- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
ph Az egyszerre négy darab 4K-s monitort kezelő, jól felszerelt típus a vállalat új brandjének a hírhozója.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
rottenbull
senior tag
válasz vihartigris #145607 üzenetére
En valszeg lecserelem a 390 Adventuret jovo szezon vegen, viszont elotte akarok egy nagyobb utat vele. Atvagok europan nyugatrol keletre Mo-ig, majd le delre a balkanra es vissza. Szanok ra 3 hetet nyaron. Hiaba vettem meg, terepre nem vittem eddig igazan. Most vagy tetszeni fog es marad, vagy nem jon be es hagyom a dual sportot valami aszfaltra orientaltabb gepert.
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
macilaci78
nagyúr
válasz vihartigris #145609 üzenetére
Alapvetően tényleg nincs helye a kerékpársávon a motorkerékpárnak, de még az smkp-nak sem igazán.
Persze azért van, hogy ott haladunk el, de ahogy a videó sugallja, lehet ezt barátságosan is tenni, meg igen sok bizalmat helyezve a másikba.Mindegy, szabálytalan volt, megbüntették.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
hroberto
veterán
válasz macilaci78 #145610 üzenetére
A gyökér biciklisek persze nyugodtan szabálytalankodhatnak, és teszik is folyamatosan, hiába veszi fel a kamera, beazonisíthatatlanok, és ezzel maximálisan vissza is élnek!
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-
bacus
őstag
Azért az az alja, mikor jelentgetünk..., tegye ki a videót, tanuljunk belőle, de hogy ez alapján büntessenek és beküldeni a videót az örsre?
Egyébként is a k. oszlopok kitalálója a felelős és aki ezt így megtervezte.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
teleahocipöm
senior tag
Ahogy bemelegszik az ember a motorozásba egyre gátlástalanabb lesz. A többség az elején még próbálja betartani a kreszt, de ahogy látja közlekedni a többi motorost vérszemet kap. Talán a záróvonal átlépése lehet az első amivel kezdődik.
-
vihartigris
őstag
válasz teleahocipöm #145615 üzenetére
"Talán a záróvonal átlépése lehet az első amivel kezdődik."
Szerintem meg a megengedett maximális sebesség túllépésével kezdődik.
(sok helyen "kintfelejtett" sebesség korlátozó tábla is "jó indok" erre)bármi reciproka a semmi
-
vihartigris
őstag
Ingyenes jogsiszerzés (nem csak) fiataloknak
(Ingyenes jogosítvány a Brixton, a Malaguti, a Motron és a NIU modellekhez, Négy márka A1 és A2 kategóriájú motorjai vesznek részt a december végéig tartó kampányban)bármi reciproka a semmi
-
-
-
JoinR
senior tag
válasz hroberto #145618 üzenetére
Jó, de a fenti videó azért joggal verheti ki a biztosítékot..leválasztott kerékpárúta rámenni motorral, háát..én is van, hogy ráhajtok a biciklisávra, mert sokszor biztonságosabb, mint a 2 sor között zsonglőrködni (főleg, ha el se férek a keskeny sávoknál), de szerintem is ez túlzás volt. Persze mindenkinek máshol van az ingerküszöb..
-
senior tag
Szerintetek, ha én már egyszer vizsgáztam A-ra, akkor a rendszer engedne újra bejelentkezni?
Párom anno (mondjuk 10 éve) úgy emlékszik, hogy letette a jogsit A-ra. Volt is nagy motorja, kölcsönzött is nagy motort anno, majd volt egy balesete, és 5 évvel később ült vissza de csak egy 125-ös robeszra.
Majd jöttem én a képbe az A2-es motorommal, kipróbálta, vezette, sokszor volt hogy ő vitt. Egyik nap szó volt a jogsiról, elővette, amin nem volt csak A1 beírva, nem is értette ez hogy lehet. Ment a para, hogy hónapok óta vezeti az A2-es motorom, meg fogja is még, ezzel kezdeni kéne valamit. Mivel az az iskola ahol anno 10 éve vizsgázott már bezárt, akkor még nem etitán volt meg hasonlók, sehol nem tudott utánanézni hogy akkor végülis milyen vizsgát tett anno.
Mindegy, beiratkozott, kresz megvolt, az órákat meg le sem vezette, egyből átment hisz tud vezetni, kb 1 hónap alatt megvolt a jogsi a beiratkozástól számítva.
Mentünk be az okmányirodába, ahol a nőci szólt, hogy hát de önnek már van A kategóriája...nézegette még a rendszereket, elvileg a régi rendszerben benne volt már egy A jogsi, mondjuk a annak a dátuma egyáltalán nem stimmelhetett, de az új rendszerükben meg nem volt benne. Nézegették ott többen, belezavarodtak párszor, végül úgy váltunk el, hogy azt mondta az ügyintéző, hogy jó hogy letette most az A-ra a jogsit, mert csak A1-re volt neki (úgy, hogy ez a hölgy korábban azt sem tudta hogy az A2 tartalmazza az A-t).
Amúgy ilyenkor mi a szitu? Beiratkozáskor, vagy vizsgára jelentkezéskor nincs valami rendszer/szoftver, aminek tárolnia kéne ha már vizsgázott erre valaha? Ha bezárt a suli és az okmányiroda valaha elcseszi az adataim, annak hogy tudok utánajárni?
(Egyébként már mindegy, csak így utólag érdekelne hátha valaki járt így vagy tud valamit)Elképesztő amúgy milyen diákok vannak most így évvégén, meg fogy kik kapnak jogosítványt. Szörnyű volt hallani páromtól a sztorikat, hogy egy kis pénz ellenében elnézik, ha forgalmi vizsgán nem használ a tanuló indexet, vagy nem veszi vissza, vagy nem hajlandó 40-nél többel menni lakott területen kívül a záróvonalról nem is beszélve. Ezt mind egy tanuló követte el egy vizsgán, amin átment ezek után. Ez Budapest...Aztán csodálkozunk miért van ennyi motoros baleset
-
Debilon
addikt
válasz Zsírkrétamen #145621 üzenetére
az A2 tartalmazza az A-t
maximum a betűt a A tartalmazza az A2-t (valószínűleg ezt szeretted volna írni )amúgy tényleg az okmányiroda tudja/tudná megmondani, hogy milyen kategóriája van, mi szerepel a nyilvántartásban
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
JoinR
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145621 üzenetére
"Elképesztő amúgy milyen diákok vannak most így évvégén"
Pl. akik azt se tudják, mire vizsgáztak korábban? El nem tudom képzelni, ez hogy fordulhat elő.
-
rottenbull
senior tag
válasz Zsírkrétamen #145621 üzenetére
Az okmanyirodatol kell masolatot kerni ilyenkor a regi papirrol. De ha beiktattak az uj jogsit akkor csak az letezik a friss datummal onnantol. Amugy az osszes kepzesi hely jelenti az allam iranyaba, hogy xy jogsit szerzett, szoval volt nyoma az okmanyirodaban, ahogy azzal szembesultetek is. En egyszer probaltam a jogsimat ujra cserelni kulfoldrol, amikor az uj plasztik kartyat bevezettek. Gyakorlatilag bemondasra adtak kategoriakat anno.
-
senior tag
válasz Debilon #145622 üzenetére
Yes, fordítva akartam írni
JoinR: Na látod ezt én se értettem, majd jobban szemügyre vettem a jogsit, és majdnem minden kategória megvan...így megértettem, hogy a sok vizsga miatt ez nem maradt már meg, meg régen volt....
rottenbull: Volt nyoma, de annyira belezavarodtak a rendszereikbe, hogy végül letagadták. Egy fiatal hölgy volt bent, ő segítőkész volt, aztán odahívott egy idősebbet hogy akkor most mi a helyes, az ránézés nélkül rávágta hogy nem volt jogosítványa. Persze lehet, hogy ha erősködünk és kitartunk az állításunk mellett, akkor előbb utóbb valamelyik ügyintéző beadja a derekát és megnézi rendesen.
-
rottenbull
senior tag
En kulfoldon motorozok, es nekem fura par dolog, amiket irtok. Eddig 2 treningen vettem reszt, mindketto profi, somat latott hivatasos oktatokkal. Szoval a sebesseghatarrol annyit kell tudnunk, hogy ha betartjuk es egyutt mozgunk a forgalommal vagy neadj isten lassaban az veszelyes. Nekunk azt mondjak hogy kicsivel legyunk gyorsabbak, igy nem leszunk holt terben. Nem arrol van szo, hogy cikazni kell a kocsik kozott persze.
A masik a zarovonal. Vagy azon allok es gurulok a lampanal, dugoban, hataratkelok elott, stb vagy az ut szelen. Ha az ut szelen biciklis sav van akkor azon. Barhol, csak nem a kocsi fektavjan a savban. Ezt oktatjak mert ez a biztonsagos. Sokszor kilometereket csorgok zarovonalon meg forgalomtol elzart feluleten a dugokban. Ezert is vettem motort. A rendor itt nem szol hanem felrehuzodik az utbol. Persze ha normalisan megyek, nem tukortol tukorig. Szep dolog az auto sav, de varosi forgalomban az a legveszelyesebb hely. -
veterán
válasz hroberto #145618 üzenetére
Nem tudom, kire celoztal az alszent reszen, de en nem allitottam semmit, amire illene.
[Itt erdemes nezelodni], en nem allitottam, hogy nem keszulhetne rolam ilyen video, vagy epp biciklivel szabalyosabban kozlekednek.De nekem mokas, hogy a tilosban parkolo szinesz utan nektek is az a bajotok, hogy levideozzak es bejelentik az ilyeneket
Everybody lies.
-
vlevi
nagyúr
válasz rottenbull #145626 üzenetére
Én is voltam olyan, motorosrendőrök által tartott képzésen, ahol elmagyarázták a jobbratartási szabályt.
Elvileg kellene, de... Az úttest jobb szélén van a legtöbb úthiba, beszakadt padka, ésatöbbi. Az összes szemetet, sarat, mindent oda hord a szél, oda folyik le. A sáv közepén pedig gyakran aknafedél, és hasonló nyalánkságok találhatóak, szóval akkor szép dolog a jobbratartás, de inkább maradjunk a belül, ahol közlekedésre alkalmas az úttest. -
zgospel
őstag
válasz hroberto #145611 üzenetére
Jaja, minden biciklis gyökér mert szabálytalankodnak orrba-szájba, de ha minket motorosokat vesznek egy kalap alá akkor meg a kurva anyját annak aki általánosít, igaz?
Aztán egy hozzászólással később meg már az a problémád, hogy ne legyünk álszentek a szabályokkal kapcsolatban.
Mennyien vagytok odabent a fejedben?A videón látható manőverre tök jogos a felháborodás, faszfej módon ment ott el a motoros. A hátsó dobozon meg sem lepődtem.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
macilaci78
nagyúr
válasz bacus #145613 üzenetére
Demszky-csöcs jobb lett volna valóban, de azt tovább tart telepíteni. Valamelyik este az Üllőin mentem kifelé robogóval, nem volt kedvem a kerékpársávra menni, mentem az autós forgalmi sávban. Köztük persze nem volt hely, de jobb oldalt a kocsik és a pollerek közt elfértem, ott mentem előre.
Persze alattam a kávédaráló nem úgy gyorsul, hogy már a mozgó autók közt is legyen kedvem/merszem előre törni, álló autó mellett a pirosnál meg minek húzzam a szarvát?
Meg kinőttem már abból, hogy a zöldnél első legyek. Pont megfel, ha utolsóként érek át.hroberto: igen, a szabályok elkövetőket generálnak, ez ilyen. A nagykörúton én is igénybe szoktam venni sűrű forgalomban a kerékpársávot, de kerékpárost csak ritkán előzök ott. Elpöfögök mögötte 20-25 km/h-val, mert így is sokkal gyorsabb vagyok, mint az álló kocsisor. Nameg a kerékpársáv minősége sem biztat nagyobb sebességre, és sosem tudhatom, hogy az adott kerékpáros mikor akar hirtelen manővert végrehajtani akár egy úthiba, akár egy parkoló autó nyíló ajtaja miatt.
Lehet, hogy ezen a 10 km-es hazaúton akár 5 percet is bukok, mert így 3-mal több piros lámpát fogok meg, de még mindig kényelmesebb, mint villamossal és gyorsabb, mint kocsival.rottenbull: ha bírsz, menj, ott, ahol az biztonságos. Nem azzal van baj, ha országúton 110-zel előzöl, vagy városban 60-nal, hanem amikor a sávelválasztó járdaszigetet megkerülve városban 100-zal kerülsz a rakparton... Nem olyan vékony a határ a szabálytalankodás és a pofátlanság között.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
zgospel
őstag
válasz bacus #145613 üzenetére
"Egyébként is a k. oszlopok kitalálója a felelős és aki ezt így megtervezte."
Ha ötször megkérdezed és megválaszolod az idézett problémafelvetésed, akkor eljutsz a probléma valódi gyökeréhez. [link]
Te egyelőre leragadtál a felszínnél amikor felelőst kiáltottál.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
hroberto
veterán
válasz zgospel #145629 üzenetére
Úgy látom fingod nincs, hogy mit akartam mondani.
Ha nyitott szemmel közlekedsz a városban, hamar nyilvánvalóvá válik, hogy a biciklisek szarnak leginkább a szabályokra. A piros lámpa, a járdán biciklizés, a zebrán áttekerés, az álló kocsisor balról kikerülése, és még sorolhatnám... És a lényeg, hogy mindezt büntetlenül tehetik, mert senki sem foglalkozik velük.
Viszont ha ő úgy érzi, hogy te az ő kárára szabályt szegtél, akkor már gyilkos vagy, és adott esetben feljelent, mert ugye te beazonisítható vagy.
Na ezzel a kettős mércével van bajom!Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
rottenbull
senior tag
válasz hroberto #145632 üzenetére
Az tény, hogy a biciklire is kellene rendszám es kötelező kresz vizsga vagy legalabb tréning . Sokat segítene a helyzeten.
Ettől függetlenül ugy érzem, hogy sok minden fel van fújva velük kapcsolatban is. Én a gyerekkoromat BMX-en töltöttem mint közellenség, pedig egy baleset közeli helyzetem nem volt utcán. Mégis ment a basztatás. Egyik csoport sem jobb vagy rosszabb a masiknál, kivéve a gyalogost. Az mindenkinél rosszabb. -
vihartigris
őstag
válasz rottenbull #145633 üzenetére
"biciklire is kellene rendszám es kötelező kresz vizsga"
Meg az elektromos rollerekre, és egyéb a közlekedésben részt vevő "járművekre" ami gyorsabban megy mint egy gyalogló ember (legyen 5 km/h).bármi reciproka a semmi
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #145632 üzenetére
"Úgy látom fingod nincs, hogy mit akartam mondani."
Abból tudok dolgozni, amit leírtál, arról én már nem tehetek, hogy képtelen voltál átadni a gondolataidat. Kettős mércét egyedül a korábbi 2 kommentedben lehet felfedezni.Nem tehetik büntetlenül a biciklisek sem, pont ugyanannyira foglalkoznak velük is mint bármelyik másik járműtípussal.
A linkelt videó pont egy olyan példával kezdődik, ami ugyanúgy szabálytalan, de nincs vele baja az illetőnek. A végén pedig mutatja a faszfej manővert, amivel baja van. Nem csak neki, nekem is, meg még remélhetőleg sokaknak is.
Gyakorlatilag bármit megtehetsz motorral is, felesleges itt fröcsögnöd hogy csak a biciklisek a gyökerek.
"adott esetben feljelent, mert ugye te beazonisítható vagy"
A rendőrök utálják ezt az egyszerű trükköt: közlekedj normálisan és nem tudnak feljelenteni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
rottenbull
senior tag
válasz vihartigris #145634 üzenetére
Abszolut igy van. Aminek motorja van es kozlekednek vele kozteruleten, arra kellene rendszam es a hasznalata valamilyen treninghez, vizsgahoz kellene hogy kotodjon.
Nem is ertem, hogy van ezekre kiskapu. A biciklizest sem ertem, hogy nem tanitjak iskolaban, also tagozatos gyerekeknek. Alapveto lenne, ha az eletben nem ul biciklire tobbet akkor is ad egy alapveto tudast, ami hasznos amint kilep az utcara. Szerintem a kresz is lehetne tantargy. Sokkal kevesebbet szopnank az eletben. -
teleahocipöm
senior tag
válasz vihartigris #145616 üzenetére
Kinél hogy, én maximálisan próbálom betartani a megengedett max sebességet és ennek a mögöttem közlekedők nem nagyon szoktak örülni.
-
teleahocipöm
senior tag
-
bardi
aktív tag
válasz teleahocipöm #145638 üzenetére
Ma vittem a motort hugomhoz telelni, budapesten volt olyan sárga lámpa, amin még kényelmesen, picit erősebben fékezve megállhattam volna, de inkább a klasszikus húzzunk gázt mellett döntöttem. Két furgon úgy ment el mellettem, már bőven a piroson átlépve, hogy biztos az egyik telibe baszott volna hátulról, ha megpróbálok ott megállni. De akárhányszor vezetek ott, mindig látok autókat, akik már bőven a piroson mennek át.
Lenti videóhoz meg, biciklizek sokat, autót, motort is vezetek, és tény, hogy jópár biciklis van, akin legszívesebben én is átmennék, de ahogy a második motoros előzte, bőven megérdemli a büntetést, nem igazán értem miért nem lehet oldaltávolságot tartani vagy lelassítani. Nekem nincs bajom a centizéssel se, de akkor menjél lassan, ne úgy, hogy a menetszeled berántsa a bringást a sávba.
'92 Honda VFR 750
-
bacus
őstag
Én elítélek mindenféle szabálytalanságot, azt is amit én követek el. Pedig nyilván állandóan elkövetem én is, mert nem lehet mindig teljesen szabályosnak lenni.
DE azért kell egy lelkület, hogy beküldjek az örsre egy videót, hogy büntesd meg a ge@it..
Lehet én furcsán gondolkozom, de én pl nem tudnék olyan munkát sem végezni, ami mások véletlen vagy szándékos hibáit bünteti, legyen az bkv jegyellenőr vagy parkolóőr, autópálya matrica ellenőr, ilyesmi. A rendőr a kivétel, de az is csak akkor, ha nem állandóan erre "utazik", hiszen szolgálunk és védünk a szlogen..., ha megállít és büntet egy kiégett izzóért, akkor az sem jobb a fent említetteknél.Én sokat kamerázom, rengeteg felvételem van (volt, mert törlöm a nem kellő felvételeket) kézben tartott telefonról, szabálytalan manőverekről, talán még piros lámpán való áthaladásról is, de még egyszer sem jutott eszembe, hogy beküldjem, büntessenek ez alapján meg vkit.
Olyan már előfordult, hogy mutattam a kamerát az autósnak, hogy ne legyen már hülye, megy a felvétel, tegye már le azt a kurva telefont..., de hogy beküldjem a rendőröknek?!?Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
teleahocipöm
senior tag
válasz bardi #145639 üzenetére
Pedig egy motorosnak tudnia kellene mennyire veszélyes lehet, ha csak centikre mennek el mellettük nagy sebességgel, volt benne részem párszor, és gondolkodtam is, hogy elküldőm a videót a rendőrségre, de valahogy nem vitt rá a lélek, megérdemelték volna.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz rottenbull #145636 üzenetére
Alsó tagozatban tanítani kellene a közlekedést. Először csak azt, hogyan kell gyalogosként viselkedni a járdán, mi fordulhat elő még ott, gyalogátkelőhelyen, mi is az a gyalogátkelőhely és miért nem kell bármi mást lehetőségként tekinteni.
Utána hogyan kell közlekedni kerékpárral, rollerrel, gördeszkával, elméletben, illetve mi várható el a közlekedés többi résztvevőjétől.
Évi 1-2 tesióra, osztályfőnöki óra elég lenne rá.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bardi
aktív tag
válasz teleahocipöm #145641 üzenetére
Napi szinten közlekedtem budapesten bringával az autók között, most vidékien, szóval tisztában vagyok vele, azért írom, hogy vagy távolság legyen, vagy akkor jöjjön közel a paraszt, de lassan. Hacsak nem parkoló autósor mellett megyek, akkor számomra ez bőven kezelhető, persze tudom vannak nálam jóval kevésbé rutinos bringások, autóval vagy motorral inkább úgy kerülöm őket, hogy ha sztrókot kap és balra dől se menjek át rajta.
Motorral amúgy jobban zavarna, egy nyomvájú sokkal jobban megvezet és mozgat a sávban, mint bringán.
A videón ha megnézed, a robogós talán még kevesebb helyet is hagyott, de bringás szemmel nézve nekem az teljesen rendben van.'92 Honda VFR 750
-
palfitom
félisten
válasz macilaci78 #145642 üzenetére
Pont így!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
bacus
őstag
válasz Steven #145647 üzenetére
Hűha, ez nagyon baszó, akarom mondani tetszetős... kivéve a hátsó doboz. De lehet csak a képen, mellette állva már lehet másképp hatna.
Ez való inkább a te stílusodhoz, neked a GS az nagypapás, majd lehet annak is eljön az ideje, bár mondtad, hogy a sor4 vinnyogását szereted, ezt a GS később se fogja tudni
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
válasz bacus #145649 üzenetére
Köszi Shadowbull és bacus!
Bacus:
Élőbe más kicsit és lehet kép kicsit torzít . Engem nem zavar a doboz .... kivéve az , hogy nem fér bele a céges 15" noti . (majd próbálok kérni egy 14" vagy 13,3" ast)Amúgy nagyon más kávéház a futómű és a fék az 1050 hez képest.
Eddig tetszik bár túl sokat nem tudtam menni vele mivel melóból rohanás el rohanás vissza melóba.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Assetto Corsa Competizione
- Hálózati / IP kamera
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- E-roller topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest