- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Egyesíti a Google az Android és a ChromeOS rendszereket
- Légies iPhone halvány színei
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
-
Mobilarena
A játék kiadója az Electronic Arts, játék fejlesztője pedig, az EA Black Box. Auto versenyzéshez sorolható. Grafikus motort a Frostbite 2 szolgáltatja, mely már bizonyitott a Battlefield 3-ban. Játék megjelenik PC, PS3 és XB360-ra is.
Megjelenési dátum 2011.11.16
A feladatunk San Francisco-ból New York-ba eljutni. Újra illegális autóversenyzés van a középpontban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Alister71 #308 üzenetére
Csak nem keresitek az autós gamákat. Az ismertebbek mellett ott van manapság az Insane 2 és az Off-Road Drive. Előbbi az őrülteknek van, míg az utóbbi a terepszimulátorosoknak. Szvsz mindkettő jobb, mint az aktuális NFS (bár más stílus, és mindkettő ruszki
). A topon pedig ott vannak a Codemasterses játékok.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Alister71 #301 üzenetére
Lehet, hogy az az off.
De amúgy a Frostbite 2 motor sajátossága is lehet, hogy nem kezeli jól az FXAA-t. Elméletben post-process megoldás, de lehetnek vele problémák. A BF3-ban egy speckó megoldást használnak irányítva SRAA-val. Az NFS: The Run szimpla FXAA-t használ, amit nem irányítanak semmivel. Az is lehet, hogy egy régebbi verziót kapott a játék, amelyek azért nem voltak valami hatékonyak. Vagy szimplán a konzolverziót kapta meg. Ez is működik PC-n, csak hát a minőség ... -
Abu85
HÁZIGAZDA
Állítólag van a játékban egy PROF_SAVE_body konfigurációs fájl. Abban van AntiAliasingPost opció. A 0, 1, 2, 3 paramétereket veszi be. A logika azt diktálja, hogy a 3-as a legjobb, de aztán ki tudja.
Egyébként alkalmazd a Catalyst MLAA-ját. A játékba épített FXAA is teljesen post process, vagyis ugyanazok az általános gyengeségek. Jó eredményt nem kapsz egyikkel sem. Ahhoz túl kevés az az adat, amit a végső képkockáról szerez az algoritmus. Irányítani kell ezeket a post process AA-kat, úgy ahogy számos játékba van erre korrekt implementálás.
Teljes post process szűrés mellett én jó eredményt csak a Jimenez SMAA-tól láttam.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #201 üzenetére
A 30 jelenetes korlátot fel lehet oldani. Ehhez bele kell nyúlni eléggé a játék működésébe, de valószínű, hogy megoldható. A kérdés, hogy ettől jobb lesz-e a végleges élmény, vagy kapsz egy akadozó pacát.
Nem feltétlenül a 30 jelenetes korlátra gondoltam, de az biztos, hogy a jövőben egyre több játék jön úgy, ami a jelenetet 30, 60 vagy 120 számításra korlátozhatja másodpercenként. Ez egy nagyon jó formája a szinkronizációnak. Valószínűnek tartom, hogy a 60 Hz-es frissítés lesz az arany középút. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Pietrosz #200 üzenetére
Valószínű, hogy memóriaművelet történik, ami sokáig tart. Vagy a másik lehetőség a double Vsync implementációja. A Win 7 alatt ez gyakori probléma, mert a WDDM 1.1 nem teszi lehetővé, hogy a grafikus driver felülbírálja a játék vsync implementációját. A különböző mikroakadások egy része ide sorolható. Sajnos ez egy nagyon rossz döntés volt így visszagondolva, mert ha régen rossz volt Vsync implementációja, akkor azt XP alatt a driver lecserélte egy jóra. Most a rendszer meg van lőve a játékban alkalmazottal, amit csak kikapcsolni lehet. A Win 8-as WDDM 1.2 ebből a szempontból fejlődik. Megmarad az alapértelmezett korlát az alkalmazásnak, de ha a program fejlesztője úgy dönt, hogy lehetőséget ad a drivernek, hogy beavatkozzon a Vsyncbe, akkor azt DX10+ kódnál meg lehet tenni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #197 üzenetére
A Battlefield 3 nem pont ugyanezt a motort használja. Az alapok megegyeznek, de a fejlesztés során a két fejlesztőcsapat más utat követett. A Frostbite 2 a korai verziókban 30 jelenetes korláttal szinkronizált. Ezt a DICE megváltoztatta a BF3-ban, de a Black Box nem. Ezért a korlát. Az aktuálisan licencelhető motorban valószínűleg a BF3-ban alkalmazott szinkronizálás is megtalálható, így nem kötelező a jelenetkorlátot választani. A Black Box számára viszont ez megfelelt. Persze más fejlesztő is dönthet e mellett. Jóval egyszerűbb ez a megoldás.
A Double Vsync az olyan, mint a Vsync, csak speciális formában, akkor alkalmazzák, ha az adott motor jelenetkorláttal szinkronizál rendszerint 30 fps-re. Ez azért kell, mert sima Vsync mellett akadozhat a megjelenítés. Persze ennek a másik problémája, hogy ha nem 60, vagy 120 Hz-en megy a monitorod, akkor ez is akadozik.
Érdemes egyébként ezekhez a jelenetkorlátokhoz hozzászokni. Annyira komplexek a motorok, hogy a fix időközönkénti jelenetszámítással a legegyszerűbb szinkronizálni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tudom van-e megoldás, biztos lehet valami workaroundot alkotni. Azt tudom, hogy a DICE az első béta óta tud a problémáról, de így tervezték a motort. Valószínű, hogy ha van is megoldás, akkor azt a mostani játékok esetében már csak úgy tudják bevetni, hogy HT mellett sebességet áldoznak fel. Kérdés, hogy mennyi lassulás történik. Szvsz 10% alatt jó az eredmény. VGA limites környezetben úgy sem lesz jelentősége.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sajnos ez a motor nagyon épít a procimagok throughput képességére. Ez a HT-nek sosem feküdt. A régi procik esetében ilyenkor esett a sebesség. Az új procik szám szerint sebességet nem, vagy csak alig vesztenek vele, de apróbb akadás időközönként előfordulhat. Jelenleg az egyetlen megoldás a HT kikapcsolása.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #188 üzenetére
Szerintem marad a 30 fps limit. A Frostbite 2 eleve jelenetkorláttal szinkronizál a legjobban. Ez szándékos ... kizárt, hogy megváltozzon.
(#189) ETOM: Double Vsync van benne, az 30 fps-t szinkronizál 60 Hz-re.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az alacsony terhelés azért van, mert limitált a jelenetszámítás. Nyilván ha nem kap adatot a GPU, akkor a malmozni fog.
Nagyon sok FXAA implementálás létezik. Lehet szimpla post processet használni, de láttunk már irányított megoldást. Azt nem tudom, hogy az új NFS mit használ. Gyanítom, hogy egy az egyben az alapkódot, ami full post process. Ennek annyira nem jó a minősége, mert csak a végső képkockáról van adata.
Szerintem a legtöbb kártyán aktiválva lesz, mert pár ms alatt megvan. Max 1 fps a veszteség ettől. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Az MLAA-nak mennie kell, mert az nincs profilozva. Minden full screenre rakott alkalmazásnál aktiválódik.
Semelyik driveres vagy külső post process AA nem kap többet a végső képkockáknál. Semmi esély arra, hogy extra adatok nélkül tökéletes munkát végezzen. Jó munkához be kell építeni őket a motorba.
Egyébként ez a motor alkalmaz teljesen post process FXAA-t. Automatikusan aktiválódik erősebb kártyákon. Valószínű, hogy ezért nem veszed észre a különbséget MLAA-val, mert az FXAA már leszűrte a képet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Micsoda szembetűnő különbségek.
Amúgy kérdezősködtem, és az Ultra vagy erősebb beállítások csak finomhangolják a grafikát. Igazából szinte csak gyorsításra vannak, ami persze nagyon derék dolog, csak nem 30 fps limit mellett. Hiába a Black Boxnál évek óta zsenik dolgoznak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Fotó állvány eladó
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Csere-Beszámítás! MSI Gaming X RTX 4060Ti 16GB GDRR6 Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest