Hirdetés
- Android szakmai topik
- Szép órával jubilál a Huawei Watch
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- VoLTE/VoWiFi
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Yettel topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Drága Bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
Főleg, hogy az a 100 hivatalosan is csak 85, ha meg hideg van, vagy van benne egy domb, akkor csak 50, ha meg fel kell gyorsítani röviden autópálytempóra, akkor meg max 30.
Én próbáltam a voll electric MX30-at autópályán is, kb 3 mp-enként lépegetett lefelé a töltöttségjelző %-os értéke 130-nál. Tudom, nem kell olyan gyorsan menni.
Amúgy kb 60-70 km-t mentem vele (olyan egy órát volt nálam), szóltak is, hogy nincs teljesen feltöltve, kb 50%-on volt amikor megkaptam, 20% körül vittem vissza. Pedig azt a 130-at max egy percet forszíroztam, inkább visszaengedtem 110-re autópályán is, de amúgy is csak valami 5-6 km volt pálya. Voltam vele városban is, de teljesen jól lehetett haladni, dugó sem volt, a közutak nagy része meg 60-80 korlátos, ahol használtam. És ez valami 500 km-t tud egy feltöltéssel a hivatalos adatok szerint. Szóval engem nagyon nem győzött meg az elektromos autózás eddig. Másik a Mini dealerem volt, akivel beszélgettünk, akkor már egy ideje elektromos Minit hajtott, kb 2x50 km volt neki a munkába járás, de ha egy napot kihagyott a töltéssel, másnap már fosott, hogy beér-e vele dolgozni, meg lekapcsolgatott neki a fűtés-klíma, hogy spóroljon az autó, úgyhogy inkább mindennap rádugta töltőre (nyilván nem otthon töltötte, hanem a Mini szalonban). Ezzel együtt tavaly asszem 23% volt a Mininél az elektromos+hibrid részesedés, szóval azért van, akinek beválik. Nyilván, aki csak helyben használja.p
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- ATEN Cat 5 KVM over IP Switch Altusen KH1508AI - Új ára 284.000Ft
- AirPort Extreme 802.11n (3rd Generation) Model A1301 -
- Apple iPhone 12 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3235
- Samsung Galaxy Tab A9+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Dell XPS 13 9380 FHD, 16GB RAM, 256-512GB SSD, szép állapot, számla, garancia . Utolsó db.
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Amúgy kb 60-70 km-t mentem vele (olyan egy órát volt nálam), szóltak is, hogy nincs teljesen feltöltve, kb 50%-on volt amikor megkaptam, 20% körül vittem vissza. Pedig azt a 130-at max egy percet forszíroztam, inkább visszaengedtem 110-re autópályán is, de amúgy is csak valami 5-6 km volt pálya. Voltam vele városban is, de teljesen jól lehetett haladni, dugó sem volt, a közutak nagy része meg 60-80 korlátos, ahol használtam. És ez valami 500 km-t tud egy feltöltéssel a hivatalos adatok szerint. Szóval engem nagyon nem győzött meg az elektromos autózás eddig. Másik a Mini dealerem volt, akivel beszélgettünk, akkor már egy ideje elektromos Minit hajtott, kb 2x50 km volt neki a munkába járás, de ha egy napot kihagyott a töltéssel, másnap már fosott, hogy beér-e vele dolgozni, meg lekapcsolgatott neki a fűtés-klíma, hogy spóroljon az autó, úgyhogy inkább mindennap rádugta töltőre (nyilván nem otthon töltötte, hanem a Mini szalonban). Ezzel együtt tavaly asszem 23% volt a Mininél az elektromos+hibrid részesedés, szóval azért van, akinek beválik. Nyilván, aki csak helyben használja.


