- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Nokia N900 - egy kategória újraértelmezése
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
McSzaby
őstag
Hi,
a szívó 1.8 20V és a turbó 1.8 T 20V között "csak" a turbó a különbség, vagy van más különbség is a motor felépítésében?
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #120837 üzenetére
Hát a tied teljesen más kategória maradjunk annyiban
A tied szarrá volt tuningolva buherálva nagy cooler stb azért bírta az addig nálad meg volt azonon minden csinálva tuning miatt vagy én nem tudomna meg persze nem jelenti azt sem hogy valakinek nem lehet szerencséje, de azért általában a ráköltős verzió marad a szerencse helyett.
Lenko : na ja igy van csak munkába vagyok hirtelen írtam valami nagyjábóli számot.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
McSzaby
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz McSzaby #120854 üzenetére
Megbízható mindkettő, csak az olajcserére kényes. Hamar elkoxolódik az olajpumpa szívókosarának szűrője, ha elhanyagolják. Vétel után ledobnám a kádat és cserélném ezt a pár forintos alkatrészt, akkor biztosan sokáig jó lesz.
A tetejébe kell bele nézni..akár az olaj betöltőn. Ha gyanúsan fekete koxos, akkor az nem a te autód lesz. Ha szép sárga vagy őzbarna, átlátszó olajfilmet látsz, az jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #120865 üzenetére
Mennyit futottak ezek a gépek, ill. milyen évjáratok?
Olvastam itt is, hogy egyik-másik szereti kajálni az olajat, nem jut eszembe a Svájcban élő fórumtárs neve, ő egy páréves A4 2.0 TFSI olajfogyasztása okán akadt ki.
Én lekopogom, eddig 6 deci #csakakasztrolt töltöttem utána 7400 km-nél, most 14 600-nál még a nívó 1/3-ánál van szint, autópályás menet után.
Csütörtökön olajcsere - még nemtom mi megy bele. (a szokásos vagy total vagy fuchs)
-
trance89
őstag
üdv
akkuvásárlás előtt állok ezért kikérném a tanácsotokat, itt a topicban az exide/varta a legemlegetettebb gyártók
a kocsi Golf 1.9TDi BXE, a jelenlegi akku egy olasz gyártmányú Pronta L3 80
zene nincs a kocsiban és nem is lesz szóval nagyobb nem kell, e 2 típus amit nézegettem:
Exide Premium 77Ah 760A
Varta Silver dynamic 74Ah 750A
kb egy árban mozognak, melyiket ajánlanátok?
köszi![ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
-
Magnum_
nagyúr
ilyesmi dekort rendelt innen valaki a VW system autójába?
I humbly and respectfully decline™
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #120857 üzenetére
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hát én erről nem tudtam!
Akkor miért is megy csoda számba hogy nálad olyan jó ez a motor ? Felújítva egyikhez se kell hozzá nyúlni....
Az oké hogy ezt használt kocsinál a fene se tudja megmondani..
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
trance89
őstag
válasz Magnum_ #120873 üzenetére
még ha jó is 100% hogy mikor kibontod a csomagot kb a szett fele szét lesz görbülve/horpadva vagy lesz rajta karcolás, a ferdeszeműek nem szeretik az ilyesmiket rendesen becsomagolni csak beledobják egy sima zacskóba bubis fóliával és el van intézve, útközben pedig összevissza dobálják, nem egy hasonló apróságot rendeltem már és sokszor érkezett sérülten
-
-
kk831228
addikt
Na lehet röhögni...:
Szóval kezdek már végére érni a szerelgetésnek...Kezdődött azzal hogy kicseréltem a tandemet ami volt itthon...Annyi volt hogy nagy nehezen beindult utána járt szépen a kicserélt tandem-el. Na leállítottam utána próbáltam mégegyszer indult szépen. Csak közben mennem kellett dolgozni így nem tudtam kerülni vele. Hazaértem pár nap múlva, indítom beindult de nem volt tökéletes, nyomtam neki pár gázfröccsöt állóhelyzetbe ,és le is állt... Ekkor kezdett már gyanús lenni hogy nem a tandem-el van a probléma...
Na véletlenül találtam itthon egy másik gázolajszűrőt (ilyenkor jó ha nem dobja ki az ember a használt alkatrészt ) Beraktam beindult nehezen és tegnap meg ma is indult tökéletesen... Na mondom most már vissza rakom a régit ,hogy azzal mit csinál, hát mondanom se kell hogy szarakodott Úgyhogy úgy néz ki szűrő probléma volt...
Mági említette hogy nem -e az a baj ,de mondtam hogy volt már régebben 2-szer szűrő probléma ,és akkor rángatott az autó nagyobb terhelésen. Most meg pont az ellenkezője volt indulni nem akar de terhelésen meg nem rángatott, így gondoltam hogy nem az...Hát úgy néz ki csak az...
Így csak szerelni kell... Új szűrő + régi tandem vissza...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
-
válasz tomcsi23 #120885 üzenetére
https://www.youtube.com/watch?v=2Z4m4lnjxkY
(#120886) kk831228: Te Tata! Te milyen helyen laksz hogy csak úgy van maradék tandem pumpa?! Oda akarok költözni
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kk831228
addikt
válasz bitpork #120889 üzenetére
Ezzel még régebben behúztak így lett egy tartalék..
Majdnem lett mégegy tartalék, szerencsére nem vettem még...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
-
Danex
addikt
G004 000 M2 olajat hol tudok venni ami lehetőleg normális hely is? Mert amiket kihoz a kereső azok számomra elég noname oldalak és lehetőleg a gyári VW-Audi -s kéne belőle, de ugye nem lenne jó egy hamisított szart venni.
-
-
mmdms
addikt
válasz lenko #120832 üzenetére
Egészen pontosan ide, egy török faszihoz, mert az összes itteni magyar egy kókler. Lemförder lengőkar szett, luk kuplungszett, a féket nem tom. Egyáltalán nem elhanyagolt szart vettem (jó a fényezés az tényleg nem szép), az elmúlt ~2 év és 38k km alatt amortizálódott ennyit. Egyedül a kuplunggal voltam úgy hogy húztam a szám, mert magasan fogott, ez kalkulált dolog volt. A többi nem. Amúgy 1300 € volt baráti áron, munkatársamtól, és még a garázst is átkutatta nekem minden hozzá való szar bizbaszért. Irigylem az olyen embereket akinek semmit se kell a kocsira költeni, én mindig szopórolleren vagyok.
7600 GS: Vagy azt, csak ne lenne olyan randa a kombi.
(#120834) bitpork: a rohadós hatosok már rég elrohadtak, amin nincs rozsda ugyanolyan jó mint bármelyik más kocsi. Persze itt mondjuk benzinest néznék..
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
veterán
Vótmá szó róla, most itt egy hír, hogy 2017-től jönnek a részecskeszűrős TSI-k.
Várható volt és támogatom, mert a saját szememmel láttam, látom 1.4 TSI és 2.0 TSI esetén, hogy rendesen kormolja a polirozott kipufogóvéget.
Szopás lesz persze.
Kedden jó lenne megrendelnem az olajat. Kasztrolt vagy Fuxot? Utóbbit Morris (is) ajánlotta, valakinek van még vele tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest