- Kicsomagolták a Vivo X Fold 5-öt (videó és fotók)
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Huawei Mate X6 - keleti oldal, nyugati oldal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
Új hozzászólás Aktív témák
-
netmesterke
aktív tag
Szia!
Lehet h Te is a szolnoki MM-ben vetted? Én ott. Én nekem azt mondta a MM h a Karakterhez kell vinni. Alaplapcserét csináltak, 10 nap volt, de a notim tetejét jól összekaristolták...pedig egy karc se volt rajta! Gondolhatod.... Ezek után már az Albacomphoz vittem (Salgótarjánba, mivel ott vok fősulis-de a Baross u 10-ben is úgy tom h van szervizük). Ők rendesek (és lassabbak) voltak, náluk 2 hétig volt, szintén alaplapcsere volt. +termál modul csere is. Most megint előjött a hiba (a gép 7 hónapos). Írtam az FSC-nek, h mi van, mit tegyek, azt írták h sajnálják, megpróbálnak utánanézni, küldjem el a szervízmunkalapok számát, ez meg is volt, (tegnap elküldtem a levelet délután 5 kor, és 5:10 kor jött a visszaigazolás az olvassról), de mostanáig nem jött válasz. Egyébiránt most már a termék cseréjét kértem. Meglátjuk mi lessz... -
Dare2Live
félisten
Bocsáss meg, hogy beleszolok de garis javítás 2007 február 7óta ez így baszottul nemstimmel.
Szeritnem úgy kezd, hogy holnap beírsz a panaszkönyvbe aztán holnapután megy egy-egy levél a megfelelő szerveknek.
Ennek 99%meglesz a hatása, hameg nem akkor jöhet a második lépés... -
Rick4
félisten
ugyan tudom, hogy nekem írtad, de a többiek számára is érthető lesz, ha a ''válasz'' gombra kattintasz, pont ugyanez fog látszódni, csak a hozzászólás fejlécében ott lesz a megválaszolt hozzászólás sorszáma is.
Nem értem, miért kell pénzt fizetned. Gondolom, rád akarják kenni a dolgot, és mint nem rendeltetésszerű használtból eredő hibát, nem is javítják ki, és még bevizsgálási díjat is kérnek. Ha gondolod, priviben írd meg pontosan, hogy is volt ez a történet. -
Rick4
félisten
szerintem menj be oda ahova bevitted a notit, és vetess fel egy jegyzőkönyvet arról, hogy február 7.-e óta ott a notid, és azonnal kérj egy csereutalványt, vagy vissza a pénzt. mondd azt egyszerűen, hogy ha ez nem történik meg, nem is a fogyasztóvédőkhöz mész, hanem a rendőrségre...ilyen a földön nincs, hogy 3 hónapig gondolkodnak valamin. ha nem rendeltetésszerű használatból fakadna a hiba, kb 1 hónap alatt visszadobták volna, hogy fizetős javítás....mellesleg erre van olcsó lehetőségem, keress meg ha nem oldódik meg a probléma...
-
niki24
csendes tag
Sziasztok!
Fujitsu Siemens Amilo L1310G monitorcserés notebookom 2007 február 7 óta szervizben van. Már teljesen ki vagyok akadva, telefonálgatok össze-vissza, de mindig csak igéret, hogy majd....Ez csak nekem durva? Kezd elegem lenni a szervizből........Alig várom, hogy visszakapjam, túladjak rajta és végre vegyek egy normálisat. Bár azt mondják, a szervizhálózat mindenütt...... Amitől falnak tudok menni, a ''nem rendeltetésszerű'' használat. Ez mégis mit takar? (Szerintem a noti gépezésre, szállitásra való, evidens, hogy nem ejtek rá semmit, nem vágom földhöz, nem tartok benne kulcscsomót és még sorlhatnám....) -
Akheron
senior tag
Hát, kitartás.
A történtek és a várható fejlemények jellegét látván remélem, ügyelsz azért a nyugalmad megőrzésére. Hisz vannak dolgok, amiket nem lehet pénzben kifejezni.
Az én nemrégiben vásárolt gépemben rossz típusú hűtőegység volt, így az egyik összetevő túlmelegedett. Bolton kívül, papír nélkül vásároltam, ezért a jótállásos szerviz szóba sem jöhetett. Szerencsére egy kis trükkel tudom használni a gépet, és ha minden jól megy, hamarosan végleg megoldódik a probléma önköltségen (és az egyik fórumtársunk segítségével). -
Akcept
tag
Talán hülyeség, de nem lehet, hogy melegen (a Fusik állítólag nagyon tudnak melegedni) lecsuktad a tetejét és az adta meg a kegyelemdöfést? És ha ne adj Isten ez lenne, tuti kiharcolnám a szerviztől, hogy ez garis probléma, elvégre ez nem waffelsütő! Esetleg gondold végig azon az oldalon „folyt-e szét” a kijelző, ahol jobban melegszik.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 8 gen i3 TERRA MOBILE 1715, 17.3" FHD
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 VGA,16-64GB RAM/512-1,5TB SSD
- 0 perces RYZEN laptop, eredeti Win10! FullHD IPS / 12GB DDR4 / 1TB M.2 SSD! LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- Macbook Pro 13" - 2018 gyártás, 2 mag i5, 16/512GB - garancia (34)
- Nitro AN515-56 15.6" FHD IPS i7-11370H RTX 3050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged