- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Google Pixel 6/7/8 topik
- MG5 menetpróba
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen GPS-t vegyek?
Hirdetés
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
A gyógyszeripar AI-forradalmasítására készül a Google
it A Google DeepMind bemutatta a következő-generációs gyógyszerfelfedező AI-modellt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #145544 üzenetére
Krossz sisakban nem az a jo, hogy jobban szellozik, hanem jobban kapsz benne levegot, ami intenziv mozgasnal szukseges.
A teljes sisakot belehelned, emellett en meg nem talalkoztam olyan normal zart sisakkal, aminek a szellozese elegseges lett volna 30 fokban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
rottenbull
senior tag
válasz Topiccsendőr #145551 üzenetére
Ugyanaz a ketto. Azert kapsz benne jobban levegot es azert nem liheged teli mert jobban szellozik. Rendeltem ma egyet, proba utan. Akkora szellozok vannak rajta elol es hatul, hogy teljesen klimasnak fog tunni a zart utan. Meg hangosnak, bar nem tervezem autopalyan hasznalni, de tuti nem ebben fogok podcastot hallgatni.
-
Biqci
aktív tag
válasz macilaci78 #145550 üzenetére
Lehet, hogy elvezeti, de ha a kinti levegő 30+ fokos, ott minden lesz csak hűtő légáramlás nem...
De ahogy mondtam, ez engem nem érdekel, én nyáron is maszkban vagyok. Ha kényelmesen akarsz utazni, ott a klímás autó, de a motor az ilyen világ..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Pttypang #145554 üzenetére
Igen, általában nem, de majd a jövő héten. Le kell adni a kocsit, végre megcsinálják az elejét a szeptemberi vadmalac elütése után, így marad a motor, mert nincs csereautó...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz martonx #145555 üzenetére
Egyrészt, hogy ne a sisak belsejét izzadjam tele, másrészt viszont kicsit kitágult a sisak, vagy a fejem ment össze, bár erre kevesebb az esély, így kicsit mozog a kobak. De a maszkkal tökéletes. Úgyis akarok már venni egy újat, csak várok valami fasza akcióra. Mint most a Polo-ban a Single Day miatt van 22% kedvezmény mindenre. Kivéve a sisakok...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #145557 üzenetére
Ja, ez stimmel, de ha nagyon meleg van, azt a pár fokot észre sem veszem...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
rottenbull
senior tag
Udv, aki elpakolja télre a motort az mit csinal vele? Mit erdemes a hibernálás elott elvégezni es mit utána majd tavasszal?
-
HoaryFox
őstag
válasz rottenbull #145562 üzenetére
Amit én csinálok:
- akksi ki vagy csepptöltőn hagyva (ha van áramforrás, nekem nincs)
- tankot 100-as benzinnel tele + benzinadalék
- karbit leenged (már injektoros az enyém így erre nincs szükség)
- lánctisztítás, lánckenés
- alapos takarítás
- gumikból leengedek olyan 0,5 bar-t
- ponyva
- opcionális: gázbowdenek, forgó dolgok kenése (pl. lábtartók)[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
bardi
aktív tag
válasz HoaryFox #145563 üzenetére
Gumiból miért engedsz le?
Autógyárak amíg tárolják a kocsikat, addig az összes gumi túl van fújva rajtuk, kevésbé tud deformálódni hosszú állás során.Karbi leengedést meg lehet úszni azzal, hogy mondjuk havonta, kéthetente beindítom pár percre a motort? Picit körülményes lenne ott szerelnem, ahol tárolni fogom, de hugomat meg tudom bízni vele, hogy néha indítsa be a mélygarázsban.
'92 Honda VFR 750
-
pakfong
tag
válasz rottenbull #145562 üzenetére
Lecseréled az olajat, hogy ne a használt savas olaj legyen a blokkban.
Lemosod a motort aztán megszárítod, hogy ne legyen retkes, meg ne rohadjon, meg vízköves se legyen.
Átkened a láncot, hogy az se rohadjon (ha kardános, azt inkább ne kend be).
Fék-, kuplungkar, támasztónál is érdemes beolajozni.
Százassal tele tankolod.
Gumikat felfújod előírtra.
Akksit kiveszed, csepptöltőre rakod.
Első-, hátsó emelőre rakod a motort, hogy a gumik ne egy ponton kapják a terhelést fél éven át.
Letakarod, hogy a garázsba beköltözött fecskék ne a motort sz*rják össze.Tavasszal az első út előtt átnézel mindent, hogy lehetőleg ne a mentősök rohanjanak érted 5 perc múlva.
Részemről az akksit kivettem, a szobámban pihen. Meg letakartam a motort. Viszont én télen is megjáratom.
#bardi
Téli tárolás alatt ne indítgasd a motort, ha nem gurulsz vele. Többet árt, mint használ.[ Szerkesztve ]
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Biqci
aktív tag
válasz pakfong #145565 üzenetére
Ez az olajcsere dolog olyan hit kérdése. Van aki friss olajjal rakja el a motort, van aki a szezon kezdetével cserél olajat. Én az utóbbi voltam, de most júliusban cseréltem és messze van még, hogy újra cserélni kelljen...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #145564 üzenetére
Nem jo otlet, mert az olajat telenyomod párával, ha nem legalabb 1 orat megy a motor, uzemszeru korulmenyek kozott. A kondenzviz miatt pedig a kipufogo fog rozsdasodni.
Vagy adalekold konzervaloval, vagy 100 as benzin bele. De ne inditsd be egy telen 5x 15 percre, mert az is rossz. A mostani olajak zöme észter bazisú, amit a legjobban hozzáadott vizzel/savval tudsz bontani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145562 üzenetére
Lekotottem az akkut, es 100 as benzin van benne. Ennel tobb nem kell egy injektoros motornak.
Karbis motoromnal a benzinbe 2T olajat raktam
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
-
A Zéé
addikt
válasz Topiccsendőr #145570 üzenetére
Az akksi lekötés amúgy mi célt szolgál? Eddig szorgalmasan kiszedtem minden évben, még régen a robogóból is, most viszont elfelejtettem... Szedjem ki mindenképp? A garázs nem fűtött, de nem fagyott benne tavaly sem. Extra, folyton áram alatt lévő fogyasztó nincs semmi, és így is úgy is rá kell tölteni tavasszal. Vagy túl tud merülni, ha benn hagyom?
Just a simple Lineman...
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #145569 üzenetére
Sejtettem, hogy nem lesz ez jó ötlet Benzinnek nálam mindig százas volt benne, olyan 3500 km-t mehettem vele, amióta megvettem július végén.
Akkor viszont utána nézek az enyémből hogy kell leengedni, gondolom nem egy nagy ördöngösség. Mondjuk remélem 3 hónapnál többet nem kell majd állnia, ma még a napos részeken nagyjából elvoltam, bent az erdőben csapott meg a hideg rendesen.'92 Honda VFR 750
-
rottenbull
senior tag
Koszi mindenkinek. A kerti bodeban tudom tarolni ami szaraz de nem szigetelt vagy futott. Fel sem tudom emelni, sem emelom sem helyem nincs. A tobbit meg tudom csinalni. Olajcserenel inkabb az elso hasznalat elotti megoldas fele hajlok.
-
vlevi
nagyúr
Nálam, most lehet, hogy majdnem mindegy, hogy kiveszem-e tölteni az akksit, vagy sem.
Az utóbbi időben azt vettem észre, hogy egyre nyögvenyelősebben hajlandó csak forgatni az indítómotort, ha hosszabb ideig állt. Mondjuk több napig, 1-2 hétig.
Az akksi elmúlt 4 éves, lehet, hogy már kezd öregedni? -
martonx
veterán
válasz rottenbull #145562 üzenetére
Semmit nem csinálok 100-as benzinnel teletankolason kívül, de lehet én vagyok a rossz példa.
Én kérek elnézést!
-
A Zéé
addikt
válasz Topiccsendőr #145575 üzenetére
Akkor majd kibányaszom valamelyik nap.
Nyáron volt olyan 6 hét, amikor nem volt beindítva a motor, akkor sem volt baj az indulással, de most azért hosszabb ideig fog állni.Just a simple Lineman...
-
vlevi
nagyúr
válasz macilaci78 #145578 üzenetére
Korábbi motorom egy v-strom 650 volt. Ott pl a piros vesz leallito gomb az gyakorlatilag áramtalaníto kapcsoló volt. Most a Yamaha traceren az tényleg csak egy vesz leallito, mert minden más működik tovább, a műszerfal, a hűtő ventilátor,...
Ja, és persze a suzukiban nem volt IMMO, ebben az is van.[ Szerkesztve ]
-
veterán
En nem vettem ki az aksit, szerintetek be fog indulni marciusban a motor? Iden vettem uj aksit mert az elozot tavaly telen kivettem es neha ratoltottem, de tonkrement.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
vlevi
nagyúr
válasz Oppenheimer #145581 üzenetére
Én se vettem ki eddig, csak télen havonta egyszer rátettem töltőre kb, 1 napra.
Ezt csináltam korábban a V-Strommal is, annak az akksija 7-8 évet kibírt, igaz a végén már reggelente, hideg motorral csak egyet lehetett vele indítani.
Erre akkor jöttem rá, amikor indulás után, az 1km-re lévő kúton akartam tankol. Hááttt, bakker, beindult, de lenullázott minden számlálót a műszerfalon
Aztán utána az is jól elvolt egész nap, de 1-2 hét múlva megint csak alig bírta átfordítani.
Feszültség volt, csak indítóáram nem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #145581 üzenetére
Ez fugg attol, mekkora aramfelvetele van az aktualis motornak kikapcsolt gyujtasnal. ha van immo, az biztosan le fogja szivni. Nem kell tolteni, nem kell kivenni, csak egy sarut le kell venni.
vlevi
a nyugalmi feszultseg van csak meg ilyenkor. Ha ramersz az inditasnal a feszultsegre, az sincs meg, ha nincs inditoaramod.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #145583 üzenetére
Hmm akkor jobb ha leveszem a sarut mert van benne utólag beépített riasztó
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #145584 üzenetére
Olvass utána a riasztódnak, nehogy szabotázsnak értékelje a dolgot...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz macilaci78 #145585 üzenetére
Nem igazan tartok ettol, elobb irtam hogy iden aksit csereltem. Azt miert nem ertekelte szabotazsnak? Szerintem a saru lehuzast sem fogja annak venni.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Zoli bácsi
őstag
Én télen motorral nem megyek, autóval is csak minimálisat.
Motorból kiveszem az aksit, de csak azért mert betongarázsban áll, azért fagypont alatt is van hőmérséklet. Autó-motor aksikat 2 hetente felteszem csepptöltős akkutöltőre, fent hagyom még pár órát miután fullra töltött, csepptöltésen.
Autóhoz az a piros LIDL töltőm van, motorhoz egy Optimate 4.
Amúgy ha nyáron pár kilómétereket megyek autóval-motorral, akkor is rátöltök. Motorra beépítettem az Optimate 4 tartozékként kapott rövid csatlakozóját, az oldaldoboz levétele nélkül tudtam tölteni, egy vízhatlan dugó kandikált ki az akkutartó rész alól.
Ezzel a gondozással a gyári autó aksi (Suzuki Ignis 1,3, 2004) 9 évig bírta, akkor még működött, de már inkább cseréltem. Az utólag vett akkuk 5-6 évet bírnak. Valószínű tovább mennének, de amikor érzem, hogy lecsökken az indítóáram, inkább cserélem az akkut.
A mostani motoromba beszámított robogó 3,5 éves volt, még teljesen jónak tűnt a gyári akku.
Szerintem az a titka a hosszú akkumulátor élettartamnak, hogy lehetőleg mindig közel feltöltött állapotban legyen, lehetőleg fél alá soha ne merüljön.
Régen, mikor MZ-t hajtottam, olyanokat szoktunk csinálni, hogy télen egy izzót (kisebbet) az akkura kötöttünk, lassan kisütöttük, persze nem teljesen, aztán feltöltöttük. Akkoriban azt mondták, ez jó.....Akkor elment egy szezont egy akku, szerencsés esetben kettőt. Persze, a 6v-os MZ 60 W-os dinamója nem arra volt tervezve, hogy egész nap világítással lesz a motor hajtva. 80-as évek elején nem kellett nappal világítás, ahogy segédmotorra sem sisak. Mikor bevezették a kötelező világítást, kevés volt a 6V-os dinamós rendszer.
Szóval szerintem a hosszú akku élettartamnak a töltött állapoton kívül a másik titka, hogy jó legyen a jármű elektromos rendszere, jó legyen a feszültségszabályozó, meg töltsön eleget a generátor. Mai gépeknél ebben úgy hiszem, nincs hiba.
Amúgy magam is kíváncsi leszek arra, a kínai Benelli/Keeway akkumulátor mennyit fog kibírni. Azt elárulom, egy szezont hiba nélkül teljesített, ennyit sem vártam. -
norbert1998
veterán
válasz Oppenheimer #145581 üzenetére
Én havonta egyszer legalább megyek vele, így nem merül le
Tegnap mentem egy 100 km-t, de sajna egyedül, senki nem ért rám vasárnap délben. Vajon miért lehetett ez?Amúgy azért volt 5 motoros, aki jött szembe a 100 km alatt. Szép, napos idő volt.
Most a szezonszámlálót majd a szilveszteri felvonulás után fogom nullázni, mert az idei érték eddig kemény 3300 km, és nem tudom, mikor nulláztam, de szerintem április körül lehetett kb.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #145587 üzenetére
A teljesen lemerult akku kb -10 fokon fagy meg. A teljesen feltoltott -60. Nincs ertelme kivenni a motorbol fagypont eseten sem.
Az akku elettartama fugg attol, hogy milyen homersekleten hogyan van toltve. Ez motoroknal nem valtoztathato, motorokban nincs smart toltesrendszer.
Az egyetlen dolog, amit tudsz tenni, hogy nem engeded, hogy melykisutes allapotaba keruljon, vagy eszreveszed, ha a fesszabalyzo tultolt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Topiccsendőr #145589 üzenetére
Igazából azt vettem észre, mikor vannak a mínuszok, több éjszakán keresztül, akkor az autó akkujának nagyobb az önkisülése. De nyáron, amikor a beton garázsban talán 45 fok is van (ha nem több...) akkor is nagyobb.
Tudom, nem lenne muszáj motorból sem kivenni az aksit, de így egyszerűbb a téli töltés, meg tudom, hogy biztos feszültségmentesítettem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #145590 üzenetére
Hidegben egyszeruen kisebb az inditoarama minden akkunak. Nem az onkisules miatt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
eron009
tag
Sziasztok
Karácsonyra vennék egy sportdobot (SV650 2020)
Csakis E jeles, homologizált, papírokkal, forgalmiba beirathatót.
Mik a tapasztalatok, black friday/karácsonyi akcióra lehet számítani valahol? -
A Zéé
addikt
válasz eron009 #145592 üzenetére
louis.eu-t nézd meg, ott most sok mindenre van nagy akció. Nekem tegnap jött meg, 259 EUR volt.
Just a simple Lineman...
-
Khaosz55
addikt
Aki sisak kommunikációt akar venni érdemes ide benézni BF miatt. Én itt vettem az Interphone Avantot többet is, a Magyar ár felébe kerül... Egyik anno tönkrement visszaküldtem, szó nélkül cserélték. Több márka is van.
motointercom.eu -
bardi
aktív tag
Nézegetem a bőr ruhákat, és a méretezés olyan sokat nekem nem mond mérettábla nélkül, viszont használt motoros csoportokban soknál írnak magasság meg kb. súlyt amivel jó lehet.
184 centihez hosszú végtagokkal, és ehhez 71-73 kg súlyhoz létezik, ami jó lenne? Mert ehhez a magassághoz vagy 80-90 kilókat írnak, vagy a súlyhoz 160-170 centiket.
Egy bőrkabátot próbáltam boltban, difi valencia, ami jónak tűnt szélességben, valahogy nagyon rövidnek tűnt. Nem tudom hozzá illő, összecipzározott bőr nadrággal milyen lenne, úgy nem próbáltam.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz dellfanboy #145597 üzenetére
Ami a dainese oldalán van, az speciel egész alapos, de a spidi oldalán lévő nem mond semmit a karhosszról mondjuk. Google képkereső kidob párat, de kabát specifikusak, nem feltétlen lesz mindre. Ha átlagos testméreted van, akkor persze, oké, de nekem aránytalanul hosszú a lábam, meg valamennyire a kezem is. És akkor vannak még azok, amik megadják, hogy a számozott meg betűzött méretből mi minek felel meg, esetleg egy mellbőség, sajnos ennyi nekem kevés a választáshoz, szuper, ha a mellbőség jó, de a könyökvédő szar helyen van, meg az alkarom feléig ér az ujja. Erre gondolok, hogy többnyire nem mond sokat.
'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #145597 üzenetére
Mult heten vettem egy dainese adria-t 52 es meret lett valamennyire jo ram, (igazitani igy is kell rajta) , elotte probaltam egy masik fajtat dainesebol, az 50 es volt jo ram. Mig adrianal a combomra se tudtam huzni az 50 est. Szoval ezt fel kell probalni, mert elteroek lehetnek fajtankent is, ugyanabbol a markabol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
pepucs
tag
válasz Topiccsendőr #145599 üzenetére
hogy a fenébe vesztek télen nyárra bőrszettet? minden évben egy 15kg-os sávban mozog a súlyom... már most elkéne adnom a 2x hordott mugen szettet egy farmert meg egy kabátot emiatt...
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest