- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Kis telefon hatalmas teleppel
- Xperia 1 VII csereprogramot hirdetett a Sony
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- 2 az 1-ben töltőkábel a OnePlustól
- Hivatalos a Pixel 10 startdátuma
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bLaCkDoGoNe #4827 üzenetére
szerintem több fog kerülni a leves, mint a hús...
a hálózati korlátozás feloldása 10000 ft lenne, amihez van egy olyan kitétel, hogy; Az akció során igénybevett kedvezmény visszafizetésén felül.
az ügyfélszolgálat gondolom minden kérdésre választ ad, engem főként ezek érdekelnének, ha te és a telefont eladó személy helyében lennék;
- a 2 év hűségen belül is végrehajtják a hálózati korlátozás feloldását?
- miként használható tovább adott előfizetés a hűség lejártáig, hiszen az ikon díjcsomag csak iphone 3g és iphone 3gs készülékhez választható?!?!
- a kedvezmény összege, amit esetlegesen visszakérnek?
ez az iphone - ikon párosítás annyira speciális eset, hogy biztos nem lesz egyszerű a dolog... -
válasz
grabber #4817 üzenetére
vannak azok a bizonyos oldalakon felugró reklámok, hogy; válaszolj kérdésekre, nyerj ilyen vagy olyan telcsit, a helyes válaszok után add meg a telefonszámodat - itt két lehetőség a gyakori; találomra írnak be telefonszámokat, vagy egy ismerősöd adta meg - poénból, vagy sem - a megadott hívószám(ok)ra már megy is az sms csengőhangokról, háttérképekről, és ha azt rosszul reagálod le, akkor fizetős téma lesz!
-
pedig örültem volna, ha a párom által használt aranytárskártyás előfizetésemen a net 500 csomag 1990 ft-os díjáért, adták volna az aranytárskártya relaxnet m csomagot, ami dupla adatmennyiség, tehát 1 gigabyte, ráadásul utána nincs túlforgalmazási díj, csak lassítás - bár a páromnak bőven sok lesz az 500 megabyte is, ahogyan az én előfizetésemen nekem is sok a 3 gigabyte...
-
közben megkérdeztem az ügyfélszolgálatot; jók a honlapjukon kiírt infók, aranytárskártya relaxnet mobilinternet csomagok csak külön adatkártyával igényelhetők, meglévő előfizetéses sim kártyára nem! meglévő havidíjas aranytárskártyás előfizetésre csak a normál (relaxnet) mobilinternet díjcsomagok aktiválhatók!
-
mert sokan azt sem tudják, hogy van nekik olyan, és nem is használják - akkor meg minek?
a hívószám kijelzésének a díja jobb lenne, ha beleintegrálódna a havidíjba? csak mert akkor nem lehetne kikapcsoltatni, és feleslegesen fizetni kellene akkor is, amikor nincs rá szükségem! igen, ilyen is előfordul, ha nem túl is gyakori! -
tudom, nehéz megmaradni az arany középúton, nem lehet maradéktalanul megfelelni a munkáltató és az ügyfél irányába is, de egy rosszkor, rossz ügyfél felé intézett kéretlen és kérdéses megnyilvánulás áttételesen többet árthat a szolgáltatóra nézve is, mert sokszor összemossák a dolgozót a szolgáltatóval...
mellesleg úgy tudom, hogy pont az iphone nem fogy(ott) megfelelő ütemben... -
válasz
Barett 50cal #4671 üzenetére
nem mindenki számára csúcsmobil az a telcsi, de egy szolgáltató eladója/alkalmazottja ne mondjon külön erre irányuló kérés/kérdés nélkül esetlegesen elfogult, egyéni véleményt!
-
ez a két topic kell neked;
mobilinternet & mobil_szelessav_tapasztalatok_edge_3g_hsdpa -
sajnos csak két évig lehet felhasználni a pontokat, utána folyamatosan érvényüket vesztik! nekem csak mobilos téren van kapcsolatom a szolgáltóval, havi ~ 400 pont körül szokott összejönni, amit ~ 16 havonta levásárolok, mert akkor cserélek általában mobilt - legalább is az utóbbi két alkalommal így volt. nem mondom, hogy sok az az évi ~ 5 e ft, ami a pontokból összejön, de jobb, mint a semmi!
-
mivel hozzászólásokat is töröltettél - pedig a kérdésed korábbi megfogalmazása volt kétértelmű -, ezért csak egy linket kapsz; Kapcsolat Program programszabályzat
amúgy nézd meg a telefonok árát forintban, és ahány pontod van, annyi forintot vonj le belőle, mert 1 pont = 1 ft!a szabályzat meg azért hasznos, mert láthatod, hogy mire hány pontot kapsz/írnak jóvá!
-
válasz
#02683648 #4535 üzenetére
közel 13 éve ezen szolgáltató előfizetője vagyok több előfizetéssel - az én előfizetésemen évek óta van mobilnet (nem is az apróbb csomagok) -, és mivel ezen hosszú évek alatt nem volt problémám a szolgáltatóval, ezért bátran írok néha - néha hűséget valamelyik előfizetésemre!
emiatt a függőség nem gond, sőt még a szolgáltatós szoftver sem az, a jelenlegi telcsimen sem az van már...
amikor én vettem a telcsit december elején, akkor a szolgáltatós árhoz + 20 e ft kevés lett volna, hogy ilyen telcsit függetlenül vegyek, 2 év gyári garanciával - még a legolcsóbb helyen is, ahol amúgy nem is valami megbízható a forrás...
mára kicsit olcsóbb lett a telcsi függetlenül, a szolgáltatónál meg nem változott az ár, sőt kifutó telcsi lett!
ja, és levásároltam az aranykártya pontjaimat is a telcsi vásárlásakor, és más kedvezményeket is kaptam, szóval nem érzem magam minuszban a szolgáltatós árak miatt!
aki feltöltős, vagy nem régtől előfizető, illetve nem akarja lekötni magát, annak lehet, hogy nincs ennyi veszteni valója, így nem éri meg neki a hűség, ezért másként gondolhatja a dolgokat, de nincs is ezzel semmi gond! -
válasz
.bruszli. #4529 üzenetére
egy nokia telcsi attól még nem hamis vagy klón, mert nem made in finland, hanem például made by nokia - de a minőségen már meglátszódhat...
a lényeg; én úgy vagyok vele, hogy inkább egy szolgáltatós - de gyári garanciás - függő telcsi x összegért, mint mondjuk azonos összegért egy független, de csak üzleti garanciás - esetlegesen kérdéses származású/minőségű - készülék! -
válasz
.bruszli. #4525 üzenetére
ha a gsm üzlet ad is 1 év garit, az nem 2 év gyártói garancia, hanem az üzlet ad rá 1 évet, csak hozzájuk viheted vissza, szakszervizbe nem!
hidd el, sok telcsinél nem mindegy - minőség tekintetében sem -, hogy melyik régióba szánták! anno ez az n95 és az n95 8gb esetén csúcsosodott ki; a szolgáltatós made in finland volt, amit a sufni gsm üzletekben vettél 1 év üzleti garanciával, azok pedig made by nokia és hasonlók - és az anyaghasználaton és az összeszerelés minőségén is látszottak, érezhetőek voltak! utóbbi telcsiknél megnézted az akkumulátor alatti cimkét, és azon olyan product code volt, amire hivatalosan nem létezett magyar nyelvű szoftver, tehát csak a product code átírásával volt feltehető magyar nyelvet is tartalmazó szoftver - mondjuk a product code átírása már önmagában is probléma, legalább is ugrik a garancia!
akik kis sufni gsm üzletben olcsón vásárolták a telcsijüket, azok amikor kijött egy újabb szoftver, és frissítették a telcsijüket, akkor arról eltűnt a magyar nyelv! aki nem értett hozzá, az vakarta a fejét erősen, káromkodott...stb! olvass vissza például az n95, vagy az n95 8gb telcsis topic hozzászólásaiban, találsz elég ilyen példát!
még szebb dolgokat is feszegethetnék, de nem hiszem, hogy kíváncsiak rá a t-s előfizetők - ha már abban a témában vagyunk! bár némileg van köze a topic hozzászólásaihoz ennek is...
a lényeg; telcsit csak gyártói garanciával! nem csak a garancia miatt, hanem mert az a telcsi normális régióba készült, esetlegesen nem kétségesebb minőség, nem lesz a billentyűzeten arab ákom-bákom...stb, minden tartozékot megkapsz - itt az 5800 tudnám példának felhozni, amihez sok kis sufni gsm üzlet nem mellékelt például tv kábelt! -
válasz
.bruszli. #4523 üzenetére
vannak kivételek, de mind a két irányba!
például egy komolyabb nokia esetében, még azonos ár esetén is inkább a függő szolgáltatós made in finland készülék, mint egy sufni gsm üzletes, amit ázsiai régióba szántak, kintről hoztak be, gányul magyarították, és nincs hivatalos gyártói 2 év garancia rá, csak a bolt ad 6 vagy jobb esetben 12 hónapot...
a márkabolt más tészta, ott valóban irtózatosan drága a telcsi! -
válasz
gamer0101 #4347 üzenetére
bármilyen ügyet is intézek a telefonos ügyfélszolgálat segítségével, egy ideje már még akkor sem szokták a teljes öt karakterből álló kódot kérni, véletlenszerűen szoktak háram karaktert bediktáltatni - például kérik az első a harmadik és az ötödik karaktert!
meg amúgy is, minek kérnék addig a jelszót, amíg te nem akarsz olyat intézni, amihez szükség lenne rá?!?! szerintem kamu volt... -
válasz
gamer0101 #4302 üzenetére
díjszabás; link (2.1.7)
mix díjcsomag - benne foglalt szolgáltatások; Hangpostás, Hívásátirányítás, Hívásvárakoztatás, Hívástartás, Konferenciabeszélgetés, SMS-küldés, Hívószámkijelzés, Hívószámküldés-tiltás, -engedélyezés, WAP6, MenüÁsz6, Egyirányú adat- és fax szolgáltatás, Nemzetközi kimenő hívás és Nemzetközi roaming -
válasz
fixedgear #4240 üzenetére
külföldön ugyan milyen sim kártyával lehetne használni, ha csak adott szolgáltató (t-mobile hu) sim kártyáit fogadja el?
jogi útra (is) terelik a tartozás behajtását!bepe79; vélhetően úgy volt/van beállítva a telefon, hogy elsődleges hozzáférési pont a net/wap, és másodlagos a wifi - emiatt adódhatott a probléma! ha igen, akkor a t erről nem tehet, nem tud mit csinálni...
-
válasz
könnygázóra #4082 üzenetére
nem vagyok tévedésben, pontosan tudom - és ismerem - mind a két oldalt ilyen szempontból (is)!
az általad leírtak (részben) igazak, de az a gond, hogy semmi sem fehér, vagy fekete - azzá kell tenni! ezt (sajnos?) más módon teszi a nyomozó, és megint más módon például a kihallgatott ügyvédje...
inkább nem írok én is viszont reakciót minden bekezdésedre, mert így napokig is lehetne oda-vissza érvelni - pláne, mert a törvényeket, jogszabályokat...stb több módon lehet értelmezni, nyomozók és ügyvédek szemszögéből is létezik többféle elméleti értelmezés, gyakorlati végrehajtás, és még sorolhatnám...
Algieba esete egyenlőre egy sima sablonos dolognak néz ki, semmi extra... -
válasz
könnygázóra #4078 üzenetére
ilyen tippeket inkább ne adj, mert nem így működik a dolog!
egy kihallgatáson nem az idézett követelődzik, hanem kérdéseket tesz fel a nyomozó, amire a meghallgatott vagy válaszol, vagy nem...
a telefonszámot esetlegesen már közölték, de legalább is azzal fogják kezdeni a kihallgatást!
a cellainformációk egyeztetése nem sokat bizonyít, nem mindenhová viszi magával az ember a mobiltelefonját, bárhol/bárkinél tárolhatja...stb. támpontot adhat, ezért szerintem ez már amúgy is megtörtént, többnyire tények birtokában kezdik meg a kihallgatásokat - főként ha komolyabb dologról van szó!
mellesleg egyenlőre kár ennyire túllihegni a dolgot, amíg nem tudni, hogy milyen súlyú bűncselekményről van szó! majd ha már nem tanú, hanem gyanúsított mivoltában idéznek valakit, akkor kell elkezdeni izgulni...
meg ahogy előttem is írták, a hatóságra hárul a bizonyítás terhe! -
válasz
Algieba #4074 üzenetére
most akkor mobillal, vagy sim kártyával idéztek be? mert nem mindegy!
a két sim kártya híváslistájának összehasonlítása - és az azokról hívott számok eltérősége - hivatalosan pont nem bizonyít semmit, mivel a problémás személyek direkt így csinálják; kettő - vagy több - sim kártya, az egyikről család és barátok, a másikról kérdéses - és esetlegesen rájuk nézve veszélyt is jelenthető - számok hívása! -
válasz
Algieba #4071 üzenetére
hívd fel a számot, és kérdezd meg, hogy most ki használja...
nem okos dolog az, hogy bárki használhatja a neveden lévő sim kártyát, mert elég, ha csak kipróbálnak vele egy lopott, egyben körözött és a szolgáltató által is "megfigyelt" telcsit, máris téged idéznek be a rendőrségre! ott aztán magyarázkodhatsz...
személyi igazolvánnyal - és/vagy más szükséges iratokkal - be a szolgáltatóhoz, és letiltani adott sim kártyát! -
egyrészt ez mondhatni kivitelezhetetlen, másrészt szükségtelen, mivel minden esetben a szolgáltató által megállapított érték a mérvadó - nem a hasukra ütnek és úgy mérnek, hiteles kell, hogy legyen, és az is!
a lassítás más kérdés, ahhoz nem kell feltétlenül elérni a 7 gb forgalmat - de aki előfizet, az olvassa is el, hogy milyen feltételek...stb vonatkoznak adott előfizetésre... -
azt nem mondtam, csak azt, hogy a 10+ éves sim kártyát már ránézésre cserélték - ingyen -, végig sem hagyták mondani, hogy miért akarom cserélni!
szerintem alapvetően csak a memória (tárolható számok mennyisége...stb), valamint a specifikus szolgáltatós számok szempontjából van eltérés, továbbá esetlegesen néhány újabb szolgáltatást nem tud kezelni a nagyon régi sim kártya... -
végigzongoráztam a webshop lépéseit, és normál előfizetés, valamint társkártyás előfizetés esetén is beszámítja a kapcsolatpontokat! persze először vásárlás, pontok beszámítása, és csak később kell lemondani azon korábbi előfizetést, amiről a pontok levonásra kerültek!
syl5; amikor belépsz a webshop felületére, ott a készülék kiválasztása után tudod kiválasztani, hogy normál vagy társkártyás előfizetéssel veszed a telcsit!
-
1430 majd bővít/kiegészít - ő a t-s dolgozó, én nem - de szerintem;
- új előfizetés (nem társkártya) esetén sima ügy; új előfizetés, új szám, a régi kettővel azt csinálsz, amit csak akarsz; lemondod/domino verzióra módosítod - ha más okból nincs korlát; hűség...stb!
- ha a jelenlegi egyik előfizetésedre megy a készülékváltás, akkor a hűség meghosszabbítása csak arra az adott számra vonatkozik, a másik lemondható/dominós verzióra módosítható - ha más okból nincs korlát; hűség...stb!
- ha társkártyát vásárolsz, akkor mint a neve is mutatja; az egy társkártya, valamihez tartozik - adott esetben egy fix (fő)előfizetéshez, így a társkártya feltétele a főkártya megléte, tehát a "főkártyát" nem lehet megszüntetni, sem domino verzióra változtatni - ellenkező esetben ugrik a társkártya is! ebben az esetben tehát marad a "főkártya" és a társkártya, a harmdik - jelenlegi második - előfizetés viszont lemondható/domino verzióra módosítható - ha más okból nincs korlát; hűség...stb!! -
ha nem jelenzkezel be, és úgy nézed meg a webshop által kiírt árakat, azok pontosan tükrözik az üzletek árát, mivel nincs eltérés - csak a webshop által rendelve még más kedvezmény(ek) is adott(ak) lehetnek, de ezek nem befolyásolják a fizetendő összeget, mivel más jellegű kedvezményekről van szó; 120 díjmentes perc, vagy 100 díjmentes sms és 50 díjmentes mms!
ha bejelentkezel a webshop felületére, akkor pontosan személyre szabott árat kapsz! -
válasz
megamurashy #3808 üzenetére
itt sem kell kerülgetni, meg a upc esetében sem! állandóan ez a sumákolás...
miért nem hívod fel mindjárt az ügyfélszolgálatot, és kérdezed meg ott? -
közel 13 év t-s mobilozás - és több előfizetés - mellett állíthatom, hogy nem jellemző, de legalább is velem nem fordult még elő!
esetleg olyan hívásoknál lehet csúszás, ahol nem csak hazai hálózaton megy át a beszélgetés...KBear; elméletben mindegy, a gyakorlatban viszont többször volt már olyan, hogy csak nagybetűvel működött - a telefon, a karakterek kódolása, vagy a fene tudja miért...
-
válasz
JamesHolden #3759 üzenetére
minden kérdésedre megtalálod a választ; link
amúgy a pontok érvényessége két év, a kártyaszín érvényességének a végét jelző dátummal meg nem kell különösebben foglalkozni, egy adott időszak vége, az új időszak automatikusan indul/folytatódik! -
köszi, de azért ne említsük egy lapon ezt a két embert, mivel 1430 t-s dolgozó, kali pedig nem! más az, ha valakinek belső szögből van rálátása a dolgokra, mellettem csupán annyi szól, hogy régóta (közel 13 éve) vagyok ezen szolgáltató előfizetője, és nagyjából követem a dolgokat...
-
-
-
válasz
Joe bácsi #3672 üzenetére
majdnem mindenbe? szerintem csak az ügyfél azon adataiba, amit a szolgáltató felé megadott... így van ez a többi mobilos, vagy bármilyen más jellegű szolgáltatóknál, de még sok más esetben/helyen is! viszont anno aláírtál egy munkaköri leírást, néhány titoktartási szerződést, és még sorolhatnám, hogy mit... az adatokat szigorúan szabályozott keretek között kell kezelni, abból csak bajod lehet, ha kellő indok - és főként jogalap - nélkül megnézel dolgokat, és pláne problémás, ha azt egy ismerős kérésére teszed, és esetlegesen harmadik félnek törvénytelenül tovább is adod! szerintem kár hangoztatnod, hogy ilyesmit tettél, mert a törvényben szabályozott intervallumban visszaellenőrizhető, hogy ki mikor mit kért le...stb!
gondolj bele mi lenne, ha azon helyeken, ahol minden adatodba (szeméyes adataid, útleveled, vezetői engedélyed, gépjárműve(id)...stb) belelátnak - okmányiroda, rendőrség...stb - minden arra jogosult személy csak úgy megnézné, és még tovább is adná az adataidat - rólad információkat -, mert egy ismerőse kíváncsi valamire, és megkérte, hogy nézzen már utána ennek-annak... -
Súlyos szolgáltatáskiesés a T-Mobile-nál
mellesleg aki komoly cégnek tartja magát - és pláne, ha a lakosság ellátása szempontjából lényeges számára a folyamatos elérhetőség -, az nem csak egy szolgáltatóban gondolkodik! hibák minden szolgáltatónál lehetnek, a nagyoknál is, ez ellen a lehetőségekhez mérten maximálisan védekezni kell!
és szerintem a t-mobil nem lett ettől a malőrtől problémásabb szolgáltató, nem érdemes túllihegni... -
válasz
Coyote2000 #3505 üzenetére
hagyd csak, kicsit elfogult, híres a t-s utálatáról - és ennek előzménye is van - neki meg előélete...
-
-
válasz
ludsimon #3442 üzenetére
lehet, hogy bele, majd kiderül...
nekem majd csak azt követően/annak függvényében lesznek esetleges elvárásaim ilyen szempontból, ha már tudom a valós tényeket, a hiba okát - de legalább is felületesen a jellegét -, és addig én nem ítélkezek, nem irkálok felháborodott leveleket...stb, tények nélkül nem vagdalkozok!Lala6; omlott már össze nagyobb netes szolgáltató, tőzsde...stb is, akkor?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Linux kezdőknek
- Háztartási gépek
- iPhone-t használók OFF topikja
- Apple TV+
- BestBuy topik
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPhone topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- További aktív témák...
- MacBook Pro 2019 '16 2,6 Ghz 6mag Intel Core i7 16/512gb - Space Gray Touch Bar
- Xiaomi 13T 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Komplett új gép eladó Ryzen5 8400F nettó áron!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M2 Pro - M2 Pro 16GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- HP EliteBook x360 830 G8 Stílus, Erő, Rugalmasság egyben!
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra kontrollerrel garanciával hibátlan
- BESZÁMÍTÁS! LG 38GN950P-B 160Hz QHD+ IPS 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest