- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
it A Meta kiterjeszti az AI-képgeneráló ajánlatait a reklámok kapcsán.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Mobilarena
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ro_bert17
őstag
A vágányok állapotát nézve valami kieső hely is lehetne. De több vágányú fővonal elég ritka. Mintha Szolnok térségben láttam volna hasonlót. Ha nem sürgős, de fontos holnap rákérdezhetek.
(#2628) TESCO-Zsömle: a komáromi erőd mellett simán elmegy a vasút, semmi faxni. A fotón egy egyszerű régi műtárgy is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
TESCO-Zsömle
félisten
Műholdképekről lehetetlen megállapítani, mivel -ahogy azt te is látod- a fal tetején növényzet van. Felülről a falat magát se látni.
A komáromi erőd-rendszer ilyen. A vastag falak közti rész földdel van feltöltve, hogy elnyelje az ágyúgolyók becsapódását, és fűvel, növényzettel betelepítve, hogy ne látszódjon...
Az erőd 20. század előtti, mivel a 19. század végén jelentek meg a robbanó ágyúgolyók, amik ellen a földdel feltöltött fal fabatkát sem ért...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
ro_bert17
őstag
-
ro_bert17
őstag
Jelenleg elég komoly szakemberek elemzik a fotót.
A magyar rész valószínűsíthető, mert a két gondozatlanabb vágány geós leerősítésű, ilyet meg kb. csak itt alkalmaztak közép európa térségében.
Egyelőre két tipp van:
- észak magyarország valamilyen ipari térsége, a gyatra felsővezetékezésből következtetve
- megszűnt 1-es vonal, a helyszín pedig talán felsőgalla
A fotó adataiból az sem nyerhető vissza, hogy mikori lehet a kép?[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
Nah kérem megszültük: sajnos nem tudjuk!
Bár "informátorom" nem látta a helyszínt élőben, arra viszont határozottam emlékszik, hogy a fotót már látta pár évvel ezelőtt. Arra is emlékszik, hogy ez a nem egyedüli kép, hanem egy sorozat. A fotó sorozat apropója a Bp. - Hegyeshalom fővonal átépítése volt. Viszont ez az átépítés kb. 15-20 éve lehetett. Ezért kérdeztem, hogy legalább azt lehet-e tudni, mikori fényképről van szó. Ezek alapján szerintük Felsőgalla környéke.
Én passzolom. Tényleg furcsa, hogy a legközelebbi (vontató, kihúzó) vágány a használt. A két fővágány meg full elhanyagolt.
(#2635) TESCO-Zsömle: mármint évben mikori. -
ro_bert17
őstag
"nem várok konkrét választ" - ezt kritikának vegyem?
Sajnos nem tudom, hogy erről a részről van-e szó. Csak az öregek tanácsának álláspontját közvetítettem uff. Velük meg keddtől hamarabb nem találkozok.
"de nekem ezek a kanyarok nagyon meredekek" - arra gondolsz, hogy ezek kisugarú ívnek tűnnek a fotódon, és ez nem tenné lehetővé az emelt pályasebességet? Mert valóban így van. De ugye hagyományos felépítésű pályánál ez amúgy sem lehetséges, csak a hézag nélkülinél. Ezért volt arról szó, hogy ez egy átépítés előtti állapot.
Én ezt találtam egyébként: "1989-ben korszerűsítették Tatabánya állomását és új felvételi épületet emeltek. Felsőgalla állomást kihagyva átvágták a sziklás dombot és kiegyenesítették az addig helyi szűk kanyarokkal tűzdelt szakaszt. Az 1990-es években még erre közlekedtek a személyszállító vonatok. 2008 végén felszedték a Szárliget felőli kitérőt. Jelenleg Tatabánya irányából lehet elérni Felsőgallát. 2009 végén lebontották Felsőgalla állomás felsővezetékét. (Az állomás az annak északi végéből kiágazó és a város fölött lévő szénosztályozóhoz vezető iparvágány csekély teherforgalma miatt maradt meg.)" forrás -
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple notebookok
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest