- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
FRENK1988
veterán
-
Mukucs
senior tag
Motorolaj szint a maximum pöckön felül mennyivel lehet? 3-4mm elmegy még?
-
forceberg
veterán
válasz Mukucs #66656 üzenetére
Többször újraméregetve, mérések között letörölgetve a pálcát is ennyit mutat?
(nekem pl. elég xar leolvasni, mert még több óra állás után is összevissza olajos. Úgy lenne a legjobb, hogy kivenni a pálcát egy fél órára, majd csak a mérésre belógatni)
Milyen motor? Ha dízel, akkor elméletileg a DPF regenerálás megemelheti az olajszintet.(#66657) molnarpeter: igen, de ha pl. 4,7l a töltet, akkor precíz ember nem tölti bele az 5 litert.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
Ez az SXR900 olaj mennyire jó, muszáj ezt nekem lecserélnem egy év múlva? Mert én borzalmas pazarlásnak és feleslegnek érzem mikor 3000 Km megy bele az autóba egy évben, bőven benne maradhatna két év 6000 Km-re. Mann szűrővel van párosítva, a motor teljesen tiszta belül, nincs egyszerűen kosz amit fel kellene dolgoznia, most van az olajban 1500 Km körül és még mindig tök tiszta, a sapkánál benézve is minden tiszta a hengerfejnél. Nem rángatózik rá a kezem, hogy én ezt kicseréljem ősszel megint, simán benne hagynám két szezonra.
Illetve hát fogom is, csak a vélemények érdekelnek.[ Szerkesztve ]
-
atosan
addikt
Kedves Robmester,
Kb egy hónapja esett le a generátorról a szabadonfutó. Na most megint. Hívtam a szerelőmet aki csinálta, ledöbbent rajta. Lehet ott még valami ami ezt befolyásolhatja?
Lefotóztam ami maradt. Ezek alapján visszatehette a régit?
[kép]1
[kép]2
[kép]3
A hármas képen azt a dudort mi okozhatta?
Megane 1/2 1.6 16v K4M-7A[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
LamerGyuri
senior tag
válasz atosan #66663 üzenetére
Ez a szabadonfutó halott, a belsejének teljesen vége. Nem szabadonfut, hanem megszorul, és ezért tekeredik le.
A menet ép, a kép2-n levő alátétszerű távtartót majd tedd vissza az új feltekerése előtt."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #66659 üzenetére
Mennyi olyan utat megy, amikor be sem melegszik legalább annyira, hogy a termosztát kinyisson? Ez a legfontosabb kérdés, mert ha nem melegszik be, akkor az olaj nem tudja magából kidolgozni a nem odavaló anyagokat, azaz mindent az adalékoknak kell leküzdeniük.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
atosan
addikt
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #66665 üzenetére
Sokat rövidezek vele, de a termosztát az mindig kinyit. Három utcányi autózásra nem indítom be, arra ott a bicikli. De vannak beiktatva hosszabb utak pont erre. Nem csak az olaj miatt, minden megsínyli egy autón, ha keveset megy.
Van ebből az SXR-ből longlife verzió amúgy? És az már jobban kibír 2 évet? Mert akkor legközelebb azt rakok bele, ha megfelelő.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
Ez a mostani renaultokban lèvő 114 lovas 1,6 SCe motor ez tènyleg nem a megane2-esekben lèvő blokk, hanem valami nissan motor?
-
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #66669 üzenetére
Biztos, hogy nem a K4M. Azt nem tudom, hogy Nissan-e vagy Renault, de nem K4M.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Sajnos az én motoromhoz nem találok diagramot és nincs most 15 ezrem feleslegbe, hogy leméressem padon az autómat két rajzolt csík miatt, de azért találtam egy kettes Clio-t aminek a motorja konkrétan ugyanez, csak ugye 98 lovas nem 95. De a görbék nagyon hasonlóak lehetnek.
-
LamerGyuri
senior tag
Ha a kilométeróra, néha menet közben is, leesik 0-ra, és olyankor a megtett utat sem méri (fordulatszámmérő megy), akkor a kimeneti sebességérzékelőt kellene kicserélnem?
Fehér Farkas:
tuningoltatni,optimalizáltatni akarsz?"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
válasz LamerGyuri #66673 üzenetére
Lehet, hogy csak a műszeregységben lévő motor haldoklik.
Kicsi elektromos motor pont olyan mint a fordulatszám mérőé, fel is lehet cserélni, ha akkor a fordulatszám fog rosszalkodni akkor egyértelműen a motor.
(megane esetén, de a műszercsoport kis eltérésekkel u. a.)Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #66674 üzenetére
Tipikusan akkor jelentkezik, ha pár 10km után leállítom, aztán rövid idő múlva újra elindulok, vagy tele utasokkal, elnyújtott, hosszú emelkedőn. Mintha elfáradt volna az érzékelő, és már nem bírná a magasabb üzemi hőfokot, mert úgymond, a "menetszél" hatására újra elkezd működni-mérni.
De van donor motorka is az órába. Szerelési idő kb. ugyanannyi, pénzbe az érzékelő kerülne csak.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #66673 üzenetére
Nem, én ilyenekre nem gerjedek és mint látható az ábrán ezeknél a motoroknál a tuning az kidobott pénz amúgy is, keményebbre fújom a gumikat meg leveszem a tetőcsomagtartót és ugyanazt elérem ekvivalens módon.
Engem az érdekelt meddig érdemes taposni, hol érdemes autózni vele, mert én nem érzem. Fülre hallom, de az nem 100%, érezni nem érzem, nem vagyok pro meg igazából ennyire minimális különbségeket egy ilyen kicsi motornál ekkora autóban nem is lehet rendesen kiérezni. Én azt érzem, hogy végig full egyenletesen megy, hiába mutatja a teljesítménygörbe, hogy ez gyönyörűen emelkedik és épülnie kéne. Aztán eszembe jutott, hogy hát persze, a menetszél is megjön közben, az pont kompenzálja és így kijön az egyenletes gyorsulás. Szóval igazából egy szépen hangolt motor a bódéhoz.
Egy Clioban biztos kiérezni, hogy az fordulattal egyre jobban ugrik.Nagyjából stimmel amit elképzeltem, ha sietősebb dolgom van 4000-4200, fölötte már tényleg csak akkor ha az ember élete múlik rajta. Lazázva meg 2800-3000.
2200 alatt nem szeret tartósan közlekedni nagy terhelés mellett, ott megzuhan a görbe is (ötödik, negyedik fokozatra értve).
Meg amúgy vicces látni, hogy az ember átlag közlekedését egy ~1200 Kilós autóban kielégíti 45 lóerő. -
mdav88
senior tag
Scenic 2-nél "célszerszám" nélkül hogyan lehet talpast cserélni? Bepréselős cucc.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz mdav88 #66684 üzenetére
Nem az csak lehetetlen
Ha van olyan méretű colos krovád, akkor legyen présed is
Meg lehet próbálni, de ha csak egyszer melléütsz akkor cseréled a lengőkart.3:50 nél kezdődik a lényeg . ugyan így kell a meganet is kipréselni.
Van rajta zéger!!![ Szerkesztve ]
Renault power
-
polonic
félisten
Ha hátsó féktárcsa és betét csere lesz, akkor az elektromos rögzítőféket utána kell állítani, igaz?
Azt hogy lehet? Kell vmi masina hozzá? -
Mukucs
senior tag
Érezhető erőbeli különbség van Clióknál az 1.4 16v és az 1.6 16v .-os benzinmotorok között? Mennyire számottevő az a +9 lóerő?
-
Gabady
aktív tag
válasz mdav88 #66684 üzenetére
Készülj akkor 10 kilós kalapáccsal.
Amúgy én minden további nélkül kinyomkodtam a szilenteket és semmi baja nem lett a lengőkarnak. Nem olyan bili az a 4-es lemez, főleg így kimerevítve...Arra figyelj, hogy 2 féle méret létezik ezekből a talpasokból. Ne a szétszerelés után döbbenj rá, hogy neked másik kellett volna...
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz mdav88 #66690 üzenetére
Ha csak talpast akarsz cserélni, akkor alábakolsz és kiütöd egy kalapáccsal. De ha szeretsz dolgozni, akkor a lengőkart se sokból tart leszedni, csak akkor a hűtő tartó segédkeretet ki kell szedned.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Gabady
aktív tag
válasz mdav88 #66692 üzenetére
Beütés sem nehéz, Alátámasztasz a gömbfejnek és a lengőkarra pedig ráteszel egy, a gömbfejtől nagyobb átmérőjű vascső darabot/krova fejet, ami a lengőkar felületére fekszik fel. Nem egy ördőngősség az sem...
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #66678 üzenetére
jónak hangzik! Ha azt a dacia logót ha renaultra cserélnék az autón, akkor sokan nem gondolkoznának 4millióért rajta, sőt! Én is a vitarás terv helyett(mivel abból nincs már szívó) a duster került az előtérbe, csak előtte jó volna 2 autót is eladni a kertből és akkor meglátnám.....
-
femiki
tag
válasz rob210 #66682 üzenetére
Megmértem, feltöltött állapotban van, 13,06V. Pumpáltam 15x is, de nem akar indulni, csak néha-néha belekap. Valamelyik érzékelő még esetleg? Vagy egyszerre haltak volna meg a porlasztók? Azért ezt nem hinném... Ahogy pumpáltam a kézi pumpát, a visszatérő ágon folyamatos buborékok mennek, de a többi ágon nincs látható buborék.
-
#89309696
törölt tag
válasz femiki #66697 üzenetére
Az új akkuk is 12.7V-ot tárolnak el, ha ennél több akkor a műszer csalva mutatja. Vagy közvetlenül töltés után lett megmérve, mert akkor lehet még emelkedett érték ami pár óra múlva beáll a rendes értékre. De ha már áll az autó napok óta és még indítóztál is vele, képtelenség a 13V benne, nem jól mér a műszer akkor. Így viszont bármennyi lehet az akkuban ismételten.
Sajnos ezek az ezer Ft-os cuccok képesek ennyire pontatlanok lenni, az enyém is ilyen volt. Persze az ember meg nem akar egy mérés miatt tízezres tételű kütyüt vásárolni, kell keresni egy szabad villanyszerelőt aki megnézi gyors vagy kipróbálni egy másik akkuval ami biztosan jó.
Vagy fel kell rakni töltőre a biztonság kedvéért (megnézni a folyadékszintet ha lehet) és 12 óra töltés után megpróbálni indítani megint.[ Szerkesztve ]