Hirdetés
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- MIUI / HyperOS topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Jelentős fejlődést mutat a Xiaomi Redmi Note 14 Pro széria
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
gp A bejelentéssel együtt egy friss előzetest is kaptunk, amiben új hősök is láthatóak.
-
Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
ph Ez elvileg inkább előny lesz, mint probléma, mert így a játékosokhoz jutnak majd el.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Jack@l #16642 üzenetére
Segítek. A nyomkövetést használó profilozóhoz nyomkövetésre képes hardver kell. Ezért nem elég szoftvert kihozni, mert nem tud miből olvasni. Amit linkeltél az egy teljesítményszámlálókat használó profilozó, illetve inkább egy teljes csomag. Olyan, mint az AMD-nek a CodeXL-je. Pontosan emiatt a működés miatt nem látta az Epic a linkelt csomagban található Range profilozóval az Unreal Engine bugjait. Ugyanúgy CodeXL-lel sem látták volna, mert az is teljesítményszámlálós megoldás.
A Radeon GPU Profiler igazából nem egy nagy dolog szoftveresen. Gyakorlatilag csak kiolvassa a Fiji és újabb GPU-kba épített nyomkövető hardverek elmentett adatait. Effektíve, amit ezek a szoftverek régebben megoldottak, azt az AMD nagyrészt átrakta hardverbe, így a szoftver már nem implementálja magát a trace folyamatot, mert azt a hardver csinálja.(#16643) gbors: Mivel a Microsoft shader model 6-ja tényleg a konzolokról való shader szállítást szorgalmazza, így amelyik program erre épít ott a Volta és a Vega kifejezetten kedvező lesz. Kedvezőbbek, mint a korábbi rendszerek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen