Hirdetés
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz #41635072 #89491 üzenetére
1. Neked lehet. Megkérdezted azokat akiknek meg igen?
2. Jah. Multikormány óta anyám hozzá sem akar érni a fejegységhez. De, az.
3. Túlgondolva? Végülis csak az egyik legjobban pörgő bontott árucikk, egy megkímélt, nem leharcolt darabra ugrik a nép, mint etióp gyerek a kajaszállítmányra. Na, ennyire van túlgondolva.
4. Neked lehet. Nekünk meg igen.
5. Tényleg? Basszus. A sok hülye meg még kötelezővé is tette jópár éve újabb kocsikban. Mennyi hülyeség meg hülye emberA sufnituningon mosolyogni és röhögni ér. A hasznos és nem utolsó sorban értelmes kiegészítőkön meg inkább helyeselni De nincs ezzel gond, nem neked találták ki, tehát ne használd. Ha te is 2 órát babrálnád a rugókat a kapcsolókban mire össze tudod rakni és utána még mindig kontaktos lenne, lehet átértékelnéd
trassher: Ezért szép a világ. A döntés nálad van. Én talán a legjobb elköltött 11k-nak érzem 2 kapcsolót, sok órányi sz0pást meg 2 lámpát spórolt volna meg nekem, ha ezt hamarabb elkezdi tolni az Osram pl.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #41635072 #89469 üzenetére
Sorolom.
1. 50 fokban, nyáron, fényes nappal nem kapcsolsz még be 80W-ot lámpatestenként csinálva ezzel poklot a fényszóróban. Ez miért jó? A szétégett foncsor nem túl optimálisan teríti a fényt. Plusz cserélgetni sem vicces a lámpákat. Jah, nem is olcsó.
2. Szikrázó napsütésben nem kell kapcsolgatni a fényszórót, csak este. Kényelmesen lehet suhogni így ki-be mindenhova.
3. Kevesebbet gyilkolod a kapcsolót. G Astra és gondolom elég sok autóban még kretén a lámpakapcsoló és szétég az átvezető. Majd kontaktos lesz és vehetsz utángyártottat 15k-ért, ami szar vagy vehetsz gyárit 50k-ért. Micsoda üzlet.
4. Nem utolsó sorban fogyasztás. Így igaz, sok kicsi sokra megy. Nálunk nonstop agyon van merítve az akksi, mert 10m-t állnak odébb és bizony ha az a fél A kellene, hogy átfogasson a motor, akkor másképp látod azonnal a dolgokat.
5. Nappal is ezerszer jobban látnak.Elsőre ennyit jutott eszembe
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
válasz #41635072 #87209 üzenetére
Mivel hideg van megnyugtatlak, ez ilyen Az 1-es fokozat eleve nagyon érdekes Opeléknál, de télen tényleg olyan, hogy amíg nem melegszik meg, addig üresbe nem is nagyon húzom vissza, csak, hogy spóroljak.
Okát nem tudom, egyszer ha időmilliárdos leszek talán szerzek valami bontott rossz váltót és kinyitom mi van benne
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Tikakukac
titán
-
_q
addikt
válasz #41635072 #85933 üzenetére
1.7 M-tól indul, 300 ezret futott 1.6-os alap felszereltséggel. 1.4T 2 M-tól. Ez meg 2.2 M, amit nézem: [link].
Talán ez már nem annyira belépő szintű ár se. Persze mivel facelift előtti, ezért is lehet olcsóbb. Na meg a km állás, még ha nem is valós, de azzal arányos szokott lenni az ár.Ha már szóba került, valahol van jó leírás mivel másabb a J facelift?
(#85934) stickermajom
Az 1.6T-ből kevesebb is van lehet azért annyival magasabb az áruk. 1.6 gondolom elég gyenge, így az 1.4T maradna középútnak. Még egyet se néztem, lehet hasonlóakat tapasztalnék mint te[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz #41635072 #85595 üzenetére
Arra gondolsz, amit már máshol is olvastam, hogy a turbo benzin 1 fokkal jobb mint a dízel városban, de ha ettől eltekintünk akkor a turbo benzin akkor se városba való, hanem a dízelhez hasonlóan ingázásra? Városban csak is a szívó?
Ha erre gondoltál, akkor mi van az új autókkal. Be kell nyelni, hogy bizony szívó már szinte kikopott majd hogy nem teljesen és minimum turbo benzinnel kezdődnek a motorkínálatok, ezzel meg jön a város okozta hamarabb meghibásodás?(#85600) zolikaDB
Mazda 6-ból melyik? A 2005 vagy 2010 körül gyártott?(#85603) trassher
Dízelből könnyen lehet előrelépős szériát találni 2 millióig. Benzinből nehéz a magasabb áruk miatt[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
válasz #41635072 #85587 üzenetére
4-en ültünk benne. Tehát akkor 170 Nm volt klímával tesztelve. Persze ment-ment, de belegondolva, egy előzés nem sokkal egyszerűbb mint a mostani 1.4, 125 Nm ferdehátú G astrával. Mivel ugye itt a kasztni is nehezebb, így jó pár Nm le is vonható, ha a két kocsit egy súlyra-nyomatékra arányosítjuk.
De persze értem amit mondasz. Abból indultam ki, hogy egy dízel vagy egy turbo benzin már tudná azt adni, ami kellene, nem feltétlen kell nekem a 200 Le meg a 400 Nm. Sőt az már indokolatlan is lenne. -
-
Doggy dog
senior tag
válasz #41635072 #84617 üzenetére
Ki kell olvasni,hogy melyikre dobja!
Cimbi 1.4-e is dobálta,utána folyamatosan égett.
Neki a kormányban lévőre dobta.
Cim modulban lévő szalagkábel vezetéket kellett cserélnie, (cim-et nem!)mert az volt megtörve.
Próbálta forrasztani,de az első kormánytekerés után már dobta is újra.
A másiknak meg a vezető ülésben lévőre dobott,ott más probléma volt.
Ezért kell kiolvasással kezdeni.APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Declare
őstag
válasz #41635072 #82510 üzenetére
Nem egy 4k -s kép de azert az latszik, hogy a femig lejött a festek, szoval szerintem igen, elkezdhet rohadni.
Viszont ez azert nem tünik olyan dramainak. Ovatosan valami nagyon finom csiszolopapirral picit en a fem körül megsmirgliznem es egy hibajavito festekkel ovatosan bekennem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest