- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #91820 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Srácok szögezzük le.
Sokmindentől függ a hajtókar csapágy kopása.
Ha 10ezrenként normális olaj kerül bele és nincs hidegen agyonforgatva akkor nem kopik el!
Több tulaj is van aki 400ezer felett a gyári hajtókarcsapágyakon gurul. -
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #91792 üzenetére
Az 58le ragasztott.
Nincs értelme a tömítést betenni attól csak ereszteni fog. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #91791 üzenetére
Izzító gyertya menete kenve?
Fészek kitakarítva? -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #91786 üzenetére
Ott a kép leviszi a vezérműszíjat .
De csak addig a belső szélére.
Ott van a központ a tengelylógás miatt. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #91781 üzenetére
12 szer próbáltam meg összerakni, úgy néz ki a nagynyomású tengelye lóg, nem lesz boldog a tulaj.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #91779 üzenetére
Na én most pont egy vezérléssel szívok és nem tudok rájönni mi az isten van. Sok hibát megoldottam már, de most tanácstalan vagyok.
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91773 üzenetére
Nem az elhelyezkedése a gond!
Hanem a megfelelő kenőanyag beszerzése!
A kipufogó nem hideg
Kerámia zsírt szoktam használni. -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91770 üzenetére
Meg kell kenni, ha nem nyert akkor csere.
Vágni hegeszteni kell, egybe van az egész -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #91762 üzenetére
Netán a felmenetelés következtében spén került a rendszerbe. Mert ezért nem szívóztak az én meglátásom szerint.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91733 üzenetére
Mindegyik csonkállványos, csak nem mindegyik csapágyas. Mint ahogy ez sem.
Hogy ne kavarjalak össze a futóműve a simáé.
A csonkállvány az a része a futóműnek amibe a kerékcsapágy kerékagy és a gólyaláb megy bele vagy rá..
Az , hogy a csonkállvány milyen kivitelű na az a nem mindegy. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91731 üzenetére
Valószínű mert ez egy az egyben az rs.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91729 üzenetére
Ez morog mint az éhes vadkan.
És nem a kipufogó! A motornak van valami kellemesen borzongató hangja. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91726 üzenetére
Nem. Ez így tökéletes.
Ez 220gt limit series
162kw -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91724 üzenetére
Viszont szép hangja van nagyon.
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #91716 üzenetére
Igen muszáj volt .
Nem lehet vonalba fúrni olyan mély a barázda. 2 mm.
Kivenni meg 0.1 a max amit ki lehet venni. -
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #91714 üzenetére
Ki cserélte azt a turbót 😱
Komolyan egyre több kókler van.
Ma már elment a vas szépen csendben egyenletesen járt a motor.
Jó nagy szívás volt, de ez is meg lett 3 nap alatt.
-
rob210
Topikgazda
Legalnagyobb örömömre elment a vas.
megszűnt a kattogó nyikorgó hang.
-
rob210
Topikgazda
Alakul , ha minden jól megy holnap indítom, ma kézzel körbe forgattam eddig jutottam 🥲
-
rob210
Topikgazda
Amikor rutin vezérléscseréből egy soknapos munka lesz.
ez 2 évvel ezelőtt lett meghengerfejezve .
Hogy a keze tört volna le annak a szakembernek aki ezt összerakta.
Miért mindig én szívok ezekkel..... -
rob210
Topikgazda
válasz
rodeo74 #91671 üzenetére
Magasság állítás ugyan úgy történik, mint az összes meganenál.
Elektromos motor állítja 4 fokozatban.
Ha a lámpatest nincs még poziciónálva akkor a foncsor döntését 2 lépcsőben lehet állítani egyik a szét összetartás, a másik a magasság ebbe lehet felülről egy 7es imbuszkulcsot rakni. Vagy kereszthornyos csavarhúzót ez lámpatest függvénye. -
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #91661 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy mi történt , milyen alkatrészekkel, milyen autón, így 1 milliót mondok 🤣
Ha pontosítasz én is -
rob210
Topikgazda
válasz
kristof-25 #91658 üzenetére
Nem leszel vele boldog.
Mostanra kiderült, hogy szeret hengerfejesedni.
Kerülném. -
rob210
Topikgazda
válasz
forceberg #91643 üzenetére
Nem ezt nem szabad kikötni és ezzel most vitába szállok!
Nagyon durván megdobja a kenés élettartamát, ha ez benne van.
A fogyasztást pedig akkora mértékben nem befolyásolja.
A gyorsabb bemelegedés után, jobb értéken dolgozik a diesel is.
Plussz így valóban bemelegszik akár rövid távon is és nem keletkezik emulzió a coolerben.
Az 1.5 esetén azért érzed a terhelést, mert kisebb benne a generátor.
Ebben ugye egy 210A-es mitsu van ami meg se érzi a 4db 7voltos izzítót.
-
rob210
Topikgazda
2.0 dci tulajok figyelmébe ajánlom.
Segédfűtő egység felújítás.
Most pillanatok alatt eléri az üzemi hőfokot a víz. Ennek köszönhetően a motor is.
a testkábeleket meg nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy figyelni kell rájuk. Ez is el volt durván oxidálódva.
-
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91633 üzenetére
Sokan a sachs-ra esküsznek.
Én luk párti vagyok minden értelemben -
rob210
Topikgazda
válasz
domper2015 #91630 üzenetére
Tilos!!!
Van akinek 500 nem olvasod rosszul 500km ert bírt! -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91622 üzenetére
Hát bizony elkeserítelek, van velük probléma.
Nem egynél beázik, meg elszakad a vezeték. Ha nincs nálad szerszám akkor bizony cumi, mert a trélerből is csak a csápos jó. Vagy valóban le kell kötni a motort és alatta kitekerni a tengelyt, különben nem mész sehova.
A központisnál az legalább jó, hogy van anuális vészkioldó. -
rob210
Topikgazda
Ezt itt hagyom legyen min gondolkodni.
-
rob210
Topikgazda
válasz
lsebestyen #91610 üzenetére
Szerintem te is tudod, hogy ezt így nem lehet megomndani.
Van amelyik 2milliót se ér, van amelyikért a 4et is nyugodt szívvel fizettetném ki egy felmérés során .
Mindig az állapottól, felszereltségtől függ. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91602 üzenetére
Mert na azért amiért. 🤣
Én meg szoktam mérni az átmérőt és úgy rakom össze, már nem foglalkozom vele ki mit mire ír.
Az alkatrész gyártók felét le kéne lőni.
Új vezérlés szett, persze, hogy nem építettem be.
-
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #91595 üzenetére
Vegyél egy ilyet ez szerszám ezzel mindent le tudsz venni. Vagy ha csak egy saját kocsi van akkor tányéros leszedő, annál nem létezik jobb.
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91590 üzenetére
Nagyon szar a 2esnél a torony. , ha nem tudod melyik a teteje simán össze tudod rakni fejjel lefelé, akkor hasasodik.
-
rob210
Topikgazda
Amikor rájössz, hogy mindent is megjavítottál, de március 1ig van műszaki a sajátodon.
hát gyorsan mindent is megcsinálsz rajta.
Bal kormányösszekötő még kell az is lóg egy picit.
Két új lengőkar stabpálcák, új olajteknő, szívókosár, meg kap mindent a kis dög. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91576 üzenetére
San os a futóműve sose lesz rs.
Nem is kapsz hozzá alkatrészt meg nem is tudnád átépíteni. Szerintem ezt te tudod is.
Minden szinte mindent fel lehet az rs szintjére pimpelni, kivéve a futóművet. -
rob210
Topikgazda
válasz
CriticalHit #91561 üzenetére
Ez nem szerszám, semmire nem jó!
-
rob210
Topikgazda
válasz
mdav88 #91527 üzenetére
Na az a példa amit betettél, pont az a kategória ami vállalható.
A dupla turbóst nem erőltetném, szar rajta az egr hűtő és cserélni sem olcsó meg 150ezrenként kikopik a tengelye.
Az edc meg nagyon jó váltó amíg jó, de ha kuplungozni kell , márpedig kell, akkor az 1 milla körül áll meg Márpedig kell mindegyiket. Felhasználástól függően 100-200ezer között biztosan szétesik. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91524 üzenetére
egy hétig tart rugót cserélni?
Vagy ha ott van akkor csapágyasra hajtod a környék autóival? 🤣🤣🤣 -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91516 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
Gaskin #91519 üzenetére
Ahha akkor van rajta egy pici tekercs azt kell újraforrasztani. ( az estek 80%ban)
Keresd a kulcsosembert, szerintem tud segíteni. -
rob210
Topikgazda
400környékén láncosodnak.
Amire figyelj, hogy ne legyen hibakód.
Ami típushiba az a dpf szűrő nyomásszenzora.
Elég a szilikoncső és ilyenkor nem regenerál. Gyorsan könnyen orvosolható.
Első futómű ha nyekereg akkor lengéscsillapítót kell cserélni melylere!!!Illetve nem tudom melyik váltó van rajta, de , ha edc akkor 1 milla legyen zsebben.
Jó váltó, de ha kuplungozni kell az 1 milla márpedig mindegyiket kell, egy idő után. -
rob210
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #91484 üzenetére
A 2es meganenak van egy tengely perselye a jobb oldalon.
Azért kopog mert ez a persely elporlad, értsd szó szerint. A vicc az, hogy valami 8e talán a persely ami egy szaros műanyag. És ki se kell venni hozzá a kormányművet a helyén megjavítható. Csak ezt ugye a sok lehúzós műhely nem reklámozza így lehet érte kérni 80-100e -t. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91477 üzenetére
Na végre eljutottál a lényeghez.
Nem csak a mennyiség számít, hanem a technika is.
Mert ugye hiába van sok olaj egy autóban, ha az idióta német mérnök az olajteknő alá tervezi a katalizátort.
Hiába van kevés olaj, ha van külön aktív hűtőköre az olajnak. Meg még elég sokminden befolyásolja ezt, többek közt a felhasználás is.De ott a SAAB az élő példának, hogy nagyon el lehet kúrni egy olajzórendszert. Kevés olaj, rommá égetve, szuper konstrukció. 🤣
-
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #91451 üzenetére
Igen az olajok elveszítik ezt hívják elnyíródásnak.
De ez 10ezer előtt nem következik be!!!
Csak, ha nagyon keményen rúgod neki, kijársz pályanapokra tartós 5000 nél tartod.
Szóval a 10e előtti csere csak pazarlás.
De igen ésszerű a gyári 30ezres ciklusokat erősen elfelejteni, mert azt csak nagyon ideális körülmények között képesek kiszolgálni. -
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #91456 üzenetére
Huha itt valami félrement, (lehet nálam) de ez nem jó bele!
Neked G12+ kell, nem sima G12!!!
A sima G12 eszi a rezet és itt a fűtőradiátor rézből van!!!!!!!! -
rob210
Topikgazda
Azért azt szögezzük le, hogy nem szalonból vetted.
A motor jó, de van egy két user aki bármit el tud pusztítani. (És itt nem rád gondolok) Én ezt ugye már egyszer mondtam neked, hogy a kálvária végén lesz egy nullkilométeres autód amit te járatsz be. Csak ezt nézd, a többit engedd el. -
rob210
Topikgazda
válasz
Mezga Aladár #91427 üzenetére
Ex taxi már pár éve nem az.
-
rob210
Topikgazda
válasz
gabor9991 #91413 üzenetére
Mert ahhoz nem értenek.
Szeretem az ilyen kijelentéseket és bocs , de ebbe most bele fogok állni!
Mi az, hogy itt értenek az autókhoz?
A renault mi?
Nem az autókhoz értenek, hanem pár gyártó autóihoz értenek. Ez így rendben is van, sőt így kéne lennie, hogy egy egy szervíz csak 1-2-max.3 típust javít.
Én pl. Nem nyúlok bmw hez, mercihez.
Nem is értek hozzá, de azért mert nem értek hozzá nem degradálom le, hogy az nem autó.Viszont amivel egyetértek a videoban elhangzottakkal: gyári diaggal szakmai ismeretekkel helyre állítható minden.
(Nem mellesleg olcsóbban mint egy bmw-n
)
-
rob210
Topikgazda
válasz
molnarpeter #91407 üzenetére
Szelepfedélben van a pvc át szokott szakadni.
Már ha ez az a motorkód, mert fejből most nem megy.
De egy kompressziómérés és azonnal kiderül mizu. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #91383 üzenetére
A 0.9 is lekokszol, csak nem úgy mint az 1.2!
Ezért is jobb, meg ezért is csak 90le ha ez is közvetlen lenne akkor 110le körül hoztak volna ki belőle. -
rob210
Topikgazda
válasz
salieri. #91382 üzenetére
Szerintem azokban már mind cseréltek vezérlést.
Hiába láncos, sajnos változó a szelepvezérlés a szívóoldalon és változó az olajpumpa is, ha valamelyik ezek közül lehal , akkor vezérléscsere.
Leginkább az olajpumpa szokott, de vvti kerék is állt már meg, nem egy. Összességében nem rossz motor, de figyelni kell rá és ha kéri rálocsolni amit kell.
Én a 3 henger miatt borzongok tőle, iszonyat zavar a hangja. Sose tudom, hogy most baja van, vagy csak ilyen.
Csak azt tudom mondani, hogy jobb mint az 1.2, de ez se 100-as.
A szelepeket pedig ez is kokszolja.
Új hozzászólás Aktív témák
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Samsung LH46EDDPLGC 46" FullHD LED Monitor
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest