- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mario1012
tag
válasz Motion_Blur #177149 üzenetére
Enyhén nedves, sima szövet törlőkendővel, kézzel áttörölgettem, ahová nagy nehezen befértem és elértem.
-
Tin
veterán
válasz Motion_Blur #177152 üzenetére
Ja, megküldöd felülről, aztán ha lefolyt, feljársz a két első kerékkel valamire, alányúlsz, és megküldöd alulról is. Ha ügyes az ember, 1 flakon is elég.
-
Reggie0
félisten
Uvegablak foliat fel lehet vinni fenyszorora/feklampara?
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz mario1012 #177160 üzenetére
Az nem gyári cső ott ahogy látom. 100% hogy ott kifúj és azért olajos. A felső csatlakozás se életbiztosítás. A két pöcök a csövön már tuti kopott és nem fogja rendesen a csövet. Éljen a gyorscsatlakozós megoldás...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
BigBlackDog
veterán
Ha kitekert kormánynál (nem koppig) való kanyarodáskor, már enyhe gázadás mellett is furcsa, bugó hangot lehet hallani és rezonálást lehet érezni a kormányon/autón, az mire utalhat? Már az első kilométerek óta tapasztalom ezt, viszont utóbbi időben mintha erősebb lenne, illetve tolatáskor néha már kattogó hang is jön a kerékdob felől (belülről nem hallani még). Példa videó, 6. másodperctől hallani. Illetve elmúlt néhány napban előfordult már néhányszor, hogy hátramenetbe az első egy-két méter után egy nagyobb kattanás hallható.
Érdekes, hogy nem mindig csinálja, mai nap reggel, hideg időben nem tudtam előhozni, de tegnap délután magasabb hőmérséklet mellett is csinálta. Érdemes ennyivel szervizbe menni, vagy mondható természetesnek ~6e kilométer után?
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #177130 üzenetére
Még most lesz cserélve..?
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kisza25
félisten
válasz tibbike01 #177170 üzenetére
A 6 sebesség és a tempomat az egy dolog, motor erő is kell hozzá.
A tipo 6 sebességes, mégis 3750-et forog 140-nél, bár nem hangos, de 8+ fogyaszt és tempomattal nem tudná tartani a 140-et, mert bizonyos emelkedőkön vissza kell rakni 5-be.
Pályázni diesel való, pont ezek miatt.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #177128 üzenetére
Nem új, de nem törött.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Csabadi
tag
Sziasztok, nincs véletlen itt valakinek vw passat, golf, sharan, Mfd1 navi hibás vagy alkatrésznek való? Hiányzik 1 gomb jobb felül "fényerő gomb" Úgy tudom külön nem kapni hozzá. Köszi
-
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
98bja
senior tag
Sziasztok!
2017-es Golf Variant 1.4 TSI (CZCA), manuális
Következő a probléma. Bekapcsolt klíma esetén, ha emelkedőn kell elkezdeni tolatni, vagy csak simán elindulni, ugye ilyenkor nagyobb gázzal tesszük, hogy ne fulladjon le. (Ez mindennapos dolog, mivel hegyen lakunk, és tolatva szoktunk a garázsba beállni) Viszont 10 ilyen alkalomból kb 9-szer nagyon büdös dögszagot fúj be a klíma. Sima elindulásnál semmi, valamint menet közben is OK minden. Talalkoztatok már ilyennel? Mi okozhatja? -
veterán
válasz 98bja #177183 üzenetére
További tippjeim:
1. Valahol megáll a kondenzvíz a klíma alatt és ilyenkor löttyen egyet.
2. Egyszer én egész télen át kerestem a motortérbe beledöglött nyestet/egeret/madarat; szervizbe is elvittem az autót. Száraz tél volt, alig kellett használni az ablakmosót.
Végül kiderült, hogy a Tesco téli ablakmosó megcsiccsent - irtó büdös volt.
3. Vettél egy bontottcsirkét, betetted hátra, egy fékezésnél becsúszott az első ülés alá és megromlott; amikor mozog, szaglik... (Fújjj ) -
98bja
senior tag
válasz BigBlackDog #177184 üzenetére
Körülnéztünk, szagolgattunk, de semmi rendelleneset nem észleltünk.. ezért is olyan érdekes ez az egész
-
válasz 98bja #177189 üzenetére
Tisztítás és tisztás között óriási különbségek vannak. Árban is. Egy habos tisztítás 15-20k de ami marad az marad. Ha viszont leszednek mindent (értsd kibontják a műszerfalból a hőcserélőt) akkor lehet rendesen takarítani. Nekem is ez volt a megoldásom anno, alulról kiszedték.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
mesysil
csendes tag
Sziasztok,
Octavia 3ast szeretnék venni 2015 vagy 2016os évjáratot. 1.4 TSI vagy 1.6 CR TDI. 4 misi a keret teteje. A kérdésem hogy mire kell figyelni a vásárláskor? Mik a tipusbetegségek? Több évre tervezek szóval jó lenne ha nem kéne utánna milliókat rákölteni mondjuk egy turbó csere miatt, és lehetőleg megbízható legyen. Évi 18 ezer km-t járok, hétközben város hétvégente hosszab távok. Mit ajánlotok?
A TSI még mindig kokszolódik vagy ez az évjárat már nem? 140 000 KM-el érdemes TSI-t venni vagy sok probléma lehet már vele? Gondolk itt a hengerfejre, kokszolódásra vagy turbóra.
amit jelenleg leszűrtem:
1.4 TSI- kokszolódik, és a turbóval lehet probléma
1.6 CRTDI- DPF, és kettőstömegű csere, valamint premium dizellel megy sokáig
Köszi a válaszokat előre is! -
w333
félisten
Na Seat csoportban ezek kerültek elém ... Link erről azt lehet tudni hogy :
Szia! Friss műszaki. Új szélvédő, új légtömegmérő, új gyertyák trafók, 20ezer van a kuplungban vezérlésben! Fékekben kb 5ezer tárcsa betéttel cserélve. Van rajta egy program kb 210 le. Esztétikai hibák vannak de nem új autó és nem vészes hibák! Van egy turbóm hozzá! Van egy liter kevertetett szín is mert a két szárvédőt cserélni kellett így friss fényezést kapott.
Kérdeztem miért ilyen olcsó a többihez képest :
Esztétikai hibák vannak igen. Természetesen költségmentes saját néven van
Igazából kérhetnék érte többet de eladni akarom... nem árulni hónapokigAztán egy 1.9 TDi ami a napokban lesz eladó : [link], [link], [link] és [link]
Amit lehet róla tudni hogy :
motorikusan futomuvileg kompletten fel lett ujitva
fenyezve is lett egyedul a teteje nem lett fenyezve
ott lakkhibas sajnos
van egy roszdapotty az egyik ajton
igazabol ennyi a hiba[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz TayRol #177194 üzenetére
Az a baj hogy ezt én is így látom ... pimpelve vannak, talán az 1.8T őszintébb !
Mondjuk a rendszámból ítélve biztos hogy Magyarországi
1.9TDi körbefényezve de a teteje lakhibás és az ajtón is van egy rozsdapötty (érdekes), ahogy látom porrá van ültetve, nagy porlasztócsúcsok stb.
(#177195) kisza25
1.8T nyűgös lenne ? sajnos nem sokat tudok erről a motorról !
Szerk.
Jó lenne egy gyári állapotú 1.9TDi de sajnos nem nagyon van semmi de komolyan !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz MunezXBK #177197 üzenetére
Én is így tudom ... volt autókozmetikusként azért látom a belsejére ráférne egy alapos takarítás és egy szett gyári méretű gumiszőnyeg, de ez legyen a legnagyobb hibája !
Persze nem új autót keresek ez egyértelmű ennyi pénzért ... apróbb hibákat meg én is megtudom csinálni, az 1.4 Leonon is ami apróbb hibák voltak én mindent megcsináltam rajta
Na de majd kiderül mi lesz ... előbb az 1.4 -t kell eladnom, és közben hátha szembejön egy őszinte normális 1.9TDi is
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MunezXBK #177167 üzenetére
SDI-vel, 1.2 szívó Clioval is pályáztam, gondolom neked is volt 1-2 ilyen munka Bár "kedvencem" talán a Fabia 1.2 HTP volt. Fiesta Van 70 lovas 1.4 dízel már kb használható volt (15 kg/LE), C4 1.6 hdi 92 lóval meg már-már kényelmes (13 kg/LE). Persze, V6 dízel kényelmesebb
-
dj79
senior tag
válasz TayRol #177194 üzenetére
A legtöbb ilyen lefosott bokazokni anno clubseat tag autója volt (voltam egy találkozón), igényesen összerakva, de ugye azóta eltelt jónéhány év, aztán megfizethető lett ilyen elsőtyúning autóként. Egy 1.8T változatot én is ismertem, de sajna a 310le programot nem bírta a hajtáslánc aztán szétszaladt a ménes.
molnarpeter: ha jól emlékszem, az 1.2htp 4200-4300 körül forgott pályatempónál, mondjuk ezek anno nem is bírták huzamosan az ilyen használatot
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest