- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Mobil flották
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
LamerGyuri #721 üzenetére
Ha a sötét oldalról töltöd le a működő verziót, felesleges
volt megvenned, mert online azzal nem lehet játszani.
Nekem is ugyanez a hiba volt: friss XP SP3 megoldotta.
(Korábban SP2-re felhúzott SP3 volt, azt nem komálta.)Szerk: bocs, rosszul emlékeztem, ment online a sötét
verzióval is, mivel origi volt a játék, és regisztrálva volt.
(Csak a patchelt verzióhoz nem volt okosítás, ezért az
aktiválós baromságot muszáj volt megoldanom, új win
lett a vége.) Megkerestem: itt szenvedtem vele. -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #689 üzenetére
Elég sokat tölt a versenyek előtt: nehogy már menetközben is a vinyóra várjon...
-
DigitXT
félisten
Most láttam a topikot, gondoltam gyorsan felrakom:
erre tejfehér lett a táj, az autók meg színes szarok.
Úgy látszik most is igaz: ami működik, ne javítsd...Szerk: ilyet egyébként utoljára bugos driver esetén láttam,
nem gondoltam, hogy kellő programozói "felkészültséggel"
a játékból közvetlenül is kicsikarható az elcseszett kép.
(Azért felrakom a WHQL helyett a legújabb bétát, hátha...) -
DigitXT
félisten
Én párhuzamosan mentem versenyzőként és rendőrként...!
Versenyzőként megvan a 20-as szint, rendőrként még* nincs,
de holnap nálam is érkezik a TDU2.Elsőre amúgy nem volt
meg aranyra, mert eléggé elszúrtam** (ütközések, stb.), nem
tudtam feljönni, de másodikra (CCXR-rel) megvolt a 13:13. Úgy
néz ki, ez egy ilyen standard idő.(Ilyen hosszú pályán poén,
hogy tud csak ennyi - pár másodperc - lenni a különbség.)
*: pedig minden verseny megvan aranyra, csak hát többet kéne
még fejpénzt gyűjteni, ami önmagában annyira nem motivál.
Persze az, hogy van kihívás (pl. "a görög"), az más kérdés, de
ő meg túl jó: a 70 km-es futamot pl. 28x csinálta. Az sok idő...
Én inkább "hobbi játékos" vagyok, munka mellett ennyire telik.
Szerk: vagy nem ezt a futamot csinálta 28x, de valamelyiknél
ennyit láttam, az tuti - szóval lehet tökölni, ha folyton javítasz.**: bennem volt, hogy ebben a pályában nem az a kihívás, hogy
megnyerd a futamot, hanem, hogy "ne törd össze a kocsit"...
(Asszem ezért mentem elsőre Veyronnal, mert az masszívabb.
Viszont sz*rabbul irányítható, szóval innen jöhetett a bénázás.) -
-
DigitXT
félisten
Nem mondtam, hogy nagyképűségnek írtad...
Csak offline a gép ellen valóban nem túl izgalmas,
mivel bevár, illetve inkább idegesítő, hogy pl. hiába
vagy az előző szoros győzelmedénél sokkal jobb,
abból is szoros győzelmet csinál, magyarán nem
csak bevár, hanem (csalással!!!) keményebben is
üldöz, ha lemaradt. A legjobb példa erre, hogy ha
belecsattant a forgalomba s így kb. 5 mp hátrányt
szedett össze, képes 2-3 kanyar múlva megint a
nyakadban lihegni - miközben tökéletesen vetted
azokat a kanyarokat, tehát nem te bénáztál. Ilyen
online nincs: ha valaki lemarad, az lemarad, max.
annyi a segítség, hogy magától (is) töltődik a nitró.
(De még pontosan nem figyeltem meg, hogy csak
akkor, ha lemaradtál, vagy akkor is, ha élen állsz.)Ezt a LAN funkciót amúgy nem értem (ha csak nem
akarsz vele lanpartyzni): neten keresztül tökéletesen
működik, lehet (különféle) gyors versenyeket menni,
vagy akár sajátot szervezni barátokkal - utóbbit még
nem próbáltam - mivel nem voltunk egyszerre online.
Celpont, HummeRC, DigitXT2 Szerk: ja, hogy eredeti
játék kell hozzá, és nem kölcsönvett?C'est la vie.
-
DigitXT
félisten
Most nézem, hogy pontosan milyen 100% a célod:
azt hittem, hogy csak a 20-as szint érdekel.Mivel ott van a linkelt képeden, hogy "Elért online
vezetői mérföldkövek 0/20", szerintem ezzel már
meg is válaszoltad a saját kérdésed.* Mindenesetre
ha majd megvetted a játékot, akkor ONLINE várunk
szeretettel (ha jól látom a képeken, hogy nem vagy
kapcsolódva - és gondolom ezért kerülöd a barátos
kérdéskört is, mivel nem teljesen eredeti a cuccod).*: sőt, ott van egy bazinagy ONLINE REKORDOK
menüpont is, csak arról nem lőttél shotot, én meg
még soha nem jártam ebben a menüben, hehe. -
DigitXT
félisten
100%-ot lehet elérni ONLINE nélkül.
De ha csak "kipörgeted" a játékot,
akkor is megjelennek az offline eredményeid ONLINE a barátaid számára.
(Feltéve persze, hogy eredeti a játék, van EA accountod + be vagy lépve.)Amúgy csak azon múlik, hogy mennyire vagy jó: ha pl. minden versenyt
elsőre megcsinálsz aranyra, akkor nem lesz meg a maximális "fejpénz",
de ha több versenyt többször is megcsinálsz*, akkor ezek összeadódnak.*: mert modjuk elsőre csak ezüstre sikerült, vagy (neadjisten) bronzra...
-
DigitXT
félisten
Többször újra lehet játszani a versenyeket, szóval nem muszáj
online is nyomulni, hogy maximum "fejpénzt" szedj össze.
Btw. az a 13:09 így első hallásra elég jónak hangzik: vegyél fel
barátnak, akkor minden pályán rögtön össze tudjuk hasonlítani
az időket. Engem DigitXT2 néven találsz meg, ha keresnél... -
DigitXT
félisten
Ha tetszik, akkor de pláne vedd meg, és akkor mehet rá a frissítés (annak minden áldásos hatásával), és az online versengés az Autolog segítségével. De még a félig offline időösszehasonlításban is van poén, hiszen a játékban felvett barátaid folyton újabb kihívásokat teremthetnek, stb.
Egyébként épp tegnap vettem meg a Shiftet, és meglepetésemre pont onnan folytathattam, ahol anno a virágbolti verzióval abbahagytam, pedig azóta újrahúztam a Wint: van előnye a dokumentumok mappát másik meghajtón tartani, így nem kell különösebben aggódni a backup miatt.
-
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #570 üzenetére
Az a 2:47 a Jet Set-en McLarennel szép volt!
Csak 2 tizeddel sikerült (épp most) megcsípjelek.
Egy-két hiba volt benne, de nem hiszem, hogy az
adott kocsival sok mp benne maradt volna!Szerk: nézem a többit is.
"Hülye" amúgy ez az
"Autolog", mert azt mondja, hogy 0 új HSZ, pedig
ott van felsorolva a falon több verseny, ahol levertél. -
DigitXT
félisten
Meg kellett volna venni, akkor lehetett volna a javított verzióval játszani.
Persze szimeseknek sosem lesz jó egy NFS, csak akkor nem tudom,
miért kell vele egyáltalán próbálkozni. Hogy lehessen fikázni egyet jól?
"Letöltöttem, sz*r volt, legyalultam?" Mindegy: ezt csak OFF-ban. -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #565 üzenetére
úgy tűnik, hogy halad közben az autó
Meglehet, csak kérdés, hogy mennyit.folyton lökdösnek, amivel tempót vesztek
Persze - csak ha túl sok időt elvacakolsz a
kiiktatásukkal, utána a "zavartalan" tempód
is kevés lesz az aranyhoz... Volt egy pálya,
ahol ezzel szívtam: ha rögön belerohantam
az út széléről induló zsaruba, akkor egyiket
azonnal kiütöttem, viszont utána sosem jött
össze a megfelelő idő. Amikor meg húztam
tovább, akkor "csak" a távolságukra kellett
figyelni (meg az útlezárásokra), de az idővel
nem volt gond. Aztán lehet, hogy ennek az
oka szimplán annyi, hogy az ütközős eset
után bénább voltam, de a csak a versenyre
koncentráltam, akkor jobban ment, ki tudja.
(Esetleg majd csinálok felvételt Fraps-szal:
utólag visszanézhetem az időmérés-dolgot,
amire az üldözés hevében nem figyelek.)
-
DigitXT
félisten
ha nem tudom őket ezzel kicsinálni, lehetetlen megcsinálni a pályát
Egyik sem az. Lehet, hogy épp az van, hogy nem kell őket "kicsinálni".
Ugyanis amikor animálgatja, hogy így lezúzott zsaru, meg úgy, akkor is
telik az idő, viszont ugyanott folytatod, ahol elvette az irányítást még az
animáció előtt - legalábbis mintha ezt vettem volna észre... (Aztán lehet,
hogy ebben sincs igazam, mint pl. abban sem, hogy kiderült, zsaruként
a nitró szimplán attól töltődik, hogy "gyorsan mész", nem attól, hogy le
vagy maradva, s ezzel segíteni akar neked a játék.De tapasztalatom
szerint volt olyan akadályverseny, ahol simán jobb időt hoztam, ha nem
kezdtem a zsarukkal szenvedni, csak végig menekültem előttük a célig.) -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #550 üzenetére
Azért nem halványodott el, mert jelzi, hogy ott van még "tennivaló",
azaz van megdöntendő idő. Ha csak ezüstre/bronzra csinálsz meg
egy versenyt, ugyanez történik: ha egy adott helyszínen az összes
verseny megvan aranyra, akkor halványodik el az egész helyszín.
De ettől függetlenül bármelyik korábban feloldott verseny játszható!Nekem ugye az összes verseny megvan (aranyra), tehát a térképen
minden halvány, de ahol lett megdöntendő idő nektek köszönhetően,
az újra erősebb színnel jelent meg, jelezve, hogy ott van kihívás... -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #548 üzenetére
Igazából mit jelent nálad az, hogy "aktív" verseny?
A Print Screen probléma előfordulhat más esetben is:
amivel tuti lehet képet lopni, az mondjuk a FRAPS.Végre tudok tovább menni.
Ez jó hír: nem tudom, mitől "bugzott" így a játék. -
DigitXT
félisten
Érdekes, a Sidewinder a BMW M3-mal sokkal könnyebb volt, mint
a Shelby GT500-zal: anno 10 próbálkozás kellett az 1:41-hez (hogy
nagy nehezen meg legyen az arany), most meg valami 1:34 elsőre.
Azért nem hiszem, hogy az egyik levágást mindig kihagytam anno. -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #539 üzenetére
Megnéztem: van tovább gomb, meg van újra, szóval nem teljesen világos a probléma.
Az meg, hogy azt a versenyt halvánnyal jelzi, amelyiknél nincs konkrét teendő, nem bug, hanem feature, de attól még nincsenek azok a versenyek letiltva.
Vagy ha mégis, mert még annyira a játék elején jársz, akkor biztos megvannak a teljesítendő feltételek a feloldásukhoz.
Nekem csak adogatta sorra a versenyeket meg az autókat, egészen addig, amíg el nem fogytak... (Az lepett meg, amikor jött nekem a stáblistával, holott még nem volt meg a 20-as szint.
)
-
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #541 üzenetére
Hát ez elég érdekesen hangzik: nekem is mutatta, hogy
itt meg itt van ajánlott verseny, ahol ugye jobbak vagytok,
de ugyanúgy kell kiválasztani, ahogy a normál karrierben,
és ugyanúgy jön vissza a karrier térkép a futam után.Majd lőj róla screenshotot: így nem tudom elképzelni.
-
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #539 üzenetére
Mármint a játék nem enged a "tovább" gombra kattintani,
vagy a belső hang, ami a legyőzésemre szólít fel?
Remélem csak utóbbi, mert az előbbi túl nagy bug lenne. -
DigitXT
félisten
Na ja, egy darabig azért eltart az összes versenyt megcsinálni...
Egyik kedvenc futamom a 70 km-es karika Bugatti Veyronnal.
Olyan 13,5 percig tart: elsőre "esélyem sem volt" az aranyra, de
másodikra már odafigyeltem. Az volt elsőre az érzésem, hogy itt
nem is helyezés elérése nehéz, hanem egyáltalán körbeérni: ha
sokat ütközöl, akkor sanszos, hogy félúton összetöröd az autót.
De a Veyron jól bírja. (A közvetlen vetélytársa kicsit jobban törik.)
Persze nem kell ütközni, de hát azért néha benne van a pakliban.Szerk: ha a rendőrök kergetnének 70 km-t, az lenne izgalmas.
-
DigitXT
félisten
Na, futottam egy karikát* az első versenyen: 3:27 a Porschéval.
Ezzel
az eredménnyel átléptem az utolsó szintre (20): közellenség vagyok.*: azért van különbség az analóg irányítás, és a bill. között, de itt pl. a földutak
is sokat hoznak, mert rövidebbek, és amúgy is viszonylag csirke volna az autó.
Jah, a grafikán látszanak már rögtön az extra effektek, szóval fasza lesz így. -
DigitXT
félisten
Na erre most már én is kíváncsi vagyok: egyelőre nincs meg a lé a Win7-re,
úgyhogy újraraktam az SP3-as XP-t az SSD-re, most telepítem a játékot.
Öröm és boldogság: ezen végre sikeres volt az aktiválás, éljen éljen.
(Már csak az XBox kontroller driverét kellene "felimádkozni", de lehet, csak
annyi volt a nyűgje, hogy éppen folyamatban volt/van a játék telepítése...)
-
DigitXT
félisten
Sikerült addig másolgatni a zsír új XP-s partícióra, míg hazavágtam.
Pedig már részben összeállt az előző konfig, és még ment az aktiváló
cumó. Szóval a tuti megoldás: SP3-as win újrahúzása, és minden sz*r
újra feltelepítése. De ha már itt tartunk, akkor inkább váltok Win7-re.De hogy ne csak offoljak: a legelső versenyen billel 3:50-et mentem...
Úgy, hogy az első másodpercekben nem indultam el, mert nem tudtam,
hogy az "A" a gáz. Amúgy meglepően jól irányítható billel is, legalábbis
ezeknél a gyengébb autóknál feltétlenül. Az idő amúgy még így is jobb,
mint a 3:55 ill. 4p+, viszont nyilvánvalóan sokkal rosszabb a 3:35-nél.Mindenesetre aki ezzel szívna, annak hasznos tudni, hogy nem az EA
hibája a dolog, hanem valami "kavarás" van az operációs rendszerével... -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #530 üzenetére
Felhúztam egy régi vinyóra egy "zsír új" XP SP3-at,
láss csodát, ezen elindul ez a nyüves aktiváló sz*r.Szerintem az is gondja lehetett, hogy a másik XP
az eredetileg SP2-es volt, és lehet, hogy az SP3
utólagos feltelepítése (csak az F1 2010 követelte,
ha jól emléxem, korábban hanyagoltam) nem volt
tökéletes. Mindenesetre most próbálom aktiválni,
már belőttem a netet, aztán próba szekerce: nem
tudom, hogy mit fog módosítani, ha registry-t, az
szívás, ha magát az EXE fájlt, az lenne a nyerő... -
DigitXT
félisten
Na, laptopon simán indul, csak ugye az integrált VGA miatt játszhatatlan (a proci még határeset, mert kétmagos): már a menüben durván szaggat, amikor az első autót kellene kiválasztani, szóval a versenyt már meg sem néztem...
De azt azért látom, "Celpont" postolt néhány időeredményt a "fal"-ra, ahol bizony levert: majd a nagy gépen visszavágok.
Azért felrakom ide is a patch-eket, ártani nem használ alapon... Amúgy nem ennek az EADM-nek lenne a dolga, hogy ezeket automatikusan leszedje? Legalábbis úgy még értelme is volna, bár így sem rossz, hogy le lehet tölteni a cuccot vele, csak éppen nem életszerű, hogy az ember duplarétegű DVD-ket rángat le a netről. Szerintem.
Szerk: jó, most én is épp ezt csinálom, de akkor is.
-
DigitXT
félisten
kormánnyal átlag 20 másodperccel vagy jobb
Gamepad lesz az.(Xbox 360 vezérlő, egész pontosan.)
Érdekes amit írsz, én is találkoztam már bugos időmérőjű*
játékkal, de merem remélni, hogy ez nem az.Esetleg
majd koccanhatunk online, ha sikerül működésre bírnom a
patch-elt verziót. Amúgy az XP lesz a baj, sőt szerintem az
is, hogy nem angol. Az ugyanis már korábban is linkelésre
került, hogy azért nem mentette az irányítási beállításokat,
mert a programba égetetten "My Documents" nevű könyvtár
kellett volna neki, az meg a "lokalizált" Windows verzióknál
mindig másképp van elnevezve (magyarban ugye konkrétan
Dokumentumok), ráadásul egyáltalán nem kötelező default
helyen lennie (nekem pl. nem is a C meghajtón van, szóval
érthetetlen, hogy miért nem megfelelő környezeti változóból,
registry értékből, vagy akármiből vették. 2011-et írunk, nem?Mindegy. Win7-nél elsőre sikeres az aktiválás, most települ
a játék: sokat sz*rakodott mondjuk a DVD-vel, de hát ez egy
laptop, viszonylag gagyi optikai meghajtóval... Lényeg, hogy
fel tud települni. (Egyszerre 5 gépre lehet telepíteni, de csak
egyen szabad használni. Mivel nem tervezem, hogy a laptop
segítségével játszani fogok, ez nagyon könnyen teljesíthető.)Ha minden jól megy, az XP-s gépre meg a telómon keresztül
pár óra múlva megérkezik a digitális verzió. Vajon 1.0.2.0?*: a TDU volt az elkövető, ha olyanja volt, nem valós időt mért.
-
DigitXT
félisten
Jah, ahhoz már egy kicsit késő (hsz szerkesztés).
De törlöm a képet.
Amúgy csak egy része látszik, azzal meg nem lehet sokmindent kezdeni, de
azzal sem lehetne, ha ott lenne az egész, mert az az én useremhez regelt.
(Tehát ha most pl. el akarnám adni a játékot, más hiába próbálná a saját EA
accountjához regisztrálni, mert a kulcs nem átruházható: ki van ez találva...)Amúgy nem hasít azért 500K fölött átlagban a mobil netem, viszont azért 390K
környékére szépen beállt, ami nem rossz!(Közben meg az ADSL-lel vagyok
fent a PH-n: kár, hogy nem lehet rávenni az EADM-et, hogy mindkettőn töltsön.
Sőt, ha rádugnám a routerre a másik mobilnetemet, azt is be lehetne fogni...
Mondjuk ha ez a nyavalyás ADSL nem csak 1Mbit lenne, hanem 5+, segítene.)Szerk: na már múlt időben értendő, a kép törlése sikeresen megtörtént.
-
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #519 üzenetére
Szerinted?
Már sok órát rászántam a megoldás keresésére, egyelőre
nincs megoldás: az EA support is csak pingvinezik. Most még azzal az
elkeseredett ötlettel élek, hogy totál legyalultam a cuccot (save-game-t
azért elmentettem; bár mivel tetszett a játék, az sem feltétlen baj, ha a
karriert újra kell kezdenem majd), s szépen letöltöm az EADM-mel azt
a "digitális változatot", amiről eleve tudja, hogy az én példányom: kulcs
már be van regelve a programban. Ha ez sem megy, akkor semmi*...Az ötlet amúgy azért elkeseredett, mert 1 Mbites netem van, a játék
meg 7,8GB, ráadásul hiába hagytam itt a gépet éjjel, ő is elment egy
idő után "aludni" (pedig a folyamatban lévő letöltésnek ezt meg kellett
volna akadályoznia - basszus) ezért még csak itt tartok az egésszel:Lehet, hogy rá kellett volna kötni a mobilnetem, az tud 6 Mbitet, csak
gondolom a Voda rácsodálkozott volna, hogy mi ez a DVD letöltés.*Ha semmi nem segít, akkor fogom a DVD-t, s feltelepítem a Win7-es
laptopomra: azon ugyan játszani nem fogok tudni, mert integrált VGA
van benne, de legalább kiderül, hogy a baj az oprendszeremmel van...Idővel úgyis terveztem a Win7-re váltást - csak az nem lesz olcsó móka.
(A laptop céges, a cégnél is most álltunk át XP-ről: ahhoz "adták", de az
itthoni gépemre sajnos meg kell vennem, s akkor az már nem egy OEM
verzió lesz, mert beb*szna, ha új gépem lesz, aztán nem lehet aktiválni.) -
DigitXT
félisten
Elvileg le tudom vele tölteni a netről a cuccot, ha mondjuk eltört a CD.
A kulcs ugyanis adott, beírtam, elfogadta, hozzám van rendelve: yeah.Más kérdés, hogy a nyüves solidshield védelem XP SP3 alatt frankón
elhasal...! Azt nem mondom, hogy minden esetben, de több esetben:
most úgy, ahogy van, leszedtem a játékot... (Holnap újrarakom, most
nem akarok a DVD-vel zörögni, igaz már a keyboarddal sem kéne.)
Szerk: most így néz ki a dolog (mindkét regelt játék uninstallálja után):
-
DigitXT
félisten
Nem-nem, nem a kóddal van a baj - odáig el sem jutok,
mert maga a cucc, ami aktiválná lehal "Integer overflow"
hibával, mint azt korábban linkeltem is. Ennek ellenére
frankón működött a játék a nem origi exe segítségével,
s online is ott voltam mindig, tehát be van regisztrálva
rendesen (DigitXT2 néven vagyok)... Csak éppen valami
nyűgje van az activation.exe-vel, mert minden indításnál
meghívja, és az száll el, ezért nem indul az eredeti exe.Poénból beregeltem az EADM-be az Undercovert is.
De már fut rá az uninstall, hogy ott rohadjon meg. -
DigitXT
félisten
Vazz, most nézem online felületen, hogy a Crysis Warheadet
"négy gépen" aktiváltam be, tehát már csak egy lehetőségem
maradt. A dologban az ciki, hogy több gépcsere után lett újra
feltelepítve, tehát már nincsenek meg azon konfigok, amiken
anno aktiváltam, így nem tudom deaktiválni. Szóval ilyenekre
figyelni kell már ebben az überfasza, beaktiválgatós világban.Jah, még azt nézem, hogy az Undercover is fel lett téve 3x...
Na igen, csak egyik konfigomon sem futott jól, hehe. -
DigitXT
félisten
Olvass vissza picit Daffni2 linkelte.
Tök jó, hogy mindent kijavítottak benne,
ami még hibás volt, de ez sem indul.
(Tudom, váltanom kellett volna Win7-re.)Szerk a szerkre: na igen, abszolút jó a hír!
Én meg próbálom újrarakni, vagy valahogy
online "megkerülni" a dolgot, mert röhejes,
hogy origi a játék, minden felületen ismeri,
még fel is ajánlja, hogy indítja nekem (EA
download manager), csak épp fennakad. -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #508 üzenetére
Én meg még mindig sz*pok az indítással.
(Nem vagyok hajlandó 1.0.0.0-ás crackelt
exével játszani, miközben kijött 2 javítás.) -
DigitXT
félisten
Nem hinném, hogy proci limitem van
Márpedig ha fullra "pörgeti" a két magot, sanszos:
célszerű lenne letesztelni (pl. adott beállításoknál
segít-e a proci tuningja, vagy nagyobb felbontáson
javul-e a VGA kihasználtsága, vagy vmi)... Nekem
is hasonló VGA-m van (az SLI-től eltekinthetünk,
mert nem használja ki, de nem is kell neki): soha
nem röccen. Szerintem jót tesz neki az i7+tuning.
(De mondjuk nem néztem alapon.) Egyetlen eset,
amikor képes akadni, amikor a VGA "2D módban"
megy: esetleg érdemes ellenőrizni, hogy nálad ez
nem lép(het-)e fel - nekem készenlét után szokott,
ilyenkor a gép újraindítása segít, hogy utána ismét
magától 3D órajelekre váltson, amikor indul a játék. -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #500 üzenetére
6 próbálkozásra sem lett olyan jó, mint neked 2-ből
Ha levágást sosem használsz, akkor az lehet ok.én vagyok a jobb
Akkor bele kell majd húznom: este ránézek.Btw. ahogy haladsz előre, így unlock-olsz kocsikat,
olyan is lesz, hogy ami korábban szenvedős volt, az
új kocsival sima ügy. Valaki írta, hogy nincs értelme
az autók gyorsulási, és egyéb adatainak (gondolom
arra gondolt, hogy ugyanúgy mennek), de nem igaz,
mert egy "4.70"-es autót határozottan legyorsul egy
"4.20"-as... Az persze más kérdés, hogy ha hosszú
egyenes a pálya, és az a "4.70"-es a végén erősebb,
lehet, hogy végül lealáz, de ez benne van a pakliban. -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #498 üzenetére
Én sem nagyon figyeltem ezekre a nevekre, csak most, amikor fel akartam
írni, egy-két időeredményt összehasonlításképpen.De majd este (későn)
én is otthon leszek, megnézem az ominózus versenyeket, meg időket. -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #496 üzenetére
Vannak jó levágások, amik rengeteget számítanak. Aztán vannak olyanok,
amik nem lennének rosszak, de elég kockázatosak (szűk hely, vagy vmi),
végül vannak olyanok, amik gyakorlatilag hosszabb kerülőutak, ezekre pl.
véletlen futhatsz rá, ha nem figyelsz, vagy mondjuk egy rendőrös esetben
direkt, hogy lélegzetvételnyi időhöz juss (pl. kikerülj útlezárást, stb.), vagy
szimplán épp akkor koccansz: odasodródsz.Szóval van amit használni
kell a jó időhöz (volt olyan arany, amit csak úgy lehetett megcsinálni), de
azért nem mindegyiknél egyértelmű az előny + nagy bukás, ha ott ütközöl.Amúgy beírhatod a futam nevét, akkor egyértelmű, hogy melyikről van szó.
-
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #494 üzenetére
Ennyi a különbség a gamepad és a bill közt.
Btw. volt olyan futam, ahol HummeRC második ideje picit jobb volt az én első időmnél: mentem egy második karikát, és javítottam fél percet.
Jó, mondjuk már az első is arany volt, hiszen a versenyeket csak meg kell nyerni, az tökmindegy, hogy milyen idővel, az AI meg ugye catch-up-ozik, tehát adott esetben (pálya nem ismerete, levágások rossz használata, ütközéses hibák, lassú autó, stb.) bevár egy kicsit. Ha valamit értelmes összehasonlítani, azok leginkább az időmérő jellegű futamok.
-
DigitXT
félisten
Az a baj, hogy az "activation manager"-es problémám
(amit itt is leírnak) továbbra is fennáll hiába frissült be,
így csak a virágbolti exe-vel tudok játszani, ami röhej,
mert ugye original a játék. Ráadásul az nem patchelt,
még 1.0.0.0 verziós, és az összes hiba benne van. -
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #488 üzenetére
Amelyik versenyen van, azon vizes az út, és hallatszik, hogy esik, de az
eredeti verzióban látni nem látni az esőből semmit (a vizes úton kívül). A
patchelt verzióban állítólag már látszik az eső, bár elég "gagyi grafikával". -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #486 üzenetére
Hát igen, az irányítási beállításokon még dolgozhatnának, mert nekem
a játék minden indításkor újra be kell állítanom a gamepadon használt
tengelyeket, mivel látszólag megjegyzi (a menüben mutatja, hogy mire
van állítva!), de ha nem állítom be megint ugyanarra, akkor nem tudja...
Azért ha kijön egy újabb patch, az lehet, hogy segít. (Vagy nem tudom,
hogy már a mostani segítene, mert pl. nálam továbbra sincs eső, pedig
a patch amúgy fent van, gondolom azért, mert az exe fájlt lecseréltem.)Milyen hack-eket?
A visszaigazolást kb hol keressem?
Az online-on belül talán a verseny létrehozása+barát meghívása menüben.
Azért ha már annyira istenítik ezt az Autologot, azt elvártam volna, hogy a
kezdőképernyőn feldobjon egy ablakot, hogy valaki felvett, és ott lehessen
rányomni, hogy megerősít, vagy elutasít: ez, hogy keresgélni kell, röhejes.
De legalább az online mód kezdőképernyőjén: de nem, ott sincs rá utalás. -
DigitXT
félisten
válasz
belaazallat #484 üzenetére
Este felveszlek (csak a visszaigazolás van trükkös helyen / nem reklámozza,
hogy valaki felvett). HummeRC egyébként volt, hogy pl. ugyanolyan időt ment,
mint én, szóval biztos nem mindig találkozott azzal a mágneses korláttal...
(Persze olyan is van, hogy 10+ s a különbség ugyanazon pályán első futásra,
de mondjuk inkább csak az időmérők eredményeit érdemes összehasonlítani,
esetleg a versenyekét, mivel ugye a "vad hajszák" / "akadályversenyek", tehát
effektíve, amiben rendőr van, teljesen kiszámíthatatlanok, így a szerencsén túl
sok múlik; ahogy az összes rendőrös feladatnál is, kivéve a "gyors reagálást".)Egy csomó esetben nincs HummeRC-nek ideje: ez, és a versenyzői + rendőri
rangja alapján gyanítom, hogy még eléggé az elején jár a játéknak...Jópofa
dolog amúgy a Speedwall, mert így offline is lehet más ideje ellen versenyezni. -
DigitXT
félisten
válasz
ZeroCaptan #482 üzenetére
Jó.
80% legalább...
Az Undercover az 0% (szvsz).
A Carbonnál az irányítás volt (egyre inkább) elcseszve
lassú haladásnál, pl. mintha szappantartót tologatnál -
de ez a jelenség már az MW-nél is megvolt, a Carbon
csak rontott a dolgon, az Undercover meg betetőzte...Alapvetően egyik NFS sem szim, szóval semmi köze
nem lesz ennek sem egy rFactor f1 modhoz, az tuti...Viszont ha az Underground tetszett, akkor ez is fog - itt
a rendőrök jóval szórakoztatóbb ellenfelek, mint az MW-
ben, s annak ellenére, hogy a játék névadói, sosincs az,
hogy a "végtelenségig" kergetőzöl velük, mert mindig van
egy kijelölt versenypálya, amin végig lehet érni: nem kell,
lerázni/lezúzni, stb. De lehet. Ezzel persze a szabadság
is kicsit kevesebb: nincs 20 méterenként keresztutca, de
nem baj, mert végre nem városi a környezet, hanem szép
tájakon lehet csapatni: van freeride, ha pl. az ember körül
akar nézni, de az annyira nem izgalmas. A Shift egészen
más kategória, az pályaverseny "szim" akar lenni (persze
csak több-kevesebb sikerrel sikerül neki)... Nincs értelme
őket összehasonlítani: nekem mindkettő tetszett.Ha
hasonlítanám, akkor UG2 > MW > Carbon >>> UndercoverÉs a másik ligában Shift > Pro Street... Az UG-t nem tudom
hova tenni, mert anno nagyon bejött az új (!) hangulat, de az
UG2 volt az, ahol a városban mászkálós, felfedezős szabad
hangulat nagyon átjött (az UG-ben is volt város, de nem volt
freeride, ha jól emlékszem).Az UG2 volt nagy kedvencem
anno, még gagyi grafikával is képes voltam végigtolni: jó volt. -
DigitXT
félisten
fölösleges e-penis villongások
(Én a prohardver alól vagyok a fórumon, és egy hardverportálon
alap, hogy ki van töltve a konfig, főleg, ha bármi kérdés felmerül...)Asrock P55 Pro, I5-750, Kingston 8gb ddr3, Kingston 128ssd, 1,5TB WD hdd, Sapphire 6950 2gb, Plextor 880sa, CM Storm Sniper, CM SilentPro 600 Gold, Dell 2007FP
Ezen simán el kellene szaladnia, sőt. (Max. a bill, mint irányító gáz.)ezért a gép nem sorsol össze?
Nem tudom, de a barátlistám is nulla főt tartalmaz, hiába vettem fel a
srácot, aki korábban beírt - azért pl. a DiRT2-nél több ember volt rajta.Volt olyan üldözésem, amikor
Jah, voltak nehezebb üldözések. Pl. a piros Viper-es csávó durva volt:
nem volt ellene olyan rendőrautó, amit ne gyorsult volna le. Trükközni
kellett, meg igen: az aranyhoz ebben az esetben szerencse is kell.
Időmérőknél azt vettem észre, hogy úgy vannak a limitek belőve, hogy
az arany éppen nehéz, azaz elsőre nem mindig volt meg. (Pl. 3:00:00
limitnél 3:00:06 sikerült...Ill. 1-2 mp különbség más esetekben. De
bronzom inkább csak igen kaotikus versenyekben/üldözésekben volt.)Lehet ezen a szinten az egyetlen az országban
Elnézve a topik látogatottságát, még az sem kizárt.Btw. ha felvennél
barátnak, akkor mindjárt össze lehetne hasonlítani az ominózus időket,
hiszen erre van az Autolog, meg benne az a bizonyos Speedwall...
(Amúgy értem az iróniát: egy játék célja a szórakoztatás, ha valakinek
nem szórakoztató, akkor számára nem jó játék, ez teljesen érthető.)
-
DigitXT
félisten
Vagy csak nem mindenkinél fordul elő... Btw. csak egy ötlet volt, hogy
warez, írtam is, hogy nem tudom. Mindenesetre furcsállva állok előtte,
nekem teljesen jól működött a játék eddig. Online van néha gond a lag
miatt (valami civilt pl. valaki épp úgy talál el, hogy "elédteleportálódik").Btw. a civilek tényleg elég primitívek, ráadásul scriptelt a közlekedésük,
nem véletlenszerű, ezt leginkább a Gyors reagálás eseményeken lehet
megfigyelni. Keresztútnál mondjuk szeret direkt eléd küldeni egyet...
Nekem max. ha egyszer volt, hogy offline elém "teleportált" egy civil, s
csak lestem, hogy ez a csattanás most honnan; de nem mágnesesen. -
DigitXT
félisten
Látom élőben nem igazán vezetsz
Lassan 11 éves lesz a B jogsim...(De az A csak 2.
)
2-3 éve még 0,5-1 másodpercet késtek a kormányok
Nem a kormányok késnek: rossz programokkal próbáltad.
Egy NFS-ben sosem lesz olyan a feeling, mint ha tényleg
autót vezetnél...(De mondjuk egy rendes szimulátorban
csodálkoznál, hogy mit tud a G25, javaslom pl. az LFS-t.)attól már lehet is elvenni az oktatói engedélyt a jogosítványával együtt
Ezzel a véleményeddel inkább ne nézz be a motoros topikba.
Az az igazság, hogy ha feltűnik előtted egy akadály, s ahelyett,
hogy menekülőutat keresnél, meredten bámulod, tuti nekimész.
(Most írhatnám, hogy "látom, élőben nem vezettél még motort",
de nem teszem, mert ez már teljesen offtopik lenne...)
akár az út közepéről is kiránt
OK: szerintem innentől nem ugyanarról a játékról beszélünk,
mert ilyen szintű "bakik" az irányításból (bill) nem adódhatnak.
Lehet, hogy valami warez verzió a probléma, vagy nem tudom.
(Bár nekem sem az originál "exe" van jelenleg fent, mert azzal
nem indult valami aktivációs bug miatt, szóval ez is fura... Azt
nem hiszem, hogy a Limited Edition-ben használható csak az
irányítás.Bár billel még nem próbáltam, hogy mit alakít.
)
A forgalomban lévők többnyire nem állnak meg
Ha szembe mész velük, akkor frankón besatulnak. Nézd meg
freeride-ban, ha nem hiszed.Nem is kanyarodnak félre...
rámkanyarodnak az utolsó pillanatban
Az a TDU volt, ahol a "beijedt" civil betépte a kormányt, vagy
jobbra, vagy balra, aztán lett csatt: itt ennél előzékenyebbek.Mindegy, hagyjuk: attól, hogy nálam nem fordulnak elő ezek
a problémák, még neked lehetett ez a tapasztalatod, nyilván
nem véletlenül írod ezeket.Csak arra akartam rávilágítani,
hogy ez nem feltétlenül (csak) a játék hibája: lehet más gond.
Billentyűzettel autót vezetni, sajna akármilyen autós játékban
agyhalál, legyen az akár olyan arcade, mint az új NFS. -
DigitXT
félisten
teljesen random, akár mit csinálok, a korlátban kötök ki
Van az a pont, ahonnan már ez lesz az eredmény, csak nem azért,
mert a korlát vonz (max. a szemedet vonzza), hanem mert azt a
kanyart egyszerűen elrontottad, kicsúsztál. A leghülyébb helyzeten
már a kézifék sem segít, max. ki tudsz pördülni, s úgy becsapódni.Ugyanígy mágnesesek néha a forgalomban közlekedő autók
Ugyanezt tudom elmondani (mint a motoros oktatásokon szokták):
oda mész, ahova nézel... Azt nézed, hogy "jaj, jön szembe ez itt",
s nem nézed, hogy hol kerüld ki, nem döntöd el, hogy merre menj,
vagy ha igen, akkor már késő, értelemszerűen nekimész végül.A fentiektől függetlenül meglehet, hogy a billel való irányítás kritikán
aluli: már jó néhány éve semmilyen autós játékot nem játszok billel,
de már a Porsche Unleashed-ben is jobb voltam analóg joystick-kel,
mint billel, majd Force Feedback kormánnyal hajjajj. (Kb. 2002-ben.)Kb. másfél éve van egy G25-öm, ami azért az igazi volánhoz eléggé
hasonló, és pl. különösen élvezetes bizonyos játékokban kuplungolva
dobálni a fokozatokat a H-váltóval. De az NFS nem az a játék, amiért
elővenném, a lustaságom mellett pár praktikus okból (helyigény, zaj).
Hab a tortán, hogy ebben az NFS-ben még manuális váltó sincs...Szerk: adalék a civilekhez: ha már messziről látod a relatív mozgását,
és betervezed, hogy hol fogsz elférni, nem biztos, hogy összejön, mert
ha szembemész vele, megijed, beleáll a fékbe, és nem megy tovább...
(De legalább nem kapkodja el a kormányt, hogy pont oda kanyarodjon,
ahol éppen kerülöd ki.) Amúgy ez különösen hülyén van megoldva, mert
ha nem szemben vagy, akkor lesz*rja, hogy akadály van az úton - letol.
Igen, a villogó rendőrautóval megállva is: nem reagálnak rá normálisan. -
DigitXT
félisten
helyenként vonz a korlát, hiába kormányzom semmi sem történik
Kizárt, hogy a korlát vonz, max. rossz ívet terveztél be... A feeling-et
értem: mikor fel vagy kenődve a korlátra, nagy tempónál nem triviális
lejönni róla, de ha belegondolsz, hogy (szerintem) miért - logikusabb.Ugyanis ha "betéped" a kormányt driftelni kezdenél*, csakhogy nem
tudsz, mert a "segged" párhuzamosan fut a korláttal, az nem engedi,
ergo az első kerék csak csúszik (tök keresztbe állítva), s továbbra is
a korlát ívével együtt csúszol / haladsz... A megoldás erre: finomabb
kormánymozdulatok / óvatos lassítás, stb. Arcade a játék, de azért
nem úgy működik a kanyarodás sem, hogy "csutkáig" kell tekerni a
kormányt, sőt, szinte soha nem kell: ha akkora a tempó, akkor már
nagyobb kormányszög nem segít, ha megcsúszol, ront a helyzeten.Ezért kérdeztem, hogy mivel játszottál, mert ha billel, akkor érthető:
úgy lehet, hogy 3/10 az irányíthatóság - gamepad-del mondjuk 8/10.*: legalábbis ha elveszed a gázd, akkor ebben a játékban feltétlenül.
Ui: egyébként én a driftes kanyarodásokat általában nitróval szoktam
a kijárati íven stabilizálni, arra különösen figyelve, hogy ne vigyem el
a "seggemmel" a falat, mert az totál elrontaná a kigyorsítást.
Szerk: de egyébként közel sem mindig kifizetődő driftelni, egy tiszta
kanyarvétel általában gyorsabb, csak olyat nem mindig lehet csinálni. -
DigitXT
félisten
Lejárt az időlimitem, bocs a dupláért: ez keyboarddal fordul elő?
Mert gamepad-del (analóg karok) semmi ilyen gond nincs. Csak
az, hogy elfelejti a beállítást, pontosabban látszólag megjegyzi,
de a játék minden indítása után be kell állítanom a négy analóg
irányt, mert különben nem megy semerre az autó... Kipróbálom
majd a Sonja által linkelt fájlt, hátha az segít megoldani ezt is... -
DigitXT
félisten
válasz
mephi666 #455 üzenetére
nem teljesen a fizika törvényei szerint viselkedik a kocsi
Az biztos, mert akkor nem kezdenél 300-nál driftelve bevenni egy hajtűt.
Ettől függetlenül a mágneses korlát jelenség nálam nem jelentkezett.talpon állt az ellenfél slégan az úton és akár el is indulhatott volna, de nem
Ez független az autó aktuális helyzetétől: ha "Ütközés" történt, tehát az
animációt elkezdte, hogy becsapódsz a kordonba (korlátba/civilbe dettó),
akkor onnantól "x" másodpercig nincs nálad az irányítás, még ha talpon
is maradtál, akkor sem, s amikor visszakapod, nem az adott helyzetből
indulsz, hanem már rögtön száguldasz. Na így működik ez a resetelés...
Abszolút nem életszerű persze. (Viszont ez az "x" másodperc az, amíg
a roncsot tovább lehet bántalmazni*, utána már nem lesz ott.) Szerintem
amúgy ez a rendszer a Burnout Paradise-ból jön, ott lassítja gyönyörűen,
ahogyan frontálisan becsapódtál a szembejövő civilbe, s rommá(!) tört az
autód (de tényleg). Csak utána ugyanígy resetel: lehet tovább száguldani.*: egyik online rendőrös kalamajkában 100%-os autóval elrontottam egy
kanyart, durván belecsapódtam a szalagkorlátba, majd láttam, hogy az
autó hogyan repül vissza a pályára, és hogyan zúz bele az egyik rendőr:
mire visszakaptam az irányítást 25%-os autóm volt, tehát tutira mindkét
ütközés számított: annak a rendőrnek szerencséje volt - mert közel volt.a kecsap
Ha jól mész, közel sem okoz akkora problémát, mint néhány időmérő,
aminek a határidejét elég jól belőtték, hogy adott autóval alig lehessen
teljesíteni.Mondjuk ez nem is baj, mert online úgyis előjön az, hogy
nem fér bele durva hiba (pl. ütközés): ha utána fel tudsz jönni, akkor az
max. a sok extra nitrónak köszönhető, vagy az ellenfeled nem túl jó.Jó ellenfél ellen viszont korrekt csatákat lehet vívni (szélárnyék rulez),
persze csak ha ő is úgy akarja, s nem akar kilökni: sajnos már ezzel
is találkoztam, pedig itt a másik autót nem AI vezeti, megtisztelhetne
a korrekt versenyzéssel - ahogy én is ezt teszem mindenkivel, de hát
nem mindenki ilyen, ettől függetlenül szórakoztató az online rész is... -
DigitXT
félisten
Online ha nagyon lemaradsz, végtelenített nitrót ad, hogy
ne fulladjon dögunalomba egy 20+ km-es futam / üldözés.
Ezt a mágneses korlát dolgot meg abszolút nem értem...Mindenesetre kár, hogy ennyire pang a topik... Ha valaki
esetleg szokott (néha) online lenni, nyugodtan vegyen fel. -
DigitXT
félisten
válasz
mephi666 #447 üzenetére
Tegnap vittem ki aranyra az összes versenyt: soha nem volt ilyen teleportálós problémám.
Jah, hogy a kordonba belecsapódott "resetel", az természetes, hiszen az "Ütközés" után te is ugyanezt (!) csinálod, mivel fejen állva nem tudsz továbbmenni.
Ha ez épp akkor történik, amikor a rendőrautóval belerohannál, az nem csalás, hanem egyszerűen pech.
Egyébként abban egyetértek, hogy bizonyos futamok mintha nehezebbek lettek volna...
Viszont ezt okozhatja a nem megfelelő autóválasztás, meg a levágások rossz ismerete, vagy mondjuk a vezetői hibák halmozása. (A gépi ellenfelek a normál futamokon ritkán szívattak.
) Tegnap mentem két online quickrace-t is, teljesen jó volt - nem nagyon lökdösődtek a versenyzők, a lag meg nulla volt pedig nincs valami izmos netem, valszeg jó a játék netkódja.
Szokott lenni vki a PH!-ról online? Én DigitXT2 néven játszom...
Jó társasággal tuti, hogy jó kis futamokat lehetne nyomni.
(Mondjuk a rendőrös részt még nem néztem online, de meglehet, hogy az is "ott van"...
)
Számomra ez az egyik legszórakoztatóbb NFS rész, ami egy végtelenül kellemes csalódás a színvonal korábbi folyamatos süllyedése után. (Főleg az irányíthatóság halála volt az, ami nekem betette a kaput, ahogy egyre sz*rabb lett az MW-Carbon-Undercover triumvirátusban.) Ebben a részben végre sok régi vonást is fel lehet fedezni, végre van hangulata a játéknak.
Az irányítás meg egész jól eltalált: arcade, de azért van tömege az autónak, nem sínen vezetsz. Persze a civilek ebben is nagyon (!) hülyék, meg lehetne mondjuk több választható offline futam, hiszen nem emlékszem, hogy olyan sokat játszottam volna, erre máris vége a karriernek... Esetleg egy nagyobb terep is segítene ezen a kérdésen, több úttal, elágazással: több lehetőséggel. Illetve jó lenne, ha nem lenne mindig az a hülye (beton)drótkerítés az út mellett közvetlenül, mivel így kevés a lesodródási lehetőség. Szerk: vagy ez már így akkor a TDU2+ lenne?
Összességében nekem úgy 8/10... Egy-egy patch segítségével ezen még lehetne javítani, pl. ha nem felejtené el az irányításbeállítást, meg nem vacakolna az originál (!) exe fájl az aktiválással/indulással...
Esetleg lenne választható az élsimítás, vagy "rendesen (teljesen) kilőhetők lennének a futam eleji bevezetők, meg ilyen apróságok.
Viszonyításképpen az Undercover nálam 0,5/10 a borzalmas irányításával, a randa grafikájával, ami ennek ellenére nem képes a fix (!) 60 FPS-re semmilyen körülmények között sem (akármilyen erős vason), meg - ami a legrosszabb - úgy általában a sz*r hangulatával. Szöges ellentéte ennek ez az új rész: szép a grafika (emellett még csak SLI sem kell a 60 FPS-hez): soha nem akad, nem laggol (offline!), vagy bármi, jól kezelhető, jó a hangulata.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen videókártyát?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- World of Tanks - MMO
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kutya topik
- Dell notebook topic
- Direct One (műholdas és online TV)
- Háztartási gépek
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- További aktív témák...
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- LG OLED Televíziók: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Quadro FX 570 eladó
- Eredeti Windows 10 / 11 Pro aktiválókulcs AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Seasonic 520W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged