-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #101790 üzenetére
Ha ilyen nagy kombi kell vegyes használatra, akkor Accord 2.0 benzin, vagy T27-es Avensis 1.8 benzin vagy MK3-as Octavia 1.4TSI-vel. Az O3 egy méretosztállyal kisebb ezeknél, de belül minimum ugyanakkora. Passat/Superb-hez kevés az 1.4-es TSI, az 1.8-2.0 pedig problémásabb darabok. MQB platformos 1.4TSI problémamentes, és 5-6L-es vegyes fogyasztásra képes, ha odafigyel az ember.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #101786 üzenetére
Ez utazóautó, tehát főleg pályára van kitalálva. Ha sok rövidtávot mész vele, akkor a kettőstömegűn kívül sok más drágább alkatrésszel is problémád lehet viszonylag hamar, pl. részecskeszűrő, turbó, EGR, magasnyomású.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #101784 üzenetére
Ez már B Insignia. Az ár jónak tűnik, de ez ránézésre a full fapad verzió. Tükörfűtés legyen benne, mert azt nem látom a felsorolásban, és nagyon alapnak kéne lennie.
Ennek a belső méretei is igazodnak a külsőhöz, és kb. 2 mázsával könnyebb az elődjénél.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #101782 üzenetére
Ez még Insignia A?
Ha az, akkor a legnagyobb hátránya a tömege és a szűkössége, bár ez utóbbiban a 8. gen. Accord sem brillírozik.
Szerintem jó verda, de csak akkor ha egy kényelmes utazóautót akarsz. Sajnos a belső méretei bő egy kategóriával kisebb, mint ami a külső méreteiből adódna.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #100526 üzenetére
Ez elég egyszerű amúgy. Ford Mustang 5.0. Asszem dinamikusnak mondható.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #100523 üzenetére
Golf 7-est vezettem ilyen 1.6 CRTDI-vel. Ez minden, csak nem dinamikus. Inkább 2.0 CRTDI-vel nézd, mert érzetre az 4 deci hengerűrtartalom nagyon sokat dob rajta, pedig én jóval nehezebb verdában hajtok olyat. Úgy rángatja a Superbet, mint kiskutya a papucsot. Az 1.6-os ezzel szemben a kisebb kasztnit se tudja rendesen kiugrasztani. Értem én, hogy a 0-100 hasonló meg minden, de amikor hirtelen odataposol, akkor nagyon nem úgy ugrik az 1.6, mint a 2.0.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
ncc1701
veterán
válasz venom8888 #100516 üzenetére
Swift 1.2 szívó (nem a kamuhibrid). Ez a cégautóm, 840kg@90 paci. Igazi hülyegyerek autó. Winkler is erőst dícsérte a pilisben felfele. Voltunk vele szlovéniában, 1600km-en kért 4.6L benzin átlagban. Anya 110-el megy max, én a 150-re teszem az órát. És hát japán, sok gond nem is lesz vele, egyszerű faék szívó motor, nagyon jó konstrukció az egész. Havernak corsája van, de mikor vezette a swiftet, akkor mondta, h sajnálja, h nem ezt vette.
Sajna insignia 1 hónapja szerelőnél dekkol, sajnálom, h a városi kisautóval kellett menni, de jól viselte. -
Feenyx
aktív tag
válasz venom8888 #100515 üzenetére
Ezzel a kerettel akkor maradnak az 1.4-es turbós verziók 125 illetve 150 lóval. Egész megbízható konstrukciók eddíg. Az 1.6 dízelt kerülnén a fentebb a drága és gyorsan “elkopó” vezérlés miatt.
Igen, a direkt befecskendezés technológiája hozza magával azt a “feature-t”, hogy kokszosodik, de inkább több mint kevesebb gyártó használja már ezt a befecskendezést az utóbbi években, tehát ilyen évjárattól, amit keresel, nagyrésze ilyen lesz ebben a kategóriában.
Vannak típushibák, mint példál a kuplung felsőhenger meghibásodás, vagy navis verzió esetén a kijelző meghibásodása, illetve a full led fenyszóró is el szokott ritkább esetekben hullani előbb, mint az ember gondolná. De egyik autó se tökéletes, mindegyiknek kesz valami sarkallatos pontja. -
vzsryl
nagyúr
válasz venom8888 #100511 üzenetére
Az 1.6 dízelben a vezérlés a tűzfalnál van, és kb 60k km-enként cserélni kell, ami több, mint fél milliós történet.
Az 1.4 turbó benzin ennél kevésbé költséges, de kokszosodik, szóval azzal számolni kell. Az újabb PSA (Peugeot-Citroen) motorok közül a dízeles nagyon megbízható, szóval az ajánlott. Az 1.2-es Puretech, 3 hengeres nem annyira virgonc, viszont jól fogyaszt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz venom8888 #100507 üzenetére
Használt autó a terv, vagy új, 0 km-és vásárlás?
A leggyengébb a 90 lóerős 1.0 turbó lenne. Írtam, a 100 lovas motor szívó, emellett egyébként szívócső injektoros, magyarul a kor szintjén a legegyszerűbb szerkezet. Az összes többi benzines viszont turbós és közvetlen befecskendezős, eredendően több hibalehetőség és általános karbantartási igény - eredeti kérdést én úgy értettem, minél kevesebb problémára vonatkozott
1.5 dízel 3 hengeres, új motorcsalád, gyakorlatilag semmit nem tudni még róla, nincs köze a PSA=Peugeot+Citroen 4 hengeres 1.5 dízeléhez ebben a típusban[ Szerkesztve ]
-
manokaki
addikt
válasz venom8888 #90521 üzenetére
Szia
Az Insignia club-ba belépsz ott kapcs választ a kérdésedre , Facebookon is és normál oldalon is van. de egyébként minden attol függ ,hol és mennyit használnád , ha inkább városban , néha autopálya kevés km, akkor benzin ( 1,8 gyenge ,de megbizhato sok gond nincs vele , régi motortipus, 1,6 turbo benzin , 180 Le , megy rendesen, fogyasztás városban egy 10-es , 1.4 turbo gyengébb ,inkább Astraba valo motor , 2.0 turbo benzin 220Le , drága alkatrészek, ha kell venni... , és a 2.0-ás dizelek ,160Le-ig 3 féle változatban , na itt jobban kell vigyázni azt irják , ha 2012 elötti a gép.. )
[ Szerkesztve ]
Attila
-
OPiiPO
veterán
válasz venom8888 #90533 üzenetére
kollégám is dicsőítette a szívó benzines Accordot minden kávézás alatt, aztán amikor negyedév leforgása alatt másodjára kellett hazavontatni és kb. 400eFt rálocsolni, akkor rájött hogy az is csak egy autó - mai napig szívatjuk vele
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Kompakt vízhűtés
- Gamer headsetek a felsőkategóriából
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Keringető szivattyú vezérlése: még okosabb fűtés
- Óra topik
- Suzuki topik
- Path of Exile 2
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest