- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
-
Új Arc meghajtó a görög mitológia alvilágához
ph A 31.0.101.5448-as, WHQL aláírással rendelkező csomag a Hades II-höz kínál profilt.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz JoinR #142200 üzenetére
Ha a lánc bír 60 ezret valóban elfogadom, de amikor a vezérkerekek fogynak el a hőkezelés hiány miatt...
A többség pár ezret megy egy évben, az 10+ év Ezt amúgy sose tudom belőni nekem valahogy mindig ~9-14k közt áll meg egy egy szezon, haveroknak meg dettó mert a nagyobb távok értelemszerűen összeverődve szoktak kijönni pl a burgerlandi vártúra is 4 motorral van tervben most nyárra.
Összeszedhetjük hol mennyi építési baki van és mennyi anyagfáradás. Szerintem ezek a kisebb nagyobb kínai gyártók pont olyan csúfosan jönnének ki mint kb bármilyen téren a kínai ipar remekei lásd elektronikai szegmensben a HMD Global YO vagy BBK Electronics mikor arra kerül a sor, hogy jó jó és mit kezdesz a vackoddal 3-4 év múlva.
Mert elkopik 60k alatt a vezérmű fogaskereke? Fine, szólok a Karasnának hétfőn és szombaton rakom össze a motort. Az a Hyosung nekem ~6 hónapot állt mert a koreai először alig küldött valamit majd rosszat küldött... és nulla lerakata volt már az EU-ban mert minden partner kereskedő felmondta velük a szerződést időközben.
A megbízhatóság és az élettartam igenis kéz a kézben jár ha összegzed a dolgokat... mi adja egy motor megbízhatóságát? Összeszerelés minősége és alkatrészek élettartama minősége. ~5-6 éves korára az ami szét fog hullani az szét is hullik szóval maradt a második faktor. Olcsó húsnak a leve...
edit.: És most ne keverjünk mielőtt elindulna a dolog nem mindegy, hogy maguknak gyártják beépítésre azt a blokkot valaminek a régi license alapján vagy valamelyik nagy gyártónak gyártanak bérben. Teljesen más lesz a minőség ellenőrzés és a szórása az elkészült termékeknek.
edi2.: mondok jobbat ponta 250-es Hyo gyermekbetegsége, hogy megmakkan a belső kihajtótengely csapágy szintén valahol 60-70k közt. Gondolom az is természetes akkor kb ezen az elven hisz 10+ év az nem gond, hogy utána végülis kuka a motor mert a munkadíjjal és alkatrészekkel a használt piaci árát fogod nyaldosni a motornak. Pont ezek miatt mondom engem marhára érdekelne mi van belül egy CFMoto 650-es sor2-es blokkban A-B közlekedésre használva pl ~50-60k kilométernél és mi van az eredeti alapanyagként szolgáló Er6 blokkjában. Mert marha sok motoros újságíró harsogja lassan Mackóékon* kívül is, hogy a kínaiak a spájzban vannak de nem igen láttam még kórosodó kínai technikát amivel elmertem volna indulni a horvát partokra.
*ha már Mackó, annyira nyerő az ára annak a CF 650-nek és annyira felzárkózott a technika, hogy a vérlovagok még véletlenül sem vettek egyet sem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142202 üzenetére
Ahogy az SC57 leégeti a tekercseit emlékeim szerint nem?
Vigyázz az nem edzés, azt látod rajta ami az évek alatt történt vele. Keresek holnap képet az újakról amik bekerültek azok tök steril egyszínűek voltak.
Akkora összeget mertem volna tenni, hogy felhozod az Sc59-et...
Er5 pitting-et se felejtsük ki. Ha ennyire nem megy át mit sérelmezek vagy ennyire helikopter lennék ezzel a véleménnyel elfogadom azt is mert bőven van ilyen, részemről befejeztem.mod.: úgyis jöhetnek lassan a szerelgetős posztok mert szimpatizálok kolléga DL650-jével, és az én szerencsémet ismerve az első tulajos japán is alattam fog úgy dönteni, hogy akkor kéri a cseréket.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142203 üzenetére
Az sc57 alusil hengere a gyenge pont, ami nagyon gyorsan kopik. Mert nem bevonat, hanem maga a hengeranyagba probaltak szilicium karbid matrixot csinalni, de sehol sem jott ossze. Még a porschenak sem.
Az edzes rajta, tipikus hokezeles nyom.
Nezd meg milyen honda visszahivas bulletint kuldtem neked annak idejen, nah ott lehet latni a kulonbseget
Nekem atment mi a baj ezzel, mivel soha nem veszek uj motort, igy 6 evesen nekem ne menjen semmi tonkre.
Sőt, 26 evesen se.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142204 üzenetére
Akkor, hogy a ménkűbe fogy el ennyire? Nem kap kenést?
Nagyon visszatérő betegség volt olyannyira, hogy ha snap-re keresel sem csak pár eset fog feljönni a gyűjtő fórumokon.Nekem atment mi a baj ezzel, mivel soha nem veszek uj motort, igy 6 evesen nekem ne menjen semmi tonkre.
Nem ezt mondtam de szerintem Te is érzed, mindegy tényleg elengedtem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Shin Chen
tag
Sziasztok!
Egy jó ideje offline voltam, és most úgy alakult hogy franciaországban vagyok egy darabig.
Namármost viszket a hátsóm és vennék egy CBF600-at 100k km-el, mire érdemes odafigyeni? Külsőre rendben van, nem tűnik sérültnek, persze nyilván már koros 2004-es.
Tudtok valakit ajánlani aki a francia adásvételben tud segíteni? Honosítani majd csak télen
Előre is köszi a segítséget"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Micsurin
nagyúr
Csak befejezem az A-t mert unom a banánt* viszont nyár végére tervben van nagyobb túra. Mi van akkor ha összecsúszik a kettő? Maradhatok jogsi nélkül vagy a jelenlegit nem kell addig leadjam majd míg gyártják az újat?
*próbáltam ma Stromot eh nem begyere nehéz, a 700-as Transalp valahogy szimpatikusabb kicsit agilisebbnek érzem lehet az lesz a vége. Vagy feltöröm az összes malacperselyt és egy F700. Arról a sor2-ről tud valaki valamit?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Ma mar nem kapsz semmit, a kartyat is automatan inditjak gyartasba, miutan megvan a sikeres vizsga, par oraval a vizsga utan kapsz sms-t es onnantol kis hazank teruleten belul nyugodtan mehetsz, jogosultan. A plasztik kartyara varni a kulfoldi utak miatt viszont erdemes.
Everybody lies.
-
Micsurin
nagyúr
válasz A Zéé #142210 üzenetére
Emlékszem B-re is volt valami sztori, hogy maradt A2-öm csak biztosra akartam menni a buli előtt köszi.
doc igen csak a kérdés a szlovákiai és az ausztriai süniket érdekli-e egy fehér fecni.
Pttypang aha na ez akkor *va jó lesz ha aug végére nem fog átfutni mert mire kiderül lefutom-e addigra már a szállásokat se fogjuk tudni lemondani. Havernak viszont ma mondták a sikeres C végén még jókor tette mert jövőre emel mindenki mert tablettel kell majd követni GPS-en keresztül, hogy adott tanuló levezette-e a szükséges kilométer számot. Tudom tudom a trükközések de anno B és A2-nél is örültem, hogy hamarabb vizsgázhattam... ha meg nem lett volna meg levezettem volna az óráimat. De tele a tök ezzel a sok kategóriával, hogy 16, 18, 20 és még most 24 is jöhet valami vizsga. Annyira lendületben vagyok szerintem jöhet hajóra is meg kisteherre is 2 és 4 év múlva csak, hogy el ne szokjak tőle.
Emelést ki nem várom így is mivel hülye és lusta vagyok 2x-re fogom megfutni mert tavaly is elfogyott a cérna mikor ment a lassú folyóson a hiszti ne hátsó fékezzek csak kuplunggal menjek mert azt úgy kell és el fogok esni másképp. Mondanom sem kell idén másik iskola...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #142208 üzenetére
A plasztikkártyát addig nem adod le, amíg az új a kezedbe nem kerül. Persze a régin nem lesz rajta a megfelelő kategória, ami Magyarországon talán nem akkora baj, a rendőr ugye látja az adatbázisban, hogy A-ra is érvényes. Hogy külföldön látják-e, illetve hogy figyelembe veszik-e, nem tudom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #142214 üzenetére
Ezt a kört tudom a B-nél is elfutottam de nem rémlett már, hogy. Motor csere tavasszal csak addig több típus is inog.
DL nem tetszik a súlya miatt ami tetszik az az F700 de emésztem az árát, XL650V, XL700V ennek is emésztem az árát. Amit a héten még próbáltam az az F650GS az újabb twinspark inejktoros rotax-szal az meg kell mondjam nagyon fun volt a súlya miatt is főleg mert füldutas részen volt a próba és marhára tetszett ahogy a motor alatt minden ment minden fele Könnyű is, dobálható is de srác mondta ~50k km tapasztalata alapján 130-140-el ha viszel magaddal tartalék olajat és elfogadod, hogy ott majszolja akkor pályán is el lehet vele vitorlázni. Eddig az a legszimpibb meg ha leküzdőm az ár fóbiát és rászánom az összes félrerakottat akkor F700.Legjobb ötleteim egyike volt év elején azt mondani még kivárok és se TDM se Bandi mert akarom látni mind azt az új meló mennyire jön be mind azt végülis mi az ami a leginkább hiányzik a CB-ből így lassan 4 év után.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Ventit levettem, labortaprol a vezetekeken megtaplalva megy rendesen, motoron nem kapcsol, akkor se, ha a radiator hokapcsolojanal a csatlakozot letestelem. Biztositekok mind jok. Van meg valami otlet, ami miatt nem mehet?
A kovetkezo, hogy a tankot leveszem es megnezem, van-e feszultseg a csatlakozoban egyaltalan a kabelkotegnel, de nem tudom, ott hogy menne tonkre hirtelen.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
nagynorbi
aktív tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz nagynorbi #142220 üzenetére
a nagy sebességgel közlekedő motorosok és autósok versenypályának használják.
De tiltsuk ki a motorosokat végülis tényleg az a megoldás, hogy ha Lakatos és Kalányos minden pénteken betör a helyi kisboltba akkor marhára elverjük Lakatost, az valószínűleg Kalányost is vissza fogja fogni még...
Visegrádi gyrost és dömsödi lángost akkor el is engedjük jövőhétvégére haverral meg barátnőkkel inkább irány megint északi irányba sztrapacskázni...
Azért most úgy tudnék gratulálni Dodornak és egy jól behatárolható csoportnak a hazai motoros berkeken belül.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz Micsurin #142221 üzenetére
Miért kéne elengedni? Sztem csak a falu és a főlegvár között nem lehet csapatni. Ott a lángos, meg a gyros? Amúgy se sokat járhattál arra. Dömsöd a Csepel sziget déli végénél van, Ráckeve után. Visegrád után Dömös van és semmi köze a főlegvárhoz, mivel közvetlenül a 11 -es út szeli át.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #142222 üzenetére
Dömös az csak 16.5 óta összevissza javítja a typo hibákat az ios.
De van, ha így állnak a motoroshoz akkor köszönöm nem kérek a környékből nem kívánom ott hagyni a pénzem.
Valóban nem járhattam sokat arra csak épp a környék a kedvenceim egyike a pilisszentlászlói és pilisszentkereszti néhány értékelhető kanyarral együtt. (Megyerin át és leborítani Pomáz fele és már kint is van az ember a városból )Két hete kb pont oda mentem ki, hogy rácsekkoljak az YSS rugóstagokra, hogy milyenek.
Végre nem ült össze a segge kanyarban hatalmas előre lépés a gyári huszonévesekhez mérten.Több térd helyett kéne rajta csinálni mert istentelen zavaró, hogy kicsi a hely a tank és lábtartó közt. Elején is zavart picit de most, hogy próbálgattam DL650, F650GS, F700 triót már végképp nagyon idegesít.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz nagynorbi #142220 üzenetére
Célforgalommal be szabad vajon hajtani? Például az autós panorámakihajtóhoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nagynorbi
aktív tag
válasz macilaci78 #142226 üzenetére
Az én olvasatom szerint max ide lehet majd motorral behajtani a másik oldal felől
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Micsurin #142223 üzenetére
Majdani motorvásárlás után pont ide mentem volna elsőre, mert nagyon jó az aszfalt, meg meló után semmi forgalom, legalábbis amikor utoljára voltam kocsival, de így ez kiesik sajnos... Majd ha lerohad a kipufogó a kocsimról, megyek pár kört zajterhelni
'92 Honda VFR 750
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142229 üzenetére
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #142229 üzenetére
Én elhatároztam, hogy nem nagyon fogok már közúton motorozni, mindenféle módon ellehetetlenítik a motorozást. Gondolkozom, hogy eladom a Fazert és veszek egy 2022-es RC390-et, bejáratás után pályásítom és az lesz a hobbi játszós, pályázós motor. Közútra marad a robogó. Úgyis ez való az én pénztárcámnak, kismotor, kis pályákra.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142229 üzenetére
Lesz a tököt… haver reggel küldte, hogy fent vannak az új gumik a sor6 e46-on és megy egy karikát “végre nem tartják fel a mocik”. Marha halk ám a 6-2-be nyitott cső rendszer dupla Remus végekkel.
Véletlen se a f*sznyakuakat kapja el a sündőrség neeem ahhoz dolgozni kén az meg drága.
Geresics nagyon sok az nekem, már az F700 is azt jelenti ha akarok félte tenni szervizre akkor a tavaszt motor nélkül töltöm. Az a baj eddig az injektoros twinspark-os 650GS tetszik a legjobban annyira könnyű és nyomatékos csak félelmeim vannak a big1-el. De eddig minden tulaj állította 130-140-el el van az csak rá kell tölteni mert enni fogja valamennyire.
Transalp 650 karbis (preferálnám az injektort) és marha sok a műanyag ha véletlen eldobod akkor tejfölösdoboz effektus. XL700 dettó az végkép gyönyörű de azt ránézésre nem mered levinni szántásba. KTM 1,8-1,9-ig meg nincs. Szvsz marad a F650GS (G650 nekem nagyon fura de nem lehet rossz nem?), XL650V ha lenyelem a műanyagot és karbit.
De mind a csövezhetőség mint a nyomaték mind az ülés alatti tank az F fele terel.
Csoportban is bárkit kérdeztem mondták 130 körül még dobozolva utassal is fogom tartani haver 1150-ével a kényelmes tempót ha nem akarja mint bolond a csengőt… F700 meg kellemes kompromisszum ha ki tudom várni türelemmel.
De ha hagytam ki típust ami szóba jöhet ér szólni
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
neutron23
csendes tag
válasz Micsurin #142232 üzenetére
Egy tiszta, jól beállított karburátorral semmi gond nincsen, pöccre indul hidegben-melegben ugyanúgy, mint egy injektoros. A Transalpot Adventure bike-nak vagy Dual-sportnak is szokták kategorizálni, miért ne lehetne levinni a szántásba? Azokkal sokkal durvább helyekre is szoktak menni, mint egy sima földút vagy szántó. Én amúgy fenntartásokkal kezelném ezeknél a nagy egyhengereseknél a 130-140-es tempót, lehet hogy tudod tartani, de milyen áron? Nagyon hangos lesz, rezegni fog, baromi fárasztó lesz, még szerintem a V-twin Transalppal is. Ezeknek inkább 90-110körül van az utazótempója, főleg utassal. Egy DL650 erre tempóra sokkal inkább alkalmas és bár terepen ügyetlenebb az általad említett motoroknál, a szántásba bőven le lehet vinni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142232 üzenetére
Igen, tudom, probaltam viccelni.
de mint az elet oly sok teruleten: oda van hatva - ez a lenyeg. Ha nem csinalsz semmit, akkor teszetosza, alkalmatlan vagy. a problema nincs megoldva, de legalabb meg lettek b*szva emberek. A lenyeg. Csinalj valamit. Mindegy mit. Nembaj, ha nem mukodik.Ezt korabban is kerdeztem, mi a baj a karbival?
Leereszted tel elott, kesz. Ennyit kell csupan tenni, semmi tobb. Es orok elet.Transalp nem ilyen. Nem nagyon torik a muanyag, szeles a kormany, vasbol van a hatsofekkar, vissza tudod hajlitani.
Futomu nem jo. Fek rosszabb. Blokk gyenge, de motorozashoz barmi eleg[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz neutron23 #142234 üzenetére
Legjobb barátom a 1150 előtt beletekert 94 ezret az előd F650ST*-be. Volt abban Horvát, Montenegró, Transalpina minden és köszönte szépen jól bírta a kis piros kétszer volt benne szabadonfutó aztán szevasz meg egy vízpumpa.
Adventure bike-nak vagy Dual-sportnak is szokták kategorizálni
Tulajokkal akikkel beszéltem még ők is az F-esek irányába tereltek pont a dual-sport miatt, hogy akkor már inkább a 650-es vagy a 700-as F és előbbi esetében kompromisszumosabb autópályázás a megengedett tempó körül oszcillálva.
DL-t próbáltam mivel kolléga megkínált egy első gazdás keveset futottal őszintén az se tetszett igazán mert nehéz, akkor már Transalp de az meg semmivel sem lesz kevésbé kompromisszumos mint a 650GS cserébe a nyomatékához megint forgatni kell mint a hülyét.Ne az 50 Lóról akarj meggyőzni meg az 53-ról mikor a Cb500-assal is letekerek utassal 5-600-at egy nap pályán és az a legkisebb gondom, hogy forog 6500-at 130-nál és van valamennyi rezonanciája.A legkisebb gondom, hogy kevésbé fickós utassal az 500-as, az sokkal nagyobb gond, hogy marhára nem férünk el a nyeregben mert nagyon rövid, hogy marha hegyes a térdszög mert kicsi a lábterem. (Lábtartó nem tehető lentebb gyárilag így is marhára letették a japánok...)
A tökéletes megoldás az vagy összeszorított foggal F700GS (majd meglássuk) vagy egy ADV790 lenne de utóbbi árazása legfeljebb ha az utolsó félévem letudtam akkor utána... de addig meg kell valami mert meg fogunk hülyülni a CB-vel. Idén nyárra burgerland volt a terv, hogy végig járjuk nem tudom mi lesz a vége.
Topiccsendőr sokat futott messziről jött ismeretlen használt motor, kikopott tűfészekkel már találkoztam is és áldom a kis sárgát, hogy préselte... én is préselném. Kikopott injektorról még az olasz robikban se nagyon olvastam fórumokon. Plusz ha már ráköltök és cserélek akkor szeretnék ABS-t, injektort. Utóbbit a kiszámíthatósága miatt előbbit meg nem bánnám. Ezért nyert a szintén ismerősön keresztül talált első tulajos igazoltan 31k-t futott 650GS ami tavasszal keresné gazdiját, adott mindkettő. De legalább ott a pakolhatóság a rugóút és az ülés kérdése is.
edit.: Konkrétan márkacsoportban mondták, hogy oldalt a műanyagok kapásból lefognak érni és törnek még csövezve is.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #142236 üzenetére
A FES250 (kikopott úszótengely, kopott tű, vékonyodott membrán majd végül falsot szívó pillangótengely), az Er5 (odavert tűszelep fészek előző szerelő által, kopott ÉS utángyártott tűszelep, felakadó úszó), a CB500 (Kikopott tűszelepek, összecserélt membrán rugók, berohadt túlhúzott leeresztők, kikopott préselt tűfészek) köszönöm szépen szereltem elég karbit az elmúlt 5-6 évben itthon. Ha elköltök ~1,5 millát akkor ezekből nem kérek, a 650GS valószínűleg szintén átmeneti motor lesz de nem is zavar, egyetem vége +2 év és tippre nem vagyunk itthon sem.
És nincsenek illúzióim, hogy egy XL650 azzal a 6 évvel amivel fiatalabb a hazai tulajok kezel alatt annyival jobb állapotban is lesz... beleolvasva a facebook csoportokban pedig meggyőződéssé is vált ez a tipp.
Leginkább az érdekel elmentem-e valami mellett 1,5-2 közt a 2000-2006 közti gyártási sávot tekintve soft offroad és túraendúró formaterv mellett legfeljebb középsúlyú kategóriában.
edit.: XT660Z lenne még de az szerintem kegyetlenül túlárazott egy XL650 vagy 650GS-hez képest.(Amint barátnőm is befejezte a diplomát azonnal keressük a menekülő utat... Ő 3 idegenen én most tanulom a 2.-at ez két mérnökinfóval párosítva nem félek, hogy ne tudna kiemelni minket a mocsárból. )
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
neutron23
csendes tag
válasz Micsurin #142237 üzenetére
Nem akarlak semmiről meggyőzni, én csak egy véleményt mondtam, szinte feleslegesen, úgy látom te már igazából döntöttél. Én biztos hogy nem tudnék 100km-t sem megtenni 140-el egy nagy egyhengeressel. Nekem még a fazeren is fárasztó, pedig a 170-180 sem probléma..a motornak.. de hát kinek mi, jól is van ez így
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #142238 üzenetére
Ez már bel és külpol, hála a hazai gyűlölet keltéseknek el nem tudom neked mondani mennyit romlott a kisebbségek helyzete.
Páromat az elmúlt 24 év során nem érte annyi inzultuk mint az elmúlt 2-3ban, tehát mikor az üllőin otthonról 600m-re a Lidlben óbégatnak neki a parkolót felújító munkások részegen, hogy gyűlölünk mocskos sárga és nem érsz haza? Mikor az öreg vén fos a 4/6-oson utána köp? A kaszánál megszólják, hogy egyáltalán tudsz-e magyarul? Ugyan már egy 157 magas 57kg-os lány ki a frásznak ártott aki egyébként több nyelven beszél és a 2. diplomáján dolgozik? Majd jó eséllyel az adójával fogja eltartani az említett rétegeket... meg az én adómmal.
Tudom milyen pénz van az IT-ban, előző helyemen éjjeli Lvl2-3-as ügyeletet adtam szerverekhez már abban is jó zsózsó volt a CCNA végzettségeim miatt, most .NET-ezek topiktárssal egy cégnél mint kiderült. itt végképp nem panaszkodhatok még az Intern bérezésre sem nem, hogy ha átvesznek ősszel Juniorba. (Ha kipusztul az utolsó matekom azonnal leülünk a managerrel erről beszélni legutóbb is ebben maradtunk.)
De én köszönöm szépen nem kérek ebből az országból egyébként sem szívlelem a hazai nyöszörgő panaszkodó de tenni nem akaró hozzáállást de amit az elmúlt két évben megtapasztaltam az végképp betette a kaput. Főleg mert a tervek szerint nem ágazunk már ketté.
Szóval a költözés kimenés egy teljesen másik lapra tartozik
neutron23 Nem döntöttem csak nagyon vacillálok mert ha ennyire szempont lenne a csak talaj és autópálya akkor kanyar nélkül fognék egy injektoros széria elejéről származó XL1000-ret vagy egy R1150-et főleg mert utóbbit próbáltam és tetszett a traktor feeling. De ezek meg bálnák, de már az aszfalt a szempont inkább egy 1150 ~1,9-2 körül mint egy DL650 ~1,6 körül. Nekem ADV790 kéne csak a keretemhez szabva de az a baj az a motor nem létezik jelenleg.
Fogok még pár Transalp tulajt szerintem mert az XL700 igazából pipálhatna mindent a listán csak kérdés mennyire van az el a könnyebb tereppel mert azért már az is közelíti a tehén súlyt.
Nem tudom a Fazer milyen de szerintem fixen kényelmesebb mint a CB500, F650ST/Funduro-val meg mentem is igazából ha ezektől nem rosszabb a 650GS akkor meg is érkeztem. Nem a típus mellett kardoskodok magammal szemben hanem az ár/értékkel kardoskodok mert a karbitól szabadulnék akkor kiesik a Transalp650 pl.
Mindegy van még idő tavaszig addig elválik az tuti jön valami, vicces mert januárban is megfutottuk ezt a kört Csongival( ) de akkor az maradt, hogy ~900-1 és A2 körül inkább marad a mostani és ebből jött az, hogy akkor végre leteszem és másfél kétszeresre duzzasztom a keretet.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142236 üzenetére
Ebben van igazsag.
Viszont en meg latok eleg sok injektort, amire kolteni kell.
A benzinpumpa nagyon sok modellnel nagyon hamar tonkremegy. Japanoknal is. 20e km utan jellemzo. Ugy kezdodik, hogy kisebb lesz a vegsebesseged ugy 50-el. De mintha minden jol mukodne. Es a benzinpumpa 100e Ft alatt nem nagyon van. Regebbi modelleknel be lehet rakni utangyartottat olcson, de most a szelsosegeket mondom en is. Aztan ott van a lambda szonda. Fojtoszelep tengely ugyanugy ki tud kopni, es most kapaszkodj, yamahanak meg membranja is van a befecs melle az open loop r6 ban. ezek is regi motorok mondjuk.
A kompresszoros kawaban pedig egyenesen irja a gepkonyv, hogy 60e km nel csereld ki az egesz egyseget.
Legalabb kovetkezetesek, mert ha keves benzint kap, amit meg meg is fujsz, akkor eleg hamar totalkar lesz belole.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
Bitporkhoz jön vki?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
Ma kiugrottam Zebegenybe retesert, de Esztergom - Szob fele korbementem.
Odafele elaztam az elejen, nem gond, megszaradok, Zebegenyben megvettem a retest es rakezdett, a szakado esoben indulhattam haza, csak felig sikerult megszaradni, mire beertem Budapestre.
Meg szerencse, hogy most vasaroltam be lancolajozo cuccbol, de a sima pasztas-kefes verzio eleg nehezkesen hasznalhato.Everybody lies.
-
Somatom
veterán
válasz macilaci78 #142247 üzenetére
Milyen vonatot? Gondolod, hogy letekertem a Balcsira? Annyira nem vagyok sportember.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
etnies
senior tag
válasz Micsurin #142240 üzenetére
Menni kell, minél előbb. A magyarokat 13 éve csibészeltetik: rokkantnyugdíjasok, cigányok, "buzik", menekültek, muszlimok, Soros, Brüsszel, katások, tanárok, orvosok-ápolók, most éppen ukránok. Bocs, ha valaki kimaradt...
Napi két perc gyűlölet megy a tévében minden nap, mint az 1984-ben. És a többséget nem zavarja, sőt. "Utálunk mindenkit".Tőlem is kérdezték már sokan, hogy mit bántam meg, hogy 13 éve elköltöztem? A válaszom mindig az: hogy nem korábban jöttem.
És ez gáz, de az értelmes többséget mára teljesen elnyomta a senkiházi-semmiházi többség. Kitartás azoknak, akik még maradnak.Az én feleségem sem Attila-népéből való, bántották otthon sokat, itt megbecsült munkaerő, imádják mindenhol.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Zoli bácsi
őstag
Ha valakit érdekel, meg ide hozza a kereső.....Az Imperiale hibákra keresve vitt a google egy angol fórumra. ott linkelt be valaki egy Imperiale gyári szerelési kézikönyvet, pdf, képekkel gazdagon illusztrált...Remélem jól másoltam a linket: [link]
Esetleg ha valaki (Macilaci78 ?) egy Benelli Imperiale vásárlásán gondolkodik, amit a jámbor angolok a fórumjukon agyon dicsérnek, (már amit fordíttatva értek), akkor egy kis segítség a javításhoz.
Félre értések elkerülése végett, kíváncsiságból letöltöttem, ha már belefutottam, de nem akarok itthon szerelgetni, rábízom arra aki ért hozzá.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest