- Mobil flották
- iOS alkalmazások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelent a System Shock Remake
gp A premier alkalmából egy launch trailert is kaptunk a készítőktől.
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Olajcsere után véletlenül a sapka egy darabja letört és beleesett a hengerfejbe... (1.4 K7J-712 98HP Clio). Szerintetek lehet komolyabb gondja hosszabb távon a motornak, vagy a szivattyú szűrője úgyis megfogja? Attól félek, hogy esetleg eltömíti a szivattyút, vagy a szűrőt és csökkenni fog a nyomás. Ha most leveszem a sapkát nem látszódik, ahogy a tengely bütykére folyna az olaj, emlékeim szerint azonban korábban mint ha ez látható lett volna. (Jelenlegi helyzet: https://youtu.be/vdOIeAkixNo) Én emlékszem rosszul, vagy tényleg gondok lehetnek?
-
Assh0le
csendes tag
válasz rob210 #63496 üzenetére
Rosszul írtam, szelepfedélbe esett bele. Elfelejtettem a kupakot visszatenni a helyére, véletlenül az ablakmosó tartály feletti rácson hagytam, így aztán sikerült rácsuknom a motorháztetőt. Valószínűleg megrepedt az egyik füle, mert mikor tettem volna a helyére akkor pattant le és esett bele.
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok. Nem tudjátok, hogy a 2003-as (facelift utáni) Renault Clio hátsó ajtajának belseje megegyezik-e a facelift előttiével? Kívülről stimmelnek, azonban a lemezszerkezet belsejét illetően bizonytalan vagyok.
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok
Kis segítséget szeretnék kérni. Le szándékozom cserélni 2000-es évjáratú CLIOmban a fagyállót (K4J 712), azonban némileg tanácstalan vagyok. Mindenképpen a Renault Type D minősítéssel rendelkezőt vegyek bele (pl: FEBI 26581), vagy megteszi bármilyen G12+ is?
[ Szerkesztve ]
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Tudnátok segíteni, hogy hol tudok venni a szövet levegőcső helyére flexibilis aluminium csövet (Bp-en) ? Ha jó mértem 65 mm átmérőjű kellene, le is rendeltem bárdinál, de 5 db 10 cm-es darabot küldtek... Vagy esetleg bármilyen más megoldás a pótlásra?
[ Szerkesztve ]
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Van esetleg valakinek tapasztalata a GATES K035501xs vezérlés készletével kapcsolatosan? Jövő héten cserélnénk, de valamelyest megijeszt, hogy kínai (C&U) feszítőgörgő van a csomagban a korai vezető mellett. Korábban ha jól emlékszem NSK csapággyal árulták.
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni...
Feszítő görgő cseréje közben a szíj elugrott, azonban a főtengely nem volt holtponton. Szeretném újra beállítani a vezérlést (a szükséges tüske, vez. tengely rögzítő stb. azóta rendelkezésre áll), azonban nem tudom, hogy milyen módon állítsam a főtengelyt holtpontora anélkül, hogy ne sérüljenek esetleg a szelepek stb. Tudnátok tanácsot adni, milyen sorrendben álljak neki a dolgoknak? -
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy K4J 712 motorkódú Clio (1.4 16V 72kw) melyben gyertyákat szeretnék cserélni. Általában alváz alapján keresem az alkatrészeket és így a 7700500155 gyári cikkszámot találtam. Ennek a megfelelője az NGK BKR6EK. Ha simán típúsra keresek akkor viszont a BKR6EZ szerepel a találati listákban. A különbség az ellenállás mértéke, mely 1, illetve 5 kOhm. A kérdésem az, hogy melyiket tegyem bele, egyáltalán van érdemi különbség? Köszönöm előre is!
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Némi segítséget, vagy tanácsoat szeretnék kérni! Van egy 2000-es évjáratú 1.4 16V 98hp-s Cliom aminek a bal oldali féltengely csillagjának egyik csapágya széthullott és a tűgörgők belehullottak a váltóba. A váltó egyelőre teszi a dolgát, de úgy érzem, hogy ez így egy időzített bomba. Az olajat leengedtem, abban nem volt semmilyen fém. Előfordulhat, hogy a váltóban található mágnes összeszedte az összeset, vagy inkább újítassam fel, bontassam meg, esetleg keressek bontóban egy új váltót?
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Némi segítséget szeretnék kérni! Adott egy Clio 2/1 melynek a bal oldalát sikeresen összetörtem. Szeretném összerakni, viszont nem jövök rá hogy a képen látható két darab hova jön. A bal sárvédő és a lökhárító került le. Esetleg valaki már találkozott vele? Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Assh0le
csendes tag
Sziasztok! Adott egy 2/1 Clio, aminek a központiját nem nyitja a kulcs. A visszajelző led a kulcson világít ha megnyomom, de a zárat nem nyitja. Esetleg volt valakinek hasonló problémája? Biztosíték rendben van.
-
Assh0le
csendes tag
válasz kisgyerek85 #79830 üzenetére
Köszi, úgy néz ki szerencsésebb esetem volt, sikerült megoldanom. A belső központi gombot folyamatosan nyomva tartva sikerült társítanom a kulcsot és most újra tökéletesen teszi a dolgát!
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen