- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #66451 üzenetére
Sípolni is sípol, de azt akkor hallani ha befekszem az autó alá. Az lefele sugároz. Egyébként ráférne már egy takarítás, mert néha emelt marad a fordulat picit, meg van mikor beesik 750 alá, ez is ismert típushiba.
De az elmúlt 14 hónapban nem romlott ez az állapota így inkább nem piszkáltam. Amit nem feltétlen muszáj azt nem birizgálok egy 17 éves autón.[ Szerkesztve ]
-
Jaded
senior tag
Megtekintettük a járművet.. a bal hátsó sárvédőív rohad, a csomagtérajtó be van nyomódva, a jobb visszapillantó burkolata össze volt törve, a szervó nem működött (menet közben nagyon nehéz volt tekerni a kormányt), a gumik kukák, a féktárcsák szintén. De a legnagyobb baj az az volt, hogy a kiegyenlítő tartály nagyon koszos volt, a kupakján valami nyálkás trutyi volt kiülve. Otthagytuk..
Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
Hátsó dobfékhez fék utánállítót bontottan lehet beszerezni? Újban drága és csak egy gyártótól lehet kapni.
Vettem le a dobféket és elveszett benne 2 db kis fém darab, emiatt nem tud beállítódni automatikusan.[ Szerkesztve ]
-
válasz Gabady #66402 üzenetére
Ezt annó, már linkeltem én is. Pár dolgot már vettem tőlük meg még fogok is).
Csak a gyári alkatrészeket szoktam innen, azok nagyon jó áron vannak.Majd valamikor ősszel a fékem is esélyes lesz, azt is innen tervezem megvenni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz molnarpeter #66461 üzenetére
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #66461 üzenetére
Egy motorból nem lehet megmondani, ki tudja mit használt olajnak, mikor cserélte, mennyire taposta szét.
Az 1.5-nél tömeges volt ott egyértelmű a hiba. -
maxatesz
tag
Hali! Renault Megane 1.4 16V 2000 évi
Problémám az lenne , mikor 1-es ből indúlva felengedem a kuplingot kattogó hang hallatszik, mint mikor a féltengely szól , kitekert kormánynál.
Találkozott már valaki ilyennel?[ Szerkesztve ]
-
#hpq
aktív tag
válasz rob210 #66445 üzenetére
Köszönöm még egyszer a segítséget rob210, valamint molnarpeter.
Tegnap leszedtem az elejét, és a cső mint a két oldalt ahol a folyás volt, eléggé lötyögött.
Remélhetőleg megoldódott, a napokban majd figyelni fogom.Viszont olajvásárlásban szeretném a véleményeteket ki kérni.
Ki néztem az ELF Evolution 700 Turbo Diesel 10W-40 motorolajat (1.5 dci)-be.
Jó lehet vagy van más fajta ami esetleg jobban bevált?
Előre is köszönöm!// -
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Hasznalt, 2015-6 koruli Clio vasarlasa eseten van olyan motor vagy tipus, amit gyakori hibak vagy betegeskedesek miatt mindenkepp keruljunk el?
Elore is koszi a segitsegetSamsung Galaxy A55 5G
-
#89309696
törölt tag
Rob.
Mivel a Kaufferhez még mindig nem jött K20PRU nekem meg nincs időm várni rá, ezért vettem K20TT-t, ezt ajánlotta az oldal alternatívának.
Nem irídiumosat vettem belőle (az IK20TT lenne és 3k darabja, a simának meg 1k már eleve emiatt sem). Nem akarok kísérletezni, sima egyszerű gyertya ez is.
A tiedhez képest a végének a kialakításában különbözik csak, hegyesebb az elektróda, de ugyanolyan egyszerű nikkelezett gyertya. Jó lesz ez bele, ugye nem nyírja ki a trafókat?Itt is használja valaki a kereső alapján és jó neki.
-
Gombinyó
őstag
válasz DrDobos #66478 üzenetére
Akkor kihagynám a dízelt.
Az 1.2-es városban és orszagúton okés viszont pályán nem fogsz vele letolni senkit a belsőből inkább be kell vele állni 110-es tempóra és óvatosan kerülgetni a kamionokat. 130nál sokat zabál (8l simán) és hangos, a motor meg 4000 körül forog már ott, nagyon nem komfortos. Nekem olyan érzésem van benne 130 felett, hogy mindjárt darabjaira hullik az autó.
Két hetente azt a 200km-t ki lehet benne bírni sztem. Én naponta megyek vele kb 20km-t az M5-ön, a többi országút, ott szeretem és az átlagom most jó időben már 5.5l. -
ilyenezalaci
tag
https://moto-dynamic.com/windscreen-washer-renault-289309708r-moto-dynamic,3,182,1987
Fluence fúvóka az ajánlott lengyel webshopban.
-
#89309696
törölt tag
válasz Gombinyó #66479 üzenetére
Az 1.4 és 1.6 is pontosan ugyanolyan váltó és diffiáttételt kapott így azok is 4000-ren üvöltenek 125-nél. Ez alól a Megane sem kivétel, szerintem a 2 literes motorral is 4000-ren ordít.
Szóval abból a szempontból teljesen mindegy melyik motort veszi, mindegyik üvölteni fog és ha zavarja akkor lassabban kell mennie. A felgyorsulási idő meg a fogyasztás az ami változik.Nem az 1.2-es motor az aminél Robi írta, hogy figyelni kell az olajfogyasztásra?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz #89309696 #66483 üzenetére
Ácsi ácsi!
Kevefed a korszakokat!
Amiről itt szó van abból nincs 1.4/1.6 szívó.
Az a motor a 2es clió twingó ban volt elérhető ami fogyasztja az olajat.
Ne kavarodj bele a dolgokba, más korosztály más hibák.
Ráadásul itt már van 6 os váltó is meg robotizált váltó is, igaz nem az 1.2 eshez.Tehát az elérhető motorok 0.9tce kerülendő, 1.2 tce kerülendő, 1.2 szívó használható városi autókázáshoz, kompromisszumokkal pályán is, illetve 1.4 tce én ezzel venném benzines fronton, ritka sajnos. Illetve dieselek de ezt ugye kizárta
Renault power
-
femiki
tag
Azt szeretném kérdezni, hogy az 1,2 16V motornál mennyi km után kell/érdemes cserélni a vezérmű szijat? Csak mert most vettem egy kinti papiros kangoot. Óra szerint 183ezer van benne, 165ezerig vezetett szervizkönyvvel.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Gabady #66402 üzenetére
Sok éve már, szinte törzsvásárló vagyok náluk, meg a frauto-nál is.
Megbízhatóak és gyorsak, meg mindennek lehet őket nevezni, de újnak semmikép.... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
A good year efficient grip-nek az eső, vizes/párás kanyarokban is csak egy gúnyos mosoly...
Minden hangot felerősít a kamera, nálam még motorhang sincs jóformán, főleg nem ilyen nyivákolós ablaktörlés, amit lehet hallani ...A szaggatott vonalból meg szerintem mindenki megtudja állapítani a sebességet ...nagyjából...
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
A mai napi tevékenységem[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #66401 üzenetére
Csak elméleti szinten, egyelőre csak játszok a gondolattal, semmi komoly.
Véleményezzétek ezt a hirdetést: [link]
Kicsit sokallom az árát. Vagy reális ez az ár egy ilyen korú és állapotú kocsiért?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- További aktív témák...