- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
-
Mobilarena
Ez a topik a Canon EOS DSLR digitális tükörreflexes fényképezőgép vázaival és a velük kapcsolatos kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
copass
veterán
válasz Donki Hóte #41049 üzenetére
"szép bokeh megléte jó minőségű objektívre utal"
ez simán sznobizmus!
egy időben csak azért használtak sokan manuálokat, mert olyan szép volt a bokeh...
pl helios szépen tekerete a hátteret,stb."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
#92251648
törölt tag
válasz Donki Hóte #41049 üzenetére
Húha, a jó kép definícióját inkább kerüljük, mert az ilyen beszélgetésekből még soha nem sült ki jó.
Mielőtt nagyon félreértjük egymást, jelzem, én a bokeh karikákról beszéltem, nem a mélységélességről. A karikákról eddig kizárólag kezdő és paramétermániás fotósoktól kaptam visszajelzést a képeimmel kapcsolatban, tehát szerintem az átlagos szemlélőt hidegen hagyja a kérdés. Amikor egy nagyon lelkes, de gyakorlatilag tehetségtelen fotós ismerősöm hosszú perceken keresztül ecsetelte nekem, hogy de hát nézzem meg, milyen szép szabályosak azok a karikák a képemen, azt hittem, viccel, de aztán be kellett látnom, komolyan beszél. Aztán kicsit elgondolkodtam azon, az általam tisztelt és követett fotóművészek közül kit érdekel ez a kérdés, ki említette már, mint fontos paraméter. Egy sem jutott eszembe. Ezzel persze nem akarok senki mást befolyásolni, kizárólag magamat. Mindenki úgy élvez, ahogy tud.
[ Szerkesztve ]
-
zümzümm
senior tag
válasz #92251648 #41052 üzenetére
Vannak ilyen olyan fétisiszták a fotográfiában is. Ki mire izgul...
Nekem eddig "3D-érzet" fétisem volt. Aztán jött a részletesség fétis. Pedig már azt hittem kinőttem, de mostanában újra elkezdett izgatni. Ezzel csak az a baj, hogy lehet akkor kicsit be kell áldoznom a 3D-ből :/ -
#92251648
törölt tag
válasz copass #41054 üzenetére
Nyilván nem azzal van baj, hogy valaki kezdő, hiszen senki sem születik haladó fotósnak. De amikor elkezdi nekem magyarázni, hogy melyik objektív élesebb, melyiknek szebb a bokéhja, meg hogy bezzeg a 45 éves üvegek... miközben egyetlen elfogadható fotója nincs, akkor én már inkább odébb megyek pár métert, hadd közlekedjen egyedül háttal a menetiránynak!
-
copass
veterán
válasz #92251648 #41055 üzenetére
ismerős! néz a vázra mi van írva, látja hogy 70-200 úúúú elfordulok a másik irányba!
nagytöbbség leragad a technikai gyűjtésnél, arról meg nehéz lejönni.
szerintem a fotózás technikai része kimerül abban, hogy ismerd az iso/rekesz/záridő szentháromságot és a vázad.
innentől kezdve jön az hogy tehetséges vagy-e.
mert hiába éles a képed, de közben meg látszik hogy erőletett fos.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
malnabokor
senior tag
Sziasztok! Egy gyors kérdés, amire nem találtam egyértelmű választ.
Egy Canon 77D használtat néztem ki, és alkalmanként szeretnék hosszabb videófelvételeket készíteni FullHD felbontáson (30 percnél több).
Ha jól sejtem, akkor hiába készít 4Gb-onként új fájlt, 29p59mp-nél mindenképp le fog állni a felvétel?köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
KTTech
veterán
válasz malnabokor #41057 üzenetére
Igen. Ez az ára, hogy ne minősüljön videokamerának, amire külön adót számolnának fel.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
veterán
válasz copass #41051 üzenetére
Nem sznobizmus, akkor van szép kerek bokeh, ha lerekeszelve is (nagyjából) kör alakú a lamellák által szabadon hagyott nyílás. Ez pedig több lamellát feltételez
Nem véletlen, hogy pl. a 18-55 IS STM obi szebb bokehet rajzol, mint egy 18-55 IS III, hiszen több lamella van benne. És nem meglepő módon az IS STM-et általánosságban véve is jobb objektívnek tartják az IS III-nál. A 18-55 objektívek esetében pedig fel sem merülhet a sznobizmus gyanúja
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
PuMbA
titán
válasz Donki Hóte #41059 üzenetére
Egyébként a bokeh az nem a bokeh-köröket jelenti, hanem az összes életlen részt, ahogy én is használtam:
"In photography, bokeh is the aesthetic quality of the blur produced in out-of-focus parts of an image"
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Azta
Imádom, amikor valaki csak azt idézi a forrásokból, ami az azt ő igazát bizonyítja
Merthogy a forrás [link] így folytatódik
Bokeh has also been defined as "the way the lens renders out-of-focus points of light"
Vagyis bizony a bokeh éppúgy jelenti az életlen részeken lévő fénylő pontok megjelenítését is
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
PuMbA
titán
válasz Donki Hóte #41061 üzenetére
Igazad van, de szerintem a fő jelentése nem ez, mert akkor ezzel kezdődne a cikk :)
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz copass #41051 üzenetére
én azt hittem, hogy azért használt mindenki régi manuál objektíveket, mert egész egyszerűen nem volt annyi bevételük, hogy modernebb eszközökre is fussa, amiket már nem filmhez fejlesztettek, hanem kifejezetten a digitális szenzorok hiányosságai ellensúlyozására
én legalábbis pénzhiány miatt használtam őket, de a hosszas utómunka alatt legalább magamat nem győzködtem arról, hogy "ez sokkal jobb, mert pentagramokat látok ovális karikák helyett a háttéren/előtéren". személyes véleményem szerint ez nem sznobizmus, hanem a hipszterség belemagyarázása a hiányzó bevételekbe (ami amúgy hobbi szinten tényleg tök rendben van, csak a hivatásosok ne kezdjék már el magyarázni, hogy ennyivel, meg annyival jobb, mert ....)"szerintem a fotózás technikai része kimerül abban, hogy ismerd az iso/rekesz/záridő szentháromságot és a vázad" ---> igen, ez sztenderd fotózsurnalizmushoz bőven elég és egy életen át el lehet lavírozni ezekkel a "szakmában". vannak még olyan apróságok, hogy mennyire tudom bemutatni a témát, kiemelni rajta az egészet vagy 1-1 részletet, hogy választom le vagy olvasztom be a környezetbe, mennyire pont ugyanolyan, mint az összes többi, mennyire természetes (igen, megy a döntött képek miatt, hogy vezeti rá a szemet a formákkal, színekel, elhelyezésekkel, mindeközben mennyire jön át, hogy ez egy megrendezett vagy spontán pillanat, stb. de ez az iso/rekesz/záridő/saját váz ismerete egy az egyben a megyei hírlap fotós ismérve (már, ha eljut idáig), amit akár autodidakta módon is elsajátít valaki 10 évesen. nem szabadna megelégedni ezzel a technikai ismerettel és gyakorlattal.
#metszéspontok
-
PuMbA
titán
válasz duni84 #41063 üzenetére
Ezért nem annyira jók ezek az Fstoppers, Petapixel, Dpreview stb. oldalak, illetve sok YouTube csatorna, mert azon kívül, hogy ilyen meg olyan cucc meg, hogy vedd meg a legújabb vázat, obit, semmi tényleges fotós dologgal nem foglalkoznak. Csak két obival 24-70 és 70-200 olyan képeket lehet csinálni, hogy hihetetlen és end of story. Ezzel többet nem kéne foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
jaja a tényleges dolgokra ott van az inspiráció gyűjtés, esetleg másodfotósként/werk fotósként "árnyékmunka" valaki mellett, ahol tényleg ragadhat is valami az emberre + az, hogy ha már sejti valaki, hogy mi a különbség a jó, a nem jó és a tucat között, akkor szervezhet magának az ember olyan gyakorló terepet (táj, sport, utca, portré, koncert, épület, makró, akármi). más úgysem fogja ezt megcsinálni az ember helyett, ahogy a honlapokon sem fognak írni róla + a workshopok sem feltétlenül erről szólnak (habár azokat is lehet kiindulópontnak vagy inspirációnak használni, nem feltétlenül kell felülni a copy-paste vonatra)
#metszéspontok
-
copass
veterán
válasz duni84 #41063 üzenetére
"innentől kezdve jön az hogy tehetséges vagy-e."
ha tisztában vagy az alapokkal akkor rajtad múlik, hogy mit hozol ki belőle.
tudni fogod mire van szükséged, ezért olyan eszközöket használsz amikkel célt érsz. ha analóggal éred el a kívánt hatást, akkor azt.
fotósok 90%-a a technikát imádja és gyártja futószalagon a sablon képeket.
ez lett az elvárás, hogy tűéles legyen belenagyítva mindenhol, giccsesen színes, sok effektel. pl.: lapítsd ki az árnyékot mert a vintage menő, konkrétan van aki ezt használja mindenre. tökmindegy hogy ad-e hozzá valami pluszt vagy nem. erre a sok fosra megy a lájk, azt fizetik ki,stb. az hogy a kép mond-e valamit az teljesen másodlagos.
nagyon kevesen mernek úgy fotózni hogy újítanak és kitartanak a saját látásmódjuk mellett.
ezért van az hogy belefásulnak sokan a fotózásba és csak darálás van. mindig csak picit újítanak hogy azt még ne tűnjön idegennek az átlag ember számára. egyszerűen nem értik, de még a "vanabífotós" se érti. de hát ez életlen?"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
-
#92251648
törölt tag
válasz copass #41068 üzenetére
"tudni fogod mire van szükséged, ezért olyan eszközöket használsz amikkel célt érsz"
Pontosan így kellene működnie. Ezért értelmetlen a vásárlási tanácsok többsége, meg az "Érdemes-e..." kezdetű kérdések.
"nagyon kevesen mernek úgy fotózni hogy újítanak és kitartanak a saját látásmódjuk mellett."
Kétlem, hogy mindenkinek van saját látásmódja és mindenkinek újítania kellene. A túlzott egyediségre törekvés nagyon komikus tud lenni és sokszor önmagát cáfolja. Manapság mindenek felett áll az ego, ezért is gondolják önmagukat rendkívül jó fotósnak sok millióan.
-
veterán
-
copass
veterán
válasz #92251648 #41070 üzenetére
egósok lemorzsolódnak idővel, mert mindenki látja hogy szar!
PhotographicMercadillo-t követem egyedül, eredeti képek kerülnek fel."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
duni84
aktív tag
válasz copass #41068 üzenetére
"innentől kezdve jön az hogy tehetséges vagy-e." ---> igazad van, erre nem reagáltam valóban a hazai megmondóemberek között is lehetne tartani olyan "cheap camera challenge" sorozatot, mint amit a digitalrev csinált évekkel ezelőtt, hogy mondjuk itthon is picit letisztuljon a kép és az angolul nem beszélő amatőrök + lelkes középhaladók is belássák, hogy nem a tech fejlesztésektől lesz valami jó vagy sem. attól max jobb lehet, de ami eleve rossz, az akkor is rossz marad, ha csúcstechnikával készül.
#metszéspontok
-
copass
veterán
válasz duni84 #41074 üzenetére
van itthon is kísérlet erre, de hát elég sok katasztrófa. meg inkább önreklámról szól.
az egyik "fotós" kezdőbe is jár, meg akarta magyarázni hogy az elbasztott fehéregyensúly az stílus...perszehóógyne...
legjobb szerintem nánásipali , aki egy gyerekeknek szánt géppel fotózott autót![ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
PuMbA
titán
válasz tvamos #41073 üzenetére
Jaja, a fényképező ajánlásokból is kiszálltam már. Első gépnek rohadtul mindegy mit vesz az ember. Vehet akár 35k-ért Nikon D3200-at meg néhány használt obit, vakut, kiegészítőt és ha nem tud fotózni vele, akkor egyszerűen nem neki való a fotózás, mindegy mit vesz
Amit beraktam videóklipet, abból többet tanul az ember, mint 1 hónap dpreview olvasgatásból vagy ha berakok egy képet egy jó modell pózzal, akkor legalább azt lemásolja vagy továbbfejleszti az ember. Ettől fog jobb fotókat csinálni valaki, nem az obi és gép vételtől, mert azzal pont zérót növekszik a tudása, illetve lejjebb is mehet, ha azt hiszi, hogy a jobb géptől most már jobb fotós lett.
copass: Ez jó, ezt még nem láttam
[ Szerkesztve ]
-
Peet91
aktív tag
Most lehet hogy ledobom az atomot, vannak azért hasznos dolgok az új gépekben, amitől bár implicit, de jobb lesz a kép. Példaként annyi hoznék fel, hogy van egy MILC-ed, jól működő Eye-AF-el, ami remekül a kezed alá dolgozik, nem te basztatod a négyzetet minden beállításnál. Ami miatt pedig jobb lesz a kép, az az, jobban oda tudsz figyelni a modelledre, hogy instruáld, ha mozog nem kell lekövetned a fókuszponttal, illetve két beállítás között is kevesebb időt/energiát visz el, lassabban fáradtok el mindketten, több fér bele egy alkalomba.
Egyébként egyetértek a fentiekkel, de annyival kiegészíteném, hogy a modernebb dolgok nem csak az élesebb optikákat jelentik, vagy a nagyobb felbontást.
Ugyan már, én nem vagyok kötekedős! Csak mindenki más az!
-
copass
veterán
válasz Peet91 #41077 üzenetére
fejlesztésekkel csak gyorsabb leszel. anno a magic lantern kisebb megváltás volt amikor 1100D-re felraktam. 5Dm2 meg pláne.
auto iso nélkül én már létezni se bírok, melóban marha jól jön.
de sokan azt hiszik hogy ettől jó fotósok lesznek, de a gép nem fogja megmondani neked hogy ellenfényben spot mérés kéne..."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
Gabengocia
tag
Sziasztok!
Régóta olvaslak titeket. Én jelenleg 1300D használok az objektíveim az elmúlt években szaporodtak(Canon Ef 28-135 3,5-5,6 IS USM, Sigma 17-50 2,8 EX HSM, hardverAprón vettem) Nekem milyen váz lenne az előre lépés, ami kb 100.000 alatt van? Vagy ilyenre ne is gondoljak? Milc/tükrös bármi...
Köszönöm előre is a tanácsokat.
-
PuMbA
titán
válasz Gabengocia #41079 üzenetére
100k alatt minimális előrelépés van, hiszen használtan 50k körül megy el a tiéd Nem éri meg.
Peet91: Ebben igazad van, de általában hamarabb van eye AF-es gép, mint jó képek, amik miatt aztán érdemes lenne beruházni rá. Attól, hogy az új géppel kevesebb idő alatt megoldod az ok, de a képeknek ott kell lennie olcsó géppel is, csak legfeljebb kevesebb.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Pont ide vágó dolog: "Iconic scenes in The Mandalorian were filmed using a Canon 5D Mark III and Nikon lens"
Komment: "The Disney crew is so stupid and lame to not use a single Sony bodies and lenses. They are clearly not professional and don't know what they are doing. Must be something wrong with their brains. Everybody on Youtube knows that you can't shoot with Canon and Nikon"
Ők sem akarnak szarakodni azzal, hogy majd utómunkával megkapják azt a bizonyos kinézetet, amikor egyszerűbb előkapni régi cuccokat és azokból pont úgy esik ki a kép, ahogy akarják A cikk egyébként a DPReview-on jelent meg, szóval taps nekik.
[ Szerkesztve ]
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Canon 7D-nél van rá lehetőség, hogy folyamatosan töltsük a gépet? Élő videózásra érdekelne.
-
copass
veterán
ezt is érdemes átnyálazni.. 5dmIV-el fotózták be a környezetet az unreal engine-hez.
ILM-re jellemző hogy maradnak a jól bevállt dolgoknál, mindent lefejlesztenek maguknak és vfxnél nagyon fontos a pontos szín visszaadás.
sonysok nem értik meg azt hogy mi az hogy egyből jó a színed.
ezért állt át sok sonys videós inkább 1dx-re, hiába drága de a színei azok büntetnek."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
tvamos
nagyúr
Oke, csak nem mindenki akar fotos lenni, aki gepet vesz. En is, mit kezdjek a pozolos videoval, ha portret soha nem fotozok??? Engem nagyon zavar, hogy mindenkibol fotost akarnak faragni, aki csaladi fotokra keres egy gepet, es ajanlanak neki egy olyan gepet, ami piszok lassu, meg utomunka nelkul eleg kerdesesek a jpegek. Holott van olyan vaz is, ami automata allasban is okozna neki oromet, meg sikerelmenyt, es nem marad le vele mindenrol az allitgatas miatt, vagy csak azert, mert eltelik 3-5 masodperc, mire elkeszul az elso kep, ha bekapcsolod. Utanna meg jonnek vele, hogy akkor eleg a mobil... Loszart!
Na mindegy, nekem ez a velemenyem."Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
tvamos
nagyúr
Szerintem ez nincs igy. Pl. a folyton ajanott A6000 tokre lassu tud lenni, es a jpeg-ek sem acelosak. De mas regebbi MILC vazak is tudnak rettenetesen lassuak lenni. Egyaltalan nem mindegy, mit vesz... utana meg jon vissza, mert nincs sikerelemnye.
[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
#92251648
törölt tag
válasz tvamos #41086 üzenetére
Mármint ki akar mindenkiből fotóst faragni?
Biztos vagyok benne, hogy az amatőr fotósok többségét nem a technika korlátozza, legtöbben a saját tudásuknál magasabb szintű gépet használnak. Azt hiszik, ha vesznek egy komolyabb masinát, attól majd jobb képeket készítenek és sajnos ezt támogatják a fórumos segítségnyújtások is. Hősünk a vásárlás előtt napokig rugózik azon, melyik objektív ad élesebb képet, aztán megveszi a csoda cuccot, készít pár tucat(nyi) képet és máris vége a nagy lelkesedésnek. Ha ránézünk azokra a fotókra, be kell látnunk, hogy egy kitobis 1000D, vagy valami alap kompakt, vagy akár egy komolyabb okostelefon is bőven elég lett volna rá.
Bulifotókhoz, családi események, a gyerek növekedésének megörökítéséhez felesleges DSLR masina, de sajnos az terjedt el, hogy ezekkel a gépekkel lehet csak jó képet készíteni. Tévedés, az általuk nyújtott előnyök csak egy gyakorlott fotós kezében jönnek elő. És hiába a pengeéles képet adó csodaobi, ha fotósunk képtelen normálisan fókuszálni, komponálni.
Befejezem az okoskodást, mert sok hatása úgysem lesz. Csak olyan jó lenne, ha legalább néha helyükre kerülnének a dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #92251648 #41089 üzenetére
Azért kiváncsi vagyok arra, hogy itt a fórumon mikor és ki ajánlott 1000D gépet egy kérdezőnek is
Ha jön egy érdeklődő, akkor rögtön megkapja, hogy ne X000D, vagy X00D gépet vegyen, hanem minimum X0D gépet, mert a három, vagy négy számjegyű gépek nem tudják az 1/8000 záridőt.
40 éve fotózgatok, még az életben sem volt szükségem arra, hogy 1/8000 záridővel fotózzak
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
#92251648
törölt tag
válasz Donki Hóte #41092 üzenetére
"40 éve fotózgatok, még az életben sem volt szükségem arra, hogy 1/8000 záridővel fotózzak"
Detto. 1/2000 sec volt talán a legrövidebb záridő, amit valamelyik madárfotózáson használtam.
-
KTTech
veterán
válasz Donki Hóte #41092 üzenetére
Volt gépem ami tudta az 1/8000-t, soha nem volt rá szükségem... a mostani is megáll 1/4000-nél. Eddig csak egy alkalommal volt problémám, amikor nyitva maradt az obim szalagkábelszakadás miatt, nyáron (a mázli az volt, hogy ha nem rekeszeltem, nem dobott ERR99-et a váz , és ment az AF is) ...
Persze aki tűző napon F2-vel akar fotózni, annak kell(het) az 1/8000, még ISO100-on is, bár oda inkább raknék egy ND szűrőt, és nagyobb játékterem lenne...
Ha meg nagyon rövid záridejűt akarok fotózni, úgyis vakuval oldom meg, nem sok mechanikai zár tud 1/20000 körüli záridőket (A vakuk is csak nagyon kis teljesítményen általában).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
zümzümm
senior tag
válasz #92251648 #41089 üzenetére
Szoval a nagyobb dinamika tartomanyt, a tobb fokusz pontot, a gyorsabb pontosabb af-t, stb...ami egy "komolyabb" vaz velejaroja, csak egy gyakorlott profi fotos tudja kihasznalni, a kezdo es amator pedig nem.
Ezert hat minden kezdonek kotelezo jeleggel max 1000D- kene vennie kit obival? Sot inkabb 2000D-t. Vagy legyen inkabb 4000D?Mert baj az, ha az ember keresi a szamara legtokeletesebb szettet, legyen szo barkirol?
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz zümzümm #41096 üzenetére
"Mert baj az, ha az ember keresi a szamara legtokeletesebb szettet, legyen szo barkirol?"
Nem baj, de szerintem a prioritások fontosak Biztos, hogy kell neki a nagyobb dinamika tartomány, amikor egyszer se volt vele gondja például? Biztos, hogy kell neki a több fókuszpont és a pontosabb AF, amikor egy modellt nem tud még valaki jól pózoltatni? Megint oda lyukadunk ki, hogy a jobb szett nem vonja maga után automatikusan a jobb fotókat. A nagyobb dinamika tartománytól nem lesz jobb a kompozíció vagy a modell pózoltatása. A jobb fotók az emberünk tudásától és tapasztalatától lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
copass
veterán
válasz zümzümm #41096 üzenetére
minden kezdő váz elég arra hogy megtanulj fotózni.
majd ha tudod hogy neked mi kell, akkor már olyat veszel ami neked jó lesz.
teljesen felesleges venni egy 500k-s vázat mert fullframe, gyors af, anyámkínját is tudja. úgy hogy fogalmad sincs hogy mit fogsz csinálni hosszútávon.
vesz egy belépőt ami mindent tud, aztán 1-2 év után tovább lép.
ez a tökéletes szett keresés hülyeség, ez a technika hajkurászása nem fotózás.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
m3ss
veterán
nekem is volt 1/4000-es vazam, allandoan problemat okozott. nem tudom ti hol fotoztok, de egy random szeptember vegi delutan 3 orasi balatoni fotozas siman tele van 1/5000 - 1/8000 kepekkel. f1.4-f2 kozotti par kep igy hirtelen egy anyagbol amit most csinalok. nd szuro jo megoldas, de amikor 4 obit hasznalok, folyamatosan cserelgetem oket akkor nem jo megoldas sem az nd szuro cserelgetes, sem a 4 db nd szuro.
kicsit pontosabban itt 7x db kreativ kepbol 28 db keszult 1/4000-nel gyorsabb zaridovel. es van meg 8 db ami 1/4000. zomeben 1.8-as fixek, van 1 db 1.4-es uvegem, amit ritkan hasznalok 1.4-en...
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- BestBuy topik
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Elektromos cigaretta 🔞
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- PlayStation 5 Pro teszt
- Amazon Fire TV stick/box
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest