- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- One mobilszolgáltatások
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Windows CE fórum
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali navigációs kérdések órája
- iPhone topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Mágus2 #199079 üzenetére
A lovak esznek, ha használják őket. Ha sík egyenes autópályán 130 tempomattal mész forgalom nélkül, nincs lassítés meg gyorsítás, tippre kb 60 lóerőt emészthet fel a sebesség fenntartása, én nem tudom elképzelni hogy a 240 lovas BiT másfélszer annyit egyen mint a 140 lovas úgyszint 2 literes dízel. A 3 literesnek jóval nagyobb belső súrlódása, mechanikai tehetetlensége van. Hogy pár decivel többet fogyaszt az oké. Hogy távolságtartóval gyorsítgat-lassítgat és olyankor többet eszik oké. Ha nyomod mint süket a csengőt és zabál az is oké, de ha azonos nagypapás fillérbaszó stílusban mégy nem szabad jelentős különbségnek lenni. És Passatrol volt szó szerintem nem SUVról de lehet rosszul emlékszem.
Amúgy elég problémás motor ez a Biturbós vagy nem? Vajon miért csak VW-be tették? Audi, Seat, Skoda miért nem kapott belőle?https://tinyurl.com/rasoapro