- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
batai15 #28332 üzenetére
A gyújtó trafó darabja 9.500.- már mint amit érdemes is beletenni, párban kell cserélni, de nem biztos, hogy nálad lesz vele baj.
A fékek jó árban vannak, elöl hűtött 280mm hátul dob.
Mondjuk a dob ha elkopik kicsit borsos áron van de azt 15 évente elég cserélni
A futóműben a szilenteket sűrűn lehet cserélni de ez minden autóra igaz a jó Magyar utak miatt, filléres dolog.
A szűrőket szintén illik cserélni de azok se eget verően drágák, pont mint minden másik autónál.
Az egyetlen zsebbe nyúlós, amibe én is most futottam bele az a hosszbordás szíj szett, az drágább mint a vezérlésIgaz azt se kell hetente cserélni.
A kasznira figyelj nagyon oda, ha nincs rajta rozsda rohadás akkor nagyon nem tudsz mellé nyúlni vele.
Amit még érdemes megnézni az a szokásos minden autónál ellenőrizendő, víz, olaj, motor járása, meg, hogy minden működjön benne. -
giigz
veterán
válasz
batai15 #28334 üzenetére
Az 1.6 16V-nek egy kicsit drágább a fenntartása, az 1.4 8V Megane kb. Swift szinten van fenntartásban, de csak fenntartásban, mert egyébként ég és föld a két autó, nem egy kategória van közte.
Gyújtó trafó 10k körül van /db.
Sűrűbben cserélendő alkatrész nem nagyon van, tudtommal nem szokott baj lenni a Megane 1-ekkel, esetleg ilyen ablakmosó motor, alapjárati motor, fhp jeladó, de ezek ilyen pár ezer Ft-os tételek, és egyrészt nem törvényszerű, hogy cserélni kelljen, másrészt utána sok évig nincs vele gond.
Nekem 1.4 8V van, az előző tulaj után rendberaktam, azóta egyetlen Ft-ot sem kellett rá költeni, a teljes javítási költség 1,5 év alatt nekem egy 100 Ft-os izzó volt.
Jó most lehet lesz egy kis kiadás, a középső dob lehet cserés lesz, csörög benne valami talán, 10k körül van az alkatrész.
Viszont 16 éves autó, szerintem nagyon megbízható, gombokból fenntartható. Vezérléscserét gondolom csinálnod kell majd, az húzós összeg, 50k körül szerintem, de utána az is 5-6 évig pipa.
Olajcsere az meg alap, 5W-30 kell abba, az szűrővel együtt kb. 15k, nekem az 1.4-ben 10k-ból megvan az olajcsere 10W-40-nel.
-
rob210
Topikgazda
válasz
batai15 #28326 üzenetére
Az autó, ha egyben van nagyon jó vétel annyiért.
Én ezt most 500.000.- vettem.
Tehát érdemes lesz nagyon átnézni, mert vagy az évszázad vétele, vagy valami nagyon szét van hullva rajta.Amire érdemes odafigyelni az a hátsó futómű, a kipufogó rendszer, mert az szeret szétrohadni úgy 4-5 évente csere.
Tornyokat meg kell nézni, illetve összességében, hogy érzed magad a kocsiban.
Ha egyben van még egyszer leírom az évszázad vétele. -
-
rob210
Topikgazda
válasz
batai15 #28294 üzenetére
Az a baj, hogy semmi konkrétumot nem tudunk a gépről, ha a 90lovas 8szelepes abban például nem megy tönkre a trafó, meg a 16szelepesben sem ha oda van rá figyelve.
Érzékeny a gyertyákra.Szerintem ha kicsi pénzből akarsz 4 kereket válaszd a suzukit.
De leszögezem az más dimenzió az a kiskategóriások között versenyez, a megane meg a középkategóriába.De 500.000.- ból cakkli pakkli még suzukit is nehéz lesz találni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
batai15 #28292 üzenetére
Én pont most cseréltem le a meganeomat meganra
Eddig 1.4 ferdehátú 97' es benzines 8V-es volt. 240.000.- ért van kint hahun.Amit vettem 1.6 16V classic. 500.000.- Authentique felszereltség 107 ló.
Jó volna tudni kicsit bővebben az autóról valamit.
Klímás nem klímás 8V vs 16V 90 vs 107 ló.
Nem mindegy.Fentartása is más költség illetve a reális vételára is.
Ha egy két adatot tudsz akkor lökd be és legkésőbb holnapra részletes választ kapsz, most indulok dolgozni.Egyébként a suzukinál milliószor kényelmesebb tágasabb.
A suzuki egyetlen előnye az igásló efektus, abból ha kiesik 3 marék csavar akkor sincs semmi megy tovább.Ennek ellenére én nem ülnék suzukiba semmi pénzért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
- Apple iPhone 12 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest