- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Szinte csak egy nagy kijelző lett a Red Magic 10 Pro
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
rottenbull
senior tag
válasz Gaboman #145698 üzenetére
Ott latom a gondot, hogy te ezt izig verig supermotonak kezeled. Mondjuk nem tiszta az sem, hogy mi alapjan kategorizalunk sok motort, mert a legtobb az valamilyen hibrid , ha sarkosan nezzuk a kategoriakat.
Ha suly alapjan nezed, es ez nem fer bele nalad, siman ertheto. De ez megallja a helyet minden kategoriaban, marmint a kijelentes. Ezen kivul azert van par masik szempont is.
Ezt a felfogast latom az SMT kapcsan is sokaknal. Mi ez, mitol SM, stb. Ez gondolom attol fugg, hogy honnan nezed.
Naked felol nezve a 698 nagyon is SM. -
Gaboman
nagyúr
válasz rottenbull #145701 üzenetére
Teljesen megértem a te àllàspontodat is, nekem egyszerűen nem fèr bele egy ilyen nehéz motor abba amit egy SMben keresek.Ahogy ìrtam is voltak a múltban is olyan komoly utcai SM motorok 30 kilóval könnyebbek voltak.Olyan gépek amivel ha akartál utcán vagy akár komoly terepen is tudtál motorozni.Szàmonra ezt jelenti ez a kategória.De mindenki màs, mindenkinek elfogadom az àllàspontjàt.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dellfanboy
őstag
válasz Gaboman #145699 üzenetére
max 140 kgos SM nem üzemóràs motorok
ez nagy bolcsessegre vall, egy utcai motort osszehasonlitani egy uzemorassal.
egesz storyt nem ertem amit irogatsz. leirod, hogy a 75lovas husqit felhuzzak 85loerore es rovidelnuk a szervizperiodusok. hat ez nem meglepo. elarulom a versenymotorok tobb torodest igenyelnek mint az utcai gepek. mivel ezt a gepet a ducati gyartotta utcara kotve hinnem barmi koze lenne az altalad emlitett husqi-hoz. arrol nem is beszelve, hogy ez a le gyar altal megadott adat lehet lemerve kevesebb/tobb lesz.en nemtom neked mekkora szemelyes tapasztalatod van az alapveto sufni tuningal, meg hogy ennek mi koze egy ducati gyar altal 23ra fejlesztett blokkal kapcsolatban? vagy attol mert atfuvokaztal vmi tizeneves 2t-t, mar ugy gondolod ehhez is ertesz? es kapasbol cafolod a gyar marketingjet az uj blokkal kapcsolatban?meglepodnek hogyha igazad lenne, meg ezt a rejszolast se ertem, hogy 130 v 170kg, utcan kb mindegy. tobbet szamit, hogy a rider ne egy elhizott haspok legyen.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #145693 üzenetére
A design a hypermotardbol jon. Gyari kipufogoval 77 loeros, a 85 loerohoz masik map es kipufogo kell, tehat az onnantol nem utcara van. Utcan 15e kmt el lehet csordogalni, nincs akkora terheles. Vagy ha van, akkor hamar elveszik a jogsit, sztm igy voltak vele.
A hengerfej, henger-dugattyu, hajtorud a superquadro blokkbol szarmazik, ezek az intervallumok a kesobbi vagy kisebb modellekben nem okoztak problemat, de az elso superquadronal (1199) 50e km nel a hajtorudcsapagyat cserelni lehetett volna a motorrad tesztjeben. Illetve egy masik tesztnel meg ezelott hajtorudas lett.
A 959-899 ben problema nelkul mukodnek, az 1199-es a legproblemasabb, mert az volt az elso generacio. Az 1299 mar sokkal stabilabb. Es ez tulkepp egy felbevagott 1299.A szelephezaggal sosem szokott gond lenni 30e kmnel, elobb fordult elo hogy a blokkotveny nem birta a hatso rugostag bekoteset, es elkezdett elrepedni. Meg hogy addig hany map szenzort kellett cserelni, vagy gyujtotrafot. Esetleg oninditot.
De maga a blokk nem annyira problemas. Sztm ezzel nem lesz baj, hiszen az a reteg, amelyik ducatit vesz, 99%-a azt sem tudja, hogyan kell a lancot fujni, csak tetszik neki a motor, meg ranez az adatlapra, hogy a legerosebb egyhengeres.
A suly valoban problemas, en is neheznek tartom, de allotolag be akarnak lepni a cross kategoriaba, es lesz egy 100 kg koruli versenymotor belole. Na arra leszek kivancsi.Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #145703 üzenetére
Hűha, látom valamit nagyon nem èrtesz ezzel kapcsolatban.Milyen üzemóràs versenymotorról beszélek èn?A 701 SM egy utcai supermoto a HUSQVARNAtól 10 ezres olajcsere periódussal, a versenygèpe az SMR 450, 510 vagy most az 500 cm3 motorok.Na most ha a 701et 75 paciról 85re emelik ott is sűrűbb lesz minden szervizelés.Mivel már a terhelés sem ugyan az mint előtte, ìgy az èlettaartalma is csökkenhet.Milyen sufni tuningokról beszélgetünk, hozzá való tuning elektronika, padon belőle stb...Lehet az gyári tuning vagy tuning cèg àltal csinálva, a végeredmény a nagyobb teljesítmény lesz, az meg nagyobb terhelés mindennek.A súlyban megint csak tévedsz, ha rider àtül egy 170 kilósról egy 130 kilós gépre egyből èrezni fogja mennyivel könnyebben dönthető, mennyivel rövidebb fèktàvokat lehet venni.40 kgot nem lehet letagadni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dellfanboy
őstag
válasz Gaboman #145705 üzenetére
latod eztet irom, ossze vissza hablatyolsz. utca gepekrol van szo erre jossz itt a 130kg verseny sm-rol. latom sikerult felolvasni a ktm-husqi katalogust .is. az meg hogy te a magyar utakon-kozuton- nem fox fektavokat veszegetni az fix.. orulsz ha celba ersz.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
norbert1998
nagyúr
válasz Gaboman #145705 üzenetére
De te itt most azt hozod fel példának, hogy ha egy motoron te tuningolsz, akkor rövidül az élettartama, vagy a szervízintervalluma, mint a gyári. Ezen nem kell meglepődni, jobban terhelve vannak az elemek, jobban kopnak. De ha valamit annyira terveznek, amennyire te csak tunngolni tudod a másikat, akkor az egyáltalán nem jelenti azt, hogy az onnantól fogva egy problémás hulladék lesz.
Egy jó példa erre az autóipar. Ha csak azt a pár sort nézed a spec sheet-ről, akkor ugyanezt fogod látni:
Ha egy basic 10-15 éves 2 literes, 4 hengeres, 136 lóerős szívómotort te valahogy felokoskodsz 200 lóerőre, akkor ot is bizony erősen megnő a szervízigény. De ha (akár ugyanazt a motorcsaládot is, lásd Renault F4R széria, Laguna II 2.0 16v vs Clio III RS) egy másik motorod már gyárilag úgy van tervezve, hogy 200 lóerő legyen, akkor annak hidd el, sokkal, vagy máshogy fogalmazva SOKKAL hosszabb élettartama és szervízintervalluma lesz, mint a felhúzottnak. Pedig papiron mindkettő F4R motorcsalád, 2.0 16v szívóbenzin 200 lóerőn. Csak nem mindegy, "mibő' van" a blokk belseje. -
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #145706 üzenetére
Miről beszélek èn?Milyen verseny motorokról?Utcai 135-140 kilós SM gépekről ìrtam eddig is.Làtom nem jön àt amit ìrok!Neked milyen SM gèpeid is voltak eddig?Mert úgy látom nagyon nem vagy képben a dolgokkal.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz norbert1998 #145707 üzenetére
85 lovas 1 hengeres 700 cm3ben nagy eséllyel lesz sűrű szervìzigènyes hidd el nekem, de mindegy is majd az idő eldönti a tulajok keze alatt.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz JoinR #145708 üzenetére
Azt ìrtam hogy a súlyból kellett volna többet leszedni.Nem a blokk tömegből, hanem az egész motor súlyàból.Ès mondjuk a 140 kg lenne ès 65 paci az is lenne olyan dinamikus mint egy 170 lovas 85 paris gèp.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dellfanboy
őstag
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #145713 üzenetére
Nem azt mondtam hogy másnak nem lesz jó, nekem nem tetszik az hogy ilyen dög, ennyi!
Nem neked van véletlenül a jelenleg nem üzemelő SMW 500SM?Ami egyszer csak durrant egyet ès azóta nem megy.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
dellfanboy
őstag
Totalbike - Tesztek - Teszt: BMW S 1000 RR - 2023
szégyen.itt tartunk kivisz bammeg egy ezrest kakucsra. jut eszembe olyan koroket sztem yoda is megy a gixxer600al nem?
aztan meg azon filozik, hogy nem gyorsul vele mert draga a kuplung szett.
a motorra nagynehezen osszesporolta a lovet, de motorozni mar nem jutott...
jah es 2 nev szerepel a cikk alatt, szoval 2 mokus vett egy motort kozosen?ejj..az a par foto is harmatgyenge...
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
yodamastah
őstag
válasz dellfanboy #145715 üzenetére
42 kozepe. Ismerem a sracot. Jol motorozik. Lattam menni ezzzel a motorral. Latszott hogy felti.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Gaboman #145710 üzenetére
Ha nagyon akarják, lehet tartósabb is, mint egy R1150RT is akár, hidd el.
Minden CSAK attól függ, hogy ők mennyire akarták. Nehezebb egy 700-as 1 hengerest, 120 ló/liter teljesítménnyel tartósra megcsinálni, mint egy R1150RT blokkot, akármilyen teljesítménnyel? Kétsgtelenül! Lehetetlen? Aligha. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #145717 üzenetére
Ezt nem tudom elkepzelni, mivel korlatokba utkozni fogsz akarmit is akarsz nagyon.
Tehat a fejlesztesre van x idod es penzed, akkor is ott van, hogy ha azt akarod, hogy 700ccm egy baszottnagy dugoval 10 000 felett forogjon, az akarmit csinalsz, nem fog annyit elmenni, mint egy tobbhengeres kisebb literteljesitmemyu motor.Explosión de dos tiempos
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #145718 üzenetére
Neked mi a véleményed azzal kapcsolatban hogy ezzel a magas teljesítménnyel mennyire fog elveszni az alsó és a középtartomány.
Én azt tapasztalom mióta a gyártók elmentek a csúcsteljesítmény irányába az 1 hengeres motoroknál az alsó és a középtartomány sokkal szegényebb lett.
Egy példa, amikor az SMC 690-et próbáltam ott is 5000 alatt nem igazán akart élni, fura volt a régi vágású motorkarakterekhez képest, nem tolt alulról.Viszont 5000 felett meg annyira megindult mint amit seggbe lőttek.A 701-et még nem próbáltam, csak akiktől hallottam hogy ott is a 4500-5000 fordulat kell hogy életre keljen a blokk.Számomra ez nagyon fura, persze azoknak akik magas fordulaton szeretnek menni, nekik biztos nem az.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
bardi
aktív tag
válasz Gaboman #145719 üzenetére
Magas literteljesítményt csak nagy fordulattal lehet elérni feltöltés nélkül, viszont változó szelepvezérlés, szívócső hossz nélkül egy ilyen motor alacsony fordulaton nem fog élni, egyszerre mindenféle változás nélkül nem lehet jó alacsony és magas fordulaton is, szerintem ez teljesen normális.
'92 Honda VFR 750
-
Gaboman
nagyúr
válasz bardi #145720 üzenetére
Persze értem, csak fura ha mondjuk átülsz egy régebbi szériás LC4 -ről egy 690-re vagy hasonló nagyobb teljesítményű SM motorokra.
Ha nyomatékból szeretsz motorozni mint ahogy én is akkor ez nagyon meglepő tud lenni.
Csak egy példa, SMC 690, 100 km/h 6. sebességben gázra sok minden nem történt, mert nem volt meg neki a fordulat.Amint visszaváltottál és elérte a 5000 onnantól meg pillanatok alatt tiltásig pörgött.A régi gépek mint például a SMC 625 már jóval alacsonyabb fordulaton dolgoztak, nem kellett nekik visszaváltani 100 tempóról, persze nem is pörögtek el annyit mint a 690.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #145720 üzenetére
A valtoztathato szivocsohossz sztm nem tud annyit hozni alul, ha a szivocsatornak atmeroje a nagy fordulatra van meretezve. Nem tudja azt a problemat elfedni h kis fordulaton nem lesz akkora lendulete a gaznak egy duplaakkora atmeroju csatornaban.
Bar ezt nem teljesen relevans adatokra alapozom, mivel sornegynel neztem egy nyomatekgorbet nem mukodo valtoztathato szivocsohosszal, es csak egy kis horpadas volt a nyomatekgorbeben a mukodohoz kepest. De nem akkora hatasu, mintha mondjuk egy 2T nel egy kipufogoszeleppel a vezerlesi idot valtoztatjuk.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #145721 üzenetére
Ez ugyanaz az elmeny, amikor a superquadro-t hajtod egy regebbi v2 hoz kepest, ami kevesebbet porog.
A regebbi testastretta blokknak a nyomatekcsucsa 7-8 kozott a legnagyobb, a superquadronak 8-10 kozott tetozik, tehat majdhogynem sor4 es elmenyt kapsz a superquadrotolExplosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #145718 üzenetére
Úgy értettem a "nagyon akarják" dolgot, hogy a büdzsét is az akaráshoz méretezik, a mérnökök, nem a marketingesek, mint az autózás hőskorában.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Gaboman #145719 üzenetére
Alapvető különbség a nyomatékos és a pörgős motor között, ami furcsa mód nem hangzott el, hogy a nyomatékosnak hosszabb lökete van, a dugó átmérőhöz képest, a max fordulatszám rovására, míg a magas teljesítményűnek rövid löket, széles dugó jut. Ez a dugattyúsebességből adódik. Minél hosszabb a löket, annál nagyobb sebességet és gyorsulást kell elérjen a dugattyú azonos fordulatszámon.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz norbert1998 #145725 üzenetére
A másik pedig a sebességkiosztás, áttételezés ami végett még érezhető a alacsony fokozatban történő gyengeség.
Egy jó ellenpélda erre a 610, rövid sebességkiosztások, rövid áttételezés, inkább enduro feelingje van a sebességkiosztásoknak, így közúton mindenhol nagyon nyomatékos, mert kis tempónál is megvan már a fordulat 3000/rpm.Hamar kipörgeti a sebességeket, igaz a végsebesség nem sok max 160-165, de egy Supermotonál nem is a nagy végsebesség a lényeg.100 km/h-val lehet rajta utazni, afelett úgy is hatalmas ellenséged a szél.110-nél ha 10 percet tudok folyamatosan menni az már nagy szó, egyszerűen mintha folyamatosan valaki hátulról le akarna húzni a motorról.A KTM/Husqi/GasGas nagy cm3 gépei teljesen másak, hosszú sebességek, akár a 200-at is el lehet velük érni, szinte már nem is SM kategória a sebességet tekintve.Ennek lehet az a következménye hogy viszonylag magas tempónál érik el a 4500-5000 fordulatot.A kérdés hogy ott vajon a szél mennyire ellenséged 110 felett, mert ha ugyan úgy van mint a 610-nél akkor hiába a hosszú áttétel, nem fogod tudni élvezni a magasabb sebességeket.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #145724 üzenetére
Technologianak a hataraiba utkozol akkor.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #145725 üzenetére
Milyen adatai vannak a korabban felsorolt motoronak? Akkora kulonbseg van a furat-loket kozott?
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #145728 üzenetére
Nem tudom, tények tálalásához nincs meg a megfelelő háttérinformcióm, tudásom. Csupán lehetőségeket vetek fel, amelyek segíthetnek megérteni, hogy hogyan lehet más karaktert kihozni papíron hasonló motorokból.
(#145727) Topiccsendőr
Előbb-utóbb biztosan, de nem lehetetlent állítottam és über tartósságot, csupán egy jobban sikerült túra BMW blokkot céloztam meg, mint elérhető lehetőség, ha a budget és a mérnökök úgy akarják.[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #145729 üzenetére
A ccm nem pótolható semmivel, ezek a "jobban" sikerült túra (nem csak BMW) blokkok általában nagy ccm-esek. Nem véletlen 1200-1800 ccm. Egy ilyen blokkot viszont nem is érdemes pörgetni. Nem is emlékszem, mikor forgattam el az 1200-asomat tiltásig illetve, hogy egyáltalán elforgattam e.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Gaboman
nagyúr
válasz norbert1998 #145730 üzenetére
Jogos, viszont az is befolyásolja nem is kicsit egy motorkerékpár karakterét!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #145729 üzenetére
Eleg nehez osszehasonlitani, mert ugyanolyan hasznalatnak kellene kitenni mindket blokkot, ami a valo eletben eleve lehetetlen, mivel teljessn mas felhasznalasra vannak fejlesztve. az egyiket porgetni kell, a masikat nem.
Ugyanaz, mint a motorrad 50 ezres tartosteszt problemai, pl turaendurok es szupersportmotorok eseteben.
A superbike-okat kiviszik versenypalyara, a turaendurokat ertelemszeruen nem.Tehat ha egy ultrarovid loketu egyhengerest turazasra hasznalsz alacsony fordulaton, hosszu tavokra -ahol egyebkent rossz hasznalni es gyenge is- akkor abba is bele tudsz rakni 100e kmt. Ugyanigy, ha azt a bizonyos bmw-t vegig nyelen hasznalsz vegfordulat kozeleben, az is megkotlik 50 e kornyeken, vagy elobb.
Explosión de dos tiempos
-
rottenbull
senior tag
Ma delutan super duke bemutato
-
GTVili
tag
Az én motorom furat-löket aránya 1,62 (107mm kontra 66mm) .... maximális nyomatékát már ~3500-as fordulaton eléri...
Kifejezetten rövidlöketű.... arányaiban nézve persze. -
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #145736 üzenetére
De hasonló lesz a karakterisztika? A feltöltéstől nem pörgősebb lesz?
Ez annyira sok változós történet számomra, hogy inkább csöndbe maradok.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Gaboman
nagyúr
Pár kép a túráinkról!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
veterán
Skacok, síeléshez szeretnék gerincprotektort venni. Mocisok milyet szoktak vásárolni/melyik ajánlott?
-
veterán
válasz dellfanboy #145743 üzenetére
Hát, a teljes páncélt nem annyira tartom indokoltnak, illetve nem is lenne túl praktikus. Maradnék a sima gerincprotektornál.
-
bardi
aktív tag
Korábban még kértem itt javaslatot, hogy magas, vékony, hosszú végtagú ember milyen márkában talál méretben passzoló bőrkabátot. Akkor egy Difi kabátot próbáltam, de sehogy sem volt jó.
Végül egy Seprentize kabát lett a befutó, vállban jó, derékon össze lehet húzni, és ennek az ujja nem az alkarom feléig ér. Külön extra, hogy a gerincprotektor fedi a teljes hátamat, mindenképp ilyet akartam. Nem annyira sportmotoros, talán kicsit túrázósabb fajta.
Azt még nem tudom, mennyire lesz tartós, mennyire jó minőségű, az majd jövőre kiderül, csak gondoltam megírom, hátha valaki hasonló nem túl sztenderd testalkattal keres kabátot.'92 Honda VFR 750
-
bardi
aktív tag
válasz dellfanboy #145749 üzenetére
Amit próbáltam difi, amit méret tábla alapján elvetettem, annak nem emlékszem a márkájára.
Mugen kabátot próbáltam volna még, de addig már nem jutottam el, fölösleges plusz kör lett volna. A dainese meg hasonló felsőbb kategóriás márkák az áruk miatt kiestek, majd talán egyszer.'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Sweet.tv - internetes TV
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- PlayStation 5
- Melyik tápegységet vegyem?
- OpenMediaVault
- Windows 10
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest