Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • p_adam

    addikt

    válasz .mf #20 üzenetére

    Lehet használni lossless formátumot is aztán importáláskor átkonvertálni DNG-be, aztán annyira. De a gyakorlatban tényleg semmi érzékelhető különbség nincs. A star eater ugyanez, valami talán érzékelhető (és az se minden esetben), de a gyakorlatban elég nehéz észrevenni, ha megfelelően van szerkesztve. A Pixel Shift-nek pedig tényleg nincs nagy előnye ahhoz képest, nagyon ritkán működik, nem lehet ellenőrizni, és akkor is csak a saját szoftverrel.

    Érdemes megjegyezni, hogy a leggyorsabb módban a Nikon is ugyanúgy csökkentett 12-bites RAW file-okat ír a kártyára, illetve élő követés sincs, csak az előző kép jelenik meg. A 'valós' sebessége tehát inkább 7 fps.

    Itt van egy-két tesztkép A7RIII ellen, ahogy látom a Zeiss 24-70/4 erőteljesen alulmarad a Nikon 24-70/4-hez képest (bár ez azért nem annyira meglepő) de azért a Sony-nak is megvannak az előnyei.

    Reálisan nézve ND szűrő csak mechanikus zár és stabilizálás nélkül tehető a szenzor elé (és rettentő sok plusz helyet igényel az a mechanika ami ki/be mozgatja mert ugye mindig azért nem lehet előtte), szóval ez felejtős, maximum egy GH5s/Pocket Cinema 4k szintű kamerában, és ott is sok-sok plusz pénzért, valaki ezt egyszer kitalálta beküldte mind 'rumor' aztán most mindenki ezt követeli :)

Új hozzászólás Aktív témák