- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordik
őstag
-
válasz rob210 #66792 üzenetére
1000 köszönet!!!
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
nyalifali
aktív tag
Sziasztok, szerencsére mostanában nem kellett tanácsot kérjek... hátha van valakinek tapasztalata.
Központi zárat kellett cseréljek jobb elől (lehet csak nekem, de jó nagy cumi volt), gyorsabb volt a kezem mint az eszem, és az ajtózseb tető természetesen a kezemben marad.
Hegeszteni ugyebár nem lehet.
Fekete bőrös, bontóba nem jártam sikerrel.
Leszedhető a letört "tetőről" a borítás? Érzésre mozog, de nem látom hogy rögzül.
Ha átszerelhető lenne, tudnék bárhonnan bontottat.
Vagy át kell bőrözzek egy szövetest... ?VaNmIT
-
Steven
addikt
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy használtan vettem anno a cc-t és az előző tulaj lekaparta az ajtó fogóról a rajta lévő akármit (nevezzük fóliának )
szerintem eléggé hányinger ... bőrbelsős kocsim van és valami igényes megoldás érdekelne mit lehet vele csinálni fóliáztassam feketére vagy ezeket le szokták festeni ?
Bármilyen megoldás érdekel kíváncsi vagyok a véleményekre...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
nOvOp
senior tag
Sziasztok!
Van nálam egy Scenic II JM 1.5 dc (2008) próbára. Ma megnézettem szerelőnél, hogy vannak-e hibái. Miután elhoztam hibát jelzett a műszerfal: parking brake fault. Ha leállítom a motort bekapcsol a kézifék, ha elindulok kiold. Szóval működik, viszont a hibaüzenet ott marad. Elég ciki lenne így visszaadnom. Tudtok tanácsot adni? Köszi! -
rob210
Topikgazda
Mi volt megnézve a kocsin?
Diagot kéne rátenni, kiderülne rögtön mi a baj.
Elég öszetett szerkezet, az is lehet, hogy nem nálad romlott el először.Lehet fékbetéttől, lehet kiakadt fékkötéltől és a gombtól is akár a műszerfalon, de lehet maga az elektronika is hibás.. Amikor on ban van tartja is az autót?
Renault power
-
nOvOp
senior tag
válasz rob210 #66818 üzenetére
Hogy mit néztek rajta, passz. Kértem, hogy nézzék át, mint vásárlás előtt lévőt. On-ban tartja a kocsit. Előtte használtam pár napot, semmi gond nem volt. A szerelő mondta is, hogy a kézi fék hibát jelez, de nem tudja mitől. Én akkor csak arra gondoltam, hogy a diag jelezte neki egy külön műszeren és nem is foglalkoztam vele. Az is lehet, hogy már akkor kiírta, amikor visszakaptam a kocsit, csak én nem vettem észre... mással voltam elfoglalva. Viszont rá 10 percre már láttam a műszerfalon. Olyan, mintha rendben működne, csak service hibajelzéssel.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Steven #66812 üzenetére
Ha nagyon igényeset szeretnél, akkor én behúzatnám bőrrel, de a fólia is frankón jól tud kinézni. Festeni minek, csak felesleges hülyeségek vannak vele.
Fóliázásért minek fizetni? Pedig én aztán nem szoktam azt nézni, kinek mennyit kell fizetni valamiért... Egy ilyen behúzónak a fóliázását még egy hozzá nem értő átlaghülye is megtudja csinálni 1 órán belül. Pl, én is megcsináltam két éve, pedig simán hülye voltam az egészhez, youtube-on megnéztem pár videót és ennyi... sikerült és azóta is fent van. Kell hozzá egy hajszárító, éles szike és/vagy olló.[ Szerkesztve ]
-
jansky1
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom mi történt az autóval (Scenic 3), de ha felkapcsolom a világítást, elsötétedik a TFT kijelző (nem a navi). 0 állásban jó a fényerő, 1-2-ben sötét, 3, azaz automata állásban megint jó. Túrom a beállításokat, de nem találok ilyet sehol. Hol keressem ?
Köszönöm előre is. -
válasz jansky1 #66825 üzenetére
Szia, ez nem hiba, ez így működik.
Nappal, lekapcsolt világításnál, erősebb a megvilágítás a műszeregység egyes részeinél.Viszont, ha világítást kapcsolsz, akkor az esti műszerfalvilágítás él, aminek jóval alacsonyabb a fényereje, hiszen sötétben kiégetné a szemed.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Mi a véleményetek erről a cliorol?
Ebben is a K4M812 motor van? -
salieri.
őstag
-
Bass
addikt
[kép] Sziasztok ,sógor megane 2-je kedden megy szerelőhöz de le kéne valahogy engedni s benzint,van erre valami módszer? Gondolom leszívni nem lehet és full tele van. Szintjelző problémája van és a pumpa mellett jön ki a benzin.
Illetve a képen látható pöcökből van valakinek eladó példánya? (Megane 2 kombi)[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
Ha direktben megtáplálod az ac-t azzal leengedhető.
Vagy leveszed az üuemanyagcsövet a visszafolyóról és vákumpumpával kiszivatod.
Egy 20 percet el lehet vele játszani.
A legegyszerűbb ha kiveszed az AC-t és kézipumpával kiszivatod, de a szerelőd ezt meg kell tudja oldani.Renault power
-
polonic
félisten
Robi!
Az én autómnál is egyben van a hátsó tárcsafék a kerékcsapággyal?
-
Mukucs
senior tag
Srácok!
2es sebességben, (jó időben), de hideg motorral miért rángat be az autó relatív nagyobb gázadásra? Mi lehet a legfőbb oka szerintetek? Egyesben, ha kihúzatom, akkor nincs gond, de úgy tanultam, hogy egyesben nem huzatjuk az autót, csak megmozdítjuk..
-
Yoshida
aktív tag
válasz Mukucs #66845 üzenetére
Ez az 1-esben csak megmozdítjuk annyira autófüggő...
1-es Jazzben muszáj kihúzatni különben 2-esben úgy leesik a fordulat, hogy esélyed sincs közlekedni vele. Vagy csúsztathatod a kuplungot 2-esben amíg gyorsít, de akkor hamar kuplungcsere lesz
De az 1.6 megane2 is kéri az 1-est hosszabban szerintem
-
Gabady
aktív tag
válasz Yoshida #66846 üzenetére
Amnyit mondanék csak, hogy a benzines motort forgatni kell, nem dízel ez.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
#89309696
törölt tag
válasz Yoshida #66846 üzenetére
A Megane1 is ugyanúgy kéri, bár ebben semmi csoda mivel motor-váltó ugyanaz, ha unottan közlekedek vele akkorát ejt + lassul is vissza, hogy másodikban már brummog. Ki kell húzatni rendesen, emelkedőnek meg pláne.
2000-2200 közé kell jönnie a fordulatnak váltás után, mert alatta nagyot zúg a nyomatékgörbe. Nem kell azt sajnálni. Melegen egyáltalán nem, de hidegen se sértődik meg rajta ha a legkönnyebb fokozatban egy pillanatra kipörög háromezerig. Ennél sokkal károsabb a nagyon elterjedt kímélem a motort mentalitás. [link]Gondolom azért ilyen rövid az egyes, mert brutál nyomatékszegények ezek a fix vezérműtengelyes 16 szelepes kismotorok ráadásul rövidlöketesek is és egy nagyobb áttételezésű egyes fokozattal nagyon nyírná a kuplungot. Még így is adagolni kell a fordulatot rendesen, ha iparkodni kell a megindulásokkal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen TV-t vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...