- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
otps
aktív tag
A mögött milyen összeeseküvés-elméletet kell keresni, hogy a Telenor az iPhone árlistát csak e-mailben tudja elküldeni, ráadásul az egyedi igénykezelési csoport?
"A készülékek csak korlátozottan állnak rendelkezésünkre, ezért a honlapon szereplő árlistán nem tüntetjük fel azokat" Lolcsi.
Arról nem is beszélve ugye, hogy hűséggel, lockolva drágább náluk, mint Apple forgalmazótól függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
otps
aktív tag
http://www.djuice.hu/reloadnet
- Ezeket a (csak) SIM-eket ki árulja? Ha jól emlékszem, mintha ebből let volna hiány, de lehet, hogy keverem, bocs.
A feltöltőkártya érvényességi ideje - csakúgy mint a normál kártyás hangalapú előfizetések esetében - az egyenlegre töltött pénzösszeg mennyiségétől függ, vagyis 1500 Ft-os feltöltés esetén 90 napig, minden ennél nagyobb összeg esetén 365 napig érvényes.
- Ezt is fel tudom tölteni 1501 forinttal és akkor egyévig jó lesz, mint a Tesco Mobile-t?
http://prohardver.hu/tema/re_hamarosan_megjelenik_a_tesco_mobile_magyarorsz/hsz_364-364.html[ Szerkesztve ]
-
otps
aktív tag
Az bug, vagy feature, hogy a Telenor ügyfélszolgálattal nem lehet rendesen emailezni, mint a másik (az összes többi) szolgáltatóval? Úgy értem, mindegyiknél először kitöltöm a webes formot. A többi szolgáltatónál utána mehet az oda-vissza emailezés, amíg a kérdés meg nem oldódik. Ehhez képest a Telenornál minden egyes válasznál tölthetem ki újra az egész webes formot. Hány éve is csinálják ezt így? Ez az egy 'feature' már önmagában jó ok arra, hogy az ember a másik szolgáltatót válassza. Ha tudja. Nooormális?
-
otps
aktív tag
válasz Viktor0610 #48286 üzenetére
Valószínű, a spamek elleni harc az oka, hogy nincs publikus email cím
Nem azt mondom, hogy legyen publikus az emailcím, csak hogy legyen úgy, mint a többi szolgáltatónál. Különben is, egy ilyen cégnek teljen már rendes spamszűrőre. A Gmailé pl. tökéletes és ingyen van, tudom, hogy ezek a cégek nem Gmailt használnak. Én szoktam kicsit komplexebb dolgokat kérdezni, ami több levélváltást igényel. Illetve ha ugyanazt megkérdezem több szolgáltatótól, van, amelyik érti elsőre, van, amelyik nem. Ez ilyen.
-
otps
aktív tag
válasz dptrsk #48292 üzenetére
Nem beszélve arról, hogy a form nem ment egy esetleges összeomlás/áramszünet esetén az egész tartalom elveszik, míg az e-mail jobb esetben piszkozatban teljesen el lett mentve.
A szolgáltatótól független hasonló tapasztalatok miatt (plusz túl kicsi szövegdoboz, plusz elküldöm és nem ment el) én mindent a LetterCount.com-on szerkesztek. Piszkozat plusz helyesírásellenőrzés megoldva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Gaming notebook topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EA Sports WRC '23
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Napelem
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...