- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- "AI-mazing" kamerával jön a Pixel 8a
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lewzke
őstag
Sziasztok, egy gyors véleményre lenne szükségem egy 2008-as TDCI 2.0 VW Tiguan turbó hiba ügyben, még mielőtt visszaviszem a szervízbe (sajnos ez még pár hétig ül). Egyértelmű hogy új turbót nem szeretnék, maximum használtat, mert az új horribilis összegbe kerül.
A gyújtásjelző villogásba ment (limp mode-ba állt az autó és korlátozta a gázt) és az út végén még a motor sárga jelző is kigyulladt, a turbó hangja "szelesebb" lett, az autó nem gyorsul jól. Külsőre nem látok semmi szakadást a turbó körül, de nem a legelérhetőbb helyen van, így pontosabb képet most csak a VCDS diagnosztika kábelem tud mondani. Köszönöm000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 360599 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:47:43Freeze Frame
RPM: 2208 /min
Speed: 82.0 km/h
Load: 52.9 %
Absolute Pres.: 2223.6 mbar
Absolute Pres.: 1652.4 mbar
Lambda: 98.6 %
Lambda: 98.6 %000257 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0101 - 000 - Implausible Signal - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 360526 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 10:54:27Freeze Frame
RPM: 2001 /min
Speed: 91.0 km/h
Temperature: 39.6°C
Absolute Pres.: 1244.4 mbar
(no units): 0.78
Temperature: 86.4°C008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 000 - - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 360526 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:00:31Freeze Frame
RPM: 1656 /min
Speed: 46.0 km/h
Temperature: 45.0°C
Absolute Pres.: 1540.2 mbar
(no units): 0.69
Temperature: 83.7°C[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
Na vettem egy gyári olajleeresztő csavart és a hozzá való alátétet: 8.09€
Szegény srác adta volna a gyári olajszűrőt is, mondom azt kösz nem (kb 20€-ért).Nyilván kb tripla ár, de nem hobbiból vettem, a csomagban, amit megrendelek, elvileg van az is, viszont nem egyértelmű a leírásból, és nem akarom, hogy a kocsi alatt derüljön ki, hogy mégse ez az. Másrészt, a jövőben még jó lesz ez.
Légszűrőből MANN Filter jó? Vagy melyik az, ami jó minőségű? Itt kint csak 2 olajcserénként cserélnek szűrőt mert minek, oké, nincs is poros utca, de azért 3 év után már illene cserélni.
-
Lewzke
őstag
válasz MunezXBK #200305 üzenetére
Köszi igen az első kód egyértelmű turbó hibára utal, a másik kettő utána jött elő, a második szennyezett katalizátorra utal főképp, a harmadik pedig valami levegő bemenet túl sok vagy kevés. Azt feltételezem ezekből és a turbó furcsa hangjából, hogy a fő hiba a turbóban vagy akörül van és emiatt az alulműködés miatt a másik két hiba is jelentkezett - sokkal később. Nem tudom mennyire egészséges így vele menni, de még lesz egy szervízbe menet vele mindenképp. Annyi, hogy már a hiba jelentkezésekor is megtettem vele 200 km-ert a nyaralásból visszafele.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
Mágus2 tudom idézni:
"A levegőszűrőt tessék minden olajjal cserélni, ez egy turbó motor, ami a szűrőn keresztül vesz levegőt."Az egyik legjobb a Mann, keresője szerint Mann C 28 043 kell neked.
Oldalról, amit linkeltél beszerzési forrásnak, találtam Szűrőszettet motorolajjal 100 €, tartalmaz még levegőszűrőt meg pollenszűrőt is. Szerintem évente cserélni kell, rob210 tudom idézni: "én évente 2 szer cserélem a sajátban a pollenszűrőt, mert tüdőm csak egy van.."
-
Tin
veterán
válasz grizlisandor #200308 üzenetére
Köszönöm szépen. Jó drágák a szűrők, ez a szettet is néztem, benne van a pakliban. Így ránézésre a gyári is MANN lehet.
Kocsiban 26e km van ám csak. Amiből 23e km hosszú távon volt, többszáz km, de várni én se akarok a szűrő cserével.
Ha eladom, szeretném, ha nem valami fost kapna a következő tulaj.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
Mivel azt kezdted, hogy garanciális még a jármű, így ezt félidős szervizt én biztos biztos gyári szűrőkkel csinálnám, hogy ne tudjanak belekötni.
Amúgy simán mehetne a Mann, vagy valamelyik nagy márka terméke.
Olajcserére én Mágus2 ajánlását tartanám:"10k ha több a város, 8k ha csak város, 15k ha csak pálya lenne."
-
Tin
veterán
válasz grizlisandor #200312 üzenetére
Én mondtam a szervizesnek h lecserélem az olajat. Amúgy is elmondtam nekik h szemtelenül drágák.
Láttad fent a listát? 1 évvel ezelőtti nettó árak, tehát +19% áfa.
Motorolaj 0W20 4.3l: GS60577M2 126,42
Olajszűrő: 04E115561H 13,80
Olajleeresztő csavar: N90288901 3,70
Olajleeresztő csavar alátét: N0138157 2,20
Alsó motorborítás csavar (x3): WHT000729A 3,90Olajcsere meg valami 100€ volt. Amikor az ATU-nál (szervizhalozat) hozott anyagból 25€.
Tudom, Mo-on se olcsóbb. De ma a 3 éves szervizért ami csak fekfolyadek csere, 274€-t kértek úgy, hogy lehuzattam mindent ami nem kötelező.
-
grizlisandor
addikt
Nem tudtam, hogy ezek az árak németben soknak számítanak...
Amíg garanciális, addig a kötelező garanciális dolgokat biztosan megcsináltatnám a márkaszervizben, hogy érvényes legyen a garancia! A többit meg ár/érték arányos helyen, gyári vagy jó minőségű szűrőkkel.
ATU szervizhálózatot más is írta, hogy jó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #200224 üzenetére
#hajónapló: bal első ABS szenzort bekocogtattam a helyére, a tárcsa-érzékelő hézag miatt ránéztem élő adatban, de jónak tűnik (mér szépen 1,0 km/h-ig ahogyan a többi is), hibakód immár törlődik, s nem jött vissza gyors próbakörön. Régi vége letörött még a csatlakozó leszedésekor, többszöri óvatos fúrással sikerült kiszednem az öntvényből, így legalább a tárcsa+nyereg maradhatott a helyén. Kopásjelző és ABS jeladó csatikra ment pici kontakt spray, utóbbit rögzítő csavar kapott egy kis zsírt a menetbe. Illetve visszaszereltem a légszűrőházat és társait, amik útban voltak az ABS modul csatlakozója felé, nameg negatív saru a helyére, óra állítás, stb... Köszönet a segítségért
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lewzke #200304 üzenetére
Ross tech oldalán fent vannak a hibakódok bőséges leírásai (max segít a google fordító).
000665
000257
008825
Első körben szerintem összes csövet és a coolert is nézd végig a turbó és a szívósor között, lehet pici olaj pötty árulkodni fog, volkswagen.7zap.com katalógusban találsz robbantott ábrát ha kell. Igazából legjobb lenne ledugózni és kompresszorral befújni levegőt, esetleg kicsi szappanos víz, de nyilván nincs minden polcon[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz grizlisandor #200314 üzenetére
A lehúzás mindenhol lehúzás. A kötelező szerviz pedig lehúzás.
-
-
grizlisandor
addikt
Véleményes, egy jó hónapja volt is róla eszmecsere.
-
Paxker315
addikt
Debben ajánlották többen (topikban is) Tóth Józseféket a Hun utcán, ha VAG-konszern szervíz. Kértem ajánlatot első féktárcsa-betét cserére & navi frissítésre, és, utóbbi árára azt mondom, nekem nem ér meg annyit (65ezer), előbbinél meg nem ennyire számítottam (~250-260 ezer körülre saccolható). Vagy tényleg kb negyedmillió ft az első tárcsák-betétek cseréje egy hét éves kompakton? KÉrjek máshonnan is ajánlatot esetleg? Ha 10-15 ezer ft eltérések vannak, nem foglalkozom vele, de, nekem valahogy ez jó ~100k-val többnek hangzott, mint amire "számoltam" előzetesen.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
macilaci78
nagyúr
válasz Paxker315 #200320 üzenetére
Vannak típusok, amiknél szopóroller a szerelés. Továbbá nem derült ki, mi van az árban: gyári alkatrészek, gyártói beszállítói, vagy alsó polcos.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tin
veterán
válasz bul07 #200318 üzenetére
Na ja, örök téma. De amikor dupla áron adják az anyagot és a munkát, az lehúzás. Az ujautok ára 30%-al ment feljebb, szóval még a finanszírozási problémákat sem okolhatják. Mindegy, hosszú vita lenne, ennyi az annyi, és kész. Többször már nem kell vinnem, 1 év múlva lejar a gari, az utolsó pár hétre már felesleges a gyári szerviz. Itt kint amúgy hirdetik, hogy 4 év felett olcsón javítják a VW-ket a markaszervizek. Vajon miért...
-
macilaci78
nagyúr
válasz maximilian4 #200327 üzenetére
Mindkét felsorolt végig vezetett szervizkönyv ehhez a kocsihoz tartozik? Tán az első betelt?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
-
bul07
nagyúr
Én arra utaltam hogy van gyártó ahol máshogy is lehet Előre meg lehet venni 5évre szervizelést és a garanciát is egybe, és akkor 5évig nincs számolgatás
És tapasztalatbol dízel esetén az éves cserét megcsinálják még ha közelében sincs a olajra előírt kilóméter
Most lesz 4éves a kocsi és a 4-ik olajcsere lesz ha jól tudom most 35e környékén van a Km (és most 4évesen fékfolyadék is)
2018 nyarán ezért a 5év 100e Km garancia+szervizelésért kértek 185e Ft-ot
Most több de még van. (Ha jól nézem 60hó 100e Km 225e Ft)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz Paxker315 #200331 üzenetére
Nekem elől a 312 mm-es fék van (Golf 7); ez kellett 1,5 éve:
- Első féktárcsák 27840 Ft, 2020.11.17. 100.3300.20 Zimmermann
- Első fékbetét 14620 Ft 2020.11.17. 25683.200.2 ZimmermannMagyarán 42 ezer forint volt az anyag (elől, két oldalt), most se lenne több mint 50.
maximilian4: Gratulálok!
[ Szerkesztve ]
-
IntelKiller7
veterán
2016 Audi A4 quattro 3.0TDI(272LE) nem adblues? 😀
a tank mellett ott van az adblue tolto, de bem talaljuk sehol sem a menuben a kijelzeset, es, ha letekerem az adblue kupakot olyan mint ami beepitesre var.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
T-master
tag
válasz IntelKiller7 #200333 üzenetére
Szerintem nincs külön menüje, csak akkor jelez, ha fogyóban van, vagy hiba van a rendszerben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz IntelKiller7 #200333 üzenetére
Ha nem irja az AB-val megteheto km-t akkor nincs benne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz IntelKiller7 #200336 üzenetére
Sot ki is kellett volna fogynia mar annyi km alatt.
#nincsbennetarcsi
-
Winne
nagyúr
Sziasztok,
Egy ideje rá kell töltegetnem a hűtőfolyadékra a desztvizet, hosszabb út után veszem észre, de lehet nem függ össze, kb 2 havonta annyit megy le, hogy maxig töltöm, a max és a min különbségének a kétszerese tűnik el, mire jelez a computer. Ezt már érdemes megnézetnem, vagy töltögessek csak rá néha, mikor sikít az autó?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Badboys
őstag
Üdvözletem!
Eladtam a nagy teljesítményű autómat. Mivel időnként városban lenne szükség autóra bevásárlás céljából így kinéztem egy 4. generációs VW pólót 1.4 benzinest. Sajnos a 75 HP kicsit vékony, de mindegy. Sajnos lassan a 7. x is eljön ezért gondoltam a cserére. Sík terepen lakunk így talán elég lesz. Nem igazán használnánk városon kívül. Gatya a gumi rajta és téli 4 évszakosban gondolkodom. Jelenleg 14 es van rajta acél felnin. Így 16 ost szeretnék alufelnivel, de nem tudom a váltóméretet mert a gyári méretet sem ismerem. Így a felni lyuk osztását és ms egyéb méretezését sem. Ebben, ha valaki tudna segíteni megköszönném. No meg az üzemanyag kérdés ami izgat leginkább, hogy tankolható e bele az E10 es? Előre is köszönöm amennyiben tud valaki segíteni. -
grizlisandor
addikt
válasz Badboys #200341 üzenetére
Városi kisautót FÉLMILLIÓÉRT? - VW Polo IV 1.4 használtteszt
Mintha ebből a típusból előkerült volna már pár olajevős a topikban...
Valaki majd megmondja megmondja a tutit motor ügyben.
Visszakeresve szíjjas vezérlésű.Itt megtalálod a kerékméreteit 99%ban jól le van írva. Gumit választani a Gumis topikban majd segítenek.
Én maradnék az R14 felnin és a hozzá való gumin, mivel azzal konfortos, meg olcsóbb a gumi.Persze, bírni fogja az E10 benzint, VAG vonalon egyedül az FSI motorokba nem tankolható.
-
Asbee
veterán
válasz grizlisandor #200342 üzenetére
FSI-be is inkább a első évjáratokban.
-
grizlisandor
addikt
válasz Asbee #200344 üzenetére
Mk4 Polo pont az, csak egyféle FSI motorral szerelték.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #200342 üzenetére
Szíjas.
-
lacos001
senior tag
Reggelt! Jó régen jártam erre...2020.03.
Kérdés, mi más....
Kedden volt az autó olajcserén, éves ellenőrzésen. Minden oké, no problem. Tegnapig...
Ez a remek elektromos kézifék induláskor nem old ki automatikusan.
Van ezzel kapcsolatban valami bevett eljárás, amit végre kell hajtani, akár a menüben, akár máshol?
Működik,... manuálisan. Biztiket végignéztem, megnyomkodtam.
Se ez nem old ki, sem az Autohold.
Esetleg ez "előforduló probléma" és majd elmúlik, vagy jobb, ha visszagurulunk a márkaszervizbe?
Olvastam német fórumokon, hogy azért nem csak én tapasztalom most először van "hibája 2018 óta ezt. Skoda, VW, Audi, Seat, stb...
2018 júniusi, 49K km -
vans?
őstag
sziasztok,
ma vettuk eszre, amikor szalltunk be a kocsiba, hogy bekapcsolt a legkondi AUTO modban, kb. mint az allofutes. ez magatol mukodik? van hozza ilyen kulcsom is, azt meg nem probalgattam, de az OFF-ra nem kapcsolt ki mindenesetre. az akksinak nem art?
hábm bábm
Új hozzászólás Aktív témák
- Bundle topik
- Videós, mozgóképes topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Tőzsde és gazdaság
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Tudományos Pandémia Klub
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen