- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Redmi Note 13 4G
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Elég nagy katyvasz ez a Yettel féle eSIM.
Eleve minek küldik postán?Voda lassan egy éve tiszta káosz, de legalább ez az eSIM náluk működik a legjobban. Eleve eSIM QR my voda fiókban található nem kell hozzá futár, másrészt fizikai simet csak akkor offolják ha a telefonon aktivaltad eSIM et (és így is a logikus).
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
TA68
őstag
Fejlemény a kártyacsere ügyben.
Tegnap 11 óra körül hozta a futár az új kártyát. Szerződést aláírom, futár elmegy, bontom ki a borítékot. Azt a k..va, eSIM van benne, pedig az űrlap kitöltésénél világosan odaírtam, hogy
nekem NanaoSIM kell. Ez már csak azért is érdekes, mert eSIM-et nem is lehet online rendelni. Ez áll a honlapjukon:
"Tájékoztatunk, hogy eSIM-re való kártyacsere igényedet jelenleg online nem tudjuk teljesíteni. Ha eSIM-re szeretnél váltani, kérjük keresd fel a Hozzád legközelebbi Yettel Üzletet."Gyorsan hívom az ügyfélszolgálatot, elmesélem a bajom. Úriember elmegy kollégákkal egyeztetni. 10 perc zenehallgatás után jelentkezik azzal, hogy semmisnek nyilvánítják a szerződést és nem fogják letiltani a mostani kártyám. Az eSIM-et dobjam a kukába. Új SIM-et viszont újra kell igényelnem. Délután 4 órakor jött az újabb meglepetés. A kártyám letiltották. (20 éve megvan ugyan az a telefonszámon mindenki azt ismeri) Most már kezdett a szemem kicsit rángatózni. Telefon az ügyfélszolgálatra, elmondom a történteket. Emberünk is elmegy kollégákkal egyeztetni. Újabb 15-20 perc zenehallgatás után visszajön, hogy menjek be a legközelebbi Yettel képviseletre és kicserélik az eSIM-et normál fizikai SIM-re. Mondom neki az nem fog menni, mert történt egy kis baleset a lábammal, azért is rendeltem online kártyacserét. Akkor annyit tud tenni, hogy mondjak egy nevet, aki bemegy a kártyáért. Odaírja megjegyzésbe ki fog jelentkezni érte.
Szerintem egy név bemondásával nem fogják neki kicserélni, de ne legyen igazam. -
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Hisense LCD és LED TV-k
- Redmi Note 13 4G
- Indiana Jones and the Great Circle teszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest