- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz outsiders #121149 üzenetére
Az 1.4 TSI-ről tudok nyilatkozni, volt belőle 2. Nekem bejött, Octiban simán megáll 7,5 alatt a fogyasztás haladós tempó mellett. Óvatosan (100-110) 6 alatti országúti fogyasztást tud.
1 probléma fordulhat elő: vezérműlánc megnyúlik. Úgy tudod legbiztosabban megállapítani, hogy amikor mész megnézni, kérd hogy indítsák be a motort, nagyon fülelj, ha az első indításnál kerreg, akkor sanszos, hogy cserélni kell. A második indításnál jó eséllyel nem fog kerregni, viszont ha akkor is, ez esetben szinte biztosan cserélni kell. (annyira nem olcsó...)
@bitpork: CAXA lesz a 2012-es Octi egynégycsi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz outsiders #121149 üzenetére
Pl BKC Octiban jó. Nincs semmi macera vele. De kellő odafigyeléssel a BXE is jó, de ezek 1.9 pd-k. A cr-ben arra kell figyuzni h a 2009 második felében gyártottak közül legyen valami, aminek már nem lekváros az olajpumpa tengelye.
1.4 tsi nál motorkód kell h tuggyuk lazulós láncos v se.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Vaze
őstag
Sziasztok!
Valaki megtudna nekem mondani,hogy miert nem tudom a Samsung S5-om osszekapcsolni az automban levo gyari radioval bluetoothon keresztul?
es hogy miert nincs az automban egy k...tt potkerek + kerekkulcs?
Ja meg hogy miert nem tudok melyet illetve magast allitani a radion?Mivel a settingsben hult helye eme beallitasi lehetosegeknek
Valaszokat elore is Koszonom[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Milyen fej van a kocsidban?
A kaccsolatról csak annyit h a 2007-s allroadommal nem lehetett a samu notesz 3-t összelőni szimplán kompatibilitási hibák miatt nem támogatták égymást. Sé audi sé samsung sé voda nem tudott segítni.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Vaze
őstag
válasz bitpork #121155 üzenetére
Azthiszem mar befogom tudni allitani a magas+mely dolgokat (atnyalaztam a fejegyseg konyvet)megtalaltam a beallitasrol szolo oldalt.Ma megnezem
Ez van az autoban azt hiszem RCD 310MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
RDC310 nem csak VW ben van?Mán látom. Pill dúrok
http://www.firstforseatcars.com/downloads/bluetooth/seat-altea-bluetooth-guide-2015.pdf Én ebben nem látok S5-t
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
pocokxx
Közösségépítő
Sziasztok!
Megosztom a kis kálváriámat az új autóval, hátha tudtok valami biztatót mondani. (Sharan 2001, 1.9 PD AUY)
Miután megvettük másnap elvittem egy kb. 30kmes útra, és stop felirattal figyelmeztett, hogy kevés a hűtővíz, állítsam le a motort. kb. 2km volt hazáig, hazagurultam vele, és felnyitva a motorháztetőt látom, hogy valahol a hőgomba körül folyik a víz. Felhívtam az előző tulajt, át is jött megnézni, mondta, hogy hőgombát most kellett cserélni, lehet, ott nem lett valami jól összerakva, hétfőn vigyem vissza és megnézi. Visszavittem, mint kiderült a hőgomba felett van egy cső, ami elposszant, ott nyomta ki a vizet, kicserélte, minden frankó.
Kb. 1 hete volt nálunk az autó, amikor hosszabb útra indultunk: a héten Ausztriába mentünk. Kb. 150 km-t megtettünk minden gond nélkül, amikor azonban felértünk egy magasabb hegyre, besípolt, hogy felforrt a víz. Kinyitom a motorháztetőt, a víz tényleg forr; óvatosan lecsavarom a kupakot, és fut a hűtővíz. Kicsit járatom, bekapcsolom a fűtést (ez számít egyáltalán?), és elindulunk tovább, újabb 20km után jelzi, hogy kevesli a vizet... Pont benzinkút előtt voltunk, begurulok, hagyom picit pihenni, majd újra alapjárat és apránként feltöltöm. (Ilyenkor hogy lehet a legkevesebb kárt okozni...?) Odaérünk az úti célhoz különösebb gond nélkül (kb még egy 50km). Vízkontroll: Most van víz, talán akkor csak a forrás közben futott ki belőle ennyi.
Reggel megint üres a kiegyenlítő tartály, valami mégsem egészen kerek. Így haza nem akarunk elindulni, elviszem kinn egy autószerelőhöz. Délután hív, hogy a kiegyenlítőtartály van megrepedve, azt kell cserélni, pénteken mehetek érte, mert előbb nem jön meg az alkatrész. "Újratervezés"... Pénteken kellett hazajönnünk, mindenképp legyen kész az autó. Autó elkészül, potom 220euroért sikerült megcsinálniuk indulunk haza. Alig 40 km hegymenet után újra jelzi, hogy felforrt a víz haladéktalan stop. Megállunk a leállósávban, 10 perc pihenő. A túlfolyón nyomja a vizet, biztos kelleni fog megint... Következő kútnál megállunk, kiegyenlítő tartály minimum alatt. Lassan megpróbálunk hazamenni, 100-110re beálltam, és 40 km után újabb kontroll. Víz elfogyott, pici pihenő, pici utántöltés. Kétszer még megálltunk, a lejtős és klíma nélküli szakaszon komolyabb fogyás nem volt. Utolsó 50km-re gondoltam megnézzük mi van, ha, kicsit jobban pörgettem a motort, klíma is ment folyamatosan. Mire hazaértünk ismét jelzi, hogy nincs víz... Garázsba be, s feltöltöm, hogy mi lesz vele reggelig. A max jelről lement a min. ig. Alul egy két csepp látszik, de nedves az alja és az akksi alatt is. Mi lehet ez...? Hengerfej elvileg új van benne, kb. 50000 km-rel.[ Szerkesztve ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
kk831228
addikt
-
-
kk831228
addikt
válasz pocokxx #121162 üzenetére
Esetleg még azt kellene megnézni nem - e folyik valahol...Ha járatod alapjáraton és alánézel nem látsz folyást valahol??Most a garázsba ment le minimumig állóhelyzetbe?? Kortyogást nem hallasz a benn a fűtőradiátor felől mint ha csobogna, folyadogálna a víz??
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
válasz gzbotii #121167 üzenetére
Az alapjáratot elveszi a gépállat ha kiveszed a kulcsot. Vákuummal elzárja a nyálat. Ha ez nem mén, akkor leállításkor a motor akkorát rándul, hogy majd kiesik a helyéről. 4 évvel ezelőtt így érkezett meg Mágus2 először hozzánk, hogy a kocsijában elment ez a vákuumcső és minden leállításkor mozgott a bódé.
A kettőstömegű ha rossz menet közben ráz leállításkor meg csilingel tudtommal.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz kk831228 #121163 üzenetére
Nem szétnyomta a tartályt, hanem az alsó csonk mellett engedett szerintük. Felvettem nektek videóra, de tény, hogy furcsa hang jön a radiátor felől. Az lenne lyukas? Alul látszik, hogy valahonnan engedi a vizet, a videó végére felvettem az alját is. [link]
(#121164) bitpork
Lehet, de, ha gond lett volna vele, nem kellett volna előbb jelentkeznie...? Tavaly ősszel elment vele 1000 km-t megállás nélkül. Klímát nem tudom biztosra mondani, mert kapcsolgattuk ki.be, hogy ezzel is kíméljem a motort. Nem ment folyamatosan."Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
válasz pocokxx #121169 üzenetére
Azért kérdem a klímát mert én pl már nem használom vénségemre csak rövid távon mert prompt megfázok. Tehát az 1000km ha pl hosszú klíma nélkül ment, akkor simán lehet. Barátomnak octi II ben volt hasonló: klíma nélkül semmi gond, de ha bekaccsolta, akkor felforrt a víze. Hengerfejtömítés volt, de mire eljutott idáig, a csövek megrepedtek a rendszeren.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
kk831228
addikt
válasz pocokxx #121169 üzenetére
Nem, a kotryogás hengerfej problémára utal... Belülről kellene meghallgatni a hogy hallasz - e kortyogást a fűtés felől... Alaojáraton lehet nem hallod, hanem nyomj neki egy kis gázt óvatosan adagolva egyre nagyobb fordulatra, közbe meg hallgatózzál...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz bitpork #121170 üzenetére
Igen, használta ő is a klímát rendszeresen.
(#121171) kk831228
Akkor nem hallok.... Nem tudom, mit kellene hallanom. A cső nem keményedett, és látni, hogy vizes/nedves a beltér. Akkor is hengerfej lenne? Ha látom hogy folyik, akkor talán nincs motorprobléma, nem?"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
kk831228
addikt
válasz pocokxx #121172 üzenetére
Olyan hangot kell keresni mint amikor csobog a víz... A kortyogás azért van mert olyankor fújja a vizet és levegőt nyom bele az nem azt jelenti hogy lyukas... Az hogy vizes a motor alja lehet a kigyenlítőtől folyt oda... Esetleg még a vezérlés burkolatot, az aljánál nézd meg... Nem - e a vízpumpánál folyik... Én még mindíg hengerfejre tippelek... Persze előtte át kell nézni a lehetséges folyásokat...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
atos19881101
senior tag
válasz kk831228 #121171 üzenetére
Ez a kortyogás azért csalóka. Nekem hűtővíz csere után nagyon sokáig hallottam, hogy csordogál a víz a csövekben. Nem mindig csinálta, de idegesítő volt. Valahol megrekedt a levegő és nem birta kidolgozni. Index fórumon is sokan panaszkodtak rá. (Igaz ez ugye egy Superb)
Más infó. Nekem azért fogyott a hűtővizem, mert a motor hátulján egy műanyag cső tömítése megpusztult. Ezt kellett kicserélni.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kk831228
addikt
válasz atos19881101 #121174 üzenetére
Legtelenítenie kellene magát, ha kinyit a termosztát egyszer és felöntöd szintre megint, utána nem szabadna már levegőnek lennie sehol... Ha utána kortyog az már nem normális szerintem..
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Vaze
őstag
válasz bitpork #121157 üzenetére
Koszonom szepen a tablazatot,sajna S5 nincs benne
molnarpeter Defekt spray az van benne,potkerek helyen hungarocell van benn,abban pedig a defekt spray + egy szivargyujtos pumpa.kerekkulcs na az mar luxus
vagy az elozo gazdajanak szuksege volt ra...tort volna le a keze
Amugy otthon lehet kozlekedni potkerek nelkul?[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Vaze
őstag
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, főleg olyan embertől, aki jártas a fényezésbe.
A problémám a következő . Mennyiért fújnak általába egy hűttőrácsot meg 2db tükör házat Golf 4-en? Mert akitől én kérdeztem, az 25.000-ért csinálná meg, semmi extra, csak sima fényes fekete.
Kicsit sokallom.
Szerintetek reális vagy áttvágtak?
-
TaaT
nagyúr
válasz zeus_2k14 #121180 üzenetére
Az egyik helyen 100e-ért festették volna a 2lökhárítómat meg 2küszöböt, a másik helyen 45e-ért. Kérdezz körbe máshol is és akkor lesz egy kis rálátásod mi merre mennyi.
Amúgy a mennyibe kerül ennek meg ennek a festése kérdésre mindig azt mondom 2üveg sör és a csillagos ég között bármi lehet...
Give them hell Ukraine!
-
raziel01
veterán
ELM327-nél (vaterás) van-e jelentősége, hogy dízel vagy benzines a motor? Skoda Roomster 1.2 TDI 2011-hez kellene.
-
-
raziel01
veterán
válasz bitpork #121185 üzenetére
Csak hibakód olvasásra kellene. Nyilván tisztában vagyok vele, hogy aki nem ért hozzá annak minek de ha mondjuk valami miatt felvillan a "check engine light" azért jó lenne tudni, hogy mi miatt csinálja. (nagy gond vagy kis gond)
Elinduljak otthonról vele vagy ne. Hazajöjjek vele 100km-t vagy ne stb...
Samsung S4 telóm lenne hozzá. -
válasz raziel01 #121186 üzenetére
Nincs ilyen szempontból különbség a motorok között. Ugyanakkor csak az első hibatárolót éred el vele. Tehát nem biztos h tudni fogod hogy mi baja a kocsinak!
Az meg hogy brickelni lehet az autót, erre az eszközre nem igazNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
atos19881101
senior tag
Ma végre tankolás alapján megmértem mennyit fogyaszt a vas. 750km 50liter nyál. Ez kb 6.6-os átlag, amiben van városi furikázás (Győr), illetve hosszabb távok klímával. Automata és 1.5t létére meg vagyok vele elégedve.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
i-sti
senior tag
To B8 owners:
Legújabb firmware/software telepítve:
Most telepítem a térképeket hozzá:
Novum Forum Siculorum
-
válasz atos19881101 #121195 üzenetére
Én éppen tegnap néztem. 17k-t tankoltam a Balcsira lemenet, talán 3-5 km-rel a szegénységjelző után. Ez 17k/335=50,746... Sezzel mentem 600 km-t (meg még vagy 4-et) Erre hajazz
MOD
Ez két hete volt és itt Szegeden.
(#121197) raziel01: hmmm.... akkor próbálom plasztikusabban. Kapsz egy olyat pl h P0363, akkor honnan fogod tudni h melyik hengerrel v elektronikával van bajod? Csak annyit fogsz tapasztalni h megállt a kocsi.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest