Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • matti70

    tag

    válasz Pompiere #9235 üzenetére

    Egyetértek, pl. tévénk nekünk is még csak Pana volt, a 32-33 évvel ezelőtt vásárolt 55-ös képcsövessel kezdve. Videomagnó anno először egy elvileg nagyon jó Samsung lett, de nem igazán vált be és gyorsan váltotta egy Pana.

    A mostani tévénkkel mi is úgy jártunk, hogy az első példány képe felhős volt és vissza kellett vinni. A második ugyanolyan már jó lett és bő 10 éve használjuk, és csere esetén ugyancsak Panasonic lenne a cél.

  • matti70

    tag

    válasz Pompiere #9233 üzenetére

    Köszi a sztori részletes leírását, tanulságos volt. Az pedig örömteli, hogy ilyen elégedett vagy az utódjával :)

  • Pompiere

    csendes tag

    válasz Pompiere #9223 üzenetére

    A március 31-i posztom folytatása:

    Április 4-én a Panasonic supporttól értesítést kaptam, hogy jóváhagyták a csereutalvány kiállítására vonatkozó kérelmemet és azt majd a szerviz fogja kiállítani. Egy hét múlva fel is hívtam az ügyintézőt – akivel már többször is beszéltem – hogy mikor kapom meg az utalványt.

    Ő meglepődve jelezte, hogy a Panasonic feléjük semmilyen értesítést nem küldött. Ezért, kérésére a Panasonic levelét átküldtem neki.

    Visszahívást ígért. Nem voltam türelmetlen. Május 7-én ill. már előtte egy-két nappal is többször hívtam az ügyintézőt. A telefonszám viszont ki volt kapcsolva, csak gépi hang jelentkezett. Ekkor felhívtam a szerviz központi számát, ahol sikerült élő emberrel beszélni. (Ekkor derült ki, hogy az ügyintéző hölgy már nem dolgozik ott.) Elmondtam neki a sztorit és a Fogyasztóvédelemmel fenyegettem őket. Visszahívást ígért. Természetesen nem hívott vissza.

    Közben lekérdeztem a szerviz oldalán a tv javításához kapott munkalap számot. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy a keresés nem hozott eredményt, az az a rendszerükben már nem volt benne a javításra leadott televízió. Ekkor berágtam. Május 11-én írtam a szerviznek egy veretes levelet és a fennálló helyzet azonnali rendezését kértem. Ekkor tájékoztattam őket, hogy a Fogyasztóvédelem felé már bejelentést tettem 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5. § 7-es pontjának megsértése miatt, valamint a rendőrség bevonását is belengettem amiatt, hogy a televízió útja már nem volt nyomon követhető.

    A hatás nem maradt el. 12-én délelőtt megérkezett e-mailben a csereutalvány.

    Még aznap bementem az elektronikai üzletbe – és egy kis problémázás után (kétséges volt, hogy elfogadják a .pdf-ből nyomtatott másolatot) – visszakaptam a tv 350 ezer forintos vételárát.

    Mivel az MZ800-as televízió már nem volt elérhető, valami más típusú után kellet nézni. Mindenképpen OLED készüléket akartam, de 500 ezer forintnál többet nem szándékoztam adni érte. Az Android rendszerű tv-t el kellett felejteni, már nem volt a Panasonic kínálatában, csak FireTv vagy TiVo volt kapható.

    Több helyen is keresgéltem a neten és ekkor vettem észre a Telekom oldalán a TV-55Z85AEG típusú televíziót 440 ezer forintos listaáron, amelyet 385 ezer forintra lehetett volna csökkenteni ilyen-olyan hűség vállalásával. Be is mentem a helyi Telekom ügyfélszolgálatra, ahol aztán kiderült, hogy csak havi mobil-előfizetésre vállalt kétéves hűség esetén ennyi az ár. Otthoni szolgáltatásra vállalt kétéves hűség esetén már csak ötezer forint lett volna a kedvezmény, cserébe még a havi előfizetési díj is emelkedett volna havi kétszáz forinttal.
    Összességében csak a Telekom nyert volna, hogy van egy kétéves hűséget vállaló előfizetőjük. Így aztán megvettem listaáron a tv-t.

    A műszaki paraméterekkel nem untatnék senkit. A neten megtalálható. A képe csodálatos, érezhetően gyorsabb, mint az MZ800 volt. Penta tuneres és több szolgáltatással rendelkezik, mint az előző. Most már másfél hónapja nyüstöljük és kiváló. Ami még érdekes, hogy ezt a készüléket csak a Telekom forgalmazza Magyarországon, más cég nem.

    Nos, így ért véget pontosan három hónap után a javítás saga.

    Két tanulságot mindenképpen leszűrtem: meghibásodott terméket csak vásárlás helyén szabad bejelenteni és hiába világmárka valami, a dolgozói, ill. a vele szerződésben álló szervizek akkor is lehetnek trógerek.

  • Reignman

    aktív tag

    válasz Pompiere #9226 üzenetére

    Egyébként tényleg megdöbbentő különbségek vannak és sokszor a nagy világcégek hánynak fittyet a fogyasztói jogokra, vagy elégedettségre, amikor vállat vonogatva javasolják, hogy ha valami nem tetszik, lehet a fogyasztóvédelem, vagy a békéltető testület útvesztőiben botorkálni. Miközben egy Lidl, egy 2 év alatt tönkrement 2500 forintos ph mérőt számla fotó ellenében azonnal postáz Németországból.

  • Till@

    aktív tag

    válasz Pompiere #9223 üzenetére

    Én is hasonló képpen jártam másik márkánál.A szerviznél jelentettem a hibát, nem pedig az üzletnél, gondolván hogy gyorsabb lesz. Picivel több mint 2 hónap után lett csereutalvány.

  • Reignman

    aktív tag

    válasz Pompiere #9223 üzenetére

    Csak egy szösszenet a témában: Euronicsban kinéztem egy Panasonic tv-t, mielőtt megvettem az mx750. Azt mondta az eladó, megvan, dobozos, fóliás, ki akarták állítani, de a 16 lábtartó csavarból 4 hiányzott, ami a 10 kilós üveg laphoz rögzíti a tvt. Tetszett a tv, de nem falon használatuk volna, így kellettek a csavarok. Azt mondták, semmi gond, 4 hete már ígéri nekik a Panasonic Magyarország a 4 csavart, bármikor jöhetnek. Vártunk 2 hetet, nem jöttek, így vettünk egy másikat, nem sejtettem, de intő jelként kellett volna erre tekintenem...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés