- Honor 400 Pro - gép a képben
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Légies iPhone halvány színei
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Itt az igazság a Samsung állítólagos Android Auto alternatívájáról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ilyesmi nincs?
A végén az Action oszlopban a View van? Akkor arra kattintani és ennek ott kell lenni Submit information for appeal Hogy magyarul mi a fordítás azt nem tudom.A másik lehetőség ha itt mégsem található a fellebbezés az Üzenet központ leírni az első üzenetben hogy nem tudod elfogadni a döntést mert te feladtad.
Ezzel a témával küldd el
Majd a automata válaszra leírod ezt újból és csatolod a képet -
Ha nem felel meg a PayPal döntése, akkor van lehetőség a lezárástól számított 10 napon belül felülvizsgálatot kérni.
A Resolution Center-ben keresd meg a lezárt case-t, majd a View linkre kattintani az Action oszlopban, majd a Appeal this claim-t választani és tovább.
Mellékelni kellene képként a feladási igazolást. A nyomkövetésről is képet hogy hol tart esetleg. -
Én figyeltem, hivatalosan a PayPal vásárlói védelem addig terjed amíg te a kifizetett terméket megkapod és használod addig az időpontig amit ez eladó megadott a meggondoltam magam még sem kell időpontjáig.
Azután nincs semmi jogkörük, mert a garanciális ügyintézés nem tartozik a már befejezett vásárláshoz.
Az említett időtartam a BG esetén a 7 days DOA product guarantee és a 14 days return to us ezek még PayPal témák, ezután garanciális nem kell a PayPal-nak segíteni.
De ezek szerint megtették, bár adott esetben a BG-től is jöhetett válasz a visszaküldésre, csak mint írtam akkor lenne valami száma.
Nincs ezzel gond, de nem ez a normál eljárás, erre próbáltam utalni.
Gondolom ez a probléma jelzése az After-Sales, technical product support és Can't use the product well volt mert mást igazán nem lehet választani, ha nem a megérkezés után közvetlenül romlik el..
A Product received with wrong az a 7 napos idő. -
Egy PayPal fiók tulajdonos több címet is megadhat,de céges eladóknál az adott cégbejegyzés szerinti címet kötelező megadni. A termékeket nem onnan postázzák, hanem a raktáraktból mert ott vannak, visszaküldeni sem a vezérigazgató irodájába kell. Helyileg sem egy helyütt vannak az egységeik.
Ez nem már nem tartozna a PayPal-ra, az időket figyelembe véve nem volt jogos dönteniük, hiába van az a 180 napos vásárlási védelem. Rendben megkapta vásárló és később, a használat közben romlott el. Nem is volt jogos feléjük fordulni.
Ez garanciás probléma és ekkor csak a BG jogosult a rendezésre az itt leírtak szerint, a visszaküldés postaköltsége sem jár a PayPal részéről. -
Nem értelek, egy dolog hogy te az gondolod hogy látják, ha a saját oldalukról nem reagáltak akkor szerinted 100% hogy ezeket figyeli valaki?
A PayPal-tól megkaptad a cégbejegyzés szerinti telephelyének címét, nem oda kell visszaküldeni mert eleve nem onnan küldték.
Javasoltam hogy egy pontos címet szerezz tőlük, (ezt ők is írják) mert a pénzedet csak akkor kapod meg ha ők ott átvették.
Ha nem érkezik meg mert útközben elveszik, ha nem sikerül nekik kézbesíteni, ha emiatt visszaküldik neked nem kapsz semmit sem.
Ragaszkodhatsz ahhoz hogy ők is látják, de ez nem fogja megelőzni a nem megfelelő címre való küldés miatti veszteséged és így veled is többen lesznek akik így jártak.
Ha szerencséd van akkor visszaérkeznek és nem fogják vámeljárás alá vonni a rossz telefonokat, mert az áfa kifizetését nem tudod igazolni semmivel sem, így kicsit késve, de beszedhetik.De lehet hogy jó a cím, de akkor sincs rá garanciád hogy tudni fogják mit is csináljanak vele, a BG szokott adni egy nyilvántartási számot a visszaküldött termékekhez.
De egyébként nem írtad hogy mennyi idő telt el az elromlás és a vásárlás közt, mert eddig azért olyan információm volt, hogy szerződési feltételek szerinti probléma rendezéssel nem volt a BG-vel gond.
-
Az a gond hogy ha nem tudnak róla akkor esetleg hiába küldöd vissza.
Ezt nem véletlenül írják:
Banggood General Item Return Policy
.......
Please contact us before returning a defective item, you will receive an e-mail containing the shipment date and other details of your order after it has been shipped.Mindenképp konzultálj velük mert az a cím nem biztos hogy az ahol fogadják a visszaküldött dolgokat.
-
Egy vásárlás, egy termék, egy visszaküldés, egy visszatérítés. Nem finanszírozzák a garancia és a csere készülékek visszaküldését.
Ez a lényeg: Ha valaki elégedetlen az online, PayPal segítségével vásárolt termékkel, a visszaküldés postaköltségét a fizetési szolgáltató jóváírja a felhasználó PayPal-számláján.Mivel kísérleti jellegű volt, az azért senki sem felejtse le, hogy csak 2015. december 31-i vásárolt termékekre vonatkozik. A 2016-ra egyenlőre még nem nyilatkozott a Paypal.
-
agroman
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Canon imagePrograf PRO-6100S plotter - szinte új, 582m2 nyomat
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest