Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- One mobilszolgáltatások
- Speciális kamerával érkezik a Z Fold7
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Garmin topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
"bar gondolom nem kritikaert jottel"
A konstruktív kritika jó, abból lehet tanulni - szemben egy "nagyon gyenge képek" kommenttel.
Jól látod, én ezt a valósághoz közelebb álló vonalat preferálom; a sarki fényes képeken is ezért nem húzom feljebb az előteret, mert igazából vaksötét volt, egy felhúzott előtér nem az volt, amit láttam, tapasztaltam, éreztem. Stokksnessnél baloldalt a tábor lámpái és az úton az autósok fényei zavartak bele a képbe, azért kényszerültem ilyen szögre; másnap, amikor már megtaláltam a víz sekélyebb részén hol lehet gumicsizma nélkül is bemenni, hogy szimmetrikusabb legyen az eloszlás, akkor viszont beborult, teljesen felhős lett az ég, nem látszott az auróra. Ha a nappalira gondolsz: mindenütt állt valaki állvánnyal, kocsival, ez volt még a legtisztább kép, mielőtt újra eltűnt a felhők között a Nap, és utána már nem voltak ilyen színek... Tudom, magyarázkodás, lehetett volna nem kirakni is, de annyira tetszettek a fények a hegyen, még a béna kompó ellenére is.
Az utas kép jogos, vághattam volna más arányba.
Igazából az út második felére elfáradtam, belefáradtam a folyamatos széllel küzdésbe, frusztrált, hogy csak csigalassúsággal tudok haladni, na meg kaptam totál váratlan, "ilyen nincs és mégis van" esélyű lelki gyomrost, utána már nem tudtam olyan jól fókuszálni. Az út első felében voltak a jobb képek, de való igaz, hogy ott sem erőltettem meg magam kreatívabb szögekkel, kompókkal.
Amúgy a cikkbe a képeket nem én válogattam, szerintem jobbak is lettek volna az albumban, pl. nappali Stokksnessből a másikat tettem volna ki, utas képből a kettővel utána lévő egyenes út a hegy felé, kitettem volna még a jeges és Reynisfjara közötti ködbe tűnő hegyet, vagy a vízen tükröződő Kirkjufellt.Jahno: én az asszony véleményét osztom
Nekem ez már túlságosan elragaszkodott a valóságtól, inkább fotó-alapú digitális művészet, mint fotó.
Mazsi: köszi
-
Jahno
veterán
Most, hogy asszony is végig kritizálta a MAFOSZ szalont meg a képeimet, mutogattam Neki egyéb dolgokat, pld. tájképben itt van ez a csajszi: [link] és ennyire szubjektív, nekem eléggé rendben van, asszony szerint már kicsit műanyagosan túl sok és nagyon meg vannak csinálva.
-
Nekem is kellene 100-as, de a tököm akart sorba állni.
Az a baj, az auto amortizációs költség sokkal durvább, mivel ha cserélni kell, nem olcsó móka. Az üzemanyag csak egy dolog, én is 110 Ft-on megyek most, de nagyon gondolkozom, hogy meddig tolom tovább… januárban tuti nem ez lesz.Bízzunk benne hozzánk kevésbé gyűrűzik be…. bár az Etele plázába van már fotózás 1800 Ft-ért is… szívesen elmondanám a véleményem Nekik, de falra hányt borsó lenne.
-
rbalint88
addikt
Audyssey-s az enyem is, az tenyleg nagy kiralysag
anno 120-ert vettem az erositot (160 helyett), ma ez a kategoria siman 300+, ahogy irod is. Remelem meg sokaig mukodik a mostani
madgie: nekem az utobbi idok tanulsaga autos audioban, hogy a forras mennyire szamit. Amiota van dolby atmos es lossless az apple musicban, azota a ket carplayes autoban
Az audiban meg alapbol jobb a hangcucc, de csak egy dension gatewayen tudom etetni bluetoothrol es
Csak sajnos ugy van kialakitva a kozepkonzol, hogy nem fer be egy 2dines radio, a kihajthato kijelzos meg ratakar gombokra/szellozore es/vagy a klimapanelre (amitol
garantaltan megbolondul az automatikaja). De gondolkodom, hogy veszek egy masik kozepkonzoli egyseget egy gyari nagynavis autobol, aztan megy bele egy carplayes 2din fej, csak ez a mutatvany 300ezer Ft nagysagrendileg… -
Studi
veterán
-
Jahno
veterán
Ott szar a vezérlés. Nekem is csinálja egy ideje, hogy bezár ha kell ha nem. Bár egyik ajtó már ennek ellenére nyitva marad :-D Szériahiba, szétrohadnak a csatik és érzékelők, majd megszereltetem.
Ja, volt olyan, hogy manuális kocsit bezártam, bedobtam a kulcsot az első ülésre és rácsaptam az ajtót. Semmi baj, felmentem a pótkulcsért, kinyitottam, bedobtam és rácsaptam az ajtót :-D Namondomjóreggelt
-
Balinov
titán
Nagylato?
Telefonos kep, Vera Huawei P30-aval
IX35 meg olyan koreais formaterv volt, de a 2nd gentol amit mar Europaban is Tucsonkent arultak teljesen korrektul nez ki. a 3rd gen, mint ez is, meg sztem meg jobb, a legfrisseb meg kimondottan allatul nez ki.
Sose gondoltam volna, hogy egyszer bejonnek az SUV-k
2WD, 2019-es, 60kKM, 1.6B, asszem a 132HP-s 97kW-os GDI. Sulyado duplaja az 1.7-es diezelenek, meg ugye a fogyasztas is, viszont masik oldalrol qrva ritkan megyunk egyszerre annyit, hogy hosszutavon is megerje a dizelt fenntartani.
A labradog meg siman befer hatra a sajat kutyaszonyegere, vegre nem kell kutyaszort takaritani a borulesrol
Mar csak valami utasterelvalaszto racsot, meg a csomagterajto ele valami lokharito vedot kene, hogy ne bassza szet a 7honapos kutya
Fajt a szivem a 6-os kombiert vagy a CX-5-ert, de osz ota, miota keresunk kocsit benzinest a ket modellbol osszesen ha lattam 2-3db-ot, azt is a 3.14 csaba az orszag tulso felen.
Ha nem szuburbiaban, hanem mondjuk 50-60km-re laknak melohelytol kinn a megyebe, akkor lett volna dizelben racio, de igy nem...nameg ilyen 150-200eKm futottakat arultak abban az evjaratban elerheto aron, amit megcelostunk.
Amugy g*cire felmentek itt is a hasznalt arak, 07-es Avensist 1/4mKm-el 1500-ert szamoltak be. Hyundai Irelandtol kikertam a 2019-es speckokat hogy meg is mi van az Executive-ben konkretan, szo nelkul kuldek 20 percen belul, meg bennvolt a 2019-es listaar, Na, attol alig egy ezressel vettuk meg most olcsobban
-
Jahno
veterán
Ezzel már sokan próbálkoztak, de mondjad melyik furcsa és miért. Mert ugye mindenki mondja a magáét és közben már három alternatív szerelőt próbáltam meg, egyik nagyobb kárt okozott, mint a másik (eleve feszülök, mert családban is van szerelő)... Kezdődött azzal, hogy elhoztam és nem sokkal utána elnyíródott a fékcső, ami nem volt vicces, aztán csak kicsit csöpögött valami, jobban alánézve kiderült, hogy pár cuccot ész nélkül erőből oldott meg és motorblokkban megtépte a meneteket. Azt sem volt egyszerű helyrekalapálni. Ezek egy részén túl vagyok, mert időnként család is belepofázott (meg itt az autós kávéházi topik), annak is csak az lett az eredménye, hogy elköltöttem pár 100ast, amit végül bontani kellett. Pld. eltört a rugóm (ez elég egyértelmű hiba), egyet kicserélt, majd utána a másikat, hogy párban legyen, ha már rászóltam és úgy illik. Nem is belevaló típusra cserélte, ahogy a lengéscsillapítót sem... Féknél meg lusta volt rendesen bontani, átbökte a műanyag dobot, hogy hozzáférjen csavarhúzóval...
Használt elektromos érdekes lesz, ott is meg lesznek ugyanezek, de legaqlább addig kiderülnek az akupakk körüli hűtés szériahibái, aztán vagy javítanak rajta, vagy fejlesztenek és rosszabb lesz :-D Most még erősen 8 millió, amit talán meg mernék venni, de ezek után a használttal főleg úgy vagyok, hogy sehogy.
-
Hát... Főtengely csapágy kifordult
- vitte a komplett motort.
Sajnos N47 motorok típus betegsége, már mondogatta a szerelőm hogy cserélni kellene mert amikor a vezérlést cserélték (máshol) akkor nem volt cserélve - és csak úgy lehet cserélni hogy mellé vezérlés csere is van (együtt 800k). Nade ez a vezérlés eddig ment 70k-t... Nálam még lakás vásárlás miatt épp kiapadt a penzcsap, amúgy is el akartam adni az autót (figyelmeztetve a vevőt hogy ezt amint tudja csináltassa meg, mert lutri)... Erre a kis tepsiseggű bajorka megérezte, besertodott és kib.szott velem :/Buktam 1,5 millát kB.. És nagyon sajnáltam mert szerettem. Szerencsére egy olyan szakihoz került Jászberénybe aki amúgy is BMW-T szerel, és a feleségének talpra állítja - mert minden más patika volt az amúgy 14 éves autón.
A helyére egy 2017-es Mazda 6 Revolution Top SD kerül. Csak majd a CIB-el kell küzdenem. De szép nagyon... Már bele szerettem.
Kávé: igazából szinte minden is jobb mint amit a boltban kapsz. Nem azért mert azok mind förmedvények, hanem mert sajnos pörkölés után sokszor felkerül nagyker raktárak polcaira, onnan kisker elosztó raktár polcán csücsül hónapokig, és mire hozzád kerül lehet hogy már egy éves is elmúlt.
Egy éves kávé már esélyesen döglött kávé, ezért a kávéőrültek a kis kiszerelésű, frissen pörkölt kávékat preferálják.
Itthon is van egy pár műhely, Pall&yotz, Kapucziner vagy épp az AVX (teljesség igénye nélkül).
Én Pl. Innen rendelek kávét, vagy van olyan Gödöllői kávés cég aki olasz kávékat hozza, és azok mindig max 2-3 hónaposan kerültek hozzá - ami nem mindegy.
-
Heteket nem járok erre (lehalt az autóm, motor kuka, volt elég baj, karácsony, autó maradéka elad, újat intéz, etc.).
És még sem ütött annyira pofán, mint hogy a Bellarom és Starbucks szemes kávék "fincsik".
Most nem tartom el a kisujjam, nem növesztek gótikus orcát, nem eresztem rátok a hardcore kávétopic tagokat... pedig megérdemelnétek
-
madgie
titán
Igazán visszafogtam magam, szívem szerint leírnám, mennyire tele van a tököm a szolgáltatók 80%-val, hogy tű a szénakazalban egy normális videós csapat, az értelmes CM (vőfély meg pláne), de mindegy is, rengeteg fotós ismerősöm váltott már erről, nekem csak azért marad még takaréklángon, a háttérben, mert millió más egyebet is csinálok mellette. Ha ebből kéne megélni, szerintem két szezon után inkább eladnék mindent.
Az időbeosztásos dolog meg addig móka, míg rá nem ébredsz, hogy minden normális családi program hétvégére szervezhető, sőt, a család is eleve csak akkor van együtt egész nap, erre a hétvégéken pont te nem vagy otthon.
-
tvamos
nagyúr
Ez mindenkinek mashogy van, gondolom. Ennekem eleg volt a sajat eskuvom, probaltam legalabb a latszatot fenntartani, hogy jol erzem magam, persze, ez sem tetszett mindenkinek... de azert ra tudtam volna anyamra, meg anyosomra boritani parszor az asztalt. Masera el se megyek. Neked meg ez a munkad...
Multinal ulok, a 4 fal kozott, eljatszom az oscilloscope-ommal, meg a spektrum analizatorral. Sokkal inkabb ez, mint minden heten egy bagazs idiota, aki mind mast szeretne. Te meg ugye probalnad azt csinalni, amit kell, mert tudod, hogy ugy lesz a jo. Itt legalabb mindig ugyan azok a kretenek vannak, nap-nap utan, kitanulod, mit kell nekik mondani, hogy azt higgyek, amit kell, ugy, mintha ok talaltak volna ki.Felre ne erts, maximalis tiszteletem az eskuvoi fotosoknak. Marmint azoknak, akik tudnak jo kepeket csinalni, es kihozzak a legjobbat. (Nekunk annak idejen nem ilyen jutott, de hat az meg felig a kommunizmus volt...) Rohadt nehez egy szakma lehet az...
-
Jahno
veterán
Kötelten időbesoztás, meg ha akarom akkor tovább alszom. Hóóógyne, míg valamelyik menya neki nem áll ugrálni, hogy akarom, most és ez meg az
De persze ez minden szolgáltatóiparban így van én meg annyi kretén ügyfelet vonzottam be mindenféle téren, hogy inkább hagyom a fenébe.
-
madgie
titán
Persze, hogy hangos, az elektromos autós csoportokban fikázzák a Springet, mennyire fapad... hát haver, én pont ilyen fapaddal járok négy éve
A Zoe nyilván érezhetően halkabb lesz, abban eszeméletlen király a hangrendszer is, de azzal meg nem tudok "nagy kört" (értsd: 800km körül) menni egy nap, mert a töltés miatt megőszülök
Szerencsére ritkán kell ennyit mennek, Budapestig meg épp felmegy majd az is.
Füles téma... egy dolgot ne csináljatok: nem menjetek ki korán reggel, fehér színű wireless fülessel havat lapátolni, hogy milyen flash Rage Against The Machine-ra tolni a havat. Ja, egészen addig, míg a gépies mozdulatba pont bele nem esik a füledből a füles és el nem hajítod a hóval kicsit odébb40 percig kerestem még úgy is, hogy folyamatosan csipogtattam, merre van.
-
gorgo
őstag
Meglepően sokat fejlődtek az agybadugós kügytük, már pár ezres vezetetékes vállalhatóan szól. 50+ k-t szerintem is pazarlás érte adni, sőt, még talán a 22k amiért én vettem se feltétlen indokolt, de ez van. Ha meg valakinek túl sok a pénze, hadd vegye...
Leszedtem az anime-t is tegnap, szedhetem le még 1x sajnos az már fájdalmas 40 giga lesz, mert csak úgy van meg angolul. Katasztrófa volt magyar szinkronnal. Japán nyávogást szintén kihagyom (látszik, nem vagyok egy anime fan
).
-
.mf
veterán
"50e ft-os fulbe dughato fules?"
Sejtettem, hogy drága, de 'ztabüdöcspicsába
Régen ez a hifi fejhallgatók territóriuma volt már... tyű. Ilyenkor örülök, hogy nem követem a trendi cuccokat, ha nagyritkán menet közben hallgatok zenét, jó még az öreg Sony MH1C, amiből az elsőt ugyan tíz körül vettem, de amikor kifutottak, párezerért még zsákoltam egyet vagy kettőt. -
cdl
senior tag
Semmilyen csuklón mért pulzusmérés nem megbízható.
Csak is a mellkaspánt jó ilyesmire.
Ha ülsz a székeden, jól mér, de gyors pulzusváltásokat nem jól követi le.
Ha fontos a pontos mérés, az Aliról pl 10 000 alatt kijön egy mellkaspánt érzékelővel.
Pl: [link]
Bringához használom évek óta. -
tvamos
nagyúr
Mostmar volt olyan resze a filmnek, amikor unatkoztam. Es mar a regit is ugy neztem, hogy x1.5-ot allitottam a VLC-n, mert vontatott. Azert egy mostani produkcioban folyamatosan van latvany, meg tortenes. Ennyi.
De ez a besorolas szerintem rohadtul szubjektiv, en nem hiszem, hogy van egy olyan feltetelrendszer, hogy kitoltok egy check list-et, es akkor ott kijon, hogy A+, vagy K kategoria. Vagyakkor en vagyok tudatlan. Vegulis nem ertek a muveszethez, szakbarbar villamosmernok vagyok, mar bocsanat, egy szep festmenyt vagy fotot megnezek, de egy erdekes buck-boost konver megoldastol inkabb izgalomba jovok, vagy epp attol, ha szetszedhetek egy regi fenykepezogepet...
-
tvamos
nagyúr
Azert ha a regi Szarnyas Fejvadasz elmenyhez hasonlitom az uj Szarnyas Fejvadasz elmenyt, akkor meg "B" kategoria is tulzas, inkabb csak "D"... vagy "Z"... de ha egy fuggetlen alkotaskent nezem, akkor azert rendben van. Masreszt, ha most vissza nezem az eredetit, akkor az sem egy akkor pukkanas. Ahogy ezt mar megbeszeltuk. Ezek akkor voltak rohadt jok, amikor meg nem volt elottuk semmi. Mekkora g..ci jo volt, amikor jott Harrison Ford, es uldozte Rutger Hauert. Vagy hogy volt mar... olyan mar nem lesz, hogy eloszor latom. No meg a zene is mi kiraly volt...
-
Mercutio_
félisten
TV-t összehasonlítani nem a boltok megvilágított terében az igazi
és érdemes megnézni melyiken milyen funkciók vannak be- vagy épp kikapcsolva, milyen színmód, fényerő, stb. ettől függetlenül lehet az adott tv jó.
MÁS: Úgy néz ki a vártnál előbb elkel a lakás, most megy a fejvakarás merre lenne érdemes (és merre nem) min. 2 szobást nézni. Megéri-e a felárat (rezsi, életminőség(?)/komfortérzet, stb ) egy újépítésű, vagy inkább valami normálisabb ex-airbnb lakás, vagy ...?
Eredetileg káposztás maradt volna, de vagy full lelakott, vagy látvány/ízléstelenül felújított a felhozatal, így merült fel a beljebb költözés. -
Balinov
titán
Itt árulnak tcl tvket, éppen 2 hete nézegettem az egyik boltban, sztem klafa, és a hangja is jobb volt mint a mellette lévő Pananak. Androidos volt a tcl is, azért voltak kipakolva egymás mellé.
Kollégám is egy androidos tclt használ, iptvvel, sky sports 60fps azt mondja olyan fluid, mint a T-1000es
-
.mf
veterán
Rengeteg lakóautót láttam a Stelvion, a fele Transporter vagy más furgonból átalakított. Nem tudom, a hatóságok mennyire zargatták őket, de több helyen ki vannak rakva áthúzott lakóautós táblák, és a parkolók felfestésénél is jelezték, hogy ez nem lakóautónak való hely. Szóval nem biztos, hogy ilyen egyszerű, hogy bárhol megállhatsz vele...
Na, visszaértem. Bazki, tegnap amint átértem az osztrák határon, leszakadt, de dulván. Alig lehetett látni pár tíz méterre, olyan vízátfolyások és tócsák, mit tócsák, tavak az autópályán, hogy a kocsit megfogta és erre-arra ment benne, mint motorral homokon; na meg viharos szél. Németországban meg lépésben, mert a gyökerek már egy kisebb esőtől beleálltak a fékbe és kitették a vészvillogót, aztán tötyögtek 20-30-cal. A legjobb: St. Pölten után már este 10 körül valami - gondolom egy abroncsdarab - felverődött és letörte a vezető oldali ablaktörlő-lapátot, csak hogy érezzem a törődést. Következő parkolónál kiálltam és vártam, hogy elálljon, aztán elindultam, de a felcsapódó permet és újra kezdődő eső miatt nem jutottam sokáig, pár parkolóval arrébb kellett aludnom - pedig úgy terveztem, hogy estére már otthon leszek.
Legalább takarékos út lett, Samnaun-Budapest egy fél tankból... -
j.bravo
addikt
(nyugodtan mondjátok hogy hülyeség, csak az első gondolat, végiggondolás nélkül)
Egy kis hőszigetelés csodákra lehet képes, akár kiegészítve némi fűtéssel, ami elektromos 3-4 Celsius fokon tartaná? Persze aksi póver, vagy állófűtés beröffentése kell hozzá, de talán már menedzselhető a dolog.
Vagy a tágulni képes, rugalmas anyagból készíteni a tartályt? -
.mf
veterán
"amugy tudja vki, hogy kornyezo orszagokban hol lehet "vadkempingezni" ilyenekkel?"
- Did someone say...
/ ah, mindegy az előzőre se ugrottatok rápedig az nagy volt, még Ben Affleck is majdnem elröhögte magát
de ebben autók vannak, méghozzá olaszok... "Other cars are slow, and Hondas." De ha ez sem, akkor fürgyéle, azaz Douche and go bananas
Kezdjük ott, hogy a környező országokban eleve nem nagyon szabad vadkempingezni, Ausztriában, Horvátországban, Olaszországban jókora büntetés is van, ha elkapnak. Igaz utóbbi kettőben leginkább a tengerpart közelében szokták figyelni, és az olasz rendőrök is csak munkaidőben büntetnek, szóval leginkább azok szívják be, akik 8-9-ig nem bírnak felkelni és sátrat bontani. Lakóautókkal nem tudom, mi a helyzet (azon kívül, hogy a horvát rendőrök eléggé rá vannak állva), itt és itt van egy kicsit több infó. A Stelvio 1-es kanyar parkolójában az olasz oldalon rendszeresen látok lakóautókat, a svájci oldalon az Umbrailen is láttam már, ahol szintén nem szabad, mert ez egy nemzeti park (Svájcban amúgy bizonyos feltételek mellett szabad vadkempingezni, de itt pont nem).
Szvsz: előbb bérelj egyet és próbáld ki csak otthon, ahol szabad vadkempingezni - olcsóbb, mint beleugrani, és rájönni, hogy nem neked való. A fullos (hideg-meleg vizes, zuhanyos, konyhás, wc-s) iszonyatosankurvadrága, ezek nagyon megdobják az árat és a bonyolultságot - én ezeket inkább elengedtem, így guruló lakás helyett csak egy guruló sátor. -
spanyoll
addikt
Attól függ, hogy egyedül tolnád vagy családdal. Ha egyedül, akkor venni kell 1M-ért egy valami random terepjárót, nagyon max 500kért hátul ülések fektetése után pár dolgot berakni, aztán hálózsák meg minden más mintha sátoroznál, de cserébe megvan a kocsid és fedett hely meg a feelinget is el lehet kapni.
-
cdl
senior tag
Igen, második autónak, városban rohangálni esetleg.
Én ellenzem egyelőre. Annyival drágább még, hogy soha nem térül meg.
A zöld vonal sem győzött meg. A gyártása nem biztos, hogy sokkal zöldebb egy ilyen autónak. Az akku újrahasznosítása is érdekes kérdés. Persze papiron biztos minden szép és jó.
(egy márkára látok rá bizonyos szinten)A lakóautókra már figyelnek a környező országokban.
Nem hiszem, hogy pálya lenne vadkempingezni.
Nagy élmény lehet, de anyagilag biztos ne érné meg.
Persze, ha belefér hobbiként, hajrá.
Egy időben gondolkodtam téli lakóautózáson. Sieléskor a szállás olcsóbb kiváltásán.
Kicsit olvasgattam, sokan csinálják különben. De nem csúszok annyit, hogy belevágjak. -
spanyoll
addikt
Én is néztem meg akartam, de ja, a hype körülötte nagyon felnyomta az árakat. Konkrétan ha jól rémlik a matek, akkor ha nem még egy évben minimum 4-5x nyaralni, akkor 5 évig fixen veszteséges.
Persze a faszt érdekel, ha a mood kárpótol, de megvenni egy tűrhető gépet, plusz azt rendesre megcsinálni vagy megcsináltatni az horror, simán benne van 5-10M-ban.
Egy hét airbnb (most gyors kereséssel) Milánóban mondjuk 200-250K két főre. Vagyis 20 hetet vagyok milánóban fasza körülmények között a vanlife áráért.
De na, ahogy írtam is nem a pénz ami miatt az ember csinálja, hanem a moodért, de ilyen összegek mellett nehéz beleugrani és nem fájlalni azt a pár M-t. -
-
Latency bajom abszolút nem volt vele eddig - meg ez nem is BT, hanem van saját kicsit USB stickje - Slipstream, amiről azt olvastam, hogy 2,4GHz, frekin egy saját "propriatey" protokollt használ. Ma már azért nem annyira bonyolult megoldani ezt.
Persze, vannak ennél sokkal jobb hangminőségű fejesek, de szerintem konzumer cuccok közül ez egy abszolút vállalható fejes - mondom ezt úgy hogy volt már egy pár cucc a fejemen kicsit magasabb kategóriából (AudioTechnika, AKG stúdió monitoring fejesek pl.).
Szerintem a szűk keresztmetszet ebben nem is a vezetékmentes mivolta, hanem a használt "driver".
-
.mf
veterán
De sok cucc
A téli cuccok után most állítottam össze a tavaszi-őszit és próbáltam ki hétvégén - egy 30 l-es hátizsák (meg a fotós táska). Ez így 2-3-4C-ig jó, 2 napi kajával (legalábbis ha a hidegbe való polár aláöltözők, vastag zokni és kabát és a 70-300 is a táskában vannak - nélkülük még egy pár napi belefér).
-
cdl
senior tag
1-2 nap múlva megírom. Az első után hidegrázás, izomfájdalom, , levertség volt itt is. Tekerés közben visszafordultam, szóval nem voltam a toppon. A lázat kerülném el mindenképpen, avval nem mehetek dolgozni. (nem sztahanovizmus, én viszem az ügyeletet, nem tolnék ki mással)
mf. ez akkor is sok lehetett.
Gondolom nem terhelted féloldalra magad, nem most kezdted. -
rbalint88
addikt
Ja bocs, free shipping: tavaly vagy tavaly elott hagytuk abba, mert rohamtempoban kezdtek el emelni a futarcegek, ami szemmel jol lathato profitkieses volt. Az a durva, hogy a mostani altalunk kert kiszallitasi dij sem fedezi a valos szallitasi koltseget atlagban. pl a te esetedben a ket porszi az ket csomag, tehat dupla szallitasi koltseg nekunk, raadasul a handheld az nagy meretu csomag... nem szivbajos egyik futarceg se a dijak meghatarozasanal, de eddig a gls legalabb aranyaban nagyon keves csomagot veszit el, tor ossze es tenyleg gyorsan szallit. A tobbi se sokkal olcsobb vagy akar dragabb, cserebe sokszorosan tobbet szivtunk veluk...
-
zolka78
senior tag
Nálunk nagyon ritkán másznak asztalra, konyhapultra és nem is igazán nyúlnak a dolgokhoz. Ami viszont biztosan érdekli őket az a csirkehús, borsó, kukorica, zeller, gyökér, petrezselyem és chili paprika, ezeket nem szabad elől hagyni. Viszont mindegyik rögtön elkezd matatni a bevásárló szatyrokban vásárlás után mint a gyerekek.
-
Studi
veterán
Honnan tudod, hogy mi érdekli?
Én egyszer csináltam a kölyöknek vajas-baracklekváros kaját, az asztalon volt. Egy percre hátat fordítottam, csináltam a saját kajám a pulton, mire visszafordultam, ott volt a vajas kalács a tányéron. Na mondom ilyen hülye vagyok, raktam még rá a lekvárt, nyúltam is a kanálért, mikor megláttam, hogy a macska nyalogatja a pofáját!
Szinte nyomtalanul lepucolta a szelet kalácsról a lekvárt!
-
j.bravo
addikt
Nekem sincs bajom a matkákkal (bár a macskaszőrre teszt szerint van allergiám), ha (nyilván kutya nélkül
) látogatóba megyünk macskás házba, bírom őket (sok-sok éve akkori barátnőmnek volt egy sziámija, vele is jól kijöttünk). De kilencvensok százalékban - igaz, azok nem voltak öregek - a konyhapulttól kezdve az ebédlőasztalon át az összes szekrényig mindenen grasszáltak.
Ha nem kijárós, nem jár poros helyen, akkor a kemény felületeken szerintem nem hagy nyomot a tappancsa, tehát az hogy nem láttok nyomot nem jelenti azt hogy nem is járt ottpersze tökmindegy mit gondol egy kibic, jelen esetben én.
Tévedhetek persze, de azt gondolom, a tiétek vagy a kora miatt nem teszi ezt, vagy nagyonszerencsésekügyesek voltatok a neveléssel/tanítással -
Jahno
veterán
-
rbalint88
addikt
A porszivot nagyon ajanlom, foleg amihez van atkafej, pl a xiaomi handheld vacuum cleaner. Mi is vettunk egyet, szinten xiaomi robotporszival karoltve. Kutya fel mindkettotol
a ketto igy bekombozva eleg jo, a robot eleg alaposan megcsinalja azt a reszt, amihez hozzafer, az eldugott helyeket meg a kezivel konnyen meg lehet csinalni. Szoval erosen ajanlott!
-
j.bravo
addikt
Ne legyenek illúzióid
, a macskaszag ugyanúgy betölti a lakást, csak nem tűnik fel mert (a saját macskádét) megszoktad
ugyanúgy ahogy a saját kutyáim szaga nekem se tűnik fel, más kutyáé viszont igen. Ez egy ilyen bicikli, adaptálódik az ember, "az otthon illatának" részévé válik - legalábbis az én megfigyelésem ez
de nincs ezzel baj, szerintem, lévén a gazdát nem zavarja mert megszokta, a vendéget pedig fel lehet rá készíteni előtte szóban (aki pedig jelzi hogy nem bírja a kutyákat, az nem jön ide - ha egyébként jó arc és szeretnék vele találkozni, akkor máshol találkozunk).
A kutyaszőrrel kapcsolatos kitételedet meg tudom erősíteni, pedig a mieink viszonylag rövid szőrűek. Ha nem lenne sok lépcső meg szinteltolás a lakásban, illetve nem riadnék vissza a hozzászoktatás nehézségeitől (ne féljenek tőle de ne is akarják levadászni), már rég vettem volna robotporszívót. Hogy cicánál mennyi, nem tudom - mindkét fajnál ez azért nyilván fajtafüggő is.
Re #79361: a "nem ugrik fel ahova nem szabad" tételt ellenőrizted kamerával is, amikor nincs otthon ember? (nem kekeckedésből, hanem valódi kíváncsiságból kérdezem)
-
.mf
veterán
Á, ilyen civilizációs csecsebecsékkel (és fitness-fasizmussal), mint strava, nem élek. Az útvonalak is semmi extra, ma is szinte végig bringa-utak Szentendre - Dömörkapu - Sikárosi út - a nyeregtől Fekete ló jelzés, majd vörös háromszög Prédikálószékre.
Sikerélmény: múltkor 6 óra volt, most csak 4! Lehetséges okok:
A) mégiscsak fejlődök!!1!
B) nem volt előtte 24 km-es extra kör és idegből tekerés
C) még világosban mentem és már ismertem az utat, így nem csekkolgattak ötpercenként a sötétben, hogy még jó irányba megyek, ja és láttam is, hogy hol vannak a kátyúk...
D) előtte 2.7 / 3-ra fújtam a kerekeket
E) mindegyik
F) egyik sem
Na jó, tényleg van fejlődés, mert most sokkal kevesebb helyen szálltam le tolni -
Studi
veterán
6-ot minimum illik ezekbe a keskeny gumikba tenni.
Amúgy normális úton teljesen jó, nincs vele baj. Csak ne kelljen Kiskörénél a gáton átmenni... Itt egy küllőtörés lett belőle. Meg valószínűleg ott szakadt ki a gumi oldalfala is, ami miatt visszafelé volt egy defekt, majd 2 barnál feljebb nem tudtam fújni a gumit, mert kidudorodott. S így lett egy félúton 31-es átlagú Tisza tó körből egy nagy semmi. Mérgemben még a trackinget is elkúrtam, kikapcsoltam valahogy.
-
Studi
veterán
Freddy egyszer bedobta, hogy a sok kerékpározástól milyen ellenállóvá teszi a hátsót. Legalábbis a sógorának a haverja látott ezzel kapcsolatos videót a másik péhán.
Amúgy az emelkedőt én sem bírom, még minimális szinten sem. Sem kocogáskor, sem bringán. Nekem eddig ~90 km volt az egy(inkább fél)napi maximum, amit tekertem, igazából rendben volt, bár az ülésen még kell állítanom. Mondjuk én outin megyek, de az ilyen szempontból még kíméletlenebb a rugós tagok nélküli vázzal, 7-8 baros gumikkal. Jövőre szeretnék egy egynapos Balaton kört azért abszolválni valahogy.
-
.mf
veterán
Köszi, igazából ezek még csak a mobilos snapshotok voltak, hogy legyen mit Fb-ra tenni, amíg még dolgozok a rendes képeken - ami egy kicsit lassú szokott lenni
Az elsőn a dupla sárvédőből az alsó a becsúszószárat védi (egész tiszta is marad így), a felső meg a mindenmást, főleg engemLehet, hogy nem néz ki olyan jól egy sárvédős fully, de sokkal sarasabb lettem volna nélküle. Hiába kerülgettem a pocsolyákat, sokszor merült el 5-10 centire a kerék, és az útnak elég nagy része csupa sár volt.
A sátor a kormányra volt rögzítve - ez is aránylag új szerzemény, csak 45 cm hosszú és 1.75 kg, ezzel így már végre el tudtam menni bringával is több napra, régen a motort kellett ehhez felmálháznom, azzal meg ugye korlátos, hogy meddig mehetek legálisan. A hátizsákban volt még a hálózsák (pár nappal előtte érkezett, 700 g töltetű pehely hálózsák szintén Aliról), ez a 40 literes hátizsák felét-harmadát foglalta el; volt még egy Alzás 2 mm-es hővisszaverő derékalj és egy Decás rövid felfújható matrac; egy váltás ruha és egy esőnadrág; na meg víz, túrakaja (smack tészta + pick minikolbász vacsorára, zabkása reggelire, pár banán, magvak, zab/műzliszelet és egy kis csoki napközbenre), edény és alkoholos főző (ilyen hidegben alig akart begyulladni, legközelebb inkább gázt viszek), powerbank, kábel, mini töltő, elsősegélycucc, láthatósági mellény, meg egy kicsi (70 cm-re nyitható) karbon állvány. Fotós cucc (Nikon Z6, 24-70, Tamron 17-35) pedig egy kisebb fotós táskában a nyakamban.Jó a kempingezés, de van azért szívás is vele
Este és reggel hideg van, főleg ha már aláöltözőre vagy vetkőzve és fel kell kelni a hálózsákból wc-zni. Első este egy esőbeálló alatt aludtam, akkor csak a legalulra terített sátoraljat kellett szárítgatni, de másnap már a sátorról is kellett a kondenzációt. Arról meg, hogyha jön az eső, inkább ne is beszéljünk, elég nyomorult dolog esőben sátrat bontani és elrámolni mindenfélét vizesen, majd így állni tovább... Minimális cuccal, meg már ismerve, hogyan lehet könnyen-gyorsan elrámolni már gyorsabban megy, de a minden este kirámolni, reggel elbontani és visszarámolni, macera. A cuccom most kifejezetten könnyű volt, 8-9 kiló körül lehetett a hátizsák, a sátor + hevederek 1.8 körül, a fotós táska 2.5 körül - de azért ezeket is cipelni kell, végig. Éjszaka ahogy toltam felfelé a bringát a hegyre, hallottam, hogy járkálnak körülöttem az erdőben nagytestű állatok, volt, hogy a fejemen a fejlámpával alacsony fokozaton odafordultam, és egy szempár csillogott vissza rám olyan tizenpár méterről, majd elfordult, és törte tovább az utat a dzsindzsában - miután pár éve egy vaddisznó megkergetett, pont ezen a környéken, annyira azért nem poén, az meg is tud ölni...
A lakóautózáson, vagy legalább csak egy minimálisan átalakított járművön én is régóta gondolkozom, sokkal kényelmesebb lenne; igaz azzal ilyen helyekre nem lehet eljutni, mint bringával.Izland: oda is rég vágyom, több ismerős is járt már ott és ajánlgatta, egyikük méghozzá túravezető Izlandon (is). Amit az időjárásról hallottam, az alapján nem biztos, hogy olyan jó lehet sátrazni ott
Na meg ha már Izland, akkor Sarki fények is, 2015 januárjában voltam Észak-Norvégiában fenn a partoknál (Tromso), ez a Golf-áramlat miatt melegebb, de így is -25~-30 fok is volt éjszaka a környező hegyeken, plusz erős szél... de a sarki fény tényleg csodálatos volt (amikor végre előbújt egy hétnyi felhős idő után)
-
Studi
veterán
Persze, csak Golf V volt ráírva.
Neem, korábbi exemnek volt Octi felirattal is.
Jó. Tankolod, megy. Tágas. Nem túl komfortos, és a beltér kidolgozottsága, anyagminősége low budget kategória.
Mindkettő 1,4 benyás volt, erős gázadáskor sírhatnékom támadt. Cserébe korrektül fogyasztottak.
-
Én a Lavazzák pörkölését szeretem a kommerszebb cuccok közül. Az enyémbe az van töltve.
Anyámék Saecoját állításuk szerint mindig eltömítette, és ők Dallymart használtak. Amivel én nem igazán tudtam mit csinálni, az a víz mennyiség ahogy ők a kávét itták. A presszó is 60 ml-el vízzel készült. Egyszer csináltam kávét anyámnak ahogy én szoktam (dupla risztrettóból), azt hitte megsavanyodott a tej, vagy valami....mondom rendes kávé íze van. Nem vizezett tej... Budapest kávék tetszenek nagyon, Morosito is nagyon rendben van, illetve iszogattam párszor L'Anticot is. Ezeket merem ajánlani. DE én nem vagyok egy extrém kávés, szóval ha igazán jó tanácsot akarsz, ott a kávé topic.
Alapvetően a crema szerintem a darált kávé frissességén és olajtartalmán múlik elsősorban, persze a kávé keverék is számít.
-
Surfym@n
senior tag
igen, ez a standard (kb 3000 ilyen lovas lányról tudok fb-on, kb tizedével beszéltem már, s mindegyik egészséges önbizalommal bír. Amit bírok még pluszban bennük, az az, hogy bírják a piát, a jó humort (baromi sok lovasmém van, imádják), nem csak cézársalátát hajlandóak enni, baromi jól vezetnek, s nem pics@skodnak. Ez tényleg azokra igaz viszont, akik saját erejükből lettek lovas csajok, nem apuci tolta alájuk a cuccokat. Illetve vannak a nagyon "nomád" stílust képviselő vidéki lányok is. De mint mindenhol, itt is igaz, hogy extrém példák is jók valamire, max ellenpéldának.
Bár amelyik már megégette magát az picit nagyobb távolságot tart, de csak addig, míg lovas témára nem tereled a szót. Onnantól kezdve, mint az osztálynapló a nevednél, úgy nyílnak meg.
De nem jó visszaélni ezzel, mert "feketelistára" tesznek, főleg ha szolgáltatást is nyújtasz (általában chippendale stílusú wannabe lovasedzők (okj) kerülnek listára).
Amúgy nem véletlenül léteznek lovas coachingok, amik segítségével jobban megismerheted magad, szerezhetsz hasznos életvezetési tanácsokat, amik tényleg érnek is valamit, hiszen a ló egy őszinte állat, az soha nem hazudik. Még a leggenyóbb sem (az is csak bizalmatlan, mert rossz emlékei vannak, szar az idegrendszere stb)Amúgy a fotóból kiindulva ilyen karizmával nem kell sokat türelmetlenkedned, nem véletlenül van ilyen jó edző nénid :)
Jó lovasnadrágot meg Decathlonban tudsz venni (középhaladó szint az már jó minőségű) vagy a Horze-ban
@Lassú Víz:
többszörösen hátrányos helyzetű vagyok, mert lassan 1 éve már az ikrek is tépik a nadrágot rólam, ráadásul az egyik tuti a lovamra a másik a fotós cuccomra fog pályázni... 😂 -
j.bravo
addikt
m3ss: én úgy vettem ki, 26 volt 10 éve
.mf: tudom azt írtam a gitár kapcsán, hogy nem szóltam
de az, hogy a zene szeretetéért csinálod/-tad, nem zárja ki azt hogy a csajozásban is építs erre a képességedre (persze-persze, itt is könnyű túltolni).
A nulladik lépés, hogy don't fos. Minél előbb találja meg az ember azt az egyet, akit keres, annál jobb, persze, de ugyanakkor sosincs késő.
A piacról évekre kivonni magad mondjuk nem volt jó ötlet. ettől eltekintve csigalom, nyugavér.
A zene mellett a táncos felvetésnek még adhatsz egy esélyt, ha a társasági élet újra beindul. Nekem anno az hozta meg az önbizalmat, először csak látszólag (ld. a korábbi hsz-t), aztán valójában is.+1 gondolat: igaz hogy ő 45+, de ismerek egy srácot, aki motorozik és túrázik, az online társkeresőkön az utóbbi tíz évben több ízben is roppant könnyen talált barátnőt (hogy utána hónapokig vagy évekig tartott, az már más sztori). Pedig nem csúnya de nem is szép srác; mondjuk magas, jó kiállású, fizikailag erős, de van (kis) pocak, kevés a haja ezért néhány milliméteresre hagyja.
Ha a hagyományos csatornák nem hoznak sikert, ezt sem kell elvetni. -
rbalint88
addikt
Passat b4 es b5.5. Ossztelos 26”-os kereku, speci enduro es giant trance vazra epitett bringaim voltak, 188 centihez az L-es vazzal siman befert kerek kiszedes nelkul.
Viszonylag friss elmenyem van az utoleresrol, decemberben jott belenk egy E Merci fek nelkul, kint nem maradt volna semmi a bringakbol... igy meg csak kicsit huplis lett az auto alja, magyaran a bringa nem kapott volna semmit, meg te se tole.
Prius2-t tudok mutatni, hat nem egy drivers carDe kozlekedoedenynek tokeletes. Bp-i dzsihadban imadom. Ha a varoson keresztul kell menni, inkabb elkerem ezt asszonytol, minthogy a cegessel menjek. Meg jo tagas, van hatul is labter, csomagter is eleg nagy. Mondjuk megdobbentem, hogy egy babahordozo mennyire nagy (meg hogy mennyibe kerul...)
Eskuvo utan most megint azt ereztem, mintha a gyerek/baba is ilyen varazsszo lenne, amitol szinte minden 2-3x annyiba kerul, mint illene..gorgo: nem kombi aurist vettel? Sztem ket dolgot mondtam, hogy milyet vegyel: kombi es faceliftes. Azt tudom, hogy az utobbi nem jott ossze
Miert nem lehet vele vontatni? -> mert hibrid es kinyirod az invertert. Meg valoszinu a cvt valto se lajkolna... -
cdl
senior tag
Most raktam be egy Dacia Sanderoba az egyik outimat kerekestöl
Semmi probléma nincs a teleszkópos bringa szállításával, mindkét gyereké olyan.
A 2 outi meg ezek a trekkingek elférnek a Thule 927-en.
Persze kell matekolni, hogy ne érjenek egymáshoz. Szivacsot is rakok néha közéjük.
De azért kezelhető. -
cdl
senior tag
Van olyan, ami elektromos bringákat is elbir, 25+kg.
De a simákra is mehet 25 kg/bringa.
Az összterhelés 60 kg szokott lenni. A kerekeknél van 1-1 pánt, + a vázat fogja 1 kar. De az csak a billegést rögziti.
Nem, csak használtam Mazdát.(a debreceni szerviztől sírni tudnék), csillagos autókat szerelek. -
A jó crema nagy általánosságban három dolognak köszönhető (amitől igazán jóvá válik egy kávé):
1. kávébab milyensége
2. friss őrlés, olaj tartalom megmarad
3. minél magasabb nyomású főzésHa amúgy már hónapok legyártott, amúgy is szellőző zacskóban tartott kávébabot, beleöntesz a főződbe, majd az nem tud elég nyomást leadni, mert mondjuk vízköves, vagy csak valahol elereszti a vizet, akkor soha nem is lesz olyan
-
Mr.Csizmás
titán
-
gorgo
őstag
Ez az egyik legidegesítőbb dolog az úton. Be kéne vezetni olyan rendszert, hogy menetrögzítő kamarás felvétellel is fel lehetne nyomni bár extrém barmot az útról.
Szokom az Aurist. Hát nem szedi fel az aszfaltot, gyorsulás nem a kedvencede tényleg keveset eszik bárhol cserébe. Viszont ami nyári gumi van rajta, hát irgalmatlan hangos, pályán durva, érdes aszfalton borzasztó. Szar hankook.
Asszony kapott céges Focust. Ezres turbós, meglepően jól szedi a lábát. Sokat nem mentem még vele, de azzal megyünk Horvátba, hát fogom mindjárt eleget...
-
rbalint88
addikt
Nem arra a mazdara gondoltam, hanem amit irtal 323f-bol kiindulva a bukolampas, hatul csiklampas verziora, ami 80-as evek vege, 90-esek eleje.
sztem normalis napi jaros autoba manapsag kell abs, klima (amilyen hosegek tudnak lenni, kb biztonsagi extra), ket legzsak, normalis merevsegu kasztni. Fabia megugorja, de az Avensis is, 2000-ben volt az elso gen faceliftje, azok jok. Nem rohad, nagy, nem elromlos es van sok belole, fel milla kornyeken is.
Renaultbol van sok fos ez teny, foleg az elektronikai bajok miatt, de a megane 1 ph2 nem beteg fajta.
Szerintem a normalis tomegkozlekedesu varosiaknak nem kotelezo autozni alapvetoen, videken mas a helyzet nyilvan, tomegkozlekedes hianyaban = amit irtam is, ha mindenkepp autozni kell, mert nincs mas.
A kezdo nagyobb beruhazasnak egyebkent abbol a szempontbol is van ertelme, higy ha jobb allapotu autot tudsz venni, akkor hamar az lehet az olcsobb, mert nem
kell felujitasra annyit elkolteni, mint az olcson vettnel.
Ja es ha komolyan gondoljatok, akkor nagyon resen kell lenni, a jo allapotu autokat jo aron nagyon gyorsan elviszik. Pld unokatesom g astrajat fel nap alatt vittek, de az avensisem, ami csak jol mutatott, de elfaradt benne par dolog (gatlok, futomu szilentek, kis olajeves -300k volt benne), az ket ora alatt ment el a hirdetes elesedesetol az adasveteli alairasaig. -
rbalint88
addikt
Egy kisebb, de ujabb auto jobb biztonsagot ad pedig. Lasd renault modus vs volvo 940 teszt...
323f alapbol papir, de legalabb mar a rozsda is megette, felicia detto. Ha a fabiara gondoltal, az mas kavehaz, annak mar van biztonsagi utascellaja. Rav4 se szipiszuperbiztonsagos, csak a foldszintes autokkal szemben van kicsi elonye.
Fel millabol nem igazan lehet biztonsagos autot venni, de ha mar mindenkepp az a keret, akkor renault megane1 ph2. Milla kornyeken mar vannak ertelmes vetelek, ha nincs szetrohadva. Pl a fent emlitett modus is belefer.
szvsz hobbiautinal belefer a papirauto, de normal hetkoznapi hasznalatra csak akkor vennek ilyet, ha muszaj. Es itt a muszaj alatt azt ertsd hogy nem nem akarsz, hanem nem tudsz ra kolteni, de mindenkepp kell auto. Ha nem kell mindenkepp, akkor inkabb ne legyen, mint hogy ilyen legyen. -
t_a_m_a_s
addikt
Pulzust rendesen mérni csak mellkaspánttal lehet, csuklón kb állandó tempó esetén még úgy ahogy, de ha számít a +/- 2-3 ütés/perc, arra alkalmatlan.. A tapsztalat azt mutatja, hogy aki nem adja fel pár edzés/hét/hónap után a futkosást, az előbb-utóbb a Garminnál köt ki. Azt kell eldönteni, hogy megfutod-e a szokásos köröket (kiciocco, polar, akármi), vagy leszarod, és egyből megveszed a Garmint. Én utóbbit ajánlom.
-
Studi
veterán
Valahogy szétcsúszok itthon időben. Tovább dolgozok, nem figyelek úgy az evésre (pedig épp itthon lehetne jobban válogatni, és igényesebben kajálni, erre is kellene energiát szakítani). És fél perc pihenő alatt minden elvonja a figyelmem. Talán pont ez a legnagyobb gond, edzőteremben edzés van, itt viszont minden van itt körülöttem. Meló, asszony, filmek, sorozatok, minden, ami eltereli a figyelmem. Valóban, kell a környezet hozzá.
Meg hát itthon az edzés izgalmasabb részét, mint snatch, clean & jerk és a kapcsolódó dolgok nemigen tudom csinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PlayStation 4
- Microsoft Excel topic
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- Windows 11
- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Volumio (minden verzió: RPi(ARM), x86/x64, bármi)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Új bontatlan iPhone 16 / 128GB / Black / euronics 3év garancia+ biztositás
- ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XTX OC
- ASUS Zenbook Flip S UX371 (i7 2.8Ghz, 16Gb Ram, 1TB SSD, 4k OLED Érintőkijelző, 2in1 Tablet-Laptop)
- Samsung UE65DU7172+1 év biztositás. euronics vásárlás.
- Apple iPad 9th gen (10.2" 2021, Asztroszürke) + Logitech Combo Touch
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest