Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Asmodeushu

    újonc

    Sziasztok!

    Július 11-én "csatlakoztam" ismét (5 év kihagyás után) a Telenorosok közé a Hello Data Start tarifacsomaggal, számhordozással..

    13-án kaptam egy E-mailt, hogy elektronikus számlám elérhető, amely július 7-8 napokra szól és 399Ft a fizetendő összeg.

    Amint az E-mail megjött, letöltöttem a MyTelenor Appot az iPhone 6s készülékemre, regisztráltam, beléptem és azt láttam, hogy nincs befizetendő számlám.

    Ezután letöltöttem a Wallet alkalmazást, hozzáadtam a bankkártyámat és rámentem, hogy számla befizetés, de ismét ez az üzenet fogadott, hogy Nincs számlám. Ez kissé érdekesnek tűnt, hiszen E-mailt kaptam róla.

    Végül asztali gépen ellátogattam a Telenor weboldalára, regisztráltam, hozzáadtam a telefonszámot, és ott végre láthatóvá vált a befizetésre váró számla. Kijelöltem, rámentem, hogy befizetem, majd, amikor a Banki oldalra kéne vinnie, kiírja, hogy Egy vagy több kijelölt számla nem fizethető be.

    Most akkor mi lehet a gond? A Számhordozás kavar be? Vagy miért nem jelenik meg a számla azóta se se a MyTelenor Appban, de a Walletben, és miért nem fizethető be a számla? Van valakinek ötlete?

Új hozzászólás Aktív témák