Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zzola

    félisten

    válasz m1lan #115850 üzenetére

    Az nem baj, hogy Te nem érted, a lényeg az, hogy én értem.
    Én egy hasonló ügyfélszámú multi cégnél dolgozom.
    Ez, amit itt demonstráltak az elmúlt napokban, az egyáltalán nem ügyfélbarát, ráadásul nem hülyebiztos.
    Nekem honnan kellene tudnom, hogy meg kell tartani a Domino kártyát?
    Semmilyen tájékoztatást nem kaptam az ügyintézőtől a váltás menetéről.
    Ha mondja a telefonban, vagy az ajánlattal együtt kiküld egy tájékoztatást, akkor jogos lenen a bírálatod!
    Miből gondolod, hogy ezek a Domino kártyák valaha is voltak eszközben?
    Nevetséges az egész rendszerük! Amikor először bementem T pontba, már akkor kellett volna aktiválniuk és nem szórakozni kártyacserével, meg elütött ügyfélkóddal.

    Én jól tudom, hogy milyen egy multi cég, aki nem tudja megreformálni a saját működését. Nálunk ugyanez van... :((

Új hozzászólás Aktív témák