- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #66496 üzenetére
Mi mikor az asszonynak néztünk ilyet, akkor meglepően jó kis autónak bizonyult, asszem az csak 1,4-es volt, de jól szedte a lábát, de hátul szűkös volt, a gyerek állandóan a vesémet támasztotta volna a lábával! Ezért nem vettünk ilyet, hanem H astrát, ott hátul is tágasabb volt a hely! Amit mi néztünk az valami metál arany/bézs volt, 1,1 millió körüli árral és valamivel több mint 100ezres futással.
-
#89309696
törölt tag
válasz Gombinyó #66500 üzenetére
Hiányzik a motor tetejéről a burkolat. Meg látni, hogy a motortérben a műanyagok végig vannak nyálazva szilikonnal, miközben a motortartóbak aluja meg rózsásodik, a gyújtótrafók se egyformák legalábbis kupakra nem a két szélső. Világító üzemanyagszintjelző, mert ugye decire pontosan annyit hagynak csak benne amivel az első kútig elérsz.
Jó lehet az autó ettől függetlenül, csak tipikus nepperes az egész, szétnyálazza aztán árulja jóval drágábban, mert újabbnak, fiatalabbnak hat.
Meg amúgy is kereskedőtől bizonyos összeg alatt semmit. Rárakják a saját hasznukat, azt meg kell fizetni. És alacsony összegű autónál ez így nem biznisz annyira.[ Szerkesztve ]
-
Gabady
aktív tag
Bocsika.
Érdemes lenne ezeket az "üzleteket" is feltenni az összefoglalóba.
Más:
Hétvégén megvolt a lengőkarok cseréje, kurvajó lett, de valami még mindig koppan. Megcibálva a stabpálca nem ad hangot, de másra nagyon nem tudok gondolni, mert a lengéscsillapítók 1 évesek.
Stabpálcára 2 méretet hoz a bárdi. 265 meg 286. (Tudom, mérjem le nekem milyen kell.)
Ültetett futóműhöz nem jobb a hosszabb?[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
Amikor nem tudja a tulaj, hogy miért cseréltek neki 40ezer kilométer alatt már 2 szer tárcst
Nem mindig a tárcsa a ludas.
Renault power
-
Nordik
őstag
Megkapta az autó az új hátsó tarcsakat, betéteket. Az elején óvatosan fekezzek ugye?
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #66505 üzenetére
Nem óvatosnak mondanám, inkább megfontoltan, előrelátóbban. Ilyenkor még a fék hatásfoka nem olyan jó, ezért jobb kicsit hamarabb fékezni, kicsit felkészültebbnek lenni.
De ha csak a hátsó fék lett cserélve, akkor közlekedhetsz ugyanúgy mint eddig, elöl van a fékerő többlet.Amúgy én fékcsere után elszoktam menni egy próbakörre, hogy minden tuti-e, illetve szoktam normálisan is és pár komolyabb fékezést is csinálni, de persze nem elmelegíteni a féket.
Tapasztalatom szerint kb 500km miután tényleg fasza lesz a fék.[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
ilyenezalaci
tag
Megérkezett a Fluence ablakmosó fúvóka, kicseréltem egy perc alatt, Megane 3 hoz tökéletes. Egész más, mint az eredeti, szépen teríti a folyadékot, állítani sem kellett rajta, mindig megelőzi az ablaktörlőt, így az sem kopik annyira. A Hengst E2974LC pollenszűrőt viszont nem ajánlom senkinek, kínszenvedés beerőltetni a helyére, függőlegesen bordázott, a telején pedig közepesen kemény habszivacs van, alig lehet összenyomni. Majdnem szétment, mire beerőltettem. Pollenszűrő cserével ennyit még nem szívtam.
-
Bass
addikt
Sziasztok van egy megane 2 1.6 benzinem és hidegen olyan mint ha bizonyos gázpedál állásnál elmenne az erő,nem gyorsul,torpan ki hogy nevezi. Ez pár perc haladás után megszünik. Taláékozott már valaki ilyennel?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #66508 üzenetére
Pedig az a jó ami nehezen megy be, mert amellett a kosz sem megy be.
Renault power
-
Nordik
őstag
válasz mdav88 #66518 üzenetére
Emlékszel még tőled vettem szolenoid szelepet. Nekem sajnos nem segített a cseréje a torpanason, pedig nekem is lett cserélve előző vezérlés cserenel az okoskerek. Én kezdek megbarátkozni vele, hogy ez ilyen. Gondolom hidegen nem tudja normálisan elforgatni a kereket az olajnyomas és azért jön ez a torpanas.
-
Nordik
őstag
Újat vettem. Nekem is elf 5w-40. De próbáltam 5w-30al is ugyanez. És egyébként én tisztitottam folytoszelepet is, új tomitesekkel illetve a szivosoron is új tömítések.
És mégse jó.Facen Renault csoportba is rendszeresen felmerül ez a kérdés, senki nem talál rá megoldást. Egyértelmű, hogy az okoskerek, szolenoid szelep kombó, de hiába csereled nem oldódik meg. Szerintem hidegen nincs akkora nyomás alatt, hogy el tudja biztosan forgatni a vezérlést.
-
Gabady
aktív tag
válasz Nordik #66522 üzenetére
Szolenoid szelepnél a szimmering milyen állapotban van ? Nekem pl úgy ki volt már, hogy tört mint a ropi, a hétvégén cseréltem ki.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Bass
addikt
válasz Gabady #66523 üzenetére
És neked megoldodott a gond? Milyen tömités kell oda? Amugy a neten találni videokat,teszteket. Ennek a szelepnek teljesen ki kell nyitni ,zárni? Láttam valaki kivéve járó motornál tesztelte,nooormáális? Mi van ha brigoval megpucolom? Érdekes h kollégám m2-nél nincs ilyen hiba igaz neki 104ekm vsn benne enyémbe 186e viszont az enyém fiatalabb kocsi. Lehet tényleg a tömítés öregszik el?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Gabady
aktív tag
Nekem 2.0 van. Más az okoskerék és a szelep is...
Nekem csak szimplán nyomta ki az olajat, ezért cseréltem.
20030493B - a szimmering tipusa, úgy tudom az 1.6ba is ugyanez a méret kell. De ha adsz egy alvázszámot lecsekkolom.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
Milyen olajszűrőt használtok?
Renault power
-
Gabady
aktív tag
7700106385 - gyári cikkszáma. Ez ugyanaz mint az általam korábban említett szimmering.
Olajszűrőből PURFLUX LS932 ami fasza. Ezt kell venni.
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Bass
addikt
válasz Gabady #66530 üzenetére
Köszönöm ,megpróbálom kicserélni. A filter marad mert 900km-l ezelött cseréltem olajat de legközelebb olyat rakok rá.Amugy van valami oldal ahol utánna tudsz nézni vagy rönyónál dolgozol?
Ui: rákerestem de fötengely szimeringnek irja a láng ,tuti h ez az?
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Gabady
aktív tag
Ne foglalkozz vele, buták.
Nem, nem ott dolgozok, csak amim van, azzal szeretek tisztában lenni, aztán a sooook sok fórum...Dialogys-hez hasonló orosz oldal.
Szintén egy igen hasznos orosz oldal.*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
-
mdav88
senior tag
válasz rob210 #66527 üzenetére
Most nekem passz hogy mi van benne, de a szolenoid csere mérsékelte a dolgot, bár az okoskerekem hidegebb időkben meg-meg szólal(az nem volt még cserélve ezen a kocsin).
Viszont ahogy melegszik az idő, egyre kevésbé veszem észre (scenic 2 1.6)
A laguna viszont kezd kiakasztani, múltkor nagyon megörültem, hogy minden megjavult, de igazából semmi sem. Kormányrázásom ugyanúgy visszajött, indításnál a nyekkenés szintén.
Egy hétig nem volt semmi baj, miután bezsíroztam az önindítót. (ez valami speckó zsírt igényelt volna?)
Jobb belső csillaggal/házzal még lehet nyűg, ezt megpróbálom majd valahogy lecsekkolni...[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
Még egy hülye kérdés ,ugyan 20 éve a renaultnál dolgozó szaki csinálta a vezérlés cserét,de el lehet rontani a cserét valahogy?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Kornelius07
csendes tag
Sziasztok. Az eddig használt M2 kombimtól pár napja búcsút vettem. Azóta folyamatosan a szomszédom Lag3-jával szemezek. Szép állapotú, folyamatosan karbantartott autó. Éppen az első lengéscsillapító csere aktuális rajta, ezt már lehet, hogy én csináltatom meg (alkatrészt adná hozzá). Itt is kell kiegészítő zsírozás a toronycsapágyhoz? Illetve az első lámpák (H7) napszítták, azt cserélném. Mik a vélemények a Depo/TYC lámpákról? Köszönöm előre is a segítséget.
-
forceberg
veterán
válasz Kornelius07 #66540 üzenetére
Fogkrem evente 2x a lampakra, ha menthetoek es belul meg jok.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Bass
addikt
válasz Kornelius07 #66540 üzenetére
Én depo-t raktam asszony cliojába 3 évesek de semmi bajuk,szép tiszták.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #66540 üzenetére
De kell ám! szinte szárazon jött a múltkor a kyb csapágy.
Polírozás olcsóbb és egyszerűbb is, aztán egy UV álló lakk és kész.Renault power
-
#89309696
törölt tag
Kicseréltem a gyertyákat, Motrio márkájú volt benne. Az biztos, hogy ezek a szerencsétlenek nem mostanában kerültek bele, mert oxidálódott és rozsdás is volt kívül, nyekergett ahogy tekertem ki. Az egyiknek a porcelánja már kezdett is átégni.
A végük le volt már égve göröngyösen, az 1.0 hézagmérő lötyögött benne. Őzbarnás volt még, de már kormos.
Beállítottam 0.9-re a K20TT-ket, bár inkább 0.93-0.95 lett az és beraktam.
Szépen megy az autó, én úgy veszem észre mintha jobban harapna gázra. Lehet placebo, bár ilyen gyertyákat lecserélve nem hinném. A hidegen rángatást nem néztem meg, majd azt máskor, hogy kecskézik-e még.
A trafóim színe, mattulása alapján a szívócsőhöz hasonlítva szerintem a gyári Denso-k még, látni nem fiatalok. Úgyhogy az se ér meglepetésként, ha idővel ezeket is cserélni kell majd, de remélem kibírják.Amit furcsállok, hogy belenéztem a hengerekbe és a dugók teteje kormos. Nem durván, de kormos egyenletes rétegben az egész teteje mindegyiknek. Csak 100-as Mol benya megy bele, mégis kormos a dugó teteje. Normális ez?
-
forceberg
veterán
válasz Kornelius07 #66545 üzenetére
Annak a szétszerelését nem tudom, de akár az is lehet, hogy ragasztva van.
Képed van a buráról?
Egy before-after kép, amikor először csináltam a M2-n, elég látványos a különbség:http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #66546 üzenetére
Én lítium zsírt használok, mert az nem szárad ki, ez a fehér zsír nem tudom mit takar.
Be kell kenni nem kell,, hogy csicsogjon, szép egyenletesen fedje.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mikrotik routerek
- Windows 11
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Politika
- További aktív témák...
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000