- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Keretmentesít a Galaxy S25 FE
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Magyarországon is kapható a Moto G85 5G
-
Mobilarena
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
vv5204
senior tag
válasz
noblem1983 #4930 üzenetére
Bizony, hogy jó a 959-es, csak egy kissé ideges. A jelenlegi tuninggal
349 km/h a gépem vége nitró nélkül. -
vv5204
senior tag
válasz
barack1997 #4578 üzenetére
Én vagyok lemaradva, vagy már régebben kivették a T3-ból
a 911 GT3 RS-t? -
vv5204
senior tag
Ez a hó jó ötlet volt, faszákat lehet ugratni, feldobta az egészet.
Végre multiba is tolhattam egy kicsit a bérelt M3-mal. Nagyon jó verda!
Szépen irányítható, nem úgy, mint a 959. Asszem megéri gyűjtögetni rá
azt az 1,2 millát.
És hatalmasat gyorsul nitróra az Elise-hez képest.
Get instant! -
vv5204
senior tag
válasz
sunny84 #4014 üzenetére
+1
Én is így szoktam csinálni. Kipróbálom az új verdákat, de nem multiba.
Ebbe nem lehet belekötni.Az azért undorító, hogy az EA nem foglalkozik a csalókkal, ugyanis egyre
több van, főleg az európia szerveren. Egy darabig lehet mondogatni, hogy
nem érdekelnek a csalók, az ő dolguk, de ezen a darabon már túl vagyunk,
most már egyenesen a hányinger kerülget.
Bezsebelik a sok boost befizetésből a lóvét, aztán jó esetbe max annyit
áldoznak rá, hogy a szerverek ne dögöljenek le mindig, plusz egy
hangyányi bug javítás. Végeredményben egy köcsög, kapzsi, tróger
banda. Az új Run is mekkora csalódás.
Így már nem élvezet játszani sajnos... -
vv5204
senior tag
És még mondjátok, hogy nem bugos a játék.
Csattantam a kocsival, kizuhant a pályáról, esett le a semmibe és
1080-ig felgyorsult.Ha már itt tartunk fly mod. Ez még egy mókás dolog.
-
vv5204
senior tag
Kezd alakulni az Elise tuning, de még nem vagyok elégedett.
A cél a hangsebesség átlépése. -
vv5204
senior tag
A Tracklist-re kattintva itt megsasolhatod.
-
vv5204
senior tag
Lehet, hogy az EU szerveren ott vannak a magyarok és lehet
dumcsizni, de akkor ez most autóverseny vagy csetszoba?
Egy ideje többet megyek az észak amerikai szerveren, ott is van csaló
a sok hozégonzález között, de kevesebb, mint a sok köcsög ruszkiktól
hemzsegő másikon.
Komolyan, külön szerver kéne a majom cirill betűseknek, azt ott öljék
egymást kedvükre. -
vv5204
senior tag
Köszi a kódot!
Most van így 1300. Azt milyen értelmes dologra lehet költeni? -
vv5204
senior tag
Sok versenyzés van benne, de kezd alakulni a kicsike.
-
vv5204
senior tag
válasz
callmeakos #3580 üzenetére
Nem is volt kérdéses, hogy boost-os lesz.
A T2-esek egyik királya. Valami űber brutál módon megy. Nitróra
hatalmasat gyorsít, kanyarba sokkal szebben fordul, mint az E46.
Nem tudom, hogy eleve fel van-e part-ozva, de ha még lehet tovább
tuningolni akkor reszkessen minden kategória, minden járműve. -
vv5204
senior tag
Egy kis offtopic.
Nem rossz játék ez sem:
http://www.youtube.com/watch?v=RM24dPXETic&feature=player_embedded
-
vv5204
senior tag
Ha itt jobban megnézed, (Tracklist, TE) akkor látható, hogy TE-be
leginkább gagyi part-okat dobál...
Multiba lehet bizonyos pályákon erősebb cuccot kapni inkább. -
vv5204
senior tag
válasz
1NST1G8R #3331 üzenetére
Tesztelve.
Bár Free Roam-ba nem teljesen lehet megállapítani, hogy milyen időt
menne versenyen, de ami mondhatok:GT-R Vspec - Jobb, mint a sima, de szerintem a T3-as csúcs verdái
lenyomják.
Ugyanez mondható el az 5.2-es R8-as Audiról.RTR-X: Csúcs T3-as. Jól kanyarodik, cserébe úgy riszálja magát az
úton, mint a GT3 RS, kábé avval 1 kategória. Hogy, hogy lő ki a startnál
azt nem tudom. -
vv5204
senior tag
+1
Ez pontosan így van! A 4 profilommal eddig több százat Pursuit-oztam
és ott pontosan megfigyelhető volt amit írtok. Igazából 1 kártya az az 5.
Gagyibb alkatrészeket is dobál Pursuit-on és ott is figyeltem mi alapján.
Nos. Nálam ez úgy volt idáig, hogy ha dobott akkor vagy 1-et vagy max.
3-at rövid időn belül, aztán sokáig megint semmi. Ez ismétlődik
folyamatosan. Semmi, semmi, alkatrész(ek), semmi, semmi,
alkatrészek... -
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #3289 üzenetére
Az ember alapvetően olyan dolgokat csinál amit szeret.
Ha valaki mazochista, akkor szeret az lenni, nincs evvel semmi baj.Hiába veszem meg azt a kocsit ami
élőbe a szerelem, de a blackbox a játékba gyengére programozta...
Nem mindenki ül napi órákat a gép előtt NFS World-özve, hogy
meglegyen minden alkatrészből a 10 feletti pro part, amivel a
harmatosabbra programozott kocsinak is lehet esélye... az első helyre.
Kocka vagyok, de ehhez nekem sincs türelmem.Szerk:
Igen noxwill akkor te is mazochista vagy. -
vv5204
senior tag
...
-
vv5204
senior tag
werevolf593 és mr.kocka
Meg is lehet nézni a nehezebb pályákon van, hogy 1 perc alatt sem
találok ellenfelet, az egyszerűeken meg gyakran.
Az előbbieken a sok vérpistike csak faltól falig tud menni.
Megnéztem a közkedvelt Rockridge & Union-t. Lol!
Talán 500 stat fölött benézek. Addig inkább a Condo Row, Brooks Street
stílusú pályák. -
vv5204
senior tag
válasz
SylarHUN #3183 üzenetére
Igen kikukáztam az A1-et. Alapvetően jó kocsi, de számomra az Elise
mégjobb lett. Ráálltam a kanyargós pályákra. Ahol sok az egyenes a
boost-os verdák elmennek, mint a vihar és a T3-asok az A1-et is ott hagyják.
Egy A1-be, egy RX7 BM-be nincs annyi tuning lehetőség már.
Ha az Elise-t felhúzom stat-ban 500, vagy afölé simán otthagyom az
utóbbiakat.
A többnyire egyenes pályák uncsik, nincs benne annyi kihívás, ott nem
számít más, csak, hogy mennyire gyors az autód, mennyire tudsz
lökdösődni, nitrózni.
Ha sok a kanyar ott kevésbé tudod kihasználni ezeket a dolgokat.
Egyenesbe a hülye is tud menni, ha van mivel.
Ennyi. -
vv5204
senior tag
válasz
callmeakos #3175 üzenetére
Van akinek bele fér, van akinek nem. Nekem momentán egyszer fért
bele. Vettem egy A1-et, de már az is a multé...tutuhawer
Azon a weboldalon szerepel ahonnan a játékhoz a trainert lehet letölteni.
Már hetekkel a megjelenés előtt ki lehet próbálni a kocsikat...
Ezt én is Free Rooam-ban meg szoktam tenni.De ezt most tulajdonképpen le se írtam.
-
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #3162 üzenetére
Az új hatchback Subaru WRX jól megy, igazi T2 és a BMW is ide jön,
nem T1-be. Amúgy nagyon fordulékony, nem úgy mint, az E46, de nem
is úgy, mint az Elise. Pöpec verda, simán megvenném, de attól félek ez
is csak boost-os lesz. Túl jó, ahhoz, hogy játék cash-ért adják.Ez egy 2 oldalú érme. Egyrészt egyre gusztustalanabb az EA kapzsisága
a sok új boost-os kocsival, másrészt pont ezért egyre nagyobb a kihívás,
hogy megmutassuk a fizetőseknek ki is igazán a legény a gáton. -
vv5204
senior tag
-
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #3067 üzenetére
Jó hozzászólás volt az a hosszú.
Nekem a gyengém a lökdösődés, kábé az első 200 méteren
odacsapnak falhoz, aztán utolsó hely a vége, vagy DNF.
Még nem igazán tudtam kifejleszteni semmi technikát, de amit leírtál
az már megfontolandó, hogy inkább kanyarba előzzünk. Igen a
legtöbbször egyenesben, mikor épp el mennék mellette akkor ken fel
a falra, az Elise meg jó könnyű is. Most megpróbálok többet kanyarban
előzni. Bár a Lotus-nak a belső ív is fekszik. -
vv5204
senior tag
Ez mi? Nálatok is ez van most? Beérek és sose írja ki a nevem,
nem nyerek semmit, csak tapasztalatot.
Már kiléptem, beléptem, de ua. -
vv5204
senior tag
Újabb járművek várhatóak a közeljövőben.
Lista (remélem, mind boost-os) :
- Audi R8 Coupe 5.2 FSI Quattro - T3
- Subaru Impreza WRX STI (Hatchback) - T2
- Ford Focus RS - T2
- BMW M3 Sport Revolution - T2
- Nissan GT-R SpecV(R35) - T3
- Bentley Continental Supersports Coupe - T3 -
vv5204
senior tag
Ütemezett karbantartás éjjel 1-ig.
Lesz 2 új tütü:
- The all-new Nissan Fairlady 240ZG has been added to the game and
is available for purchase from the Car Dealer- The Renault Sport Mégane R.S. has been added to the game and is
available for purchase from the Car DealerKérdés, hogy játék cash vagy ez is köcsög boost. Éjjel 1 után kiderül.
Elolvastam még a hiba javításokat, de sajnos nem szerepel köztük, hogy
multiba ne rakja be a nagyon különböző teljesítményű verdákat.
Az EA részéről ez szintén egy nagy disznóság.
Tegnap is a kis csicska tuningos Elise-emet összerakta egy közel 700
stat-os GT3 RS-sel. Jó gondoltam lássuk mi lesz. Hibátlanul mentem végig,
de így több, mint 20 másodpercet vert rám egy 2 perces pályán.
Ennek mi a kurva anyja értelme van????????????
És fordítva is igaz. Oda rakja nekem a 240 stat-os Silviát! Ha csak nem
csíter, esélye sincs.
Mostanában ha gyenge kocsikkal rak össze és elhúzok, a cél előtt
2 méterre bevárom és 1 sec alá viszem az idő különbséget.
Eddig még senki nem kérdezte meg miért várom be. -
vv5204
senior tag
válasz
werevolf593 #2900 üzenetére
Ez ugye csak áprilisi tréfa októberben?
-
vv5204
senior tag
válasz
sunny84 #2820 üzenetére
Csak azért lett az RX-7 BM megvehető, mert jött a boost-os RZ, ami
elég brutál, kábé A1 szint, de lehet, hogy erősebb. Eddig mindig
elpicsáztak. Játék cash-ért simán megvenném... ha lenne.
Lehet a saját R34-ed elvernéd vele.
Amúgy melyik pálya van a képen?(#2830) noxwill
Tutuhawer-nak igaza van. Nagyon sofőrje válogatja kinek mi jön be.
Mióta megvan a lópikula tuningos Elisem, többet nyerek vele, mint a
959-cel. Ami meg is lepett. Leginkább talán azért, mert könnyebb vele
kerülgetni a forgalmat, nem megyek neki annyi kocsinak.
Szerintem sírni fogsz az R34-en. -
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #2817 üzenetére
Melyik pálya az? Lvl 39-en már megvan?
Tényleg durván fel van húzva az az R34. Az ilyen elszánt emberkék
szimpatikusak, egy nem túl jó gépet csontra feltuningolnak, aztán a elkenik
a boost-osak szája szélit. 347 km/h is figyelemreméltó.
Most én is ezt az irányvonalat szeretném elkezdeni...
Az új Lotus, az Evora egyenesbe tudja amit mondjuk egy LP.640, de
kanyarba már kissé tolja az elejét az Elise-hez képest.
Ezt érdemes kihasználni: -
vv5204
senior tag
válasz
mr.kocka #2800 üzenetére
Időnként elszokott hangozni itt, hogy mit érdemes venni.
Team Escape, Pursuit, gyémánt gyűjtögetéshez mindegy milyen géped
van. Ha viszont multiba nyerni szeretnél akkor, T1-ben Silvia a nyerő,
T2-ben Elise, T3-ban Porsche 959, BMW M3 E46. Legalábbis a nem
boost-os kocsik között ez a sorrend jelenleg. -
vv5204
senior tag
válasz
werevolf593 #2789 üzenetére
Ááááá!
Ilyen Elise kell nekem is! Asszem egy-két versenybe
benne lesz a dolog. Sebaj már a mostanival is élvezem meccseket. -
vv5204
senior tag
válasz
werevolf593 #2782 üzenetére
és MBazsee
A Lotus gyorsulása tényleg nem a legjobb. Emiatt egyenlőre CSAK
kanyargós pályán megyek vele. Ez a gép erre lett kitalálva, a nem túl
profi sofőröket -akárcsak a 959-cel- boost-os járgányaikkal is meg lehet
fogni.
Sokan utálják amúgy a Lotus-t. És most már én is beálltam az Elise táborba.
Ronda a hangja, de fasza kisautó. -
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #2778 üzenetére
Én használom a profilját. Az teszt kör volt. Már az elején eladtam a
Lambót. Azóta csak legális dolgokkal foglalkozom.és noxwill
Azt tudom, hogy nem egy hanem több pályán, többször is mentem tiszta
köröket Single-ben és fentebb látható stattal az Elise lenyomja köridőben
az A1-et. Mind a 2 kocsit vezetgetem már egy ideje...
Multiba más a helyzet, ott nem lehet időt mérni a shock lökdösődés miatt...
Ja! Az időket nitrózás nélkül mérem, csak a startnál van kilövés.Tutuhawer. Hátha te jobbat tudsz menni Veronán A1-el, mint én. Ha gondolod
megadom a felhasználó nevet, jelszót privbe és megpróbálhatsz bele
tekerni jobb időt. Azt a profilt(cactus79) úgy is kevesebbet használom. Na? -
vv5204
senior tag
No. Megvettem RX-7 Battle, letesztelve. Veronán nyomattam több kört
összehasonlítás céljából. Annyira nem meggyőző ez a Mazda.
Eredmények:1:38 Mazda RX-7 Battle
1:32 Audi A1 (543;503;477)
1:31 Lotus Elise (478;426;436)
1:28 Porsche 959 (636;620;583)Megint csak az derült ki, hogy a Lotus Elise alap, plusz 1-2 közepes part-tal,
veri a pro alkatrésszel is tuningolt A1-et, és kis híján a Porsche 959-et is... -
vv5204
senior tag
válasz
callmeakos #2750 üzenetére
A majd 500 körüli statos RZ változattal már volt dolgom. Elise gyilkos.
Ügyes sofőr kezében nincs kec-mec, letolja a 959-(em)et is. -
vv5204
senior tag
Áááááááá! Ilyen is van!!
A sok csaló, rammer, bunkó versenyző között, akad még néha frankón
szimpatikus ember is. Nézzétek meg mit írt ki mottónak. Aztán hosszasan
elbeszélgettünk, nem rakom be mindegyik képet.
Azt hiszem ilyenek kellenének többen az NFSW-be többen, a sok suttyó
helyett!
Ez igen, példaértékű! -
vv5204
senior tag
Mire elég egy alap part-os 959? Egyenlőre erre:
(Waterfront multiba megvolt 59 sec alatt. Kanyargós pályán a boost-osokat
is nagyobb eséllyel meg lehet fogni.) -
vv5204
senior tag
Engem is elpicsáznak, de nem tör le. Nem szabad, hogy letörjön!
Ennyi. Inkább azt kell nézni ami jó a játékban és nem azt ami rossz
és akkor nem lesz kaki erdő szélén jó a kedv ott lakik a barna medv.
Mai egyik alakításom a 959-el Rosewood Central-on: -
-
vv5204
senior tag
válasz
#21346560 #2619 üzenetére
Sose úgy nézem itt az autókat, hogy melyik tetszik, márka, stb,
hanem melyiket a legjobb vezetni, melyik a leggyorsabb. 1.000.000 játék
cash-ért a Trabantot is megvenném, ha jobban menne, mint a többi.
Multi mellett a Pursuit-okat szoktam nyomni, de oda is gyors,
fordulékony autó kell szerintem, hogy le lehessen rázni a fakabátokat. -
vv5204
senior tag
Végül is a 959-es mellett döntöttem, a következő valószínű majd
-valamikor- az M3 E46 lesz.
Runotól kapott profilt kicsit átalakítottam. Eladtam a 3 kocsiját
(GTO, Charger, Gallardo), mivel azok csak max. gyémánt gyűjtésre
voltak jók. Egy Silvia-val felhúztam 38-as szintre és most itt a Porsche.
Nem boost-os T3-masok közül tényleg csak az M3 foghatja be.
Egyszerűen nagyon megy, pedig csak alap part-ok vannak rajta.
Csináltam mini tesztet. A1 vs. 959. Nos kicsit meglepett az eredmény.
Arra számítottam, hogy a kis Audi jobb lesz, főleg, hogy erősebb a
tuningja, van már rajta pro cucc is. Aztán mégis 1 paraszthajszállal, de
a Porsche jobb köridőket ért el. Kellemes csalódás. Mondjuk vezetni nehéz,
azt még tanulni kell, de máris aláztam vele, 50-es profilokat, 911 GT3-at.
334 km/h a vége versenyen, de nitróval... lásd alant.tutuhawer Szép a werda! A plaboy nyuszi álat, olyan kell nekem is.
-
vv5204
senior tag
válasz
barack1997 #2523 üzenetére
Ez így van. 370 körüli stattal épp bírom a lépést, 400 feletti GT-R-ek
meg egyszerűen agyonvernek. Sőt a komoly T3-masokat is megizzasztják.
És mióta meg van a kis Audim csak hulladék part-okat dobál.
Suck my dick EA! -
vv5204
senior tag
Hmm... a (#2480) hozzászólásnak tényleg van valóság alapja.
Az A1-el valóban leginkább nitróval lehet tartani a lépést az Elise/Exige-el
szemben. Mondjuk nagy előny, hogy utóbbiak startja elég gyengusz, ha
élre tudok állni, több az esély míg hátul kakaskodnak. -
vv5204
senior tag
Ezt úgy próbálom kiküszöbölni, hogy inkább az észak amerikai
szerverre megyek fel mostanában, ott is van csaló de kevesebb, mint a
ruszkikkal tele tömött európai szerveren.
Amúgy érdekes, hogy ahhoz képest, hogy észak amerikát választom ki,
a lenyíló ablakban, nem emlékszem, hogy találkoztam volna usa,
vagy kanadai versenyzővel, inkább a dél amerikai jose alvarado-k nyomatják. -
vv5204
senior tag
válasz
Thunderzolee #2485 üzenetére
Ne ítélj elsőre. Egy árkád játékban ez tök mindegy, amúgy a Lotus
"sin"autó, jobban irányítható, mint az összkerekesek. Egy virtuális világban
olyanok a fizika törvényei, ahogy megírják őket. -
vv5204
senior tag
válasz
callmeakos #2467 üzenetére
Milyen mókás. Én is pont ezen gondolkozom. Még egyszer nem adnék
ki pénzt a starter pack-ra, de kéne már egy T3-mas. A három 600.000-res
gép közül mindegyik csapnivaló sajnos, az A1-emmel sokkal jobb időt lehet
menni.
Még 1.000.000-ért a 959-es a legjobb vétel, de azért sokat kell bokszolni. -
vv5204
senior tag
Az EA bekaphatja! A 2 új kocsi is boost-os. Így ölik meg szépen a
játékot.Egyébként a közeljövőben még ezek a verdák várhatóak:
T1:
- VolksWagen Golf MK1 GTIT2:
- Corvette Stingray
- Shelby Cobra Daytona Coupe
- Mazda RX-7 RZT3:
- Lotus Evora
- Ford Mustang Boss 302
- Ford Mustang RTR-XEzek közül a Ford Mustang RTR-X a gusztustalanul jó kanyarodási
tulajdonságával tűnik ki. Cserébe nagy sebességnél kóvályog, mint a
911 GT3, viszont kanyargós pályán szerintem veri az utóbbit. -
vv5204
senior tag
Szerintem az Escort jobb. Talán a gyorsulásba nincs nagy különbség,
viszont az Escort vezethetőség, kezelhetőség egy álom.
Sem BMW M3 E46, sem Aston Martin nincs olyan jó.
Saját szubjektív véleményem szerint meg merem kockáztatni, hogy
a legélvezhetőbb! Ugyanakkor fel kell part-ozni rendesen, hogy a
gyorsulása is megfelelő legyen. -
vv5204
senior tag
-
vv5204
senior tag
válasz
W h o z Z y #2302 üzenetére
És melyikkel futod a jobb köridőket?
-
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #2231 üzenetére
No leszereltem az ültetést az A1-ről kíváncsiságból, hát semmi
különbséget nem érzékelek az autó viselkedésében...
Te mit tapasztaltál?Szerk.
Runo
Én már vettem vagy 10-szer kártya pakkot 50.000-ért. Elég haszontalan
dolog. Power-up-okat ad leginkább, amit játék közben is meg lehet
szerezni... Part-ot szökőévenként egyszer... -
vv5204
senior tag
válasz
callmeakos #2100 üzenetére
Körülbelül az LP-640, 911 GT3 szintjén áll menetteljesítményeit illetően.
A hangja ver minden V12-est a játékban, egyszerűen imádni való.
Egy gyenge pontja van, a nagy fordulókör, emiatt az ideális ívekre oda
kell figyelni. Akinek bejön első blikkre, érdemes kipróbálni.Erről jut eszembe. Nem tudom észrevettétek-e, mintha változott volna
némelyik kocsi hangja a játékban. -
vv5204
senior tag
Upsz lejárt az időkorlát.
Ezt nem tudom ki töltötte fel, de egy nagy atombombára hasonlít,
vajon gurulva közlekedik? -
vv5204
senior tag
Nem értem az EA hozzáállását. Van egy kupac rejtett autó a játékban
amit nem lehet a játékban megvásárolni semmilyen módon, de ügyes
(bennfentes?) vállalkozó szellemű srác ki tudja csavarni a programból
és publikálja.
Azt nem értem mitől rejtett, ezek lesznek talán nem sokára elérhetőek??601: BMW M3 Most Wanted Edition 1
602: BMW M3 Most Wanted Edition 2
603: Camaro SS
604: Porsche Panamera Turbo
605: Bentley Continental
606: Rhino 1
607: Rhino 2
608: Police Corvette
609: Nice, HUGE Dump Truck
610: Renault Megane
611: Aston Martin Vantage V12 -
vv5204
senior tag
válasz
callmeakos #2068 üzenetére
Nem lesz, hanem már van.
Vagy egy órát cruizing-oltam vele a városban. Jó lenne beszerezni
hivatalosan is, hogy lehessen menni vele multiban. Nagyon finom szerkezet. -
vv5204
senior tag
Azt valaki tudja, hogy és hol lehet beszerezni Aston Martin Vantage-et??
Egyszerűen állat az a verda! -
vv5204
senior tag
Érdekes tegnap én is találkoztam egy ilyen csítes Scirocco-val.
3-an indultunk a másik srác egy full 300 statos Silviával, rajt után a
VW az első kanyar után eltűnt a térképről.Szerk:
Hiába nézed vissza az IP-jét, ha dinamikus, akkor csak újraindítja a
router-t azt csá. Bannolni kell nemcsak a profilját, hanem az emailes
regisztrációját is.
Igaz azt is csinál újat... -
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #2028 üzenetére
Az milyen már, hogy 30 lvl felett, 300 statos Silviás csítel. Bár minek
nekiment semmit sem lassult tőle, csak úgy repkedtek a kocsik
balra-jobbra...
Azt sem értem, hogy ez milyen baromság a játékban, hogy csak az
elején, a verseny befejezésekor viszont nem nyílik le a jobb egérgombos
ablak, hogy lehessen jelenteni az idiótáját. -
vv5204
senior tag
válasz
callmeakos #2016 üzenetére
és SylarHUN
Egyet értek. Ezért jó az összkerekes kocsi, avval faképnél lehet hagyni
a nem összkerekeseket, a T3 4WD-k brutál rajtolnak. (Mondjuk van 1-2
üdítő kivétel 2WD, az E46 például szépen megindul.)
Mágnesre Shield, ha megint mágnes rövid időn belül, akkor meg Ram.
Single player-ben lehet gyakorolni a manőverezést, mivel vagy 3-5-ször
rádobják az emberre a sárga csodát. -
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #1997 üzenetére
Na. Free rooam-ba bementem most gyorsan, míg fatal error-ral kidobott.
Kanyargós, dobálós városi részt választottam. Hát a fene se tudja.
Nekem a 911 GT3 egy stabil álom. Hozzá képest az A1-em egy gólyafos
a levegőben, folyamatos korrigálást igényel, bár én szeretem ezt.
Az E92 sokkal rosszabbul irányítható az E46-nál.
Az E92-nek egyszerűen nagy a fordulóköre, mintha 20 fok lenne max. -
-
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #1987 üzenetére
Van EZ az oldal ahol meg lehet nézni melyik pályán milyen part-okat lehet nyerni. Nekem ez eddig baromira nem jött be. Egy csökevényes pályán kábé ugyanannyit nyertem, mint mondjuk a Diamond & Union-on ahol elvileg szórni a kéne őket. De ami ettől jobban érdekel, hogy miért nem nyertem még sohasem pro cuccot??? 99%-ban gagyi street/race holmit dobott ezidáig. Mondjuk lehet az, hogy 30 lvl feletti pályákon dobálja a pro part-okat inkább?
Én persze csak multizom, semmi egyéb. -
vv5204
senior tag
válasz
SylarHUN #1979 üzenetére
911 GT3-ad van. Az az egyik legjobb, hanem a legjobb kocsi az
NFS World-ben, hogy lehet avval mindig veszteni? A forgalom szar, én is
gyakran szopok vele, vesztek el miatta versenyeket, de tanulni kell.
Gyakorolni az ideális íveket, beláthatatlan bukkanó előtt középen menni
inkább. Az elkeseredés mindig csak rosszabb eredményeket szül. Ilyenkor
érdemes inkább félre tenni a game-t pár napra. Single playerben szoktam
begyakorolni egy-egy pályát... ha ott be tudok érni 1-3.helyen akkor mehet
a multi.
Vagy vegyél egy T1-est, menj vele csomót, aztán egy élmény lesz vissza a
Porsche-hoz. Az A1-em mellett ott egy 200 körüli statos Silvia, amibe átülök
néha pont emiatt.
Egy régebbi profilom mottója: " First or last is same, enjoy the game." -
vv5204
senior tag
A kocsi ültetésnek van valami haszna, vagy csak vizuális élmény?
-
vv5204
senior tag
válasz
tutuhawer #1958 üzenetére
Azért azt tök mókásnak tartom, hogy így eltérnek a vélemények egy
típust illetően... ezek szerint nem csak a fényezés, hanem a
vezethetőség is ízlés kérdése.
Amúgy Dodge alatt én Viper-re gondoltam, az a T3-asok szégyene, persze
ez is szubjektív vélemény.Azért ma kicsit büszke vagyok magamra, kanyargós pályákon többször
odavertem LP-640-eseket, meg 911 GT3-makat az A1-esemmel, mivel nem
tudták annyira kihasználni a nagy sebességüket. -
vv5204
senior tag
válasz
#21346560 #1955 üzenetére
Nagyjából ahhoz hasonló, ha mégis állást kéne foglalni -szvsz- talán a
Subaru jobb egy picit.
Tudod mit!? Szerezz be egyet és oszd meg velünk a tapasztalatodat!(#1954) tutuhawer
Kábé 3 héttel ezelőttre. Nahát, nem gondoltam volna, hogy azóta ilyen
nagyot változott.GTC376
Haveromnak van egy ilyen szekér (valódi), kábé 4.8 alatt van százon az
övé és ritkán akad legyőzőre. A hangja az aszimmetrikus leömlők miatt
olyan darálós, szebb, mint egy Porsche-nak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sony PlayStation 5 Fat 825 GB eredeti doboz, gyári kontroller
- Dell XPS 3K Érintős,core i7,16GB RAM,256-512GB SSD,ÚJ AKKU,ÚJ TÖLTŐ,Szép állapot
- AKCIÓ!!!Acer V3,FullHD core i5 6200u(4X2,8Ghz),8GBRAM,nVme
- Újszerű Lenovo,15,6"FullHd IPS,Ryzen 5(8x3,7Ghz)VEGA 8 VGA,12-20GB RAM,SSD+HDD
- Lenovo 14,1"Áthajtható Érintős FullHd,Ryzen 3,VEGA VGA,8-16GB DDR4 RAM,256-512SSD,Szép állapot
- Bomba ár! MacBook AIR 13" 2018 - i5-8210Y I 16GB I 512SSD I OS X Sonoma I Cam I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- AKCIÓ! Dell Alienware M17 R3 Gamer notebook - i7 10750H 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2070 8GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest