- Magisk
- HMD Skyline - jó szerelés
- Ez össze van rakva - Segway Ninebot F3 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat jelent
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
viktorhu #103500 üzenetére
Ellenőrzik azt, de te ideiglenes számot írsz, én pedig nem, ott a különbség, meg a részletekben.
Az utólagos ráhordozásnál is nézd meg, hogy mire írtam, ott is a részletekben van a lényeg.
A Vodafone-nál is biztos érdekesen nézne ki, ha kérne valaki - aki még nem ügyfele a szolgáltatónak - egy új előfizetést, aláírna rá 2 év hűséget és azonnal vásárolna rá hűséggel készüléket kedvezményes áron, majd később azt az új hívószámot cserélni szeretné egy másik szolgáltatós, már meglévőjére... Ez működne így ott? -
válasz
kenwood #103495 üzenetére
Indokolni nem kell, de a kipróbáláson túlmutató, túlzott mértékű használat esetén a forgalmazónak is vannak jogai, lehetnek anyagi követelései.
Amellett a visszaszállítás költéségét neked kell állnod.
Besétálsz a szolgáltatóhoz, kérelmezed a számhordozást, a szolgáltató elindítja a folyamatot, felveszi a kapcsolatot a másik, átadó szolgáltatóval, ellenőrzik a feltételek megvalósulását...stb. ez nem megy egyik percről a másikra, tehát azzal a hívószámmal nem leszel azonnal ügyfél az új szolgáltatónál, mert van egy meghatározott átfutási idő.
Amíg azzal a hívószámmal nem vagy új ügyfél az új szolgáltatónál, addig arra a hívőszámra nem lehet vásárolni. Gondolj csak bele, mi történne, ha ahogy besétálsz, abban a pillanatban szerződnének veled a vonatkozó feltételek ellenőrzése nélkül, engednének vásárolni ahhoz készüléket - pláne ha hűséggel -, majd később jelezné nekik az átadó szolgáltató, hogy vissza az egész, nem hordozható a hívószám, mert tartozásod van, vagy más miatt nem felelsz meg a feltételeknek...
Ha új hívószámmal köt szerződést az új szolgáltatónál, akkor adott előfizetésen azt a hívószámot nem lehet úgy lecserélni később egy meglévő, másik szolgáltatónál lévő hívószámra, ez jogilag nem lehetséges.
Egy már meglévő hívószámot szolgáltatón belül lehet lecserélni - akár hűséges előfizetés esetén is -, de csak akkor, ha például zaklatnak vagy ilyesmi, de olyankor is csak adott szolgáltató által felkínált hívószámokból lehet válogatni.
Valamit nem írtál eddig, de fontos kérdés: A készüléket hűséges előfizetéssel vásárolnád, úgy van rá kedvezmény, vagy listaáron?
Hűség esetén még azt sem teheted meg a hűség intervalluma alatt, hogy lemondod adott új előfizetést, illetve igen, de kötbért kell fizetni. (Kivéve az elállást 14 napon belül.)
Amennyiben listaáras készülékről van szó, úgy nem kell hozzá előfizetés és új hívószám sem. -
válasz
kenwood #103493 üzenetére
Azért csak óvatosan, mert vissza is üthet a dolog, elálláskor valamilyen szinten a forgalmazót/szolgáltatót is védi a jogszabály.
Nem fogják amúgy megoldani, mert nem csak rajtuk múlik, a számhordozásnak és úgy általában a szerződés megkötésének jogi környezete van, amit nekik is muszáj betartani. -
válasz
atti1848 #103483 üzenetére
Szia,
Telefonos ügyfélszolgálaton (1414) kérdezz rá, a lopott vagy elvesztett telefonokat nyilvántartó oldalak ebben nem igazán támpontok ilyen tekintetban.
A Telekom ha tiltotta, akkor először csak az ő hálózatukra nem lehet csatlakozni, majd később más szolgáltatókéra sem. -
válasz
#08176384 #103467 üzenetére
Szia,
A számlákat mindig a hónap utolsó napján zárják, a fizetendő összeg meg is jelenik akkor a fiókban, de a tételes számla mindig csak néhány nappal később kerül feltöltésre, ez korábban is így volt, sőt, az utóbbi időben még hamarabb el is készül, mint évekkel ezelőtt.
sundayrobi: Vannak pedig jó ajánlatok, a különböző topikokban olvasgatva itt a fórumon, a G6-ot, bizonyos tévéket, fülhallgatókat, okosórát...stb. viszik, mint a cukrot, mert tényleg olyan olcsó, hogy mindenhol máshol, még a sufnis üzletekben is drágábbak.
Én is kinéztem néhány dolgot a Telekom webshopban, meg is rendelem mindjárt.(Addig ne is vásároljon senki, nehogy elfogyjon a készlet!
)
-
válasz
Dare2Live #103449 üzenetére
A megrendelés első, meghatározott intervallumában módosítható a kiszállítási cím, de az is csak úgy, hogy ott is a megrendelő veszi át, aki a szerződést köti a szolgáltatóval a rendelés kapcsán.
Olyan jogilag nem lehetséges, hogy valaki megrendeli, az adatait adja a szerződéshez, aztán átruházná közben másra úgy, hogy még át sem vette és írja alá helyette más az átvételt, véglegesítve azzal a szerződést. -
válasz
#81733120 #103444 üzenetére
Adott termék a webshop alapján egyik üzletben sincs készleten, ezért azonnal sehol sem átvehető - ellenkező esetben felsorolná a megfelelő üzleteket -, de ha megrendeled és nem házhoz kéred a szállítást, hanem máshová, akkor oda szállítják, azért írják, hogy átvehető 468 helyen.
-
válasz
tothferenc #103352 üzenetére
Szia,
Nem újul meg automatikusan, hanem neked kell majd ismét aktiválnod - te döntheted el, hogy melyik 7 napon akarod használni -, de valóban többszöri, 30 naponta bekapcsolható opció.
-
válasz
tylerddd #103313 üzenetére
Mobilról megosztható, én is csináltam sokszor, mert az papíron sincs (már) tiltva.
ubyegon2: Inkább csak úgy fogalmazta meg a szolgáltató, hogy a leleményes ügyfelek sem találhassanak kiskaput.
A korlátlan mobilinternetes csomagoknál vannak csak komolyabb megkötések, amik korlátos adatforgalommal bírnak, azoknál jellemzően nem foglalkoznak vele, mivel, miben és hogyan kerül felhasználásra. -
válasz
tylerddd #103308 üzenetére
Szia,
A Korlátlan Net díjcsomaghoz tartozó SIM kártya kizárólag mobiltelefon készülékbe helyezhető be. Szerződésszegésnek minősül, ha a SIM kártyát az előfizető olyan eszközben használja, amely nem alkalmas mobil hanghívások bonyolítására (különösen, de nem kizárólagosan: router, modem, PC vagy notebook, gépek közti (M2M) kommunikációs eszköz, stb.)
Forrás: [link]
A Telenor Hello Data esetén is van hasonló megkötés papíron, aztán a szolgáltatók eldöntik, mennyire foglalkoznak annak a betartásával.
-
válasz
MadMancs #103284 üzenetére
Nem szűnt meg, a kapcsolat kártya és a két kiemeltségi szint adott, az ahhoz kapcsolódó, korábbi hozzászólásomban írt és linkelt kedvezmények is, csak a beváltható pontok nincsenek már.
Ja, egy dolgot el is felejtettem, a Telekom üzletekben is előnyt élveznek a kiemelt előfizetők, bár egy ideje már csak a platinához van gomb. -
válasz
lucky07 #103266 üzenetére
Maguknak a pontoknak a beválthatósága tavaly szeptember 30-ig volt lehetséges, előtte a számlán is mindig adtak tájékoztatást az egyenlegről, illetve telefonon is lekérdezhető volt a *130*xxx# kóddal (xxx = jelszó), de azóta csak a tavaly júliusban kapott pontot írja ki - akkor állt le a konkrét gyűjtés - és 0 az egyenleg, így direktben követni nem lehet már.
A havi számlák alapján számolható ki. -
válasz
lucky07 #103264 üzenetére
Szia,
Meghatározott költési szint kell hozzá a számlák tekintetében, a havi előfizetési és forgalmi díjak nettó összegének minden 500 Ft-ja után havonta 8 pont jár és úgy kell 6 hónap átlagában összegyűjteni az aranyhoz 150, a platinához pedig 760 pontot.
Szabályzat: [link]
Ami előnye van, például arany vagy platina kiemeltség esetén nem kérnek mobil előleget még a legdrágább készülékhez és/vagy a legdrágább előfizetéssel, akár 0 Ft kezdővel történő vásárlásakor sem.
Vannak továbbá partneri kedvezmények, amiket az arany/platina kapcsolat kártyával lehet igénybe venni: [link]Eagl3: Szia, Átfutottam csak gyorsan, de ha jól látom, belépni nem lehet tartozás esetén, illetve szüneteltetés esetén van 15 napos határidő.
Ászf: [link] -
-
válasz
Cranberries #103235 üzenetére
Kicsi az esélye, hétköznap szoktak inkább árut kapni és feltölteni.
Ettől függetlenül, nem teljesen lehetetlen, ha van például valakinek függőben kapcsolódó rendelése lefoglalt termékkel és visszamondja, akkor előfordulhat. -
válasz
radio100jozs #103229 üzenetére
Nekem mindig kiszállították a következő munkanapon - igaz, legutóbb, szeptember végén majdnem elszúrta valaki a Telekomnál, mert rossz csomagra írta rá utólag, hogy a szerdai rendelést az eredetileg megjelölt csütörtök helyett csak pénteken kell kiszállítani, de én résen voltam, időben lebeszéltem a futárszolgálattal és megkaptam csütörtökön.
-
válasz
Cranberries #103226 üzenetére
Hűség hosszabbításakor nem szoktak sokat variálni, ha van raktáron, akkor ma át is adják szerintem a futárszolgálatnak, ezt tudod majd ellenőrizni, más kérdés, hogy a BF miatt a futárcégek mennyire leterheltek most...
-
válasz
huberpe #103170 üzenetére
Szia,
Jár akkor is, a rendelés módja a lényeg, az átvétel milyensége nem számít.
Rosszul mondták az Euronics esetén is, a kapcsolódó jogszabály csak a rendelés módjáról rendelkezik, annak kell megfelelni a távollévők között kötött szerződés feltételeinek, az már teljesen mindegy, hogy a lehetségesek közül milyen átvételi módot választ a fogyasztó. -
válasz
fornettisuti #103160 üzenetére
Adott esetben az legkevésbé sem jelentett volna megoldást, mert előfizetéssel, hűségre rendelt telefont, aztán a számlákat sem fizette.
Mellesleg, sok esetben 0 Ft kezdővel rendelhető úgy készülék és ahogy előttem is írták, ilyenkor nincs kiút, csak és kizárólag a futár menthette volna az esetet, ha az előírások szerint jár el. -
válasz
Aaron14 #103155 üzenetére
Az legyen a futár és a cége problémája...
Ha nem hallottál róla, olvass vissza akár ebben a témában, vagy a Homáron, hogy valaki más adataival adott le rendelést, de az ő saját címére, átvette az telefont előfizetéssel, tartozást csinált, aztán azon akarták behajtani, akinek az adataira a rendelést leadták.
Megelőzhető lett volna a probléma, ha a futár betartja az előírást, kér személyi igazolványt...stb. és másnak nem adja át a rendelést, mert az okmányokkal nem rendelkezett a csaló, csak ismerte a másik fél adatait egy más jellegű szerződés kapcsán. -
Attól még leárazhatják persze az S8-at, de akkor sok százalékot kell rányomniuk, hogy valóban megérje.
Nekem is van szabad előfizetésem, de néhány hónapja cseréltük le a telefonjainkat aktuális csúcsra, így nem is nagyon tudnánk most jobbra váltani, ezért nem valószínű, hogy tudnak akkorát akciózni, amire ellövöm, meg nem is az új, csúcskategóriás telefonokat szokták ilyenkor olcsósítani. -
válasz
alex devil #103146 üzenetére
Szia,
Jót látod, az S8 ára jól beragadt valamiért, nem is érdemes annyiért foglalkozni azzal, az S9 viszont korrekt annyiért, tekintve, hogy sok hivatalos hazai viszonteladónál akciósan is drágább és a Telekom is függetlenül adja.
-
válasz
herdsman12 #103113 üzenetére
Elég régi a wnw (web'n'walk), de működik még, viszont az újabb internet.telekom javasoltabb helyette.
-
válasz
#46372352 #103109 üzenetére
Nem tudom, hogy a Xiaomi melyik módot kínálja fel, egyben kéri a NET és MMS beálításokat, vagy külön, annak függvényében kell választani, de az értékek mindenhol azonosak, csak a felosztás kérdéses.
Vedd alapnak az általad írtat és ha még kér adatot az opció, akkor a többiből másold ki a 216-30...stb. értékeket.
Ideális esetben a telefon beállíthatná a SIM kártya alapján.malnabokor: Nincs mit!
-
válasz
malnabokor #103106 üzenetére
Szia,
Pedig van kapcsolódó leírás:
Amennyiben az Előfizető folyószámláján szereplő összeg egyenlege a felhasználás
következtében nullára csökken, úgy a rendszer a lejárat előtt 15 (tizenöt) másodperccel
hangjelzést ad és a lejárat után maximum 5 (öt) másodpercen belül automatikusan elbontja a folyamatban lévő hívást, illetőleg az SMS üzenetet nem küldi ki és nem teljesít adatátviteli
szolgáltatást sem.
Forrás: [link] -
válasz
#46372352 #103104 üzenetére
Esetleg repülős mód be és ki, vagy telefon újraindítása, ha nem volt még.
A másik telefonnal ki - ki alapon is érdemes lehet tesztelni, megcserélni a két SIM kártyát a telefonokban, hátha ad támpontot az is.
Ha egyik telefonban sem megy adott SIM kártyával, akkor rákérdezhetsz az ögyfélszolgálaton, hátha látnak valamit.Predator2: Szia, Jellemzően lejárati idő alapján rangsorolják, bár itt a promós 4 GB is viszonylag hosszú intervallumot, 6 hónapot kapott, így az attól korában lejárókat lepörgeti előtte a rendszer.
A Maraton 4 Gb (ha arra gondolsz) a SIM kártya érvényességi idejéig használható fel, de feltöltéssel hosszabbítható. -
-
válasz
Aaron14 #103055 üzenetére
Üzleti dolgozó mondhatná legfeljebb, aki külsős cégnél dolgozik és személyes anyagi érdekeltsége fűződik az üzletben történő vásárláshoz...
Mindenhol az évszázad üzlete a webshop és az onnan történő kiszállítás, sok cég hamarabb számolja fel az üzleteit és támaszkodik csak webshopra, mert sokkal jobban megéri.
Ilyen szolgáltatónál kell persze az üzlet is, de nagyban építenek a webshopra, jelentősen esne a forgalmuk, ha megszűnne a futárszolgálatos kiszállítás, ezt még ők sem engedhetik meg maguknak és biztos nem is akarják.
Azt kellene megértened, hogy nem az a jellemző, ahogy a te esetedben történt és történik.
Előfordulnak problémák mindenhol, de attól még nem arra kell alapozni, hogy mindig és mindenkivel úgy történik.
Az emberek jelentős része nem akar vagy tud üzletbe menni, kivárni a sorát...stb., pláne, ha nagyon vidékről van szó és fél napját elvenné az oda és vissza úttal együtt.
Nekem csak néhány perc a legközelebbi Telekom üzlet, de inkább rendelek még így is a webshopból, kiszállítással. -
válasz
Aaron14 #103051 üzenetére
Szerintem soha nem fog megszűnni a házhoz szállítás, egyrészt egy ilyen nagy cégnél és ekkora adott forgalomnál nem mérvadó összeg a futárcéges átalány, másrészt jelentős az ilyen jellegű rendelés a Telekomnál, meg vélhetően a haszon is nagyobb, mint az üzletekben eladni bármit a külsős cégek által.
Egyszerűen csak vannak esetek, amikor valami fennakad a webshopos rendszeren és nem sietnek, vagy nem tudják gyorsan megoldani, de az ilyenekből nincs értelme (téves) következtetéseket levonni.Látni szoktam egy nagy Telekom üzletet, ahol a sok pultból, néha csak kettő vagy három üzemel, annyiban van csak ügyintéző, a többi üres, szerintem ez azt jelenti, hogy egyre kevesebben vannak, lassan senki sem lesz és hamarosan bezár minden üzlet!
-
válasz
#81733120 #102985 üzenetére
Szia,
Az a biztos, ha a bekapcsolástól számítva, órára pontosan nézed a lejáratot.
Frissült ma az ászf akciós melléklete és benne van már megint/külön a december 31-ig 30 naponta aktiválható 3 GB 7 napra opció.
nyikszi: Szia, A fiókban rányomsz adott előfizetésnél a díjcsomagváltásra, hang marad (ha azt nem akarod módosítani), adatnál a 3 GB kiválaszt, majd díjcsomag beállítása.
Akkor nem engedi, ha ebben a naptári hónapban volt már bármilyen tekintetben módosítva a díjcsomag (hang vagy az adat), akkor várni kell december 1-ig. -
válasz
thomas77 #102949 üzenetére
Biztos megéri a szolgáltatónak, ha ennyire osztogatja.
A havi díjas előfizetőket nem kell külön rászoktatni a mobilinternetre, mert ott alapban adott - kivéve a korlátlan hangot, de szerintem ahhoz is kérnek valamilyen adatcsomagot a legtöbben -, viszont a Domino esetén ha csak minden sokadik előfizető kedvet kap a későbbiekben a mobilinternethez, vagy megszokja ezáltal és a korábbikhoz képest többet igényel a későbbiekben, már eredményes a promóció.
A többi Domino előfizető meg, akikre nem lesz különösebb hatással a dolog, vagy el sem használják a 4 GB-ot - szerintem sok olyan idősebb személy van, akik például csak telefonálásra használják adott előfizetést -, a többiek pedig, akik amúgy is mobilinterneteznek, simán csak jól járnak az extra, díjmentes adatkerettel, mert felhasználják, esetleg spórolnak is még azzal, mert addig sem kell, vagy kevesebb mennyiségben fizetős keretet vásárolni.
Gondolom, valamilyen szinten az is jó fényt vet a szolgáltatóra, ha simán csak híre megy, hogy így osztogatja a promóciós, díjmentese adatkereteket.radio100jozs: Ha ügyfélszerzés lenne a cél, akkor szerintem nem ilyen csendben nyomnák az extra promóciókat.
DIGI? Na, az mobilos fronton nem valószínű mostanság... -
válasz
ElektrikusDE #102946 üzenetére
Nálunk is megkapta a 4 GB-ot minden Domino előfizetés, függetlenül attól, hogy milyen rendszerességgel és miként/mire van használva.
-
válasz
Intel fan11 #102925 üzenetére
Írásban kérj tájékoztatást itt, kiválasztva a megfelelő kategóriát: [link]
Jellemzően hozzáértőbbek szoktak válaszolni, az üzletben nem mindenki van teljesen képben. -
válasz
Intel fan11 #102922 üzenetére
Szia,
Létezhet, vannak esetek, amikor a rendszer túl engedékeny - vagy épp ellenkezőleg - az előírtakhoz képest, mert nem minden feltételt vizsgál, pláne ha az valamilyen szinten egyedi.
-
válasz
Dr.F.E.R.I. #102916 üzenetére
Pedig maga a szolgáltató nagyon szereti, ha valaki Domino előfizetésről vált át havi díjasra, de a rendszer ezek szerint nem annyira.
Igaz, ez a művelet SIM kártya cserével is jár, aminek technikai eltérés az oka, talán a rendszer is valami hasonlón akad fenn. -
Szia,
A Dokumentumok szekcióban nem stimmel most valami, mert nálam sem enged régi rendelésekhez kapcsolódókat megtekinteni, de úgy megoldható, hogy a Rendelések részlegben beállítom a korábbi intervallumot (ahogy nézem, 10 évre visszamenőleg lehetséges), majd a kiválasztott terméknél lenyitom Megrendelt termékek és szolgáltatások fület és ott szerepelnek alul a Kapcsolódó dokumentumok.
-
A webshop szerint fekete itt van készleten:
Budapest X. kerület Árkád első emelet
Pécs Árkád
Siófok Fő tér
Székesfehérvár Alba Pláza
Budapest Westend első emelet
Veszprém belvárosLevendula:
Veszprém belváros
Pécs Rákóczi útArany nincs sehol üzletben a kiírás szerint.
Esetleg még annyit megtehettek addig, hogy kipróbáljátok másik SIM kártyával, illetve ha van benne memóriakártya, akkor anélkül is, nehogy az okozza valamelyik és gond legyen a kicserélt készülékkel is.
-
-
3 munkanapon belül (adott esetben holnap záróráig) kicserélés, mivel olyan hibája van, ami akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
Ha találsz olyan üzletet, ahol van készleten, akkor cseréljék ki.
Elállás esetén az adott szerződés megkötése előtti állapotot kell visszaállítani, ha teljesen új előfizetésről van szó, akkor az is megszűnik, ha pedig meglévőn kerül sor a hűség meghosszabbítására, akkor csak a vállalt új hűség kerül törlésre. -
Akkor esetleg a régi Android verzió miatt nem megy az új, de megpróbálhatod a régivel, sokaknál engedi azzal is.
Az alkalmazásbatöb módon is be lehet lépni: telefonszám, MT azonosító, Telekom fiókhoz használt e-mail cím, vagy Facebook fiók
Ha Telekom mobilinternetről használom, akkor automatikusan beazonosít és beléptet.
Látom, közben beléptél.
A Most elérése: Hívás -> Egyszeri szolgáltatások -> Domino Most -
válasz
Cranberries #102819 üzenetére
Az a baj, hogy a korábbi kiíráshoz/módosításhoz képest, jelenleg nem szerepel a meghosszabbított/új promóció az ászf akciós mellékletében, ami alapján lehetne arra hivatkozni, hogy november 9-én újra kellene indulnia.
Jobb esetben, a fordulónap után nálad is felkínálhatja majd újra a fentiektől függetlenül is.thomas77: Ahogy látom, a készülék típusa is válogatja, melyikre van nagyobb/extra online kedvezmény.
-
válasz
Dr.F.E.R.I. #102813 üzenetére
Szia,
Próbáld meg privát/inkognitó ablakban, vagy másmilyen böngészővel, de az is lehet, hogy semmit nem csinálsz rosszul és a webshop problémás épp.
-
válasz
Cranberries #102807 üzenetére
Akkor szokta azt írni, ha korábban - meghatározott intervallumon belül - volt már aktiválva adott előfizetésen az opció.
-
-
válasz
Aaron14 #102751 üzenetére
Alapesetben csak akkor, ha pénteken 13 óra előtt adtad le a rendelést, de mivel most a szombat is munkanap volt, így igen, elképzelhető, hogy holnap kiszállítják akkor is, ha pénteken 13 óra után rendeltél.
Érdemes lesz majd a futárszolgálat nyomkövetőjére ránézni.coolrob: Szia, Nem rossz az oldal/webshop, előfizetés nélkül, listaáron is lehet készüléket vásárolni.
-
válasz
#12681728 #102749 üzenetére
Szia,
Arany/platina kiemeltségű előfizetés esetén nem szokott mobil előleget bedobni a rendszer - kivéve, ha épp problémásan van kedve működni, amire volt már példa, de ilyenkor telefonálni kell és megoldják -, az említett kiemeltséggel nem rendelkezőnél viszont előfordul, pláne, ha valamilyen (akár korábbi) problémás eset kapcsolódik hozzá.
Üzletben érdemes lehet ettől függetlenül megpróbálni adott konstrukciót, mert bár ügyintézője is válogatja, de kedvezőbb vagy akár nulláz összeget kaphatsz a mobil előleg tekintetében. -
válasz
Monyos #102742 üzenetére
Szia,
A Hívószámküldés tiltása opciót ha kikapcsolod, akkor minden esetben küldve lesz a hívószámod.
Azért jobb az alapban bekapcsolt állapot, mert nagyon sok telefonon csak úgy lehet tetszés szerint be- és kikapcsolgatni, ha nem minden esetben szeretnéd kiküldeni. (Amikor még csak az ügyfélszolgálat segítségével lehetett módosítani az előfizetés szintjén, akkor tiltatni kellett, hogy minden telefonon tetszés szerint módosítható legyen. Most annyi kanyar lehet még a dologban, hogy nem minden telefon tarja meg például ki- és bekapcsolás után is a korábban csak azon beállított értéket, ha az előfizetésen eltér az alapállapot, mert alapvetően a SIM kártyáról olvassa be.)
A Hívásértesítő tiltás opció ha aktív, akkor nem kapsz értesítés, a kikapcsolt állapotában meg igen.Fire/SOUL/CD: Eltér ilyen tekintetben a Domino és a havi díjas menü, előbbinél Hívásértesítő és Hívószám küldés engedélyezése van, utóbbinál meg Hívásértesítő tiltás és Hívószámküldés tiltása.
-
válasz
Bencexx #102738 üzenetére
Szia,
A legtöbb gyártói/szerződéses szerviz (adott esetben a Samsung is) leírja, hogy az adatokért nem vállalnak felelősséget, nem is mentik - vagy csak külön térítés ellenében, ha valaki előre jelzi, hogy igényt tart rá -, így ezzel kapcsolatban nehéz lépni.
Azt jól tettétek, hogy gyári visszaállítást nyomtatok a telefonon, lezárni viszont nem érdemes, hogy a szervizben hozzáférjenek - nem a telefonon tárolt adatokhoz, hanem magához a készülékhez.
A telefon javítási ügymenete kapcsán viszont egyértelműen hibázott valaki, ami miatt félresiklott az egész, ezért minimum sürgősségi javítást kellene kérni, de méltányossági alapon adhatnak valami bónuszt is akár, volt már rá példa, ehhez persze határozott nemtetszést kell kifejezni...stb. -
Az úgy érdekes, mert akkor olyan, mint ha még át sem vette volna a futárszolgálat a szolgáltatótól a csomagot.
Érdemes lesz rákérdezned telefonon, holnap a szombat munkanap, lépni is tudnak az ügyben, ha szükséges.anadroid: Az eltávolíthatóságot nem is néztem eddig, csak a hozzáadást, de akkor megpróbálhatod úgy, hogy a fiókban eltávolítod, majd az alkalmazásban hozzáadod.
-
A futárcég nyomkövetőjét nézted, hogy ott mit írnak?
A Telekomé csak később frissül, miután kapnak visszajelzést a futárcég mozzanatairól.atala: Nálam felkínál az alkalmazás legújabb verziója minden elérhető szolgáltatást:
Ha jó helyen nézed és nem stimmel, akkor próbáld meg esetleg leválasztani, majd újra hozzáadni adott előfizetés(eke)t.
-
válasz
ElektrikusDE #102699 üzenetére
A honlapon is írták korábban, de csak éjszakára, illetve reggel 8 óráig.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Crucial 240GB SSD eladó
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte AORUS 16X (2024) Gamer notebook - i7 14650HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GBWin11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- 127 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest