- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Magisk
- Telefon javítás, szervíz!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Új belépőszintű Motorola árára derült fény
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
2.0 és az 1.9 pdtdi sincs partiba a 2.5 tdivel semmilyen szinten
Munez től szerintem nyugodtan kérdezhetsz evvel kapcsolatosan. Nem hiába volt egy időbe hogy a 1.9pdtdi-t visszaalakították tdi re..ahogy a többiek írták a 2.5 be rengeteg tartalék van jó kezekbe játszva ugrik 250 LE re ahol az 1.9pd vagy 2.0 pd már igen csak a végét járja és akkor jön a kontra hogy jóval olcsóbban lehet ezt elérni..és akkor még kontra ként ott van quattro ha audiba gondolkodunk ha vw akkor ott a 4motion és 4 keréken ez a teljesítmény igen csak kellemes főleg hogy mellette nem aggódsz hogy mikor hullik ketté az autó alattad
A vw-es srácok és a gyártó is beismerte hogy elcseszett egy gondolat volt a pd.
rob210: +1
-
tresh
veterán
Ebbe nem lennék olyan biztos. Pont írtam hogy a gyári tetőantennát 3k ért vettem szerintem az igen csak elfogadható ár..de ma majd felhívom őket kíváncsiságból mibe kerül egy gyári gázbowden
más: romlott a fogyim 6,8/100
(lehet ebbe közre játszott gárdony>>17 ker vége 40 perc alatti "haladós tempóm
)
(#23664) giigz: hát nem tudom milyen motor van a fokátokba de pl volt céges fóka 2 1.6 16 voltos 140nél autópályán olyan szélzaja volt hogy nem hallottam a mellettem ülő mit mond..plusz 150km után mondtam vezessen a kolléga haza mert leszakadt a derekam benne
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #23623 üzenetére
Én viszont azt akarom
Haver hívott lenne elfekvőbe egy laguna 2.0 16 v moci bagóért ,de hála a f*sza országunknak az autó árát is még1szer rákölteném hogy bepapírozzam..pedig úgy érzem az egész jól rángatná a kasztnit
Mondjuk a másik variációm persze ez csak nagyon elképzelés hogy 90 lovas henger fej kicsit átalakítva pattanna a kocsira új jelömlőkkel kb 100 Le lenne plusz kapna egy kompresszort (SLK merciét) így kb olyan 150-160 LE 240NM... egy gond van az első fele max egy 80 ropi de a másodika az 200..viszont tuti nem lenne még 1 ilyen gép itthon
Mondjuk műszakin nem tudom mit szólnának hozzá.
[link] itt egy logan 1.6 8v-s történetnél már prezentálva van az elképzelésem
-
tresh
veterán
válasz
Nordik #23609 üzenetére
Ez nem az enyém, az enyémnek le van csapva posija
Igazából terveb van/volt az eladása de egyszerűen nem igazán találok alternatívát amire azt mondanám hogy megéri buknom a mostani autón..az új gumikkal (nyári) +téli gumikkal 450 alatt nem adnám el..főleg hogy a következő tulajnak kb 80 ezret kéne még költeni az autóra (amit én 1-2 héten belül meg teszek) és tökéletes autója van kb 5 évig hozzá se kell nyúlnia csak olaj+szűrő meg tankolja
Na most ha ehhez kb hozzá teszek még 2-300k-t akkor kb 600-700k ért néznék autót de csak néznék mert olyan ami számomra megfelelő nem igen van ennyiért.. volt kis időm elsétáltam megnézni a közelbe lévő autókat és hát mit is mondjak khm vannak bajok
rob: meg kérdezem neked de mint mondtam egy rossz van benne hogy 200km-re arrébb van a dolog..de persze írok a rönyós srácoknak hátha van valakinek elfekvőbe ez az
giigz:: jaja, már meg néztem mellette a te képed és tényleg egyforma csak a tiéden a fehér alap plusz fény viszonyok végett full olyan volt mintha egy számmal nagyobb lenne. Ettől függetlenül én leszedném
(#23610) giigz: én gondolom de titok vagy elmondja vagy nem
-
tresh
veterán
Hát szerintem arányaiba kisebb de lehet csak a képről volt nekem csalóka
Majd csinálok képet hnap lusta vagyok már kimenni
Lehet a fehér szín véget néztem nagyobbnak vagy a kép végett de itt mintha másképp mutatna..de lehet csak a fáradtság végett van ez és nem látok már jól
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #23542 üzenetére
giigz:
206 nál 400 ért amit megveszel úgy kezdődött volna hogy hátsó híd felújítás (aminek az árát meghallod és eladnád az autót) Másik fele hogy több széria volt belőle aminél nagyon sok elektronikai gondok akadtak..ettől függetlenül jó autó de én csak 2.0 16v -venném
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #23531 üzenetére
Annyira nagy nem volt az tény (mert nem VW konszern tali volt) de 85 autó és 152 ember a tiszteletét tette
(ja giigz kedvéért volt aki 800km autózott ezért
)
Amúgy egy átlagos Lurdy-s napon kb 100-150 autó van kint és min 300 emberke. Amúgy a tali jól meg volt szervezve és azért akadt pár szép pariba de a legszebb robé meg az enyém volt. Mert mi besorolatlan kategóriába indultunk
-
tresh
veterán
válasz
FerNandor #23505 üzenetére
Németországi import kocsi én vagyok a második gazdija
2012.01be vettem ezért M-es a rendszám.. most lesz 2-ik éve nálam
giigz: köszi
De most néztem hátsó sárvédőket fújnom kell igaz nem nagy baj de engem már zavar
ja meg csaltam a motorháztető kapott egy kis kézi polirt
csak fájta a kezem így a több kimaradt
-
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #23492 üzenetére
Jövök biza
Remélem jó idő lesz
Kis plusz infó a dologról
A helyes cím: 2483 Gárdony, Ibolya u. GPS koordináták: 47.217601,18.642808
24-én 13:00-tól tudunk titeket fogadni! Ez a nap azoké, kik ott alszanak/buliznak/főznek/virrasztanak! Aznap karaoke est a strandon!
Ja igen! Ez strand, nem kemping. Wc van, fedett zuhanyzó nincs. Vízvételi lehetőség van, áram van (HOSSZABBÍTÓ!!!)25-én 9:00-tól tudunk titeket fogadni. Ezen a napon vannak a programjaink. Szépségverseny, limbó, szórakoztató feladatok -> Francia Autók Olimpiája. Utóbbi csapatjáték, egy tálca sör a nyeremény! Megfelelő óvintézkedések mellett, lehet sütni, főzni. (Fa nem ártana)
Árak/nap
Autó + sofőr = 850 forint (strandé) + 500 forint (találkozó támogatása) = 1350 (Eddig közel 50.000-nél jár a szervezés, így higgyétek el, hogy nem akarunk nyerészkedni!)
Autó utasai = 850 forint (ha gondolják, ők is beszállhatnak az adományba )
Gyerek = 600 forint
Nyugdíjas = 700 forintTombola = 200 forint. Ha hozol tombolatárgyat, akkor ingyenes!
Több kajáldás is van és minden belépőjegy mellé kapsz egy kupont, amit egy pohár sörre, vagy üdítőre válthatsz a bárban!
Elérhetőségeink:
Nyerges Viktor 06 20 981 46 23
Sinkovits Milán 06 30 373 11 10
Staberecz Vilmos 06 30 604 60 90Mindenkinek jó szórakozást kívánunk!
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
Azt a k*rva mindenit
Fiam bluetúúsz .. komolyan rólad és a rönódról könyvet kell írni
Jó mondjuk így tanulod meg hogy nem az autó a sz*r hanem te nem értesz még hozzá
de ez olyan mint a windows elb*szod párszor hívod a szervizest majd x idő múlva neki állsz te magad megoldania problémát és szép lassan megtanulod.. egy különbség van csak még pedig hogyha az autón b*szol el valamit nagyon az nem olcsó tanulópénz
rob : Ha kiderül, hogy a folytószelep pozició jeladókábele, akkor biztos lelőlek.
Segítek én is
-
tresh
veterán
semmit ha az meg hal akkor új kell vagy bontott
Abba dugod be a kulcsot és forgatod el
szét kell szedni és ki kell mérni ott van e a gond ez csak egy tipp.. mert ha minden ok de elfordított kulcsnál semmi se történik akkor a gyújtás kapcs szokott meghalni..ha nafta van én ott kezdeném keresni a hibát kivéve ha a motortérbe nem húztál szét valami csatit stb
Nem akarsz pestre költözni komolyan ingyen megcsinálnám neked az autód mert ilyen nincs hogy nálad valami mindig meghal
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #23427 üzenetére
1.6 90 paripásat oda verem az enyémmel ugyan az a bodé barátomnak az van.. tudom hogy nagyon megy azért vicceltem
Mondjuk nekem ilyen élményem az ismerősöm 3as golfjával volt 1.9 tdi gyári 110 paci na az volt még a meglepetés autó amikor az emelkedő jött és a 1.6os civic-es a régebbi 120 pacis talán pislogott hogy az érdi emelkedőn nekem 100 nál 3 emberrel húzott az autó felfelé az övé meg visított és lemaradt
giigz: gyújtáskapcsoló így első tippre
-
tresh
veterán
Szépek a gyári adatok de a tied még eléri a 4000-et ahol a maximális nyomaték van már jóval előtte 2000 fölött húz míg a 3750-es 16v-s onnantól kezd el élni alatta mintha állna az autó nincs erő benne. Az a baj hogy te a nyomaték/ LE csúcsot nézed miközben a csata ez alatt dől el ha gyorsításról van szó.. pl garantálom neked hogy MMA87 1.6 16v jét is meg eszem az enyémmel ha ugrani kell.
Itt a görbe az 1.6 16v -re
Szerintem itt jól látszik hogy miről beszélek 4000től kezd élni az a motor -
tresh
veterán
kb. olyan a görbéje mint egy 16 szelepesnek.
ha teljesítményről beszélünk akkor fordulat/nyomaték/lóerő játszik itt egyik se egyezik a 8 szelep vs 16 szelep.. röviden a 8 szelep alulról nyomatékos nem kell rommá forgatni hogy megjöjjön az erő míg a 16v-t forgatni kell
Konkrét példa ként egy 1.6 16v-s golfot mire elindulna és megjönne az ereje én más a másodikat rakom mert nálam 2000től húz az autó nála 4000 től kezd el dolgozni viszont én 5000 környékén már váltok mert nincs több erő a kocsiban míg ő vígan leforgatja 6500ig
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #23405 üzenetére
Hát jelenleg én elég ramatyul vagyok (sikerült egy jó hangulatú hétvége után lebetegedni
) szóval nem tudom mi legyen én a 25-ikei francia talit gondoltam ki de sokaknak nem jó sajnos
Viszont az örvendetes hogy ha drágán is de átment a gépsárkány a műszakin
FRENK1988: francba , akkor kénytelen leszek külön opciós csomagba mellé venni
giigz: 3-4 k nál elváltogatni 8 szelepes autót ?
1. full felesleges mert ha kipörgeted a halál f*szára se fog jobban menni (főleg a tied
) 2. nem 16 szelepes így nem kell pörgetni 3. dinamikusan 2-2,5k ig bőven elég ha pörgeted én 2k nál váltok mindig és sose nyomnak dudálnak le
No meg ha nem sietek és folyamatos 60-as tempó van akkor 5be vágom és pörög 1500-t és szinte termeli a benzint.
(#23412) rob210: az ülések és a gyári könyöklő kéne
-
tresh
veterán
hűha lehet m2-t kéne venni ha mindegyikhez jár egy ilyen szervizes hölgyike
-
tresh
veterán
Nem akarok beleszólni de ez a fogyicsökkentő akkor fogja a hatását kimutatni ha az autón alapból minden úgy működik ahogy az a nagy könyvbe meg van írva, pl egy rossz lambdaszonda érték mellett. (De ha rosszul gondolom majd rob kiigazít) plusz azért azt is tegyük hozzá hogy ez is lábfüggő dolog pl én az enyémmel ha hímes tojás van a gázpedálon akkor 6 liter az átlagom ha dinamikusabban mászkálok 6,5-6,8 ha taposom 7-7.5L és ez 90% város
Szóval amire ki akartam lyukadni lehet robnak fogy ugyan azzal a motorral fogy csökkentő nélkül is jobb fogyasztása lenne min 1 literrel mert "jó a lába" jó kor jó helyen vált el stb stb.. pl a céges 1.4 tdci vagy mi fene ford fiesta amit a női kollégák használnak kulcsos autónak alattam 4-4,5 liter náluk 7
mycso : laguna 2 ph2 1.9 dci 140 Le >> 4 személy tető box fullra pakolva horvátország-Budapest oda vissza folyamatos klíma 2,5 óra dugó oda és vissza is 2 óra így lett 8 liter/ 100km a fogyija igaz pályán haladtak faterék. Azt mondjuk hozzá tenném hogy 225/45/R17 es papucsokon gurult
Ehhez kapcsolódóan aki azt mondja hogy a nagyobb kategóriás autók mint pl Laguna,a6,406,5ös bmw stb 5-6 literrel megy el az hazudik..haverom régi 1.9tdi 80-asa az tényleg elmegy 5 literrel de ott se klíma se semmi -
tresh
veterán
válasz
rob210 #23296 üzenetére
Egy előnye lesz neki uram még ha hátrányból is indultál vele gondolom sejted mire gondolok
Amúgy teljesen megértelek de ennyire f@sz nem lehet senki és semmi... hihetetlen komolyan ez is csak nálunk lehetséges...
..én mérgembe már nézném is bele az 1.6 16v klímával azt benyalhat a közeg
-
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #23275 üzenetére
Ha belinkeled mit keresel segítek neked valahonnan keríteni
Nem mellesleg elhiszem sok kis bosszantó apróság..nekem is akad pár de most úgy döntöttem kicsit lassítok a folyamatokon
Plusz rájöttem nem lesz motor mókolás ugyan is akkor elbuknám azt a forgató nyomatékot ami most van..szóval marad így ahogy van és használom aztán majd meglátjuk mi lesz.. szívesen ülnék egy monaco kiadásba de az mint a fehérholló és a mostani piacon csak hulladékok tömkelege van
-
tresh
veterán
Megoldás ott maradsz elmondod mit csináltál/tatok rajta meg hogy ugyan azt a hiba lehetőséget feleslegesen ne vizsgálják és akkor lehet 1 óra alatt megoldják nem pedig 8óra x5000ft ért
Csak jó tanácsként mondom
(#23259) giigz: lehet hogy az ország legnormálisabb márkaszervize de a hibát még se találták meg
-
tresh
veterán
Csoki
FerNandor: ha fogyasztót kapcsolsz elsőre csökkenni fog az alapjárat majd az ecu veszi a lapot és emeli az alapjáratot pl nálam 750 +-10 körül mászkál az alapjárat rádobom a tompítottat majd egy pillanatra lejjebb esik az alapjáratom és onnan kapcsol a gépsárkány hogy ez így nem jó majd tolja fel vissza 750 körülire.. Igazából nála arra gondoltam hogy alapból k. magas az alapjárata így azon nincs hova emelnie a ecunak és ha fogyasztót kapcsol akkor csak lejjebb megy neki mert nő a terhelés
De komolyan eldurran az agyam és lesz időm lemegyek már megnézem mit lehet ennyit tökölni egy ilyen bot egyszerű géppel..
-
tresh
veterán
Ja igen emlékszem már ez a sz*pórolleres történet leveszed a "védőrácsot" és onnan kell azon a kis fos lyukon kiszedni ha nem akarod lebontani a fél műszerfalat.. viszont azt nem tudom hogy van lekábelezve a cucc.. de mint írtam is mindig a csipogó a legnagyobb sz*pás
Hétvégén sok időd lesz nem kell a kocsi akkor állj majd neki tapasztalat
FRENK1988: WD40 vagy valami műszerolaj/zsír
-
tresh
veterán
Na akkor a legegyszerűbben álljunk neki
Ha jól sejtem kaptál vezetéket is a szetthez.. egyik végén kell egy kondinak lenni az megy a magashoz..
Na itt van kiemeltem a lényeget a bekötésről.. itt egy dolog a necces még pedig hogy most hirtelen nem tudom hol van m2be a csipogó de ha igényesen akarod és a hozzá kapott kábellel akkor avval egy darabig elmolyolsz majd
Na de akkor lépésekben:
1. régi hangszóró ki
2. csati lehúz a hangszóróról és lesz egy +/- od (2 száll vezeték, ez jön a fejtől)
3. Csipogó a helyére tesz kábel lehúz amit adtak hozzá az első hangszóróig (ezen a kábelon van rajta a csúnyán a high pass filter , szebben a szűrő )
4. Csipogó+ Elsö szett összeköt az adott kábellel kép alapján látod.
5. Régi hangszóró kábelen lévő csati lecsíp ( ez az ami a fejből jön gyárilag) végére egy kis kábel saru 10 ft-s tétel.
5. Rádug az újra saruzott +/- os kábel a hangszóróra megfelelően
6. Visszatesz helyére
7. Nullára vessz minden beállítást a fejen
8. Teker egy közép hangerőt
9. Megpróbál egy kellemes basszust közepet magast állítani (nagy csodát nem várni)
10. Élvezi a zenétRemélem segítettem
-
tresh
veterán
gyújtókábelt ki tudja mérni elektromos de te is egy multiméterrel hogy nem szakadt meg de így belegondolva az nem is lehet gond.. gyújtótrafó hibát max diaggal vagy csere darabbal..bár ez inkább ingadozó alapjáratnál lenne..talán ez is kilőhető de nem árt már végig nézni azért írtam...
Falsot szívhat sok helyen de én a HF tömítés/ szelepfedél tömítésnél nézném meg illetve a levegőcsöveknél..
Generátoron állt. a fesz szabályzó szokta beadni az unalmasat.. csak annyit mérj meg hogy ott is hozz e az átlag értéket tehát ha terhelés nélkül megy mennyit tölt és ha rádobsz pár fogyasztót mennyit tölt. Ez is csak kontrolnak hogy ezt is kizárjuk
Ecu cserénél nem kell semmit programozni csak a gyári immo kódja kell ha ki lett cserélve (persze levett akkusarúval
) utána ahogy fentebb írtam márt egy kollégának a központi ajtó nyit/zár gombbal beviszed a kódot az immo kikapcs és indulhat a masina.
-
tresh
veterán
Ebbe semmi érdekes nincs.. valahonnan kell neki a kraft ha fogyasztót kapcsolsz
Neked 1000% lék hogy mechanikus hibád van..
Na nézzük én ezeket nézném meg újra nálad és csinálnám meg:
-4 db gyertya ki ellenőrizni hogy nincs e beköpve (ha esetleg nem cserélted volna akkor csere)
-Gyújtókábel csekk hogy minden oké e aztán a trafó
-pillangó,fojtó szelep takarítás (lehet nem megy rendesen vissza a helyére/beragad és ezért van 1200-es alapjáratod.)
-fals levegő szívás a blokknál
-alapjárati motorod jó így az kilőve
- illetve ha haldoklik a generátorod az is tud ilyet csinálni pl több feszt vesz fel terheli a motort és így evidensen növeli a fordulatszámot bár gondolom ezt egy elektromos szerelő csak megnézteutolsó hiba forrásként lehet hogy az ecu döglődik főleg hogy mondtad nem tud kommunikálni a gyári diaggal..ergo keresni kéne egy bontott autót ami ugyan avval az ecuval van mint a tied és csere egy próba elejére.
-
tresh
veterán
hmm.. ma már ilyet miért nem gyártanak
-
tresh
veterán
Na azért nem egészen így néz ki a történet.. márka függő a dolog csak példa ként keress a m1 abs-es gépre első féktárcsát+betétet Ferodot ha 20ból meg veszed mint én gari/számlával akkor rendelek tőled egy raklappal
Az megint más kérdés hogy nem kis haszonnal dolgoznak.. de ennyi erővel nézzél meg egy tesco-t, madaras tecot, lidl,aldi és sorolhatnám majd vesd össze egy német,osztrák bolttal lefogsz csücsülni mekkora árrés van és pluszba te a szarabbikat eszed iszod itthon
-
tresh
veterán
Na Rob uram köszi az infót telefonon lerendeltem a patenteket pikk pakk meg is jött csak ma volt időm helyükre rakni úgy fogja a betétet mint katiba a szög
Viszont lassan csere érett az összekötőgömbfej fél év után vicc na mind1 megy bele a Febi már megtanultam ( teszem hozzá skf/febi/swag hibátlan minden amit kicseréltem egy gramm rozsda nincs ellenben a többi sz@rral amit el mernek adni
) Jó mondjuk itt tudtam hogy nem febi ment a helyére mert nem volt a kocsi meg kellett de akkor is vicc fél év és kuka frap volt a márkája amúgy
Meg úgy is kell a kormányösszekötőnél gumiharangot cserélnem így mondhatjuk jókor jött
Főleg hogy még egy hátsó fék felújítás is útba van.. néha tényleg hülyének érzem magam hogy ennyit foglalkozok vele de nyugtat a tudat hogy itt vannak még páran így evvel
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #23120 üzenetére
csak is kovácsolt dugók/karok/és vezmű.tengely lenne ennek értelme és akkor az 1,6 bírná a 1bar töltést is az már kb 160 paci körül lenne ami bőven elég és nincs kopra hajtva a blokk
Egy bibi van az előbb említette alkatrészek kivéve ha nincs puszi haver min 200k alsó hangon
FerNandor: azért ha már csak 10 lityi lesz a tankba kicsit kormold ki az "öreglányt" (aztán meg az asszonyt is
) bocsi ma kínomba mókás kedvű lettem
Amúgy szépen fogyaszt jó lábad van ez azt jelenti
-
tresh
veterán
válasz
rob210 #23113 üzenetére
Ugyan úgy képzeld el mint a féltengelyen lévő abs gyűrűt
Egy ilyen megy belülre a dob-ra...Most írtam a rönös srácoknak azt mondta ne féljek nem lesz gond le fog jönni a régi és max csak fékporos dzsuvás lesz de rohadt stb tuti nem..és azt át tudom szépen tenni
Az a baj hogy nem tudom most szétszedni mert használatba van a kocsi hétvégén meg nem vagyok otthon szal most agyalok...
-
tresh
veterán
Na evvel a hátsó abs-es dobfékkel körbe sz*pom az egett
Sehol sincs olyan dob amin rajta van a gyűrű a régiről kéne leszedni ami szerintem lehetetlen hogy ne törjön el vagy ha még le is jön franc tudja milyen állapotba van..ja igen rönóéknál van 75 k /db áron na hogyne...
Áhh ilyenkor piszkosul tudok haragudni a francia autóalkatrész ellátásra bezzeg a b*ti vw és társaihoz minden van még az is ami nem is létezik papíron...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 5330 i3-1215U 6magos! - 16GB 256GB 13.3" FHD magyarbill 1 év garancia
- Panasonic TX-L47E5Y 47" LED TV eladó
- Lenovo IdeaPad Gaming 3 - 15.6" FHD IPS 165Hz - Ryzen 5-5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11 P
- Új és újszerű 15"-16" Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest