- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A holnap határán: itt van minden új Galaxy promóképe
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Új hozzászólás Aktív témák
-
matti70
tag
válasz
Pompiere #9235 üzenetére
Egyetértek, pl. tévénk nekünk is még csak Pana volt, a 32-33 évvel ezelőtt vásárolt 55-ös képcsövessel kezdve. Videomagnó anno először egy elvileg nagyon jó Samsung lett, de nem igazán vált be és gyorsan váltotta egy Pana.
A mostani tévénkkel mi is úgy jártunk, hogy az első példány képe felhős volt és vissza kellett vinni. A második ugyanolyan már jó lett és bő 10 éve használjuk, és csere esetén ugyancsak Panasonic lenne a cél.
-
Pompiere
csendes tag
válasz
Pompiere #9223 üzenetére
A március 31-i posztom folytatása:
Április 4-én a Panasonic supporttól értesítést kaptam, hogy jóváhagyták a csereutalvány kiállítására vonatkozó kérelmemet és azt majd a szerviz fogja kiállítani. Egy hét múlva fel is hívtam az ügyintézőt – akivel már többször is beszéltem – hogy mikor kapom meg az utalványt.
Ő meglepődve jelezte, hogy a Panasonic feléjük semmilyen értesítést nem küldött. Ezért, kérésére a Panasonic levelét átküldtem neki.
Visszahívást ígért. Nem voltam türelmetlen. Május 7-én ill. már előtte egy-két nappal is többször hívtam az ügyintézőt. A telefonszám viszont ki volt kapcsolva, csak gépi hang jelentkezett. Ekkor felhívtam a szerviz központi számát, ahol sikerült élő emberrel beszélni. (Ekkor derült ki, hogy az ügyintéző hölgy már nem dolgozik ott.) Elmondtam neki a sztorit és a Fogyasztóvédelemmel fenyegettem őket. Visszahívást ígért. Természetesen nem hívott vissza.
Közben lekérdeztem a szerviz oldalán a tv javításához kapott munkalap számot. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy a keresés nem hozott eredményt, az az a rendszerükben már nem volt benne a javításra leadott televízió. Ekkor berágtam. Május 11-én írtam a szerviznek egy veretes levelet és a fennálló helyzet azonnali rendezését kértem. Ekkor tájékoztattam őket, hogy a Fogyasztóvédelem felé már bejelentést tettem 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5. § 7-es pontjának megsértése miatt, valamint a rendőrség bevonását is belengettem amiatt, hogy a televízió útja már nem volt nyomon követhető.
A hatás nem maradt el. 12-én délelőtt megérkezett e-mailben a csereutalvány.
Még aznap bementem az elektronikai üzletbe – és egy kis problémázás után (kétséges volt, hogy elfogadják a .pdf-ből nyomtatott másolatot) – visszakaptam a tv 350 ezer forintos vételárát.
Mivel az MZ800-as televízió már nem volt elérhető, valami más típusú után kellet nézni. Mindenképpen OLED készüléket akartam, de 500 ezer forintnál többet nem szándékoztam adni érte. Az Android rendszerű tv-t el kellett felejteni, már nem volt a Panasonic kínálatában, csak FireTv vagy TiVo volt kapható.
Több helyen is keresgéltem a neten és ekkor vettem észre a Telekom oldalán a TV-55Z85AEG típusú televíziót 440 ezer forintos listaáron, amelyet 385 ezer forintra lehetett volna csökkenteni ilyen-olyan hűség vállalásával. Be is mentem a helyi Telekom ügyfélszolgálatra, ahol aztán kiderült, hogy csak havi mobil-előfizetésre vállalt kétéves hűség esetén ennyi az ár. Otthoni szolgáltatásra vállalt kétéves hűség esetén már csak ötezer forint lett volna a kedvezmény, cserébe még a havi előfizetési díj is emelkedett volna havi kétszáz forinttal.
Összességében csak a Telekom nyert volna, hogy van egy kétéves hűséget vállaló előfizetőjük. Így aztán megvettem listaáron a tv-t.A műszaki paraméterekkel nem untatnék senkit. A neten megtalálható. A képe csodálatos, érezhetően gyorsabb, mint az MZ800 volt. Penta tuneres és több szolgáltatással rendelkezik, mint az előző. Most már másfél hónapja nyüstöljük és kiváló. Ami még érdekes, hogy ezt a készüléket csak a Telekom forgalmazza Magyarországon, más cég nem.
Nos, így ért véget pontosan három hónap után a javítás saga.
Két tanulságot mindenképpen leszűrtem: meghibásodott terméket csak vásárlás helyén szabad bejelenteni és hiába világmárka valami, a dolgozói, ill. a vele szerződésben álló szervizek akkor is lehetnek trógerek.
-
Reignman
aktív tag
válasz
Pompiere #9226 üzenetére
Egyébként tényleg megdöbbentő különbségek vannak és sokszor a nagy világcégek hánynak fittyet a fogyasztói jogokra, vagy elégedettségre, amikor vállat vonogatva javasolják, hogy ha valami nem tetszik, lehet a fogyasztóvédelem, vagy a békéltető testület útvesztőiben botorkálni. Miközben egy Lidl, egy 2 év alatt tönkrement 2500 forintos ph mérőt számla fotó ellenében azonnal postáz Németországból.
-
Reignman
aktív tag
válasz
Pompiere #9223 üzenetére
Csak egy szösszenet a témában: Euronicsban kinéztem egy Panasonic tv-t, mielőtt megvettem az mx750. Azt mondta az eladó, megvan, dobozos, fóliás, ki akarták állítani, de a 16 lábtartó csavarból 4 hiányzott, ami a 10 kilós üveg laphoz rögzíti a tvt. Tetszett a tv, de nem falon használatuk volna, így kellettek a csavarok. Azt mondták, semmi gond, 4 hete már ígéri nekik a Panasonic Magyarország a 4 csavart, bármikor jöhetnek. Vártunk 2 hetet, nem jöttek, így vettünk egy másikat, nem sejtettem, de intő jelként kellett volna erre tekintenem...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- Gyors, Precíz, Megbízható TELEFONSZERVIZ, amire számíthatsz! Akár 1 órán belül
- AKCIÓ! nVidia Quadro P4000 8GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest