- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Légies iPhone halvány színei
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
megema #94472 üzenetére
Szia,
Adott tekintetben automatizált és ideális esetben viszonylag gyors (néhány nap), de ha például garis cserélt és nem a Telekomon keresztül lett az intézve, hanem direktben iSzervizben/iÜzletben, akkor bonyolódhatnak a dolgok.
UHHH: Bárki, ő is intézheti, ennél a szolgáltatónál nincs jelentősége.
-
válasz
Enigma1945 #94468 üzenetére
Tethering - A mobilról megosztod a mobilinternetet más eszközökre
VPN - Virtuális magánhálózat, sok felhasználási módja van, sokan arra használják, hogy távolról/otthonról bejelentkezzenek a céges (belső) hálózatra, de sajnos trükközésre is alkalmas, hogy ne onnan és annak látszódjon a forgalom, ahonnan és ami forgalmazódik
Mind a két fogalomnál sarkítottam kicsit a közérthetőség kedvéért.CHIPman: Az osztó telefonon ellenőrizni, hogy engedélyezve legyen a megfelelő számú eszköz kiszolgálása (darabszám szerint beállítható), illetve olyan titkosítás, csatorna...stb. legyen beállítva, amit a csatlakoztatni kívánt eszközök kezelni képesek, ha minden stimmel, akkor jelezni.a problémát a szolgáltatónak, hivatkozva a korábban írt (október 1.) Ászf módosításra, a megosztási tiltás feloldására.
-
válasz
Enigma1945 #94464 üzenetére
Szia,
Attól is függ, hogy milyen módon történik a letöltés, mert a P2P 2/0.2 Mbps, a VPN pedig 10/5 Mbps korlátozást kaphat a korlátlan csomagban.
-
válasz
Watto1991 #94371 üzenetére
Szia,
Működik abban is, csak épp szabálytalan, így hibalehetőség és támadási felület a szerződésszegés kapcsán
A Net Korlátlan csomag kizárólag személyes felhasználásra vehető igénybe. A Net Korlátlan díjcsomaghoz tartozó SIM kártya kizárólag mobiltelefon készülékbe helyezhető be. Szerződésszegésnek minősül, ha a SIM kártyát az előfizető olyan eszközben használja, amely nem alkalmas mobil hanghívások bonyolítására (különösen, de nem kizárólagosan: router, modem, PC vagy notebook, gépek közti (M2M) kommunikációs eszköz, stb.)
Forrás: Link -
válasz
Draken #94356 üzenetére
Nem ilyen egyszerű sajnos, adott hálózat/szolgáltató tekintetében is kell szoftveres támogatás is, különben ördögi kör lesz. (Tudom, mert lefutottam már ezt a kört például anno a Mate 9-em, vagy később a Nokia 8-am esetében, hardveresen támogatják, bizonyos külföldi szolgáltatóknál működik is a VoLTE, de külföldön sem mindenhol és itthon sem, mert nem jelent meg a VoLTE kapcsoló.)
Megvettem a Mate 10 Pro-t, betettem a Telekomos SIM kártyát és megjelent a VoLTE kapcsoló úgy, hogy az előfizetésen még nem volt aktív a VoLTE funkció, telefonáltam az ügyfélszolgáltara, úgy már bekapcsolhatták és azóta működik is.
Azonos Mate 10 Pro más szolgáltató SIM kártyájával - ahol nincs VoLTE - nem teszi be a VoLTE funkciót, de igaz ez sok más telefonra is, szóval ettől is függ, de meg is fordítottam a dolgot, betettem olyan telefonba az immár aktivált és működő VolTE funkciós előfizetéshez tartozó SIM kártyámat, ami hardveresen tudja, de szoftveresen nem és ott sem jelent meg a VoLTE kapcsoló, az IMS regisztráció nem fut le.
Az előfizetésed nem meghatározott flottás, hanem publikus díjcsomagú amúgy? -
válasz
Draken #94352 üzenetére
Több oka is lehet, például olyan előfizetés, amin (még?) nem aktiválható, mondjuk bizonyos flotta, vagy esetleg a készüléked miatt nem kínálja fel a rendszer az IMS regisztrációt...stb.
A szoftveres VoLTE kapcsoló adott a rendszerben és bekapcsolva?
Hiába tudja a telefon hardveresen, ha szoftveresen nincs támogatva, akkor nem fog menni. -
válasz
#04441088 #94345 üzenetére
Szia,
Amennyiben te vagy az eredeti vásárló/előfizető adott készülékkel kapcsolatban, úgy a számla másolatának a kikéréséhez a jótállási jegy sem kell, elég magadat igazolni és már adják is, de ha nem te vagy, úgy nem adhatják ki neked és a jótállási jegy sem segít, mert az a készülék adataira van kiállítva, azzal bárki intézheti a garanciális ügyet, a számla viszont a természetes vagy jogi személy nevét és szükséges adatait tartalmazza, ezért azt más, illetéktelen személyek nem kaphatják meg.
Elfogadják amúgy a jótállási jegyet, a vonatkozó jogszabály szerint is az kell alapesetben. -
válasz
radio100jozs #94303 üzenetére
-
-
Addig lehetett csak aktiválni az ajándék 5 GB netet vagy 5 óra hálózaton belüli beszélgetést.
kutkut: Nem infóm, hanem véleményem van csak, hiszen nem vagyok Telekomos dolgozó, jogi szempontból írtam a korábbiakat.
Arra is van ötletem, hogy ha azonos rendelési mód és opció esetén szelektálniuk kell, mert muszáj, akkor milyen szempontokat vesznek figyelembe, de mivel ez is csak tipp, így nem akarok vádaskodni és hangulatot kelteni, nem feszegetem inkább.
Bizonyos esetekben megtehetik, akkor meg már mindegy is. -
válasz
Lackooo84 #94275 üzenetére
Több hete nem jól működik már a rendszer ilyen tekintetben, olyat is tapasztaltam legutóbb, hogy mást mutat a fiókban a rendelés státuszánál, mint amit e-mail útján kommunikál.
A futárszolgálatos nyomkövetés jobb jelenleg, már ha valaki úgy rendelt, hogy ott lekövethető, bár azzal kapcsolatban is olvasni olyat, miszerint nem történt meg a kiszállítás az általuk jelzett időpontban, de a csúszásuk más téma, az nem feltétlenül a rendszer kijelzéses hibája. -
válasz
4Grider #94229 üzenetére
Elég volt csak az apróra felnéznem, 20 darab felett számoltam olyan új/bontatlan Honor 8-at, amik a hirdetés feladási dőpontja, az árazás és egyéb ismérvek alapján a Telekomtól vannak/lehetnek, ráadásul biztos nem mindenki nepperkedni rendelt, hanem ténylegesen magának. családtagnak, ajándékba karácsonyra...stb., tehát nem keveset kiszállíthatott a szolgáltató a néhány óra alatt megrendeltekből, az utóbbi időszakban ennek a töredékét adhatták csak el, mert amúgy ennyire nem volt már kelendő ez a telefon, szóval nem lehet ebből semmi gondja a Telekomnak.
Sokan azt gondolják a listaáras kiszállítást látva, hogy a Domino csomagos a kupon miatt lett a végén érvénytelenítve - már amelyiknél így történt -, pedig nem feltétlenül, annak is van jogi logikai része, bizonyos tekintetben más szabályok vonatkoznak a listaáras rendelés teljesítésére, mint az előfizetésesére, utóbbiba pedig nem csak a havi díjas, hanem a Domino előfizetői szerződés is beletartozik.
Lehetne még részletezni, de aki nem lát a dolgok mögé is, annak hiába magyarázod, nem érti, vagy nem akarja megérteni...Hegyirabló: Egyrészt olyan listaárat ír ki minden forgalmazó/szolgáltató, amilyet szinte csak akar, másrészt az általad belinkelt árdiagramm ilyen tekintetben nem hiteles, mert tartalmazza olyan üzletek legolcsóbb árait is, amik nem hivatalos viszonteladók és külföldről behozott, különböző jogdíjakat meg nem fizetett...stb. olcsó árakat írnak ki - nem beszélve sok sufni GSM-ről, akiknél olyan olcsó csalogató legolcsóbb ár szerepel, amennyiért amúgy nem is kapod meg náluk valósan a telefon, ha minden tartozékos, ebbe a régióba szánt...stb., tehát minden tekintetben korrekt készüléke kell.
-
Különösen nagy piros pont a WestEnd nagy T-pontban dolgozó egyik hölgyikének (M...), gyorsan és ügyesen megugrotta ma a rendszer által (tévesen, sajnos nem először) "Visszahívásra vár" állapotúnak mutatott rendelésemet és percek alatt megkaptam a(z amúgy készleten lévő) Huawei okosórát.
Külön köszönet a szép ajándék csomagolásért, amit bónuszként adott! -
válasz
Repsol600 #94163 üzenetére
Szia,
A Telekom fiókhoz hozzáadva sem jó? Ha már több előfizetés is van, akkor érdemes lenne úgy megpróbálni, ha nem, vagy kinyírja a fiókot - utána leválasztva az működik rendesen - akkor meg jelezni a telefonos ügyfélszolgálatnak és megoldják. (Nekem is volt úgy friss Domino szám, szombaton telefonáltam miatta, mondták, hogy csak a következő munkanapon tud ránézni az illetékes, mert komolyabb a probléma, aztán úgy is lett, hétfőn 9 óra körül már működött is.)
-
válasz
Drughi #94153 üzenetére
Lehet abból nekik is káruk, a hűséget szépen eltörlik és ha születik egy kellően részletes írásos panasz, akkor azt általában olyan kivizsgálás követi, aminek akár anyagi vonzata is lehet, értem úgy, hogy jellemzően kárpótolják az előfizetőt, például jóváírnak a következő havi számláján X Ft-ot.
Egyelőre várjatok még néhány napot, érdeklődni persze érdemes közben, lehetőség szerint az üzletben és telefonon is kellene, utóbbinak rögzített nyoma is lesz, aztán ha túl sokáig húzzák a dolgot, akkor mehet az írásos panasz. -
válasz
Drughi #94139 üzenetére
Szia,
Jól értelmezem, üzletben személyesen történt az ügyintézés?
Amennyiben igen, úgy ott és azon az ügyintézőn lenne érdemes számon kérni, ő látta akkor a készletet...stb.
A webshopban ha valaki rendel, akkor sikeres folyamat esetén - amit csak akkor enged a rendszer, ha valóban van készleten - lefoglalásra kerül a termék, így az ténylegesen van és csak idő kérdése a kiszállítás - mert más akadályok azért lehetnek -, de üzletben kicsit furcsa ez a majd kiszállítják dolog, én úgy biztos nem írtam volna alá.
Ettől függetlenül, kiszállíthatják persze és legyen is úgy, de ha az ügyfélszolgálat sem tud mit mondani rá, akkor az úgy elég érdekes, bizonytalanra érdekes volt szerződést kötni, illetve hosszabbítani az ügyintézőnek. (Rosszindulatú leszek kicsit, a jutaléka mindenek felett...)
Túl sokat nem muszáj várni, én sűrűn csesztetném az illetékest, hogy ketyeg az aláírt további hűség, de a szerződés tárgyát készülék is képezi, ami meg sehol, ha nem tudnak x időn belül teljesíteni, akkor bukják a dolgot...
Webshop vagy telefon útján érdemesebb rendelni, úgy kevesebb a macera és 14 napon belül indoklás nélkül el lehet állni. -
válasz
Roxkex #94131 üzenetére
Az alkalmazásban az előfizetés/hívószám főoldalán (lenyitva) látnod kellene az ajándék lehetőséget, utána lehet választani, hogy melyiket szeretnéd.
Friss verziós a Telekom alkalmazás?kutkut: Szia, Megpróbálod módosítani, ha még engedi a rendszer, akkor mehet a dolog.
T-pontban is annak a függvénye, hogy ott van készleten vagy sincs, ezt a webshopban tudod ellenőrizni általában.
Webshop rendelés esetén akkor sem szeretnek üzletben cserélni, ha van nekik raktáron, mert külön készletből dolgoznak, inkább rábeszélnek az elállásra, persze nem feltétlenül kell hagyni magad. -
válasz
Gsx-rr #94125 üzenetére
Az első pillanattól érdemes bekapcsolni a Most-ot, az csak egy díjmentes opció, de úgy 25 Ft helyett 9 Ft lesz hálózaton belül és 19 Ft más belföldi alapdíjas irányban a percdíj.
Van 5 GB ajándék net is (vagy 5 óra ingyenes beszélgetés hálózaton belül), az alkalmazásban tudod bekapcsolni és január 2-án éjfélig lehet leforgalmazni. -
Szia,
Én úgy csinálnám, hogy az ugyfelszolgalat@telekom.hu és a webshop@telekom.hu is szerepelne a címzettek között, az egyik akár másolat formájában.
Postai úton - a korábban linkelt visszáru nyomtatvánnyal -, vagy T-Pontban egyszerűbb lenne viszont, mert úgy szinkronban lenne az elállás és a készülék visszaküldése. -
válasz
norberto_th #94106 üzenetére
Milyen módon tettél bejelentést, illetve panaszt? (telefonon, személyesen, e-mail útján...stb?)
30 napon belül kivizsgálják, de van olyan, hogy szinte az utolsó pillanatban adják postára, viszont ha már kivizsgálták, de még nem kaptad meg, mert még postai úton van, akkor a telefonos ügyfélszolgálat - beazonosítást követően - tud segíteni a kivizsgálás tartalmát illetően.
Általános leírás és hivatkozások: Link
Üzlettel kapcsolatos: Link -
válasz
szabogabor10 #94094 üzenetére
Én ugyan csak ~4 hete használom teljességgel, de sosem futottam problémába. (Budapest és vonzáskörete, a készülék Mate 10 Pro)
Hamarosan teszünk vidéken egy nagyobb kitérőt, remélem, ott sem lesz gond. -
válasz
betyarr #94090 üzenetére
Próbáljátok meg más hálózati módban, ha például 3G-n van probléma, akkor 2G-n.
Én alapesetben 4G-n telefonálok, de kipróbáltam a többi módban is és itt nincs gond, de ettől persze bárhol máshol lehet.ElektrikusDE: Mindegyik szolgáltatónál kiharcolható, csak nem egyszerű.
-
válasz
4Grider #94087 üzenetére
Pedig elsődlegesen minden szolgáltató a már korábban kiosztott, majd visszaadott, aztán valameddig pihentetett hívószámokat osztja ki ismét, az okát biztos nem kell részletezni...
Valós probléma esetén jó lenne a díjmentesség, de az a baj, hogy díjmentes csere visszaélésre is nagyobb lehetőséget adna, mert nem minden esetben lehet ellenőrizni az előfizetői állításokat, a zaklatást és hasonlókat én (rendőrségi) feljelentési jegyzőkönyvhöz kötném, bár olyanok is akadnak, akiket még a hamis vád és hasonlók sem riasztanak vissza attól, hogy valótlan mondjanak jegyzőkönyvbe és azt alá is írják. -
válasz
hacki87 #94066 üzenetére
Már működik az oldal, rápróbálhatsz most, viszont megint olyan kedvében van, hogy előlegeket kér arany/platina előfizetésre is, amire amúgy nem szokott, csak ha problémásan működik, ezt többször is javították már az elmúlt időszakban, szóval a véletlenen is múlik, hogy jókor akar rendelni az ember, vagy sem...
Nem szabadna persze, hogy így működjön, de az utóbbi időben ezt csinálja néha. -
válasz
fenergie84 #94063 üzenetére
Azt előleg összegének konkrét kiírása nélkül is írja a rendszer, hogy előleg befizetésére szükség lehet, új és/vagy problémás előfizetőnél meg akkor is kér(het)nek utólag, ha a rendeléskor nem tette meg a rendszer, de ezért is figyelmeztetnek a rendszer által a megrendeléskor, még ha az nem is kalkulálja be abban a pillanatban,.
Egyéni elbírálás van később, különböző szempontok alapján, aminek a részét képezi az is, hogy az ügyintézőnek is van mozgástere az összeg megállapításában, ezért lehetséges, hogy más és más összeg születhet, ha eltérő ügyintéző intézi. -
válasz
fenergie84 #94059 üzenetére
Valamikor már a kosárba helyezés után következő lépéskor, de olyan is van, hogy csak az utolsó oldalon kalkulálja hozzá, ezért az a biztos, ha a legutolsó lépés előtt, a teljes ellenőrzés, illetve a rendelés véglegesítése, konkrét feladása előtti pillanatban - amikor már az átvétel helye, időpontja...stb. is megadva - sincs előleg, vagy csak nagyon elviselhető összegű.
-
válasz
fornettisuti #94000 üzenetére
A magam részéről annyira voltam csak óvatos és elővigyázatos, hogy a szokásos és használt díjcsomagoknál is olcsóbbra írtam alá hűséget, aztán később feljebb váltottam, mert tudom, hogy ennél a szolgáltatónál fogok maradni, történjék máshol bármi.
A piac ha úgy diktálja majd, hogy ez a szolgáltató is árakat lesz kénytelen csökkenteni, vagy a jelenlegi árért több szolgáltatást nyújtani, mint adott az most, akkor nem kell majd átkozni magamat, hogy esetlegesen feleslegesen fizethetem később a vállalt magas minimum tarifát, hanem lejjebb váltok, és/vagy adott díj ellenében többet kapok. -
válasz
FirstTripla #93992 üzenetére
Szia,
Lehetséges, az ajándék az elsődleges, de ha külföldön tartózkodsz és elfogy annak a 100 MB-ja, akkor onnantól a Maraton ketyeg, de amint honos hálózatra lépsz a készülékkel, folytatódik a maradék ajándék 4.9 GB lepörgetése.
-
válasz
-secret- #93980 üzenetére
Nem kell, ha van net a telefonon, akkor csak a hálózati részt frissíti a netes adatbázis alapján, ha meg nincs, akkor iTunes és megoldja az, de ott sem kell visszaállítás.
Régebben valóban kellett, de egy ideje már nem, megoldották anélkül, szerencsére.vwpolopg: Szia, Nekem is volt ilyen az elmúlt héten, írtam is róla, simán megugrották a problémát azb üzletben és kiadták a rendelést azonnal.
-
válasz
molnartom #93966 üzenetére
Megírod majd, hogy mire jutottál?
Köszi, ha igen!
Mert nekem negatív tapasztalatom van ilyen tekintetben, még a migrálást is csak úgy akarták vállalni, hogy a szuperszerviz oldotta volna meg felár ellenében...
Igaz, ez már több éve volt, de papíron nem látok, illetve nem találok változást. -
válasz
tibor23 #93957 üzenetére
Eszközt is rendelt, úgy csak nem váratják sokáig.
Keem1:
Schizoka: Szia, Arra kell figyelni csak, hogy ha a hűség alatt hosszabbít, akkor a tarifa tekintetében nem mehet a Next M vállalt minimuma alá, annál valami 12.600 Ft rémlik a legaljának (készülékkel), ha a rendszer engedi úgy és nem fenyeget kötbérrel, akkor elvileg nem lesz gond, mert a Mobil Korlátlan + Net 2 GB együtt 14.349 Ft listaáron (azt kell nézni).
-
Szia,
Lehet, hogy a Domino SIM miatt van, körülményes néha, lassan ellenőrzik a szabott korlátot...stb.
Orgi: Nincs mit!
kaszaking: Szia, Volt róla szó korábban, rosszul jelzi ki néha a rendszer, nálam is volt az elmúlt napokban ilyen, de már javították.
Az alkalmazás jól jelezte ki, de a fiók nem mindig. -
válasz
pvt.peter #93930 üzenetére
Nem szolgáltató, hanem ügyintéző függvénye, mindegyik szolgáltatónál vannak jobbak és rosszabbak, így részint szerencse kérdése is - még ha ez így nem is normális dolog -, de az a biztos, ha képben van az ügyfél és hárítani tudja a nem korrekt ügyintéző butaságát.
Bezzeg a régi szép időkben, nem volt olyan kérdés, amivel megfoghattam volna az ügyintézők bármelyikét is, komolyabb műszaki kérdésben is segítettek, volt, hogy 35 perces telefonálást nyomtunk le, de addig nem nyugodott, amíg meg nem oldotta a problémát, pedig nem a sokadik szintű kiemelt műszakis volt. -
válasz
MasterMark #93926 üzenetére
Az, illetve az iOS alapban ilyen, nem jelzi ki külön egyik módnál sem, 3G esetén sincs külön H és H+, de kezeli, ahogy külön 4G+ sincs, de attól még adott a megfelelő sebesség, ha olyan területen tartózkodsz.
iPhone 6 óta van amúgy LTE-A. -
válasz
fornettisuti #93923 üzenetére
Nekem szinte a kezdetektől ment például anno az F-es Note 4-en akkor is, amikor épp nem Telekomos (TMH), hanem független XEH firmware volt rajta.
Akkoriban talán csak Budapesten volt a Telekom székháznál és az Infoparknál összevont háló.Mr.Silkó: Sokszor segít - és ez nem csak a Telekom oldalára igaz -, ha az előzményekkel, sütikkel, bővítményekkel...stb. van probléma.
Nincs mit! -
válasz
fornettisuti #93921 üzenetére
A Telekomos firmware verzió nem feltétel, megy anélkül is, ha a készülék tudja.
-
válasz
MasterMark #93909 üzenetére
A telefon típusa és a szoftver verziója is válogatja, hogy kijelzi külön a 4G+/LTE-A hálót, vagy nem, de attól még kezeli, vagy egyáltalán nem is kezeli.
-
Szia,
Szerintem elég az első hívásnak (az aktiválási ügyfélszolgálat lesz az) megtörténnie adott időintervallumon belül, azt írják, hogy onnantól kezdődik a szolgáltatás rendelkezésre állási ideje, illetve amint megadod a telefonos ügyintézőnek a szerződés megkötéséhez szükséges adataidat, a SIM kártyával teljes körűen igénybe veheted a Domino szolgáltatásokat.
A szerződésed onnantól kezdve él, a levélben kapott kód visszaküldésével csak megerősíted azt, illetve ha időben nem történik az meg, akkor a SIM kártyát letiltják.csacsi67: Igen, részint azért is adtam be a felmondásomat 15 év után, mert abból is elegem lett...
-
válasz
#08205312 #93890 üzenetére
Mondanám, hogy akkor legalább a hónap végén ez alapján számlázzanak, viszont az sem jó, mert így kötbéres lenne a dolog.
Jut eszembe, nem dobja így ki automatikusan a rendszer a kötbért? Mert a havi vállalt költési szint alatt vagyok a kedvezményes dolgozói nettel!
Szerintem elég sok dolgozói net lehet most "kiosztva" a rendszer szerint, aztán megint szépen normalizálják, ahogy történt az délután is, de most legalább tudjuk, mennyivel olcsóbb az nekik.
Nem szívesen mennék oda amúgy dolgozni, pláne viszontoshoz nem, hacsak nincs olyan pozíciójuk, ami csak "hivatali" munkarendű, mert nincs az a pénz, hogy hétvégén, ünnepnap és éjszaka dolgozzak. -
válasz
karl_fischer #93885 üzenetére
Mindjárt visszaáll normálra, nekem is ezt mutatta egy rövid ideig, de már rendben van.
-
-
válasz
pvt.peter #93877 üzenetére
Pedig ha a kötbért hajlandó vagy kifizetni, akkor megoldható a számhordozás - úgy minősül, mint amikor megszünteted hűség alatt az előfizetést -, még ha ezt a szolgáltatók nem is preferálják, pláne az nem, ahonnan lelépni készülsz.
Oceane: Szia, Hozz létre Telekom fiókot (Link), add hozzá az előfizetéseket, utána az alkalmazásba azzal a fiókos regisztrációval lépj be, úgy ott fog szerepelni minden előfizetés.
r3dsnake: Működik már.
-
válasz
-secret- #93869 üzenetére
Sok hátrányt is szenvednek azért a feltöltősök, például minden fejlesztést/újítást a havisok kapnak meg először. (4G, sebesség növelése, VoLTE és hasonlókra gondolok)
Amellett tényleg jó volt nyáron a 3 hónapos korlátlan net a havi díjas előfizetéseinken, jobbkor nem is adhatták volna. -
-
válasz
EmberXY #93854 üzenetére
A beléptetési mód változtatása miatt nyúlhattak mellé ennyire, de Telekomos illetékes írta másik témában, hogy kritikusnak hibának van rögzítve és már rajta vannak az ügyön.
7etape: Jelezni kell nekik, hogy mit rögzítsenek elsődlegesre.
Azt a harmadik e-mail címet nem valami játék regisztrációjához adtad meg? -
válasz
szabogabor10 #93838 üzenetére
Az is valami.
-
válasz
canniball #93831 üzenetére
Szia,
Nincs jelentősége, hogy LTE vagy 4G van kijelezve, teljesen azonos szolgáltatás van mögötte, csak a régebbi telefonok előbbinek írják, utóbb viszont áttértek 4G-re, amikor képbe került az 5G.
A 4G+ (LTE-A) olyan területen van, ahol 2 vagy esetleg 3 frekvencia/hálózat került összevonásra, így nem csak maximum 150 Mbps a hálózat sebessége, hanem lehet a kétszerese, vagy akár a háromszorosa is, ha a telefon képes rá. -
válasz
MasterMark #93819 üzenetére
Bizonyos telefonok (először a megfelelő Samsung, majd iPhone) esetén automatikusan bekapcsolták, amúgy külön kérni kell és ha az előfizetés szempontjából bekapcsolható, akkor megteszik, illetve ha a telefon is okés hardveresen és szoftveresen is, akkor megtörténik az IMS...stb. regisztráció a készülék újraindítása után és működni fog.
-
válasz
olloczky #93813 üzenetére
Szia,
Az általa használt díjcsomag leírását kell megnézni, ott minden részletesen olvasható, már persze a linkelt általánosságok mellett, ha nem olyan, például nem publikus díjcsomagja van.
MasterMark: A Telekom engedélyezi az előfizetésen.
Sok kizáró tényező van még, Domino és sok flotta esetén nem bekapcsolható, illetve a készülék típusa és firmware verziója sem mindegy, ha az előfizetés engedné is. -
válasz
MasterMark #93811 üzenetére
Nem, nincs köze hozzá, akkor is működik, ha nincs adatkeret.
-
válasz
MasterMark #93799 üzenetére
A részletekre kell kattintani a netes díjcsomagoknál:
Lehetsz, de ha diák vagy akkor az és az annak megfelelőt aktiválják, viszont ha már nincs diákod, de még beleférsz a fiatal korhatárba, akkor meg azt, két azonos opció egyszerre nem megy a rendszerben.
Pietrosz: Szia,
A részletes feltételek itt: Link
A lényeg ez és ez:
Több mint két Mobil (Mobil S, M, L, Korlátlan) vagy Net (4 GB, 10 GB, Korlátlan) díjcsomagos előfizetés esetén jár a kedvezmény. Korábbi díjcsomagokra (pl. Next, Move) nem érvényesíthető.
A kedvezmény igénybevételének feltétele, hogy egy folyószámlán legalább 2 db új típusú (Mobil S, M, L, Korlátlan és Net 4 GB, 10 GB, Korlátlan) havi díjas előfizetés szerepeljen. A kedvezmény csak az új típusú díjcsomagos előfizetésekre érvényes.
A kedvezményhez legalább 2 új Mobil (S, M, L, Korlátlan) havi díjas díjcsomaggal vagy Net (4 GB, 10 GB, Korlátlan) csomaggal kell rendelkezned azonos folyószámlán.
Régebbi, illetve nem publikus (flottás) díjcsomagok esetén nem jár a kedvezmény.
-
válasz
MasterMark #93797 üzenetére
-
válasz
MasterMark #93794 üzenetére
Kikapcsolják, egy ideje nincs már lassítós csomag, a Telekomnál szűnt meg utoljára, a többi szolgáltató már korábban kilőtte.
-
válasz
norberto_th #93767 üzenetére
Nagyobb összegben nem mernék azért fogadni, hogy semmilyen akció vagy promóció nem lesz már.
tibor23: Nálam Chrome, Edge és Internet Explorer van, az első kettő használom általában, illetve leggyakrabban a Chrome-ot, így nem szokott probléma adódni.
Érdemes kivárni a jelszó véglegesítését, mert az ideiglenes bizonyos szempontból korlátozott. -
válasz
turikoczka #93761 üzenetére
Szia,
Nem nagyon tudni ilyesmit előre, hogy mely készülékek és milyen szintű akcióban lesznek - aki tudja esetleg, nem fog kockáztatni kiszivárogtatással egy nyilvános fórumon, ahol más szolgáltatós illetékesek is jelen vannak -, talán pont kifogod az általa remélt típust, de ez közel sem biztos.bár túl sok vesztenivalód nincs a várakozással, sokkal drágább biztos nem lesz egyik sem.
Más: Éjfél után írtam, hogy nem működött a fiókos belépés, 1 óra után már nem volt vele gond, azóta rendben van.
-
válasz
radio100jozs #93737 üzenetére
Jól sejted, jogilag nem muszáj az elállás, ha az előfizető azt nem kéri, úgy cserélniük kell jótállás keretében az eszközt (ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot) és ha nincs épp készleten, akkor berendelik, az ügyfél meg kivárja, de a szerződés marad.
milenda: A bevezetéshez képest, több opciónál is kedvezőbbek lettek a külföldi/EU használati feltételek.
-
válasz
Krisztianson #93752 üzenetére
Hétvégén nem feltétlenül foglalkoznak vele.
-
válasz
milenda #93746 üzenetére
Érdemes lenne követni a változásokat, mert ez így már nem igaz: Link
A behivatkozott leírást el nem olvasók kedvéért:
Mi az a Domino Most opció?
Ez egy olyan díjmentes opció, amellyel meglévő Domino díjcsomagod belföldi és EU-s percdíjait és SMS díjait csökkentheted.
9 Ft Percenként és SMS-ként hálózaton belül belföldön és az EU-ban
19 Ft Percenként és SMS-ként más belföldi hálózatba belföldön és az EU-banEU, EU és EU is!
-
válasz
Drughi #93727 üzenetére
Szia,
Igen, a nyitott lakatos SIM szimbólum a hálózati zár nélküli telefonokat jelenti, egy ideje a legtöbb úgy kerül már eladásra, de ha nem olyat vennétek, akkor is azonnal lehet igényelni a függetlenítést, akár hűségre és részletfizetéssel vásárolt telefon esetén is.
Itt egy (5 oldalas) lista a garantáltan hálózati zár nélküli készülékekről: Link -
válasz
kchris78 #93722 üzenetére
Nagyon egyediek is lehetnek, ezért inkább úgy nézem, hogy mit nem tartalmaznak, mert (nagyon sarkítok a megfogalmazás tekintetében, meg úgy általában is, illetve csak a saját véleményemet írom most) némelyik olyan olcsóra van kialkudva, hogy csak az aktuális minimális szolgáltatásokat tartalmazza, a flotta nem akar többet fizetni plusz szolgáltatásért (képletesen), a szolgáltató meg ár-érték arányban a sor végére tette prioritásban adott flottát, később fog csak arra fejleszteni, amikor már odáig ér az általános bevezetés/aktiválás.
A publikus előfizetéseknél sem véletlen anyagi és technikai szempontból, hogy a havi díjas van elől és a Domino csak utána valamikor, így volt ez a 4G bevezetésekor és sok más esetben is. -
válasz
kchris78 #93717 üzenetére
Másról van szó, nem stabilitási kérdés (amúgy egy ideje elég jó már, én is használom, bár nem flottában), mert van már flotta is olyan, ahol megy a VoLTE, az befolyásolja, hogy adott flotta milyen egyedi szerződési feltételekkel kötött szerződést és az milyen (későbbi) módosításokat tesz lehetővé, valahol belefér a VoLTE, máshol meg nem.
-
válasz
tothjozsi96 #93711 üzenetére
Szia,
Az egyszerűbbség kedvéért mehetett volna minden az anyukád nevére a megrendelői és számlázási adatoknál (is), tartozék kiszállításakor nem veszik szigorúan a dolgot, mert olyankor nincs külön előfizetői szerződés, de a webshop is így írja pontosan: Csak az előfizető/megrendelő veheti át a csomagot.
aprokaroka87: Szuper! Nincs mit!
bob011: Maraton csak Domino előfizetéshez aktiválható, havi díjashoz ezek vannak: Link
8: Szia, Itt a pontos leírás: Link
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Hegesztés topic
- Autós topik
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Nyaralás topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Windows 10
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...
- Gigabyte B450M S2H + Ryzen 5 1400 kisebb-nagyobb hibával
- Nokia 105 4G (2023) charcoal, Nokia 110 4G (2023) midnight blue
- ASRock B550 PG Velocita + Ryzen 5 3600 + 32GB (4x8GB) DDR4 3600Mhz CL18
- Philips 58PUS8505 Smart LED Televízió,146 cm, 4K Ultra HD ,Android, Ambilight, HDR10+ KIJELZŐHIBÁSAN
- Canon EOS 250D kiegészítőkkel, táskával (CSAK 200 expoval !!! )
- BESZÁMÍTÁS! 850W ASUS ROG STRIX 80 PLUS Gold White Edition (90YE00A4-B0NA00) 3 év garancia 27% áfa
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- 2db Dell PowerEdge R740 2U Rack Szerver és 3db Netapp FAS2040 NAS
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest