mögéd nem ülnek akkor nem lényeg hogy 2m vagy
A6 nem játszik ?
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #106131 üzenetére
Értem bár mondjuk a városba a superb nem igazán előnyös a méretei végett elég nehézkes parkolni vele ott bent. 131 lovas pd vel szerintem nem lenne rossz választás
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #106126 üzenetére
Diesel nem játszik ? Azért az a fos 2.5 tdi nagyon jó választás abba a bódéba Munez-nek sincs vele semmi baja
1.8T szerintem inkább passatba ha játszik ez a verzió
-
válasz
atos19881101 #106124 üzenetére
Az csak az auto szeria modell megjeloles mert sportos volt a kis bodeval kemeny futomuvel.
-
tresh
veterán
válasz
atos19881101 #106124 üzenetére
Adjál hozzá +2 litert az írt fogyikhoz kb ott lesz a valóság a skodri bodéba
Amúgy szerintem jó kis moci b5 be vezettem, szépen tudja szedni a pacskert csak tankolni rossz
-
tomcsi23
veterán
válasz
atos19881101 #106120 üzenetére
Azért nem mindegy, milyen bódéban van..
-
válasz
atos19881101 #106120 üzenetére
Keresd meg Attix82 phórumtársat. Most adta el a 2.8 vr6 golfját sok-sok év után h átálljon e430-ra
Ő az autószerelőm, így sok -sok infót tud adni.
-
TaaT
nagyúr
válasz
atos19881101 #105866 üzenetére
-
válasz
atos19881101 #101106 üzenetére
PM!
-
Rick4
félisten
válasz
atos19881101 #100965 üzenetére
Ezt tegnap vettem észre, addig nekem is ilyen hülyeségeket írogatott: [link]
Kalandor: Az elején én se tudtam, hogy pontos-e, mint utóbb kiderült, nem volt az, pl fedcomp 7.5-ös értékére 6.78 volt a betankolt, de mint írtam pár napja, a fedcompot hozzáigazítottam a valós értékhez, mert ilyen lehetőség is van. Nyilván én sem kattingatással, meg saccolással döntöttem el, hogy márpedig annyi, hanem csurig tankolással. Ott nincs mellébeszélés, ha kicsöppen, akkor tele van, bizonyos km után pedig újra kicsöppenésig. Mivel ezt a csurigtankoláson túlmenően ugyanoda visszaérve mindig meg tudtam tenni, még az sem áll meg, hogy máshol másképp habzik az anyag, nem ugyanolyan vízszintben álltam, más volt a légköri nyomás, sűrűbb az anyag, stb. Mivel egy ellenőrzés jellemzéen aznap be is fejeződött, maga a betankolt anyag is ugyanaz volt, ugyanabból a tartályból, sőt, ugyanarról a kútfejről is. Pl a shellen, ahol mostanában tankolok, a legbelső kútoszlop balos, de nekem jobbról van a nyílás, egyféleképp lehet megállni, hogy kiszállni is ki lehessen, a cső is épp elérjen, és emiatt a kényszerhelyzet miatt egyik kutas se akarjon zsonglőrködni a kocsimmal... Igyekszem biztosra menni, mielőtt állítok valami.
Ezért is volt az, hogy én egy idő után nem kételkedtem a számolás pontosságában. -
footy
addikt
válasz
atos19881101 #100965 üzenetére
Nekem ugyanilyen központi zár hibákat dobált a Leonom(1P) meg a Golf5-öm is. Nem volt szakadás sehol, de gyakran parkoltam parkolóházban és a (állítólag)mozgolódó ajtók miatt bedobta.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #100965 üzenetére
Senki?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #93736 üzenetére
Ha kinyomod a kuplungot, kap a tárcsa, csapágy, rugó, főleg a csapágy kopik és a rugó gyengül, de miután ezek megkoptak, viszik magukkal a tárcsát is. Ameddig minden új, semmi gond, de ahogy megkopik a tárcsa(a normál használattól: elindulás, váltás, tolatás), már nem szorítja a rugó olyan erővel, és egy idő után nem köt ki rendesen, először csak a hátramenetet veszi reccsenve, majd jön az 1-es, végül már nem is lehet váltani.
-
#08365312
törölt tag
válasz
atos19881101 #92256 üzenetére
De igazad van azt elrontottam! az lesz most megvárom hogy az akksim lemerül e ugy hogy a saruk nincsenek rajta...és ha nem merül le elviszem kiméretni.....
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #92256 üzenetére
Igaz azt nem írtad, hogy járó motornál mérted. Ha nem, akkor az utolsó előtti kérdésem tárgytalan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #91479 üzenetére
Képről látom, hogy nincs egy vonalban a feszítő görgő a vezérmű tengely tárcsájával. Görbe az a tengely, amit mondtam. Az új szíjat is le fogja rágni.
A feszítő görgő egyben a szíj vezető görgője is, azért van két pereme, hogy a szíjat pozicionálja a tárcsákon. Ha elgörbül a kis tengely, amire fel van húzva a görgő, akkor ez a perem lerágja a szíjat.
[link] A tengely része a készletnek.
Ez még akkor görbült meg, maikor tévesen leforgattad terhelés nélkül.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
atos19881101 #91484 üzenetére
Akkor vagy a gyári, vagy iratni kell egy normálisat. Szvsz.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
atos19881101 #91482 üzenetére
Akkor lehet neked is valami kutyaütő szoft lett feltéve, nekem is az tette haza a turbót...
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
atos19881101 #91479 üzenetére
Őőőő.
Nem értek hozzá, és nem akarok belevaú, de ilyet utoljára akkor láttam, mikor az egyik haver opelján szintén leette a vezmű szíjat. Ott konkrétan a főtengely végén lévő, a vezmű szíjba kapaszkodó fogaskerék szopósodott el a sok homok miatt, (homokbányájuk van, sokat járkál földúton..) és 3x tépte el a vezműszíjat.
-
rihi1
tag
válasz
atos19881101 #91369 üzenetére
kollégám 1.9TDI A4! Egy kis vezető görgő gyári hibás volt, és megette a fél szijat. mikor ránéztek egyből tréler, és vitte vissza szerelőhőz.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #91371 üzenetére
Benne van a készletben, nem úgy kell összekukázni.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #91369 üzenetére
Ezt nem értem, szét volt bontva és nem cserélted a görgőt, mert nem volt rá idő? 10 perc levenni az anyát, lehúzni a görgőt, kihajtani a tengelyt a hengerfejből és feltenni az újat.
Ennyire azért nem érdemes sietni, hogy ismét szét kelljen szedni. Meg sem merem kérdezni, hogy a finomhangolásra volt-e idő.
Ha el fogod hanyagolni, zsebbenyúlós lesz.
Ha összeakad a motor, az nem 2 fillér.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #91367 üzenetére
A vezető görgőt ha nem cserélik, csak a szíjat, akkor szokott ez előfordulni. Cseréld le az egész szettet a vízpumpával együtt, lehetőleg minél hamarabb. Közben ellenőrizni kell, hogy a vezető görgő tengyele nincs-e meghajolva(része a tengely a teljes szettnek, szóval ez is ki lesz cserélve). Az a tengely meghajolhat nagy fordulaton.
-
brumi1024
veterán
válasz
atos19881101 #89980 üzenetére
Mert van 122-140-150-160 lovas 1.4 TSI is, utóbbi három közel akkora nyomatékkal, mint az aktuális f10-es 520i-nek van. Szerintem elég bele, bár ebbe ha jól emlékszem a 122 lovas változat került, az az mk6 Golfba kifejezetten jó, a Superb meg katalógusadatok alapján számomra meglepően könnyűnek tűnik.
-
emilio3
csendes tag
válasz
atos19881101 #89980 üzenetére
Menettulajdonság szempontjábòl nekem teljesen jò, megfelelő, nem kell több. Èlettartam persze más kèrdès...azt látom, hogy az előző tulaj vigyázott rà ( 50-es lengyel ùr volt), èn is maximálisan pròbálok odafigyelni rá. De valahol jogos...
-
szőröscica
addikt
válasz
atos19881101 #89980 üzenetére
Tekintve, hogy az 1.4 TSi hogy viszi az oktáviát, szerintem még a superb sem lehet neki túl nagy feladat...
-
válasz
atos19881101 #89958 üzenetére
De azt írja az eredetivel is ez volt. Az meg ad fantomot.
szabolcs73 amúgy igen nem adnak tudomásom szerint..
-
szabolcs73
csendes tag
válasz
atos19881101 #89958 üzenetére
Mert a multi nem ad 12v-ot az antennának?
-
Morris
veterán
válasz
atos19881101 #85432 üzenetére
Én többet nem fóliáztatok, az biztos.
Egyszerűbb egy flakon festék. és olcsóbb is. -
MammoUTh
csendes tag
válasz
atos19881101 #84722 üzenetére
természetesen internetet akarok kinyerni az autóból!
-
MammoUTh
csendes tag
válasz
atos19881101 #84719 üzenetére
Milyen figyelmes vagy atos!
MunezXBK, ha nem bánod, élnék a próbalehetőséggel (most nézem, fehérvár, akkor nem fog sikerülni), és nagyon megköszönném! Áramellátási anomália miatt ugy értettem, vagy mi miatt, mert a "2000-től megy csak"-kal nem akarom beérni sry
tényleg köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest