- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#32577792
törölt tag
Azért érdekes, hogy a gyári 115 lovas dci esetében van 120-as is, ahogy 2.0dci esetében is lehet látni ilyet.
Aztán ha jól gondolom, van mercinek valami amg nevű izéje, ahol gyári motorokat bizbaszolnak. Alapból csak finomítanak, nem nyúlnak a HW-hez, csak a SW-hez, mégis változik a motor karakterisztikája. Egy szó, mint 100, van egy tömegtermék, nyilván nem fognak egyedi beállításokat nyomni, hanem megy a stock roidEgy kézi készítésű gépnél tuti nagyobb az eshetősége az egyedi vezérlésnek is.
-
#32577792
törölt tag
Sziasztok
Nem típus függő, de sajnos életszerű. Egy kedves ismerősöm kocsival borult, sajnos egy csatornában landolt, megfulladt 😢. Volt pár éve hasonló eset. Ott is megfulladt nagyon sekély vízben.
Anélkül, hogy tudnám mi történt, eszméletlen volt-e már amikor becsapódott, csak egy tanács. Legyen a kocsiban vágó eszköz amivel el lehet vágni az övet ha beszorúlna, egy kalapács vagy hasonló valami, az üveg kiütéséhez. Az ajtó hajlamos verekedni, nem nyílik ráadásul a víz is nyomja. Ezek pedig kéz közelében, rögzítve, ütközésnél ne essen csússzon el. -
#32577792
törölt tag
Érdekes videó de ez semmi olyat nem tartalmaz, ami releváns lenne a témában
(legfőképpen mert nem is nyitja meg)A másik meg el kellene dönteni, hogy most melyik a rossz?
- Ha nagyobb a nyomaték, mint a gyári, mert nem bírja a nagyobb nyomatékot (nem arra van tervezve)?
- Ha kicsi fordulaton és kb gyári nyomatékon járok, mert nem arra van tervezve?Szerintem hagyjuk ezt a témát. Mindenki úgy alakítja a gépét ahogy tudja vagy akarja
Sok autót megnéztem mostanság, mert a fiam vásárolna és biza voltak leírásokban olyanok, melyek tuningoltak. Vannak, akik ezeket keresik. Ahogy anno a PC procik közül az volt a menő, amelyik brutál tuningot tudott, nem is mentek szét, pedig nem arra tervezték (rossz példa de akkor is igaz).Hajrá motor optimalizálás (amit a gyártóknak kéne elvégeznie minden egyes darabon, de mivel nem teszik, ezért lehet az, hogy az egyik 110 lovas, a másik 115)
-
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #53044 üzenetére
Ahogy én sem látom, hogy feltuntetnek az olcsó és gagyi gumikat, alkatrészek listáját, a sufnis szervizeleséket stb. 😀 Egyébként ha valaki lusta szervizben átnézni a kocsit.... Videó nem érdekel, tudom miért és milyen optimalizálás ( nem értem ezt a csipkés bugyizást 😀 )van és én még ettől nem fogom pörgetni. Jelen állás szerint, a gyári nyomaték megy max. csak nem 4000-es vagy fölötti fordulaton, hanem lentebb. Ha a gyárit nem bírja, alacsonyan, nem gondolom, hogy magasabb mellett igen. De mint írtam ha eladom kettő mérési eredmény lesz kitéve.
-
#32577792
törölt tag
válasz
speedydb23 #53008 üzenetére
Én is kértem tőlük, aztán jöttek a PR mailek.
Szóval nekem ezzel csak az volt a bajom, hogy van egy videó, ahol megy a tulaj az autójával és mellette úl a cég tulaj.
Na, mit érez?
Jó
Jobban húz?
HatározottanEz oké is, mert ATC-nél is mikor kész volt, mondta vigyem, próbáljam ki, aztán menjek vissza és mondjam ha jó, azt is ha nem, vagy hol nem érzem jónak. DE előtte kezembe nyomta a mérési eredményeket.
Nekem a kettő együtt adta az eredményt. Miután visszamentem, akkor fizettem neki. -
#32577792
törölt tag
válasz
gixxergabi #52996 üzenetére
110-ről 132-re a LE
240-ről 295-re a nyomaték
Fogyasztás? Szinte azonnal megcsináltattam ahogy megvettem. Addig ugyanazt hozta mint a LII 1.9dci azaz 6,4-6,7 között.
Ez lement olyan 6-6,2 környékére.
Most spurival 5,5-6,0 környéke. Persze ha változik az autózási szokás, ez is változik. 5,5 volt amikor az átlagos, 6 mikor Bp. és autópálya 140-es tempóval.
Nejem olcsóbban autózik vele -
#32577792
törölt tag
Nem vagyok mindig friss a topicban, mit vettél neki pontosan?
ATC: én is ott csináltattam, igaz az enyém 1.5dci. Az alap kevés volt az előzésekhez, és a horgon vitt 2 biciklihez. Normál autózáshoz még jó, nem hajtok, de ha előzni kell, (néha tényleg kell) akkor ne számolgatással kezdjemSebváltó gomb: kétszer volt, hogy szemből kapta a napot a parkolóban nyáron, nejem volt a sofőr, hirtelen papírzsepiben fogta. Hiába állítottam rá a hűtést, kellett 15 perc mire fogható volt. Szép és szeretem is egyébként, de tény, hogy védeni kell a közvetlen melegtől.
-
#32577792
törölt tag
Teljesen változó, illetve annyira nem.
Alapból Auchan, alkalomszerűen Lukoil. (utóbbi talán mintha jobb lenne, vagy csak placebo)
Itt nálunk - a vadászházas polgármester - magán kút van, MOL támogatással, de mivel régen a PUG diesel porlasztóm csúcsai beégtek vele, nem vagyok hajlandó gyarapítani a vagyonát
Ezért ha megyünk be Kecskemétre, ott az Auchan kút, már nagyon régen ott tankolok. LII-vel is, azzal sem volt gondom.
Igazság szerint próbáltam több félét is, biztos van különbség, de nem éreztem.
-------mycso: pálya 130-tól már azért megdobja a fogyasztásom. 120 környékén 4-4,5 környékén elmegy. 130-nál inkább 5,8-6,5 (bár tegnap éppen Bp-en tekeregtünk gyereknek autót nézni, és M5-n kifelé 7-8 is volt egy részen, szerintem mehetett az utánégető)
Tényleg, ha netán tudtok M3 (3 vagy 5 ajtós) benyásat eladót (legfőképpen turbós érdekli a srácot, occcón) privátot dobjatok már.
-
#32577792
törölt tag
Nekem jelenleg egy 1.5dci van, 110 lovas verzió. (picit optimalizált verzióban). Alapból nem volt túlságosan robbanékony, alulról elég későn húz, nyugodt vezetésnél, ez nem gond, de ha előzni kell, meg kell tervezni
Előtte Laguna II volt, 1.9dci, de nem változó geometriás turbóval, kb a kettő ugyanaz.
Rátettem a vonóhorogra egy kerékpárszállítót, két keróval és bizony, az már sok volt neki. Ekkor jött az optimalizálás. Nem kell tervzeni az előzést, viszi a kerókat. Több, mint egy éve használom így, de alapból nem vezetek sportosan. Fogyasztás: az én stílusomban 6-6,2 volt. (nejem inkább picit alatta)
Aztán itt is olvastam, hogy használják a spurit, kipróbáltam, és nekem bejött. Tartósan 6 alatt fogyaszt. 5,5-5,7 között.
Nyilván van különbség az 1,5 és a 2.0 dci között, az utóbbi nagyobb, erősebb, láncos vezérlésű. Féltem tőle, de eddig kopp-kopp. Fogyasztásáról majd akinek van, mond valamit. -
#32577792
törölt tag
Sziasztok
Van valakinek tapasztalata Megane III coupe 1.4Tce-el kapcsolatban?
Mennyire megbízható a III-as széria, motor, váltó? -
#32577792
törölt tag
válasz
[HUN]Zolee #51617 üzenetére
Igen, ismerős. Sor halad, látom fékeznek, én is, rokon jött mögöttem, ismertem, hogy 2m-en belül érezte jól magát. Volt pár mp-em dönteni, fékezek, megállok és megállítom, vagy kevésbé fékezek, elkapom az előttem lévőt és akkor is belém jön. Aztán kipattan autóból és kaptam hogy mi a ....-ért fékeztem ilyen hirtelen...
Aztán gyalogos megy át a zebrán (nem az afrikai) megállok, állok. Fékcsikorgás mögöttem, tükörbe skubizok és látom, hogy jön egy zöld transporter. Aztán csatt. (ez valami becsődölt biztosítós volt, de elég régen volt, nem tudom már melyik)
-
#32577792
törölt tag
Igen, azt tudom, hogy live külön van, akkor félreértettelek
Ahhoz tényleg nem láttam én sem csak a gyárit, viszont nem hozza hazánkat mint teljeskörű szolgáltatási országot, vannak, melyek esetleg elérhetőek, ennek tükrében meg kifejezetten drága és talán felesleges is.Otthon hogyan oldod meg a térképet?
-
#32577792
törölt tag
válasz
diablo1984 #51167 üzenetére
just gépére válaszoltam
-
#32577792
törölt tag
válasz
speedydb23 #51164 üzenetére
javítva, tényleg 130-ból, ami 156 volt?
-
-
#32577792
törölt tag
válasz
speedydb23 #51135 üzenetére
2000-nél adja le a maximális nyomatékot, alatta halott. Nekem 1.5-ös van, de kb. ugyanez a séma, nyilván kevesebb nyomatékkal és erővel.
De most teszteltél 3 személlyel, ami azért nagyon nem mindegy. Ha feldobom hátra a horogra a két biciklit, hát nekem se húz annyira
Én optimalizáltattam a motort, ez számokban is kifejezhető változást hozott rugalmasságban is, amit biza lemértem magamnak előtte és utána is. -
#32577792
törölt tag
Sziasztok
Kecskemét - környéke - van valakinek LIII-hoz clip-je?
Át kellene állítani a kerékméretet, nem teljesen gyári lett, így picit csal. -
#32577792
törölt tag
Sziasztok
úgy néz ki hogy behalt a klímakompresszorom
Volt már valakinek ilyetén problémája? Kecskemét környékén esetleg tudtok-e céget, akik javítanak? -
#32577792
törölt tag
válasz
orosziem81 #50662 üzenetére
Nem tudom tiédben hol van. L2-ben ha felnyitottam a motortetőt. szemből bal oldalt a felső sarokban szinte
-
#32577792
törölt tag
válasz
orosziem81 #50617 üzenetére
Nekem L2 1.9dci esetében volt hasonló tünet. Ott a turbó nyomásszabályzó szelep szarakadott, olyankor félreáll, leállít. Szelep felráz - mint az alvó embert - visszatesz, indítás, bódógság, egy ideig
Aztán, hogy neked ez lehet-e... Azt nem tudom. -
#32577792
törölt tag
Sziasztok
Van valakinek L3 gépen 225/45 r17 gumija, ha 1.5dci-n az lenne a legjobb -
#32577792
törölt tag
Nekem több autóban is volt gáz.
Pl. egy Toyota Carina II 1,6-os gépben, annál tévút volt, mert benyából 6 körül fogyasztott, gázból 8 alatt soha.
Aztán Lanos 1.6-ba került, ez már korszerűbb rendszer volt, nekem 1 év alatt visszahozta az árat.
Min. 10%-al eszik többet belőle, de inkább 15-el érdemes számolni.
Indulni benzinnel indul és víz hőfoktól függően vált át.
Vannak előnyei és hátrányai is. -
#32577792
törölt tag
válasz
rob210 #47258 üzenetére
Én mindent elhiszek...
106lovas megane nem = L3 kocsival
clio semElég sok tapasztalatom volt 1.9-es dci-vel, L2-vel. Ugyanazon szokások mellett, kb. 0,8-1 literrel eszik kevesebbet az L3 1,5dci. Annyi problémát sorolnak fel az 1.9dci-re, biztos így van, de nekem semmi gondom nem volt vele. 120e km-el (igazolt) vettem 3 évesen. 295-től adtam el 13 évesen.
Még turbót sem cseréltem rajta.Ez meg majd kiderül az évek alatt. -
#32577792
törölt tag
dizelhez milyen injektor tisztító adalék javasolt, ha egyáltalán javasolt?
-
#32577792
törölt tag
válasz
Assasin_ #46960 üzenetére
Nekem L3-ban van 110 lovas dci.
Előtte L2 volt, 1.9dci kicsi turbóval, kb ugyanazon teljesítmény mellett. Annak kicsit hamarabb jött a nyomaték, de ez kevesebbet eszik.
Volt rajta optimalizálás, így 135Le most, nyomaték kicsit hamarább jön, viszont 1800-tól nagyon.
Előzésnél jó ha van. -
#32577792
törölt tag
3 csavar fogja, ezeket le kell szedni, lehúzni róla - lehet tisztítani is ha akarod - és aztán elforgatva visszarakni, azt már nem tudom melyik irányba, de sok variációt a csavarok helye nem enged, talán kettővel tudod visszafogatni.
-
#32577792
törölt tag
Sziasztok
Felnimérettel kapcsolatban lenne kérdésem.
L3 gyári: 5x114,3 ET47, 66,1
16-os méretet keresek téli váltóra.
Amit találtam: ET50 és 67-es.
Kell-e tehermentesítő, illetve a minimális ET eltérés okoz-e bármi problémát, lehet-e, kell-e vele valamit kezdeni? -
#32577792
törölt tag
L3 esetén:
Nekem sem akart semmit kommunikálni, sőt...
Elvittem R. szervizbe, gépre tették és felrakták a legújabb szoftvert rá. Most megy BT-n a zene is.
6500 pézt fizettem mert kor miatt (nem az én korom) kedvezményt kaptam. -
#32577792
törölt tag
nekem belgából van és amit adtam linket, teljesen jó minden, felszereltséget is azt adja mint RH.
ATC- nél volt 12x lovas 1.5-ös dizel is már... -
#32577792
törölt tag
Elsőre kérj RH-tól hivatalos igazolást arról, hogy mi a nyilvántartás szerinti motorkódod.
Ha így sem egyezik, akkor ezzel menj vissza az okmányirodába.
L2-vel jártam így ha jól emlékszem. -
#32577792
törölt tag
én qz 1.5-ös Lagunat chipeltettem.
Kicsivel hamarább jön qt9z erő, 2000 körnaékén érezhetőín rúg olyan 3000-ig.
Fogyi nekem most 6l, de most szinte csak 2 biciklivel hátul. 0,5-0,7l a többlet vele. -
#32577792
törölt tag
-
#32577792
törölt tag
Sziasztok
Tudtok valakit Kmét közelében akinek van can clip-je OBDII-s?
Ja és tud reprogolni? -
#32577792
törölt tag
VIN infó elég kevés adatot ad meg róla, 2016. 08-01-én adtak meg neki km óra állást. Valószínű, hogy akkor kerülhetett árverés alá és akkor vehették meg.
Még nincs forgalomba helyezve.
Megane nem annyira utazóautó így akár valós is lehet a km.
Én sem megyek 20e-nél többet. -
#32577792
törölt tag
Frissített már valaki BT fw-t nem R-Link rendszeren?
-
#32577792
törölt tag
Laguna II-ben nekem fogta és télen hideget fújt a bal oldalon, aztán nyáron a meleget. Csak egyik oldal.
Ezt a fűtésszabályzó motor hibája okozza. Ez állítja, hogy hideg vagy meleg levegő menjen át rajta. Beragad egy állapotban és csak azt nyomja.
Nem egy nagy tétel, ha kapni bontottat, bár az meg lutri.
Nálam a harmadik lett jó. -
#32577792
törölt tag
Nos, vettem egy horogra akasztható kerékpárszállítót. Tegnap volt a főpróbája.
Két kerékpárral az átlag fogyi +0,5l lett.
Így 6,3-ra jött ki. -
#32577792
törölt tag
válasz
LamerGyuri #45849 üzenetére
Értelmezni kellett volna csak....
Ha nem megy... -
#32577792
törölt tag
válasz
speedydb23 #45829 üzenetére
EGR szelepet én a Lagunában az első héten mikor megvettem, szépen levakoltam, elég dzsuva volt, tisztítás szinte reménytelen volt, onnantól semmi baja nem volt.
-
#32577792
törölt tag
válasz
diablo1984 #45827 üzenetére
Sőt még az ajtókilincs is egészen más
De a váltót pl. saját automata is kapcsolható lesz hozzá. Közös fejlesztés egyébként.. -
#32577792
törölt tag
válasz
speedydb23 #45810 üzenetére
A másik zavaró, hogy néha gondol egyet menetközben és nem húz, hiába padlózom egyszerűen nem akar gyorsulni. Ez nem tudom mi lehet, de hibakód sincs, így rejtély.
Ilyenkor nem szokott pl, az izzítás visszajelző kivillanni, folyamatosan égni?
Kísértetiesen hasonlít a Lagunam egyik tünetére. Nálam a turbó ilyenkor leállt, vagy letiltott, fene se ért hozzá.
Ilyenkor a turbónyomás szabályzó szelepet levettem, fejre állítva megráztam, majd vissza. Ezek után ment tovább. A hiba okát is elmondta szerelő, de ne kérdezd, a lényeg, hogy turbó csere lett volna.
Ez egy 1.9dci motor, 1.5 esetében nem tudom van-e és ha igen, hol. -
#32577792
törölt tag
válasz
Predator2 #45817 üzenetére
Persze hogy húzza a száját, hiszen nem ő vette neked. Azért tegyünk már rendbe pár dolgot!
A szerelők kereskedelmi kapcsolatban állnak a nagykerekkel. Ott forgalomarányos bónuszt kapnak, ami azt jelenti, hogy biza kemény százalékokkal olcsóbban kapja, mintha Te megveszed pl, a unixnál, ez bizony nem 5-10%-ot jelent, hanem 30-50 is összejön. Az, hogy Te ebből mit látsz majd a számládon, csak rajta múlik.
Egy 50%-os kedvezménynél visszaad nagyvonalúan 10-et, és már happy vagy. Még szép, hogy nem tetszik neki és nem akar felelősséget vállalni, holott az alkatrészért nem is vállal, mert az a gyártóé.Ó igen. Egy cég által felújított termék.. Bizony itt is lehetne mesélni pl. turbók felújításáról. Jaa, adnak garanciát rá. Jjjjaaa. Azzal gond semmi, mert kell. Aztán lejár és jönnek a gondok. Széttárt karok. Lejárt a gari, szar volt az olaj, nem megfelelően használtad, túlhajtottad, stb...
Volt már nekem "márkás" sok (2év) garis akkum, amelyik 2 év 1 hó után nyekk meg trotty lett. Pedig ajánlották nagyon. Azóta legyen 1 év, bírjon ki annyit, ha több már happy vagyok, és ne kerüljön 1,5x-be mint az átlag.
Off: sokan szidják a Samu mosógépeket (szerelők és szervizek főleg), ez lesz vele, az lesz vele, 2-3 év és beszarik. Szóltam is neki, hogy így 6 év után mi a franc van veled
No, én írtam itt, hogy tudok megbízható, korrekt szerelőket, igaz egyik sem kecskeméti, de ezek beváltak. Nem reklám, akkor megyek hozzájuk, ha a saját szerelőm nem vállalja.
Gázolaj: nem tudok nyilatkozni hosszabb tesztekről. Egyszer még Lanos benyás időből teszteltem mindet.
mol, shell, omw, auchan (prémiumokat is). Hibahatáron belüli értékek voltak (kivéve egy kiskőrösi noname kút) mind, 1-3dl eltérés nem szignifikáns, ezt akár a levegő hőfoka is tudja befolyásolni. A noname elég ratyi volt, majd 1 liter pluszban.
A volt 1.9dci-be auchan ment, 6l átlagot ment.
Ebbe sima omw: 5,9
Vezetési stílus nem változott.Részemről ennyi. Köszönöm a figyelmet
Kiléptem. -
#32577792
törölt tag
Akkor némi saját tapasztalat (Laguna II)
Bizony párszor megadta magát a levegő keringetés szabályzó kis villanymotor, emiatt beragadt pl, a meleg vagy a hideg levegő adott oldalon.
Gyári baromi drága, utángyártott nincs. Bontott van, elmentem szerelőhöz, kimérte, tájékoztat, hogy jó, de hogy meddig, az lutri.
Kb 2 hónapig volt, szóltam, adta a másikat, ez bírta.
A központi zár mechanikája szintén tré lett.
Gyári?
Fenét. Elmentem hozzá, telefon bontóba és nem Lagunát keres, hanem Megane-t, Hozzam el, csinálja.
Átpakolta amit kell, mutatta miért Megane. Kicsit módosítottak rajta, már jók.
Szóval lehet általánosítani, hogy minden szerelő szar, és le akar húzni, de ez nem igaz.
Ha kellett, SOS fogadott, laptop rá, diagnosztika, és mondta mi a helyzet, 4-5k volt a diag.Szerintem meg kell keresni aki ért hozzá és azzal javíttatni. Hirtelen több ilyet is tudok.
Jó autó ez, de olyan mint a nő. Szereti ha megkapja, ami kell neki. -
#32577792
törölt tag
válasz
eTrade #45797 üzenetére
Nyilván nem is mondtam ilyet.
Nekem spec. nem jönnek be, de tapasztalat nélkül, nem is tudok semmit mondani. Amit írnak felhasználók, azok alapján vélhetően, romlott a minőségük. Emellett a német anyacég helyretette a választékban is. Audi, wv, skoda/seat. Ahogy látom uniformizálta is őket. (mondjuk éppen a lámpák miatt még előnye is lehet belőle) -
#32577792
törölt tag
válasz
Predator2 #45790 üzenetére
Törődésnek nevezzük azt, amikor megadunk neki mindent, ami kell neki és néha még annál is többet.
Én nem érzem magam átlag feletti földi halandónál. Nálam az autó sokáig munkaeszköz volt, ennek megfelelően bántam is vele. Figyeltem minden rezdülését, és ha már valahol zörgött, kopogott, nyöszörgött, kerestem mi a gondja. Miért? Egyszerű, sokszor 2-300km-re volt az otthon fogalma és szeretek a homeban aludni
Átlagként elvittem szaGszervízbe, hiszen ha valakik, hát majd ők tuti..
Pénztárcámon rájöttem, hogy nem.
Tudtam rendelni itthon alkatrészt, jó áron, aztán szerelő beszerel. Vagy én, ha olyan volt.
Később rájöttem, ha szerelőre bízom a rendelést, az se drágább.
Igen, kerestem a legjobb megoldásokat, ami még belefért.
De kérdem: ma hány százaléka az otthonoknak, ahol nincs net?Egyszerre vettünk a testvéremmel használt autót. Én soha nem voltam presztízs függő. Ezért lett Laguna II 1.9Dci (amelyik mind betegágy). Neki meg valami bajor, nagy motor, sok henger meg a többi. Beleültem, és szűk volt, tankolni kellett és sokat, (dizel) szervizeltetni kellett (mezei) és drága volt, nyulat fogott és hónapokig állt várva arra, hogy hűtőt kapjon (pedig lehet már mindent kapni).
Ez meg ment. Klímával, átlag 6 literrel.
Igen, a kocsi legyen értem, én meg azért, hogy tudjon lenni értem))
Ez is Laguna lett, igaz csak 1.5dci, ez is jó, mert én ezt akarom
Aki szidja, elégedetlen, az be is vonzza ezeket a problémákat
Szeretem, mert tetszik, kényelmes, olcsó fenntartani, és nem utolsó sorban, biztonságos. Erről is tudnék mesélni, mert van tapasztalatom, személyes.Amikor keresgettük az újat, egy kereskedésben fiatal pár. Nézelődtek. Férfi megy egy Octaviához. Hölgy: megmondtam, hogy soha többet Skoda. Férfi: arrébb andalog, egy Scenichez
-
#32577792
törölt tag
Egyébként hiányolom, hogy lehessen értékelni a T.Gazdák és Moderátorok munkáját.
Mert biza bőven lenne miért. Egy "mezei" user ha trollozik, tiltják, de ha egy T.Gazda teszi ugyanezt - és itt nem erre a topicra gondolok - az már rendben van. De lehetne sorolni.
Azt gondolom, bizony visszaélnek a T.Gazdák azzal, hogy ők a gazdái adott topicnak. Tisztelet a kivételnek, mert vannak, akik csendben, háttérbe húzódva teszik a dolgukat.
Komolyan kezdem sok helyen azt érezni, hogy róluk szól és értük van az adott topic. -
#32577792
törölt tag
válasz
forceberg #45742 üzenetére
Neked milyen autód van?
Nekem a Laguna 1.9 dci 295e km-el lett eladva.
Turbó érett lesz hamarosan. Motor bontva nem volt.
120e km-el vettem.
Generátor volt felújítva. Kopó alkatrészek cseréve.
Jaa és előírt olaj, auchan gázolaj.
Olajcsere: 20-30ekm között.
+300e km
Lehet ő sem tudja, hogy nem kéne már mennie? -
#32577792
törölt tag
Ma vettem horogra akasztható kerékpárszállítót.
Minden happy, de oldalra mozog. A horog egyébként levehető.
Ha elkopott, tudok úgy feltenni másik horgot, hogy ne kelljen újra vizsgáztatni? -
#32577792
törölt tag
hát szívócsőre nem gondoltam, eléggé lent ahhoz, hogy fecskendővel elérd
viszont felveti a másik dolgot, ha meleg az olaj, mi van ha kicsit leold a műanyag csőből, bele az olajba?
valamilyen módon egy benya kúton is kiszedik a lecserélendő olajat, de lehet az kicsit másabb anyagból van
Új hozzászólás Aktív témák
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS VS228DE FHD TN 5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Gombászkönyvek egyben
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natura Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3007, 91% Akksi
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest