- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Yettel topik
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- Magisk
- Videón a Z Flip7 méretes külső kijelzője
- iOS alkalmazások
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Héliosz
tag
válasz
trophylaci #9083 üzenetére
Szia, van erre külön topik, azt hiszem LCD TV-k hibái néven, vagy valami hasonló.... Ott szerintem nagyobb esélyjel mondanak megoldást
-
marilllyo
veterán
válasz
trophylaci #7607 üzenetére
Persze. A DTS-t a belső médialejátszó nem kezeli.
-
mano
csendes tag
válasz
trophylaci #6570 üzenetére
Köszi
Akkor nem rohanok kábelt venni, kipróbálom majd azzal amit a Zidoo-hoz adtak. -
ztsoft
őstag
válasz
trophylaci #6472 üzenetére
Szia!
Én a helyedben simán bepanaszolnám Őket a Panasonic-nál. Erre a javításra biztos nem várnék 2 hónapot (biztos van sürgősebb javítani valójuk, de ez már túlzás).
Érdekes módon a Video-Part kft (központi márkaszerviz) ügyfélszolgálatával normálisan lehetett beszélgetni. Meg azt mondta, hogy ha megkapják a munkalapot, Ők akkor is a szervizbe szállítják a készüléket hogyha nincs is semmi baja. Akivel beszéltem, az értett is hozzá, ki akart zárni minden felhasználói hibát (ezt meg is értettem, persze, mind ezt normális hangnemben). Mikor említettem a kölcsönkapott Panasonic szemüveget, akkor már Ő is hajlott arra, hogy a TV-vel lesz a gond.
Sajnos nem hozzájuk került a munkalapom (nem is értem, hogy miért, szerintük hozzájuk tartozok, mivel Ők vannak a legközelebb hozzám).
Eddig a Call Center-re sem lehet egy rossz szavam sem (na jó, az első hiba bejelentésem elveszett a bit-ek között), kedvesek, segítőkészek. Az e-mail-re is hamar válaszoltak.
Más. Elég nehéz leírni, hogy mi a pontos hiba, de talán egy képpel könnyebb lesz (neten találtam, ha valakinek ismerős, akkor elnézést kérek érte, hogy engedély nélkül felhasználtam
). Ehhez hasonlót látok a szemüvegen keresztül, mint a jobb oldali alak. Ugyan ezt látom a Samsung és Panasonic szemüveggel is, forrástól függetlenül.
(#6473) kezo0 Ez egy jó kérdés. Régen járt, még emlékszek rá, hogy bizonyos napon túli javítás után járt a csere készülék a javítás idejére. Szerintem nézz utána.
-
kezo0
addikt
válasz
trophylaci #6472 üzenetére
Mondjuk az, hogy egy kisméretű rovar bekerül valahogy a kijelző rétegei közé, bármelyik gyártó LCD-tévéjénél előfordulhat, olvastam is már ilyet pl. a Sony topikban is. Ettől persze még bosszantó, és a szerviz hozzáállása is az...
Ha már szerviz, az én AX800-asom lassan két hete lesz már a Videopartnál, és még semmi hír róla, hogy mikor kapom vissza. Nincs esetleg valami jogszabály arra, hogy egy elhúzódó garanciális javítás esetén a szerviznek kéne valami cserekészüléket biztosítania számomra a javítás idejére? Vagy ne álmodozzak?
-
kezo0
addikt
válasz
trophylaci #6437 üzenetére
Update: az én tévémet ma délben már el is szállították a szervizbe, szóval ahhoz képest, hogy tegnap kapták meg a hibabejelentést, ez gyorsan ment. Ez eddig egy nagy piros pont most nekik.
A tévé talpát és minden tartozékát itt hagyták, ezekre nem lesz szükség a szervizben. Aggodalmaskodásomra, hogy vajon javítható-e még ez a 2014-es modell, azzal nyugtattak, hogy miért ne lenne javítható, nyugodjak meg, 8 éves tévéket is szoktak javítani. Majd hozzátették: és ha mégsem tudnák javítani, akkor csereutalványt fognak adni. (Azt is mondták, hogy egyébként ez egy rendkívül jól sikerült tévé, a képminősége máig etalon, és a szervizben is mindössze egy példány járt náluk eddig az AX800-asból.)És akkor a „vicces” rész. Nem sokkal azután, hogy elindultak a tévémmel a szervizbe (kb. 20 perce ment el tőlem a furgon, szóval még valószínűleg nem értek oda a Kalotaszeg u.-ba), telefonon keresett egy ember a szervizből, és megkért, hogy mondjam el, mi a tévé hibajelensége, és kérte a gyári számot is. Mindezt azután, hogy már a legelső, írásos bejelentésemben megírtam nekik részletesen mindent, és a Call Centernek is bediktáltam már egyszer telefonon ugyanezeket az infókat... Szóval a belső kommunikációjukon még lenne mit javítani. (Arról nem is beszélve, hogy a gyári számot akkor kérdezi meg tőlem a szervizes, amikor már perceken belül odaér hozzájuk a készülék, amiről csak le kéne olvasnia. Érthetetlen.)
-
forfung
csendes tag
válasz
trophylaci #6264 üzenetére
Szia!
Miben merül ki amúgy a belső lejátszó gyengesége? kevés támogatott formátum? -
wolfattila
csendes tag
válasz
trophylaci #6105 üzenetére
köszi... megneztem
-
wolfattila
csendes tag
válasz
trophylaci #6103 üzenetére
Hello
-itt vannak a beallitasok esti sotet filmnezeshez + ps4 hez de nem HDR jatekokhoz, mint pl Uncharted 4
-nappali fenynel a hattérvilágítás még fentebb vehető
-Ezekkel nekem az IPS glow nagyon minimalis de mar lehet h csak bekepzelem, tenyleg full fekete hatternel latszik mert tudom hol kell keresni... (igazabol nem izgat)
-Lehet hogy sokaknak keves ez a hattervilagitas es fenyerő de nekem plazma utan a fekete miatt ezek megfeleloek es a dinamikus kep nekem nagyon termeszetellenes
-persze UHD HDR nel en is nagyobb dinamikat hasznalok
-specialis beallitasokkal meg nem foglalkoztam, kicsit jobban utana kellene olvasnom, ha vkinek ebben van otlete vagy utmutatasa az kiraly lenne-Uncharted 4 HDR mod nagyon sotet, de van HDR brightness BE ezt meg nem probaltam
Ami viszont nagy szivas Nekem hogy a Pio VSX-520 erositom meg nem kezeli a HDMI ARC-ot szoval optikai kabelllel megy az erositobe a TV-bol a hang... namarmost a Netflix 5.1 hang TV-rol automatikus modban vmi nem ok.. PCM modban pedig nem 5.1... PS4 rol ugye csak 1 HDMI jon ki (persze optikat nem tudtak rarakni) 4k HDR miatt muszaly volt direktbe a TV-re kotni HDMI 2.0 val DTS ugye nem jon szoba de ha Dolby Digitalra vagy PCM re teszem a PS4-et es a TV hang kimenetet probalom PCM-en vagy Automatikuson (sztem igy a DD-nek menni kellene) akkor sem 5.1.. szoval lehet h vmit beneztem vagy az erositon kellene vmit buheralnom.... Vki otlet esetleg? Nagyon ugy nez ki erosito csere is kell majd
Na ez hosszura sikerult
-
kender
újonc
válasz
trophylaci #6046 üzenetére
Szia!
Hát pont ez-az hogy a gyereknek és magunknak film nézésre használnánk, ezért hezitállok hogy Pana vagy Sasmung. Viszont ahogy írtad, az zavaró lenne ha a filmek egy részét nem tudom megnézni. Az LG-t csak azért kérdeztem, mert itt más is írta, hogy megvan elégedve az UJ634V tipusokkal.
Bánt hogy azt írtad, sok formátumot nem játszik le......
-
bexinho23
őstag
válasz
trophylaci #6046 üzenetére
+1
Családban van egy komolyabb 500 ezres LG (típusát most nem tudom megmondani, 2017-es széria), de a tulaj állítása szerint nem tudja úgy beállítani, hogy olyan szép képet kapjon, mint a panámon. Viszont van egy Samsung (UE55D7000) édesapámnak, viszont a képe össze sem hasonlítható a panával, pláne a feketéje (tudom, 3 év alatt sok víz lefolyt a Dunán...).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tőzsde és gazdaság
- Filmvilág
- Amazon Kindle
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Formula-1
- Már az Apple AI-igazgatóját is elcsábította a Meta
- Diablo IV
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG OLED Televíziók: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5070 / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest