- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából nem. Egy konvertált kódot kapsz, amibe értékelhető humánerőforrást nem ölnek. Egyszerűen írnak rá egy programot, ami source-to-source alapon átnyomja és kész. Ezért van az, hogy sok fejlesztő akár külön kódot is ad ki Radeonra, mert az AMD ezt megcsinálja nekik. Ennyi még belefér, mert max két IR-t szállítasz.
A Wolf2 esetében volt róla szó régebben, hogy csak a gyors kódok miatt például a Vega ~20% pluszt kap a teljes frame-re. Effektíve ez azt jelenti, hogy nagyjából ennyivel, jó mondjuk az RPM előnyét leszámítva, de legalább ~10-15%-kal gyorsabb lehetne minden nem Radeon hardver, ha nem csak egy szimpla konvertálás lenne a munka konzolról PC-re. Szóval abszolút nem kevés teljesítményt lehet ebből nyerni.
A közhiedelemmel ellentétben iszonyatosan nincs optimalizálás. Az AMD csak odaküldi a saját embereit, hogy csinálják meg nekik, mert a munka nagy része a konzolból, ezen belül is a PS4-ből származik, erre felépítettek egy külön rendszert PC-be is, amivel a konzolos PSSL kódot igen kis befektetés árán tudják portolni HLSL extre, tehát végeredményben megéri, ha a játék DX11, DX12 vagy Vulkan API-t használ. Például az Intel és az NV nem küld erre a munkára senkit, mert náluk nincs hozott anyag a konzolból, de nagyobb gond, hogy ehhez kialakított rendszerük sincs, arról nem is beszélve, hogy nincs egy HLSL exthez hasonló modern shader nyelvük sem, amibe dolgozhatnának. Nekik egyértelműen csak a shader model 6 a kiút.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Call of Duty: Warzone
- Fűnyíró topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...