- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
peugeotmate #28510 üzenetére
A 6 évet én nem várnám meg gyári előírás a max 150.000kilóméter .- vagy 5 év.
-
rob210
Topikgazda
Itt Pesten minden OMV kút 3-4.- al drágább a Mol-nál.
17.-kerben 2 kúton néztem. Itt nálunk a 14.-ben 3 kútnál néztem.
Egyszer pedig Kispesten győződtem meg erről.
Szóval lehet nálatok lent így van de itt Pesten nemViszont most már utána fogok járni a dolognak mert van Százhalombattán ismerős lent a MOL nál megérdeklődöm, hogy az OMV-t is ők látják-e el.
Elég pontos választ fogunk kapni, mert a kapun dolgozik és le kell egyeztetniük minden kimenő szállítmány célállomását és hogy melyik cég és mennyit visz. -
rob210
Topikgazda
Nem az OMV nem a MOL nyálát használja.
Mivel ők elég közel vannak hiszen az OMV Osztrák cég.
Ezért saját tartálykocsival nyomatják a cuccot.
Az egyetlen cég magyarországon aki nem a MOL anyagát használja.Mondjuk pár forintal drágábbak is mindig, de NEKEM megéri ott tankolni.
Meggyőzni senkit nem akarok mindenki azt tankol ami neki bevállt -
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #28498 üzenetére
Leírom srácok a Forensis klubtagságom menetét.
Beregisztráltam megkaptam a kártyát örültem tankoltam, majd be is fejeztem.Az oké, hogy 8.- al olcsóbb a benzin, de annyival szarabb is volt, hogy vissza is mentem az OMV-hez.
Szerintem magyarisztán kútjai közül, egyedül az OMV ahol megközelíti a kinti minőséget a benzin, lehet azért mert az egyetlen kút aki nem a MOL tól veszi az "alapanyagot".Az AGIP (ENI) kúton tankolt benzinből sokkal kevesebb kilómétert tudtam megtenni, azaz megnőtt a fogyasztása a kocsinak.
Ráadásul a motor hangosabb is volt tőle, egy kicsit csattogósabb.Most újra csak az OMV játszik igaz most már az új autóval, de ebbe nem is fog más menni.
Hiába olcsóbb 8.- al, ha többszőr kell a kútra menni ugyan úgy kifizeted az árát ha nem többet. -
rob210
Topikgazda
ÁÁÁ
Na ezt nem kellett volna.
Ne is haragudj, de ez egy bazi nagy baromság.
A régi cégemnél jelentős kamionflottával foglalkoztunk.
Minden sofőr az Osztrákoknál tankolt meg a Németeknél, mert azt mondták soksok kilóméterrel többet mennek el az ottani üzemanyaggal, sőt csendesebb és egyenletesebb a motor járása.Egyszóval amit írtál az nem felel meg a valóságnak, csak ezzel leplezik a forgalmazók, hogy a drága adalékokat kispórolják, csak a feltétlen kötelező minimumot teszik bele.
Ezért használnak pl. az épeszű dieselesek spurit és egyébb adalékot.
De javaslom próbáld ki egyszer az STP adalékot Tescoban is kapsz 1000.- körül van.
Sokkal dinamikusabb lesz a kocsi tőle és tovább is fogsz tudni elmenni azonos mennyiséggel. -
rob210
Topikgazda
Nem hiszem el!!!!!!!!!!!
Ma reggel jöttem melózni és örömmel nyugtáztam, hogy megint összebaszta valami gyökér a kocsit.
Komolyan megőrülök. Büdös férgek, hogy a francba kapnak az ilyenek jogosítványt.
Fényben látszik, hogy a jobb hátsó ajtó íve megnyomódott, az még annyira nem gond.
De a sárvédőíven lekapta a fényezést helyenként alapozóig -
rob210
Topikgazda
Ismerőstől 2000.- / db.
4 féle van, de most mutatott olyan univerzálisat, amibe rögtön beleszerettem és árban is vicc.Megmondom őszintén pont attól félek amit mondasz, hogy lelopják róla.
Majd rápróbálok párat és amelyik jobban bejön azt teszem rá
Ennyi előnyöm van, egy utcáról beeső vásárlóval szemben. -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #28420 üzenetére
Ha egyszerre szól a két mélynyomó és összepréseli a levegőt akkor a láda mivel egybe van nyitva a két hangszórónak még jobban lekorlátozza a teljesítményt, nem fog tudni szépen szólni, mert mint tudjuk a levegő nem összenyomható közeg.
Ezért szokták ellen ütembe kötni, hogy az egyik szív a másik fúj.
Hülyén hangzik de remélem érted.
Komolyabb autó hifiken látsz olyat, hogy a mélynyomó vagy mélynyomókkosárral kifelé van/nak
Így tudnak összedolgozni nagyobbat üt -
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #28418 üzenetére
A zárt ládából nagyobb kell mint a nyitottból, hiszen ott nagyobbat tud mozogni a membrán a reflex csillapítása miatt.
A zártban ha nincs kiszámolva rendesen, hogy hány literes akkor tud kopogni a mély, mert nem tudja a membrán a teljes útját kiszólni és "felüt"
De ahány ház annyi szokás.
-
rob210
Topikgazda
válasz
ThodEE #28411 üzenetére
Na ez lesz az a dolog amire azt mondom nagy fába vágod a fejszédet.
Ki kell számolni egy csomó mindent.
Rétegvastagság rezgés elnyelő szivacs mérete mennyisége fajtája, milyen és mekkora a csomagtartó kialakítása.
Lesz-e benne hangterelő burkolat, vagy csak a láda bedobva és hagy szóljon.
Miről van meghajtva milyen kábelezése lesz erősítő fajtája mérete típusa.
Ezer dolog van és minden befolyásolja a hangzást.
Én bedobtam hátra a kis magnatot egy kis SAL erősítővel a mély szól, a kocsiban meg gyerek vanAzért a Hertz hangszóróimat csak be aplikálom hátra úgy döntöttem, mer tervezem az átalakító keretet hozzájuk. Illetve előre már betettem a kicxeket.
Ég és föld a gyárihoz képest a hangzás már most is hát még ha hátul is bent lesznek a 16osok, meg a mélyet is bekötöm végre.Sajnos az a kb.26cm pont kifogott rajtam amivel hosszabb a sedan így új tápkábelt kell vennem az RCA-k elég hosszúak.
-
rob210
Topikgazda
Én nem tudok neked mit mondani de az enyémen pirelli soha nem lesz.
Mivel mindig van forrásom jobb gumira.
Maradjunk annyiban, hogy a fuldát nem fogja utolérni, főleg mivel már használt is.A pirelli igazán nagy teljesítményű használat mellett jó.
Valamiért ezt a városi tötymörgős sebességet nem szereti.
De leszögezem nekem nem volt pirellim, csak az ismerősök körében szídták nagyon.A repedezés pedig elkeserítő egy prémium gyártónál.
Én javaslom nézz körül, és 1-2-3 napot bírj még ki a télivel ha úgy van.
Nézd meg az Uniroyal, semperit, yokohama, nokian, verdi, dunlop ok közül mit tudsz megvenni jó áron.Gumis cimbim azt mondta ezek az új fejlesztésű gumik most valóban érezhetően jobbak mint a régiek.
Aztán ha a pénz nagy úr, mert tudjuk, hogy az és valóban jó áron van a pirelli akkor tetesd fel, meghalni nem fogsz vele, csak nem leszel maximálisan elégedett.
1-2 szezont ellehet gurulni bármivel, ha muszáj. -
rob210
Topikgazda
Na látod én a pirellit nem javaslom.
Kérdezz meg nyugodtan több embert is aki használt pirellit mindenki köpködni fog rá.
Ott van Dodi72 neki a seaton szálirányban szétrepedezett a 4 éves Pirelli.
Pedig ő nem is nyüstölte.
A cimborám toyotáján is igen durva repedések keletkeztek.
Hiába prémium minőség ha nem futja ki még az 5 évet sem -
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #28367 üzenetére
Nálam minden rendben, ma voltam öröm autókázni.
Elmentem a régi kerekeiért.Szépen 90 es tempóval ahogy kell csendesen utazgattam, olyan komfortosan viszi a 90-et 4.-ben is 5.-ben is.
A pillanatnyi fogyasztásmérőt sasolgatom most ezerrel, mert tegnap be lett rakva a fogyasztás csökkentő, kíváncsi leszek a fizikális mérésre mert komputer szerint 0.4-0.5 öt csökkent a fogyasztás.
Most 6.7-et mutat. Eddig gép szerint 7.2 volt.Elégedett és mosolygós a vezetésem, szeretek benne ülni és ennél nem fontosabb semmi szerintem, mint , hogy valaki jól érzi-e magát az autójában.
-
rob210
Topikgazda
válasz
AMD Power #28365 üzenetére
Az első azért olyan olcsó mert Thalia, ha ültél már benne tudod, milyen autó. Nézegettem én is de aztán amikor beültem el is menekültem azonnal a gondolatot is kiűztem a fejemből, hogy ilyenem legyen.
Szvsz ha a Thalia butaságait és kényelmetlenségét el tudod fogadni, az egy megbízható autó.
De a lámpái kritikán aluliak, A csomagtér beázik a jó 30%-nál. A futóműve kényelmes de billeg az autó a kanyarban.
Tudom friss élmény, a vezethetősége elég sz@r, a megane hoz képest sehol nincs.
Bátyám apósa is most vett 310.000.- egyet.A másodikra pedig azt tudom mondani nézd meg honnan van, és a motortér fénykép egy tanulmány.
Azt az autót akkor se venném meg, ha az utolsó autó lenne a földön.
Egyébként a kombik jó 90-100ezerrel olcsóbbak, mert a hátsó hidjuk előbb tönkremegy amit viszont egy jó 70
- es felújítani. -
rob210
Topikgazda
kutyacsontot én is holnap cserélem.
A sedan kompromisszum miatt lett sokat megnéztem és ez volt szerethető és jó állapotban.
Ez az autó volt az amiben láttam fantáziát, szimpatikus volt az eladó és látszott rajta, hogy foglalkozott a kocsival.
Plusz nagy előnye vilt a végig garázsos előélet, ami látszik is rajta. -
rob210
Topikgazda
Jól eltűntél előrébb van pár foto.
2001 1.6 16V classic.Most meg azért jöttem fel, hogy jelezzem, jött egy szimpatikus srác belenézett megszaglászta, megkocogtatta és a kezembe nyomta a vételárat.
Meglepődtem megírtuk a papírt és amikor távozott majdnem megsirattam az öreglányt.
Lehet szentimentális vagyok, de nagyon a szívemhez nőtt.
Ha a mostani ugyan ilyen hűséges lesz akkor nekem hiába szídják a renaultot.Remélem sokáig hűen szolgálja majd az új gazdit is aki ápolgatja majd.
Elmondása szerint renault szervizes és ez jó vételnek tűnt neki.
Kiemelte, hogy meglepően erős a motorja, csak mosolyogtam -
rob210
Topikgazda
válasz
batai15 #28332 üzenetére
A gyújtó trafó darabja 9.500.- már mint amit érdemes is beletenni, párban kell cserélni, de nem biztos, hogy nálad lesz vele baj.
A fékek jó árban vannak, elöl hűtött 280mm hátul dob.
Mondjuk a dob ha elkopik kicsit borsos áron van de azt 15 évente elég cserélni
A futóműben a szilenteket sűrűn lehet cserélni de ez minden autóra igaz a jó Magyar utak miatt, filléres dolog.
A szűrőket szintén illik cserélni de azok se eget verően drágák, pont mint minden másik autónál.
Az egyetlen zsebbe nyúlós, amibe én is most futottam bele az a hosszbordás szíj szett, az drágább mint a vezérlésIgaz azt se kell hetente cserélni.
A kasznira figyelj nagyon oda, ha nincs rajta rozsda rohadás akkor nagyon nem tudsz mellé nyúlni vele.
Amit még érdemes megnézni az a szokásos minden autónál ellenőrizendő, víz, olaj, motor járása, meg, hogy minden működjön benne. -
rob210
Topikgazda
válasz
batai15 #28326 üzenetére
Az autó, ha egyben van nagyon jó vétel annyiért.
Én ezt most 500.000.- vettem.
Tehát érdemes lesz nagyon átnézni, mert vagy az évszázad vétele, vagy valami nagyon szét van hullva rajta.Amire érdemes odafigyelni az a hátsó futómű, a kipufogó rendszer, mert az szeret szétrohadni úgy 4-5 évente csere.
Tornyokat meg kell nézni, illetve összességében, hogy érzed magad a kocsiban.
Ha egyben van még egyszer leírom az évszázad vétele. -
rob210
Topikgazda
Na jelentem van egy plusz új ledes tagunk.
Remélem majd képeket lő róla este, hogy hogy sikerült -
-
rob210
Topikgazda
válasz
batai15 #28294 üzenetére
Az a baj, hogy semmi konkrétumot nem tudunk a gépről, ha a 90lovas 8szelepes abban például nem megy tönkre a trafó, meg a 16szelepesben sem ha oda van rá figyelve.
Érzékeny a gyertyákra.Szerintem ha kicsi pénzből akarsz 4 kereket válaszd a suzukit.
De leszögezem az más dimenzió az a kiskategóriások között versenyez, a megane meg a középkategóriába.De 500.000.- ból cakkli pakkli még suzukit is nehéz lesz találni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
batai15 #28292 üzenetére
Én pont most cseréltem le a meganeomat meganra
Eddig 1.4 ferdehátú 97' es benzines 8V-es volt. 240.000.- ért van kint hahun.Amit vettem 1.6 16V classic. 500.000.- Authentique felszereltség 107 ló.
Jó volna tudni kicsit bővebben az autóról valamit.
Klímás nem klímás 8V vs 16V 90 vs 107 ló.
Nem mindegy.Fentartása is más költség illetve a reális vételára is.
Ha egy két adatot tudsz akkor lökd be és legkésőbb holnapra részletes választ kapsz, most indulok dolgozni.Egyébként a suzukinál milliószor kényelmesebb tágasabb.
A suzuki egyetlen előnye az igásló efektus, abból ha kiesik 3 marék csavar akkor sincs semmi megy tovább.Ennek ellenére én nem ülnék suzukiba semmi pénzért.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Nagy hiba mert a renaultok bazi érzékenyek az olajra.
Mondanám, hogy próbálj meg egy xados kezelést, de ha már ennyire eszi nincs idje a xadonak beépülniMinden féle képpen kompresszió méréssel kezdeném a dolgot hideg<-->meleg.
Azaz hidegen amikor legalább egy napot állt a kocsi meg bejáratva üzemi hőfokon is amikor a hőtágulás jelentős szerepet játszik. -
rob210
Topikgazda
Ez nem megoldás, mert tönkrekúrja a katalizátort ha még nem tette meg.
Annak az olajnak el kell valahova folynia.
Én nem olyan rég jártam így egy fabiaval, ismerősé.
Mire kiderült, hogy rossz olajat tesznek bele.De nekik nem füstölt.
Nálad van kiindulási alap, a füst ami azt jelenti valahol elégeti az olajat, vagy a szelepeknél, vagy a lehúzó gyűrűknél van a gond.
Tessék szíves lenne elmenni egy kompressziómérésre.
Abból már lesz hova elindulni, kiszűri, hogy a hengerekkel vagy a szelepekkel lesz-é a bibi.Ha közel azonos értéket mutat az összes henger akkor valószínű a szelepek halála.
A vized szép tiszta és nem fogy? -
rob210
Topikgazda
NA megvan az első kellemetlen élményem is az autóval.
Megláttam mennyibe kerül a hoszbordás szíj készletKomolyan mondom majdnem eret vágtám drágább mint a vezérlés szett vízpumpástól
Kellett az asszonynak a rohadt klíma nesze -
rob210
Topikgazda
Ez bármi lehet, egy biztos, azt jól látod, hogy a turbó nem öngyógyító.
Valószínűleg kevesebb olajat kapott mint szokott
A motorolaj szintet érdemes a ti esetetekben naponta ellenőrizni.
Megoldást nem nagyon tudok mondani a dologra, mert látatlanban csak Mágus szokott távgyógyítaniEgy biztos, ha a rendszerben olaj van az nem jó.
Valahonnan kapja, tehát tömítéseket ki kéne zárni első körben.
Ha erőtlen és gyenge akkor turbó cső is lehet de ha füstöl mint az állat akkor lehet befecskendezőtől kezdve motorolajon keresztül bármi.Egy biztos, ha egyszer komolyabban felkapja a motorolajat akkor így fogtok járni és innentől nincs visszaút csak a roncsautó felvásárlás.
-
rob210
Topikgazda
válasz
wertigo1984 #28269 üzenetére
Köszönöm neked is és
eTradnek is.Nagyon megszerettem én is egy kicsit még sete suta vagyok a seggével, de amúgy már nagyon megbarátkoztam vele.
Gondolkozom egy tolató radaron lehet érdemes lenne bepakolni. -
rob210
Topikgazda
Index fórum pont az enyém hozza példának a leírásban.
"Vajon milyen olajat töltenek a gyárban az új Méganeokba? Igaz a hír, miszerint valamilyen speciális kenőanyag kerül a motorba első alkalommal?
Megtudtam, hogy az Renault-k jelentős része (így például a Megane1 1.6 16V is) 2001 óta Elf Evolution SXR 5W-30-as olajjal feltöltve gördül ki a gyár kapuin, tehát nincs szó semmiféle "egyedi" olajról. Az Elf szerint az olaj megfelel az ACEA A5/B5-02 előírásainak, mivel azonban a 2002-es szabvány csupán néhány hónapja lépett életbe, (előtte az ACEA-98 volt érvényben) így a termékek új specifikációi csak ez év elején jelennek csak meg a flakonokon, azaz eddig csupán az A1/B1-98 és A3/B3/B4-98 volt olvasható a címkén, januártól pedig A5/B5-02 kerül fel rá. Ez "magyarra fordítva" azt jelenti, hogy az olaj jelentős fogyasztás csökkentő hatása mellett (lásd később) megfelel a mai legszigorúbb minőségi követelményeknek is. Természetesen egyéb nagy gyártók is kínálnak A5-ös motorolajokat, ilyen például (a teljesség igénye nélkül) a Mobil1, a Total és a Valvoline is. " -
rob210
Topikgazda
Előre is elnézést a képminőségért de amíg nincs rendesen lemosva csak így dobok be pár képet telóval lőttem.
1
2
3
4
5
6
7
8
9Egyszóval belaktuk az autót minden papír rendben a nevünkön.
Már csak az öregtől kéne megválni.Észrevételek.
Még mindig szoknom kell, hogy ez nem 1.4 es néha sikerül induláskor megnyikkantanom a kereket
Eszméletlen a tapadás ezekkel a nokian 15"os kerekekkel, a megállás pedig szélvédőre kenős a hütött ATE tárcsákkal és Zimmerman betétekkel meg ugye az említett gummanccsal.
A fogyasztás most, hogy teszt fázisban vagyunk és összeszokósban 7.1 liter,de a fogyasztáscsökkentő még nincs bent. ( én a rossz nyelvek miatt 8.2-8.4 re számítottam.)
A zaj na gyerekek ez a másik ez valami eszméletlen mint ha valami préium márkában ülnék.
Gondolom a felszereltség miatt odafigyeltek a mérnökök, hogy minden a helyére kerüljön, de nem zörög semmi a kerekek gördülési zaja nem hallatszik be, no és ami még kellemes nagyon szépen rezonancia nélkül adja vissza a zene a hangzást, pedig az erősítőt a mélyel még nem mókoltam be, ez még csak 4 hangszóró
A motortérrel még csak ismerkedem, de remélem ott sok dolgom nem is lesz
Egyenlőre az olaj beszerzés és a szűrők cseréje az első számú projekt.
ELF 5W30 at fog kapniigen én a nagy ELF ellenes beleteszem adok még egy esélyt neki, mert azt mondta a szerelőm, hogy ez a motor kényes rá, hogy a gyári olaját kapja.
Most egy kicsit voltam erre arra, nem mondom jó érzés volt amikor odaléptem neki és csak azt éreztem, hogy gyerekek ez húz, ez gyorsul nézd már ebben még mindig van erő.
A legdurvábban 1800-3800között jön elő a nyomaték.
A kanyarodási képességei nem említhetőek egy lapon a 15"/60 as gumik miatt, a régi 13"/70 eshez képest tényleg más dimenzió.A negatívum a csomagtartó marha nagy de nagyon szarul pakolható, ez a szívfájdalmam marad, az már biztos.
Viszont van vonóhorog aminek köszönhetően, el lehet húzni bármit. (sose lesz használva)
Még egy negatívum, nagyon kezd a szívemhez nőni és mivel biztos vagyok benne, hogy lesz még rajta parkolási sérülés zokogni fogok minden egyes karcnál.
A régit nem féltettem, annak már nem ártott.A gyors összefoglaló ennyi, remélem elég kimerítő.
-
rob210
Topikgazda
Én nem hittem volna, hogy a nokian ilyen jó.
Amikor megvettem a kocsit kaptam ugye a gummancsokat is, mármint a télit.
Megtetszett megkérdeztem az ismerőst érdemes-e vele foglalkozni.
Mondta, hogy nagyon jó hoz is nekem A,A-st és egész jó áron.
Meg is vettem fel is tetettem örülök is neki.
Valóban jó gumi.Érdemes szétnézni, mondta a srác nagyon jó fejlesztések jöttek most ki.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
hossszú #28243 üzenetére
Na na azért nem így megy ez.
Kezdjük azzal, hogy nincs légzsákja
Aksi valóban le.
A közepéből két csavarhúzóval kifeszíted az ovál közepet (duda gombot) pattanni fog mert körmös.
Utána lehúzod a két sarut ami a dud pozitív negatív saruja.
Fogsz egy 30 as crovafejet meg egy rövid toldót meglazítod a csavart és kicsit megkocogtatod a kormányt hogy fellazuljon kúpos a kormányrúd, tehát igen komolyan rá tud szorulni.Ezután nem veszed le a kormányt csak annyira húzod le hogy a fogakat lásd és el tudd forgatni a kormánykereket a rúdhoz képest.
Aztán összeszereled és öröm boldogság.
Begyakorolt személyeknek 5 perces feladat. -
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #28228 üzenetére
na oké, hogy ezzel ugyan azt a fényt érnéd el, csak nekem ebből 10 autó megvan.
5m ledszalagot vettem akcióban 4280.-
ugyan az az 5050es led van benne mint ebben az izzóban.
Egyszóval nem olcsó -
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #28222 üzenetére
Szofita és olyan gagyi sárga fénye van, hogy azért cseréltem.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #28218 üzenetére
A baj az, hogy ez nekem nem jó.
Ráadásul szeretek ilyenekkel molyolni -
rob210
Topikgazda
Sziasztok.
Ha valakinek megvan a megane1 PH2 szerelési könyve ne tartsa magában.
Nekem csak a régié van meg az meg ehhez egy csomó mindenben nem stimmel.
Örök hála. -
rob210
Topikgazda
A torque nak is több változata van.
Ez az enyémmel is kommunikál, már mint a mostani 1.6 16V-vel.
A Régi 8V-ssel csak és kizárólag a kábeles renault diag program kompatibilis.A mostanival viszont szinte minden funkció elérhető a Torque linkelt változatával.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Sgt. Chris #28209 üzenetére
Köszi.
A poén az benne, hogy sikerült úgy beforrasztanom, hogy akár szofitát is tehetnék bele, de annyival sárgább a fénye, hogy az vicc.
Még a rendszámtábla és a csomagtér van hátra de azt majd csak szerdán.
Ha lesz időm akkor még az erősítőt meg a mély ládát is be kell aznap kábeleznem, pedig azt úgy utáltam az előzőben isDe ha hangzást akar az ember akkor muszáj.
Pénteken meg a fórumkollégának csináljuk, a ledesítést ha jön valóban
-
rob210
Topikgazda
Na tökéletes lett
Nyugalmi állapot
Térkép olvasó
Ajtó nyitás -
rob210
Topikgazda
Na szorítsatok jönnek megnézni a kisöreget a délelőtt folyamán.
Adtak egy 180.000.- ajánlatot, de arra nemet mondtam. -
rob210
Topikgazda
(sokkal nagyobb az új illetve hosszabb)
Még csak keveset mentem vele, amíg a papírjai nincsenek a nevünkön teljesen minden lezsírozva, addig nem nagyon akarok velel közlekedni.
Szerdán ha minden igaz a névre írt forgalmi a kezemben és akkor megyek teszt vezetni
Lesz képgaléria is, kívülről belülről, csak az idő most nem volt olyan.
Meg megyek is mindjárt dolgozni még a zölddelAmi feltűnt, hogy a menetzaj és a motorhang sokkal kisebb.
Illetve úgy fogalmazok, hogy a jól megszokott apró kis zörejek, meg a brummogó motorhang nem szűrődik be, jobb a szigetelése, ez még is csak authentique cool az RL-hez képest.
Meg a motor is dinamikusabb nincs hangja simább a 16 szelepes járása.
Egyenlőre minden klappol, de ez a fránya húzás ez most szétver.
Volt végre egy igaz öreg, de makulátlan rozsdamentes kocsink, Sajnos csak volt 1 napigHa hazajön a srác akinek fehér kocsija van és meglátom rajta a festéknyomot akkor tuti a helyszínen agyonütöm.
4 fehér kocsi van a telepen, nem lesz nehéz megtalálni.Sokba fog neki kerülni azt garantálom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G7 - i7-10GEN I 16GB I 512GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Autószimulátor! Leírásokkal, mindenestül, játékkal, kulcsrakészen!
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Ventillátorok és tápkábel modding kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest