- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
otps
aktív tag
Az bug, vagy feature, hogy a Telenor ügyfélszolgálattal nem lehet rendesen emailezni, mint a másik (az összes többi) szolgáltatóval? Úgy értem, mindegyiknél először kitöltöm a webes formot. A többi szolgáltatónál utána mehet az oda-vissza emailezés, amíg a kérdés meg nem oldódik. Ehhez képest a Telenornál minden egyes válasznál tölthetem ki újra az egész webes formot. Hány éve is csinálják ezt így? Ez az egy 'feature' már önmagában jó ok arra, hogy az ember a másik szolgáltatót válassza. Ha tudja. Nooormális?